• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvad jeg syntes der ødelægger spillets gang.

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du er sgu ikke helt rask :-D jeg undlader at kommentere mere og lade dig gå i den tro.

Udover det, så forlod jeg selv jeres alliance, jeg blev ikke "smidt" ud så drop dine løgne jimbo.


haha ja du smutter efter jeg skrev det på skype......

var ikke længe du tog om og hop ud......men nok om det.... videre

god aften........
 
D

DeletedUser915

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jimdk

Skriv en klage til dem der har lavet verdenen og lad være med at klage over alliancerne. Det er jo naturligt at hvis man kun kan have 10 spillere i en Alliance, så er det lidt kedeligt, men hvis man havde en alliance med 30 - 40 spillere, ligesom i Alfa, der kunne man tale om en verden der var sjov :D. Så Klag til Grepolis Teamet.
:pro:
 

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
Jimdk

Skriv en klage til dem der har lavet verdenen og lad være med at klage over alliancerne. Det er jo naturligt at hvis man kun kan have 10 spillere i en Alliance, så er det lidt kedeligt, men hvis man havde en alliance med 30 - 40 spillere, ligesom i Alfa, der kunne man tale om en verden der var sjov :D. Så Klag til Grepolis Teamet.
:pro:

er du på verdenen? nej..

evo, ttt og legion sidder med over 200 spillere til sammen. men hvis de åbenbart ikke kan klare sig med mindre så det fint.
kan godt forstå hvis man er 30-40, men 200 for pokker da. hvor halvdelen er mere eller mindre inaktive.. godt det ikke er mig der skal få dem igang...

i dette forbund er der tale om at alle faner bliver delt. dermed vil jeg næsten kalde det en samlet alliance og ikke 3 alliancer der spiller sammen med hver deres formål.

men de skal da have lov til at spille 200 mand når nu man kan. :pro:

//Puff
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er du på verdenen? nej..

evo, ttt og legion sidder med over 200 spillere til sammen. men hvis de åbenbart ikke kan klare sig med mindre så det fint.
kan godt forstå hvis man er 30-40, men 200 for pokker da. hvor halvdelen er mere eller mindre inaktive.. godt det ikke er mig der skal få dem igang...ja men hjælper det dem noget når de taber afligevel......

i dette forbund er der tale om at alle faner bliver delt. dermed vil jeg næsten kalde det en samlet alliance og ikke 3 alliancer der spiller sammen med hver deres formål.

men de skal da have lov til at spille 200 mand når nu man kan. :pro:ja godt det ikke er mig der spiller med så mange og kan slet ikke se det sjove i det men det må de om......

//Puff


mvh jimdk:pro::pro:
 
D

DeletedUser1321

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
@ Regnar Lodbrog , lige på sømmet, men desværre har vi med en knap så klog Support og direkte dum spiludbyder at gøre...
De store spillere (herunder undertegnet) har i årvis advaret imod lave allylimits og langsomme servere (under speed 3 er lav) men er blevet ignoret hvilket så har betydet at alle de "gamle" som ellers var med fra start eller kort efter start, og som købte meget guld, er stoppet eller smuttet til .com..

Så lær det, lav en 100 limit og en bedre speed så kommer vi tilbage, endtil da hyg jer med masseforbund...

Hilsen

Henrikfr/ DKs finest

Thumbs up

.com see you soon
 
D

DeletedUser1810

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
guld har da ødelagt den danske server

Jeg syntes helt klart den danske server er ødelagt af overdrevet brug af guld og alt for mange i forbund. Alene det faktum at pi allerede er i vv tiden siger vel lidt. Jeg spiller også på us og en, der bruger de også guld men ikke i de mængder der bruges her på den danske. Jeg spiller pi færdig og så er det pause fra den danske server.
vi er mange der kender spillet så det er jo (mængden af) guldet der gør forskellen.

Hvis jeg kommer tilbage så håber jeg at alt denne person-fnidder (som fylder meget) er væk igen for der er sku mange der køre rundt i ring over for hinanden.

Jeg kender dig ikke jimdk men med alt det lort jeg har hørt om dig må du jo være fanden selv LOL Måske vi en dag kommer til at spille sammen og så må vi jo se om dit ry taler sandt, jeg tvivler dog

Husk alle sammen det bare er et spil.

