• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvad jeg syntes der ødelægger spillets gang.

D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Må de bedste vinde

Eller skal vi siger den ally som nu trække 200 spiller ind og ud eller har 9 wings

Håber skud snart på nyt vv spil

Men held og lykke der ude til jer alle

Mvh jimdk

det kunne da være en ide, at man ikke kan gå ind og ud af alliancer når slutspillet går igang, så sker det der med at have spioner i en anden alliance til slutspillet er igang, og så ødelægge alle deres vvø'er på den måde og vinde med alle 7 vvø'er ikke som nemt mere, lyder det ikke som en ide Jimdk?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg omtalt hullet i spillet som bliver udnytte det mener jeg er uværdig.

Mvh jimdk

Ja, moral er en underlig størrelse.
Vi har fra starten forsøgt at sætte overlæggeren højt.
Vi har været ærlige om at køre vort eget spil - en alliance, et navn - ingen forbund.

Vi har ikke gået efter at lave rævekager ej heller benyttet spioner etc. Faktisk tværtimod.

Uanset, så vil alle på vores hold med sikkerhed føle, at vi allerede nu har vundet den moralske sejr!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi klar det helt selv, så ikke græd over du tabt øøøøø var du der inde kan slet ikke husk dit navn hmm nå ikke så vigtig,,,

Men helt rigtig vi nappet 7 vv og sådan en fin medalje vi fik :Huh::Laugh::Huh::Laugh::pro:

yh klart i gjorde....

Spillede der ikke, som ingen af de gode gjorde , derfor i kunne vinde lol...
speed 2 imens beta kørte , nej ikke så sjovt...
 
D

DeletedUser1321

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja, moral er en underlig størrelse.
Vi har fra starten forsøgt at sætte overlæggeren højt.
Vi har været ærlige om at køre vort eget spil - en alliance, et navn - ingen forbund

Hvor mange forbund må man have før det tæller som forbund Ricki? pt har i da minimum 6,,,,
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor mange forbund må man have før det tæller som forbund Ricki? pt har i da minimum 6,,,,

Jamen alle andre må have lige så mange de ønsker og med hvem de ønsker.
Hvordan definerer du forbund?
 
D

DeletedUser1182

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen alle andre må have lige så mange de ønsker og med hvem de ønsker.
Hvordan definerer du forbund?

Ved du spurgte Gunnar, men tillader mig at smide min definition ind her :) På Pi er en ally max 10 personer, så for mig er resten i samarbejdet forbund.. om de forskellige allys har samme navn med x antal punktumer efter sig eller de har forskellige navne har ik den store betydning :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ved du spurgte Gunnar, men tillader mig at smide min definition ind her :) På Pi er en ally max 10 personer, så for mig er resten i samarbejdet forbund.. om de forskellige allys har samme navn med x antal punktumer efter sig eller de har forskellige navne har ik den store betydning :)

Jamen udfra den definition, så har vi jo åbenbart forbund under et navn med mange loyale medlemmer, så det er vi da stolte af :)

Siden vi så åbenbart spiller udfra den gamlekendte metode, så kan man jo undres, hvorfor så mange spillere udenfor SF har haft svært ved at forstå vores arbejdsgang med fælles betroede erhverv eller endnu mere forunderligt - at andre spillere udenfor SF kan have et issue med, at vi har valgt det som en fast strategi fra begyndelsen...

Jeg er rigtig glad for det vores hold har opnået på denne server og ikke mindst måden vi har gjort det på. På intet tidspunkt gået på kompromis med vore værdier og fra start til slut sikret et rummeligt fællesskab med en fantastisk stemning.

Nu tilbage til de sultne monumenter, da der jo gerne skulle sættes turbo på de næste par dage ;)
 
D

DeletedUser1182

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen udfra den definition, så har vi jo åbenbart forbund under et navn med mange loyale medlemmer, så det er vi da stolte af :)

Siden vi så åbenbart spiller udfra den gamlekendte metode, så kan man jo undres, hvorfor så mange spillere udenfor SF har haft svært ved at forstå vores arbejdsgang med fælles betroede erhverv eller endnu mere forunderligt - at andre spillere udenfor SF kan have et issue med, at vi har valgt det som en fast strategi fra begyndelsen...

Jeg er rigtig glad for det vores hold har opnået på denne server og ikke mindst måden vi har gjort det på. På intet tidspunkt gået på kompromis med vore værdier og fra start til slut sikret et rummeligt fællesskab med en fantastisk stemning.

Nu tilbage til de sultne monumenter, da der jo gerne skulle sættes turbo på de næste par dage ;)

Da jeg ik kender til jeres arbejdsgang internt, så er det svært at udtale sig om den :) I min lille verden har SF´s folk og alle andre i div allys forhåbentligt hygget sig og lagt den energi og lyst i spillet, som de har ment, de ville bidrage med :) såå tænker da alle kan være stolte når denne verden lukkes ned :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Da jeg ik kender til jeres arbejdsgang internt, så er det svært at udtale sig om den :) I min lille verden har SF´s folk og alle andre i div allys forhåbentligt hygget sig og lagt den energi og lyst i spillet, som de har ment, de ville bidrage med :) såå tænker da alle kan være stolte når denne verden lukkes ned :)

Kunne ikke være meget mere enig
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen alle andre må have lige så mange de ønsker og med hvem de ønsker.
Hvordan definerer du forbund?

