• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvad jeg syntes der ødelægger spillets gang.

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmmm... synes der er endnu en som er smuttet fra dig til os - er han så også spion nu?

Btw: Tak for forfremmelsen fra NOOB til spion/illoyal spiller - specielt med tanke på vi aldrig har spillet i samme ally.
:Laugh::Laugh:Var så lidt

ikke fra min ally men dejligt og hører du har styr på det :Laugh::Laugh::Laugh:
hvem der spiller hvor og i hvad ally.
 
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er da godt at folk begynder at få øjenene op for jim :)
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvorfor kan folk ikke bare lade hinanden være.


Og spille deres spil, den der spiller best vinder. Nogle bruger spioner andre gør ikke, men er vel bare den der spiller kortene rigtigt der står med sejren til sidst. Så om det den der har spioner eller ikke, kan begge da vinde lige meget.


Vær venner istedet for fjender, og bekæmp hinanden. Er da fin nok med lidt sjov og ballade her som ingame. Men ik alt det triste om de er spioner og de lyver og snyder. Det krigsspil, som real world. Man bruger de kneb man vil på at vinde. Nogle synes det fair mens andre synes det dårlig stil. Nogle kan vinde uden feje tricks andre kan ik, eller synes bare det sjovt.

Spil spillet og se hvem der vinder, ingen vinder herinde. På deres negative kommentarer(eller ingen vinder herinde generelt)
 
D

DeletedUser1321

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så om det den der har spioner eller ikke, kan begge da vinde lige meget

Passer jo ikke..

Hvordan skal man udvide når der sidder en og fortæller hvilke byer man har reserveret?? Nemt for modstanderen lige at smide bir ind... Kig på hav 54 Pokemon Fan Club, mistede spillere og byer (mange byer) netop pga af en spion som vidergiver info om deff mændgen i en by, reserveringer og selv giver sine byer videre bagefter, men vi kan da godt sige at begge parter vandt
 
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Passer jo ikke..

Hvordan skal man udvide når der sidder en og fortæller hvilke byer man har reserveret?? Nemt for modstanderen lige at smide bir ind... Kig på hav 54 Pokemon Fan Club, mistede spillere og byer (mange byer) netop pga af en spion som vidergiver info om deff mændgen i en by, reserveringer og selv giver sine byer videre bagefter, men vi kan da godt sige at begge parter vandt

Haha så sukker sød som du da er
smiley_emoticons_lol.gif


Du kan bare ikke klare at vi har fået overtaget mange af jeres byer, af den grund at vi er bedre spillere end jer.

Men der skal jo altid være en dårlig undskyld for alting.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha så sukker sød som du da er
smiley_emoticons_lol.gif


Du kan bare ikke klare at vi har fået overtaget mange af jeres byer, af den grund at vi er bedre spillere end jer.

Men der skal jo altid være en dårlig undskyld for alting.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

hallo noob

kom nu ind i kampen istedfor og gemme dig bag eller dine fine ord.....

så sukker sød ha......skud kommer fra dig og CO.......................
smiley_emoticons_lol.gif
 
D

DeletedUser1321

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha så sukker sød som du da er
smiley_emoticons_lol.gif


Du kan bare ikke klare at vi har fået overtaget mange af jeres byer, af den grund at vi er bedre spillere end jer.

Men der skal jo altid være en dårlig undskyld for alting.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Nå så er du ikke banned mere nu..

Jamen jeg har skam ikke noget imod at tabe til en bedre spiller,,, men vil aldrig kategorissere dig som det, ikke så længe du truer folk og bruger spioner og tvinger folk til at give dig byer,,,

Nu deffer jeg jo en mindre spiller som rent faktisk blev bange for dig pga de ting du skrev og truede ham med..

Vil spille spillet nu og have det sjovt resten af tiden her...
 