Tillykke til dem der måtte vinde på PI
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Må de bedste vinde

Eller skal vi siger den ally som nu trække 200 spiller ind og ud eller har 9 wings

Håber skud snart på nyt vv spil

Men held og lykke der ude til jer alle

Mvh jimdk
 
D

DeletedUser1182

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Må de bedste vinde

Eller skal vi siger den ally som nu trække 200 spiller ind og ud eller har 9 wings

Håber skud snart på nyt vv spil



Men held og lykke der ude til jer alle

Mvh jimdk

Hvis man vinder, er man vel bedst og en værdig vinder, så længe der ik snydes :)
Om det er en ally som bruger mega meget guld, benytter spy, har mange wings som kan sende til en eller folk springer fra ally til ally for at sende direkte til vidunder, er vel blot at udnytte og sprænge de rammer på lovligvis, som Inno har lagt for spillet..
At slutspil er langt fra den hensigt som det sikkert begyndte med (håber jeg da) og røv sygt, kan jeg kun tilslutte mig.. Slutspil burde være ændret for laaaaang tid siden, så det passer til et krigsspil.. Ændret slutspil burde have første prioritet hos Inno.
God vind til alle :) JMO1
 
D

DeletedUser1871

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nemecis eller bare pigesur..

Må de bedste vinde

Eller skal vi siger den ally som nu trække 200 spiller ind og ud eller har 9 wings

Håber skud snart på nyt vv spil

Men held og lykke der ude til jer alle

Mvh jimdk

Ja der er vel ikke sige når man har været den store egoskid på Grepo, og tingene, planerne og vennerne ikke lige flasker sig som du gerne så..
Det må være rigtig svært for dig at finde ud af din personlighed ikke lige kunne samle 200 spiller..
Havde du været en god dreng Jim så havde du godt kunne låne 50-100 stykker herfra hvor det kører fremragende..

Knæk og bræk på din nye server..

Mvh.
Lars..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis man vinder, er man vel bedst og en værdig vinder, så længe der ik snydes :)
Om det er en ally som bruger mega meget guld, benytter spy, har mange wings som kan sende til en eller folk springer fra ally til ally for at sende direkte til vidunder, er vel blot at udnytte og sprænge de rammer på lovligvis, som Inno har lagt for spillet..
At slutspil er langt fra den hensigt som det sikkert begyndte med (håber jeg da) og røv sygt, kan jeg kun tilslutte mig.. Slutspil burde være ændret for laaaaang tid siden, så det passer til et krigsspil.. Ændret slutspil burde have første prioritet hos Inno.
God vind til alle :) JMO1

Helt enig med hvad du skriver

Men synes nu stadigvæk det er lavt og brug det hul med 1 spiller i en ally og så sende 200 spiller igennem for og kunne sende max ress og magi,tror nu heller ikke det var hensigten fra inno
Men det siger jo mere om jer ind resten at i skal bruge så mange for og kunne følge med, men smart er det da
Jeg så nu gerne de meste værdig vandt og her kan mand jo bare se på de forskellig rang
Kp point,deff,point osv dem får man jo ikke ved guld

Personligt bruger jeg da alle meste guld i starten af en server

Kan kun tale for min egne ally

Men held og lykke til alle :)))
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja der er vel ikke sige når man har været den store egoskid på Grepo, og tingene, planerne og vennerne ikke lige flasker sig som du gerne så..
Det må være rigtig svært for dig at finde ud af din personlighed ikke lige kunne samle 200 spiller..
Havde du været en god dreng Jim så havde du godt kunne låne 50-100 stykker herfra hvor det kører fremragende..

Knæk og bræk på din nye server..

Mvh.
Lars..