Hvis du ikke selv ved det, så siger jeg da tak for kaffe

Men hvis jeg vidste vi skulle kæmpe mod 200 spiller i vv spillet havde jeg nok ikke bygget om til deff

Ikke en af alle jeres noobs tør eller har angriber TLB i har alle gemt jer ude i hjørne af server lige frem til vv spillet og hvor i har fået jeres kp
kan man jo kun gæt, nu når du skriver i er så off aktive og har så mange i top off rang

Sandheden er jo TLB har holdstand og ingen modstand fået andet en masse ord her på kloge mennesker som gemmer sig
I endt så kaldt ikke fb,wings

Hvis man samarbejde om det er ,deff,off eller ress , fælles forum eller andre forme for aftale er det forbund

Men håber da for grepolis fremtid disse regle bliver skærpet så vi kan få noget mere krig, ind at 300 spiller gå samme og smadder en server med udulig kamp gejst

Mvh Jim :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis du ikke selv ved det, så siger jeg da tak for kaffe

Men hvis jeg vidste vi skulle kæmpe mod 200 spiller i vv spillet havde jeg nok ikke bygget om til deff

Ikke en af alle jeres noobs tør eller har angriber TLB i har alle gemt jer ude i hjørne af server lige frem til vv spillet og hvor i har fået jeres kp
kan man jo kun gæt, nu når du skriver i er så off aktive og har så mange i top off rang

Sandheden er jo TLB har holdstand og ingen modstand fået andet en masse ord her på kloge mennesker som gemmer sig
I endt så kaldt ikke fb,wings

Hvis man samarbejde om det er ,deff,off eller ress , fælles forum eller andre forme for aftale er det forbund

Men håber da for grepolis fremtid disse regle bliver skærpet så vi kan få noget mere krig, ind at 300 spiller gå samme og smadder en server med udulig kamp gejst

Mvh Jim :pro:

Jeg er ikke selv i tvivl om hvad min egen definition er, men spurgte til jer andres.
Og udfra din egen udlægning, så er Lucky Brothers, Fribytterne og The lost Brotherhood jo at sammenligne med Simul Fortes, Simul Fortes.. og Simul Fortes..., så forstår ikke helt din trang til at sætte dine egne handlinger på en moralsk piedestal, som mest af alt virker som kejserens nye klæder.

Sjovt, som angreb jo går begge veje eller er jeres off. kun brugt til at jagte jeres egne afhoppere?
TLBs def. point må jo stamme et sted fra medmindre du vil proklamere, at i har måtte angribe hinanden internt for at bygge dem op....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis man samarbejde om det er ,deff,off eller ress , fælles forum eller andre forme for aftale er det forbund

Men håber da for grepolis fremtid disse regle bliver skærpet så vi kan få noget mere krig, ind at 300 spiller gå samme og smadder en server med udulig kamp gejst

Mvh Jim :pro:

hukler du nu igen???, var jo sådan du vandt Theta som jeg før har nævnt..
Jeg kan have denne holdning fordi jeg ALDRIG har været med i eller nogensinde kommer med i et masse forbund, men dig kære Jimbo, du skal vidst lige ha´ fejede for egen dør først...

:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hukler du nu igen???,haha ingen hulk her var jo sådan du vandt Theta som jeg før har nævnt..??????ja helt rigtig lille bitte ven alle på Theta hjælp UNDERWORLD lolololololo
Jeg kan have denne holdning fordi jeg ALDRIG har været med i eller nogensinde kommer med i et masse forbund, men dig kære Jimbo, du skal vidst lige ha´ fejede for egen dør først...Jeg spiller ikke med noobs....:Smile:(SW)

:pro:

nu spørger jeg i igen..????hvad hed alle de fb du snakker om på theta ???? UNDERWORLD HAVDE ????

nu bland du dig på en server hvor du ikke spiller er du god til trods du ikke har vist noget i nu kære H andet en masse fine ord.

på Theta var der kun UNDERWORLD som sendt RESS til VV og ikke 6 wings som SF gør det var point her.
 
D

DeletedUser1871

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvad ved du jumber vi har jo set hvordan du dolket alle i ryggen på kappa
Men hvis du tror du vinder så tror da om og beholde du bare dine 200 skole drenge

Jeg er vist ikke den første eller sidste, der jumper fra DINE ally..
Og så snart nogen gør det er vi enten spy, kujoner, forræder, løgner, eller jumper..
Men det er jo bare jimdk 12 år når han ikke får hans vilje eller ret, og det skal jeg som voksen huske når barnet skaber sig.
Fortid, nutid og fremtiden vil tale for sig selv Jim.