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hallo noob

kom nu ind i kampen istedfor og gemme dig bag eller dine fine ord.....

så sukker sød ha......skud kommer fra dig og CO.......................
smiley_emoticons_lol.gif


Haha du skulle nødig snakke jim, jeg har ikke set skyggen af dig endnu, er godt klar over at du ikke har balls nok til at komme op imod mig.
 
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nå så er du ikke banned mere nu..

Jamen jeg har skam ikke noget imod at tabe til en bedre spiller,,, men vil aldrig kategorissere dig som det, ikke så længe du truer folk og bruger spioner og tvinger folk til at give dig byer,,,

Nu deffer jeg jo en mindre spiller som rent faktisk blev bange for dig pga de ting du skrev og truede ham med..

Vil spille spillet nu og have det sjovt resten af tiden her...


Haha flot at du kan fortælle løgne på løgne, I stedet for at lyve, så syntes jeg du skulle komme med nogle beviser hvor jeg har truet nogen, det har jeg bestemt ikke, så det syntes jeg da at du skal komme med et bevis på.
smiley_emoticons_afraid.gif


Og jo, hr Gunnar, jeg er jo tydeligvis en bedre spiller en dig, vi har taget en del byer fra jer efterhånden, men det går jo ikke den anden vej, så facts må vel tale for dem selv.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha du skulle nødig snakke jim, jeg har ikke set skyggen af dig endnu, er godt klar over at du ikke har balls nok til at komme op imod mig.

konger kommer ikke til slaver...........

og jeg kan da fint vinder fra min trone der hvor jeg er så held og lykke med server :) noobssssss
 
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
konger kommer ikke til slaver...........

og jeg kan da fint vinder fra min trone der hvor jeg er så held og lykke med server :) noobssssss

Du burde for det første tage et stave kursus, inden du går op I at vinde grepolis. Bare min mening.

God vind jimmy :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du burde for det første tage et stave kursus, inden du går op I at vinde grepolis. Bare min mening.

God vind jimmy :)


Kæmpe nar er du.... Jeg er ordblind

Og at du synker så lavt nu er fanden lavt hold dig til spillet...

Stave fejl eller ej jeg vinder og så kan du tude din Noob over alt det guld du har brugt på ingen ting
 
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kæmpe nar er du.... Jeg er ordblind

Og at du synker så lavt nu er fanden lavt hold dig til spillet...

Stave fejl eller ej jeg vinder og så kan du tude din Noob over alt det guld du har brugt på ingen ting

Det er dig der startede med at synke lavt ved at lyve ang mig og putte mig i din profil, du er det jeg kalder for en lyst løgner.

Hvis du lod mig være I første omgang, så havde vi aldrig kommet så vidt.

Og jeg er ligeglad med om jeg har brugt guld, og om jeg vinder, bare jeg har det sjovt lille ven :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hold da op en pinlig omgang.

Synes det er helt til grin at dette bliver personligt og i sådan en grad som 4real vælger at gøre - Føj hvor er det ulækkert 4real.

Kan godt være Jim har hængt dig ud og sagt du er spion. Men det du så vælger at gøre er endnu dårligere stil efter min bog. At trække kortet omkring retskrivning er så langt under det niveau Jim kører på. Føj

- - - - -
Spioner har alle dage været brugt i krig og bliver fortsat benyttet den dag i dag IRL.
Så drop jeres piveri. Spioner eller ej. Der er jeg squ helt enig i hvad Nevorak skriver.
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja en pænere tone vil være fint men at jim har "et øre med i enhver samtale" er kun fordi der åbentbart er nok der enten er dumme nok eller føler sig presset/ noob nok til at assistere ham med det. Men tja en del af spillet sådan er det. udfordringen er jo bare at undgå spionagen ;)

Den må man jo tage op og prøve at håndtere anderledes. eller smide håndklædet i ringen. hehe ;-)
 
D

DeletedUser781

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Set m.m.

Har aldrig været "over" hos dig mester, det er ikke nødvendigt for at vide hvordan du er overfor andre mennesker, og hvis man læser forum igennem eller har spillede på samme server som dig, kan man tydeligt se hvilken person du er..