Vedr. Kappa: Jeg skrev en fælles pm og forklarede hvorfor jeg skred, og hvad ellers du tror, har hørt, eller set gider jeg ikke bruge mere tid på..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
6 wings som SF gør det var point her.

6 wings? Hmm..

Så TLB får ikke RES fra andre end TLB? Spændende tanke :D Enten er det en illusion eller også er fribytterne etc. lige så dårlige til at sende RES som King er til NS :D

Prøv nu engang blot at give kredit for det andre gør godt. - Vi har fra begyndelsen haft vores koncept på plads og vi har sparket r.. Både i det alm. spil og nu i vvø-tiden.

Ja, vi er nok mange noobs hos os - men det siger vel reelt lige så meget om andre, som det gør om os :D



Vi har både på Xi og på Pi fået opbygget nogle stærke koncepter, som jeg tror rigtig mange kunne nyde gavn af på fremtidige servere.
En af de vigtige elementer hvor du og jeg adskiller os væsentligt - er at jeg synes spillet bliver sjovere for alle, hvis vi får løftet bundniveauet og ikke kun topniveauet - ikke mindst fordi der ofte er flere i den nederste gruppe end den øverste.
Samtidig får hele alliancen det sjovt og ikke kun ledelsen...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
6 wings? Hmm..

Så TLB får ikke RES fra andre end TLB? Spændende tanke :D Enten er det en illusion eller også er fribytterne etc. lige så dårlige til at sende RES som King er til NS :D

Prøv nu engang blot at give kredit for det andre gør godt. - Vi har fra begyndelsen haft vores koncept på plads og vi har sparket r.. Både i det alm. spil og nu i vvø-tiden.

Ja, vi er nok mange noobs hos os - men det siger vel reelt lige så meget om andre, som det gør om os :D



Vi har både på Xi og på Pi fået opbygget nogle stærke koncepter, som jeg tror rigtig mange kunne nyde gavn af på fremtidige servere.
En af de vigtige elementer hvor du og jeg adskiller os væsentligt - er at jeg synes spillet bliver sjovere for alle, hvis vi får løftet bundniveauet og ikke kun topniveauet - ikke mindst fordi der ofte er flere i den nederste gruppe end den øverste.
Samtidig får hele alliancen det sjovt og ikke kun ledelsen...

ricky er det ikke rigtig i kun er 7 i ally for og kunne tag spiller ind fra jeres 5-6 wings ved og smide dem ind og ud og der ved få max RESS - magi
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ricky er det ikke rigtig i kun er 7 i ally for og kunne tag spiller ind fra jeres 5-6 wings ved og smide dem ind og ud og der ved få max RESS - magi
Det simple svar er nej - vi er ikke kun 7 i ally og ikke for den baggrund.
MEN spørger du mig om vi roter spillere lige nu som får lov at sende RES samtidig, så har du helt ret - naturligvis gør vi det - alt andet ville da være ulogisk og uigennemtænkt når vi hele vejen har været en stor alliance fordelt på flere enheder (wings om du vil)...
Det er jo et holdspil...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu spørger jeg i igen..????hvad hed alle de fb du snakker om på theta ???? UNDERWORLD HAVDE ????

nu bland du dig på en server hvor du ikke spiller er du god til trods du ikke har vist noget i nu kære H andet en masse fine ord.

på Theta var der kun UNDERWORLD som sendt RESS til VV og ikke 6 wings som SF gør det var point her.

Underworld II III IV V.. de hjalp ikke eller?, nej jeg spillede ikke Thera da den startet imens Beta kørte som var samme Speed, men kender folk der spillede, faktisk lige nu spiller jeg med nogen du vandt med, så nu rimelig sikker på jeg ved hvad der foregik...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Underworld II III IV V.. de hjalp ikke eller?, nej jeg spillede ikke Thera da den startet imens Beta kørte som var samme Speed, men kender folk der spillede, faktisk lige nu spiller jeg med nogen du vandt med,hvem er det så ??? så nu rimelig sikker på jeg ved hvad der foregik...


du er da fuld af lort ,hvem styrere så alle de wings du omtaler for jeg husker ikke alle de navn på wings du rimser op,men det beviser bare du snakker for din syg moster og ikke har styr på hvad du lukker ud...
 

DKnukunu

Member
Brugere
Der har aldrig været nogen Underworld II III IV V.. der var i starten en wing alliance ved navn Det Danske Rige og senere UW II da alliancen skiftede navn, men som spillerene tyndede ud var der til sidst kun Underworld.


Source:
http://dk.grepostats.com/world/dk8/alliance/21/colonizations?page=0
(selve alliancelisten virke ikke siden verden er lukket, men man kan stadig godt se koloniseringer/overtagelser. Man kan se der er forgået interne overtagelse mellem UW og UW og UW II)
 
Top