Nok ikke for sjov du er blevet blacklistet af rigtigt mange Dk spillere, og at en del af samme grund kun starter på en ny server for at nakke dig, du er et rigtigt dårligt menneske, men kan bare ikke selv se det

Jeg er ALDRIG blevet kaldt idiot/dårlig person ovs., selvom jeg også har været meget diktatorisk som leder...

Er egentligt herinde for at "snuse" om jeg skulle starte op igen.. - er gammel spiller her på DK..

(P) henrikfr - har jeg spillet sammen med.. han stiller krav som er fornuftige og leverer, yder mere end han forlanger af andre, har det store overblik og lægger gode taktiker, i min optik en af de bedste 20 i DK.

Har kun spillet mod jimdk og taget imod "flygtninge" og PM's fra ofre for humørsyge, paranoia og ekspansionslyst på bekostning af egne spillere.

Vender den lige et par dage om jeg stiller op på næste server..

Hvis ikke så respekt & hilsner til alle de søde, sjove mennesker og "onde" ( ;-) ) jeg har været i alliance med og de "gode" fair fjender, der med en god "røvfuld" har lært mig en del... ;-)
Savner menneskerne måske mere end spillet :)
 
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hold da op en pinlig omgang.

Synes det er helt til grin at dette bliver personligt og i sådan en grad som 4real vælger at gøre - Føj hvor er det ulækkert 4real.

Kan godt være Jim har hængt dig ud og sagt du er spion. Men det du så vælger at gøre er endnu dårligere stil efter min bog. At trække kortet omkring retskrivning er så langt under det niveau Jim kører på. Føj

- - - - -
Spioner har alle dage været brugt i krig og bliver fortsat benyttet den dag i dag IRL.
Så drop jeres piveri. Spioner eller ej. Der er jeg squ helt enig i hvad Nevorak skriver.


Du ved ikke hvad han har gået og skrevet til mig, så jeg syntes bare du burde blande dig pænt uden om, Jim startede dette, og hvis han ikke kan klare at få noget igen, så skulle han aldrig have været begyndt!

Udover det, så er jeg total ligeglad med din mening. Du aner ikke hvad der er sket.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du ved ikke hvad han har gået og skrevet til mig, så jeg syntes bare du burde blande dig pænt uden om, Jim startede dette, og hvis han ikke kan klare at få noget igen, så skulle han aldrig have været begyndt!

Udover det, så er jeg total ligeglad med din mening. Du aner ikke hvad der er sket.

så sig hvad der er sket

du kopi vores skype og RYG UD længer er den ikke og sige alt muligt andet ved du godt ikke holder

du var ikke ærlig og efter kun 2 dage ved os blev du taget i og være spioner og kopi vores skype til sorenzo7810/WEST og det ved jeg for han sendt det til THEKING85 og der fra ved jeg det var dig...........så du blev taget med bukserne NED og RYG UD MED ET BRAV

tag nu og kom videre og hold dig til spillet

min PROFIL er derfor Helt berettet og synes du skal snak ordenligt til NO WORRIES......


God Dag til jer alle der ud og god Kamp............jimdk.............
 
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så sig hvad der er sket

du kopi vores skype og RYG UD længer er den ikke og sige alt muligt andet ved du godt ikke holder

du var ikke ærlig og efter kun 2 dage ved os blev du taget i og være spioner og kopi vores skype til sorenzo7810/WEST og det ved jeg for han sendt det til THEKING85 og der fra ved jeg det var dig...........så du blev taget med bukserne NED og RYG UD MED ET BRAV

tag nu og kom videre og hold dig til spillet

min PROFIL er derfor Helt berettet og synes du skal snak ordenligt til NO WORRIES......


God Dag til jer alle der ud og god Kamp............jimdk.............

Du er sgu ikke helt rask :-D jeg undlader at kommentere mere og lade dig gå i den tro.

Udover det, så forlod jeg selv jeres alliance, jeg blev ikke "smidt" ud så drop dine løgne jimbo.
 
Top