Hvad ved du jumber vi har jo set hvordan du dolket alle i ryggen på kappa
Men hvis du tror du vinder så tror da om og beholde du bare dine 200 skole drenge
 
D

DeletedUser1182

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt enig med hvad du skriver

Men synes nu stadigvæk det er lavt og brug det hul med 1 spiller i en ally og så sende 200 spiller igennem for og kunne sende max ress og magi,tror nu heller ikke det var hensigten fra inno
Men det siger jo mere om jer ind resten at i skal bruge så mange for og kunne følge med, men smart er det da
Jeg så nu gerne de meste værdig vandt og her kan mand jo bare se på de forskellig rang
Kp point,deff,point osv dem får man jo ikke ved guld

Personligt bruger jeg da alle meste guld i starten af en server

Kan kun tale for min egne ally

Men held og lykke til alle :)))


Tjaa :) er det ik sådan uanset hvilket spil, så finder spillerne de huler som opstår. jeg har endnu ik prøvet, at det ik skulle lykkedes den som virkelig leder og forsøger sig frem, at finde kreative løsninger som spiludbyder nok ik havde i tankerne, da spillet kom frem :)
Om det så er "lavt" at benytte sig af den frie fantasi, skal jeg ik stå som dommer for.. Personligt tænker jeg da ik, at der er meget forskel på det evt hul med at skifte ally frem for at kunne have en VVØ med kun en by fx.

Mht. at kunne købe KP er jeg ik helt enig :) Self kan du ik købe direkte, men er man villig til at gulde tropper op osv.. jamen så kommer KP altså lidt hurtigere :)

:) JMO1
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tjaa :) er det ik sådan uanset hvilket spil, så finder spillerne de huler som opstår. jeg har endnu ik prøvet, at det ik skulle lykkedes den som virkelig leder og forsøger sig frem, at finde kreative løsninger som spiludbyder nok ik havde i tankerne, da spillet kom frem :)

Om det så er "lavt" at benytte sig af den frie fantasi, skal jeg ik stå som dommer for.. Personligt tænker jeg da ik, at der er meget forskel på det evt hul med at skifte ally frem for at kunne have en VVØ med kun en by fx.hmm hvorfor så have ally max på ??? Men som sagt hullet er der og bliver brugt ,personligt vil jeg heller tabe med min 9 spiller og vide jeg har gjort hvad jeg kunne

Mht. at kunne købe KP er jeg ik helt enig :) Self kan du ik købe direkte, men er man villig til at gulde tropper op osv.. jamen så kommer KP altså lidt hurtigere :)

giver ingen mening og guld tropper jeg gør det ikke synes det er for dyrt og indviede for man altså ikke kp bare fordi mange angriber,kræver jo også man rammer noget eller kommer igennem

Forskellen er jo nok efter min mening tiden man bruge nogle log ind 1 gang og bruge 30 min på grepolis andre bruger rigtig mange timer som mig selv,og det gør bare en stor forskel i grepolis både hvad ang kp,byfester,angrib,deff,opbygning osv alt det bidrag hurtig til en del byer mere ind mindre aktiv folk men det betyder så ikke at man guld løs.

Men nu ser vi :))) :pro: (SW)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1321

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jo man kan nemlig Købe KulturPts men ikke kamppts!
Kamppts listen og spiller ranglisten burde jo mere eller mindre følges ad og man skulle ikke kunne ligge og kæmpe om førstepladsen når man er over en halv mill bagud på kp.. At man kan sidde lænet tilbage hele spillet og bare feste sig til en sejr er lidt en joke og ringe lavet fra Innos side.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt enig med hvad du skriver

Men synes nu stadigvæk det er lavt og brug det hul med 1 spiller i en ally og så sende 200 spiller igennem for og kunne sende max ress og magi,tror nu heller ikke det var hensigten fra inno
Men det siger jo mere om jer ind resten at i skal bruge så mange for og kunne følge med, men smart er det da
Jeg så nu gerne de meste værdig vandt og her kan mand jo bare se på de forskellig rang
Kp point,deff,point osv dem får man jo ikke ved guld

Personligt bruger jeg da alle meste guld i starten af en server

Kan kun tale for min egne ally

Men held og lykke til alle :)))

Lol dobbelt moral?, hvor mange wings var det selv du havde da du fik 7/7 på Theta? 6-7 stk?
meget godt der kommer fra dig...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lol dobbelt moral?, hvor mange wings var det selv du havde da du fik 7/7 på Theta? 6-7 stk? vil gerne se hvad ally du tænke på jeg husk ikke 6-7 stk
meget godt der kommer fra dig...

Vi klar det helt selv, så ikke græd over du tabt øøøøø var du der inde kan slet ikke husk dit navn hmm nå ikke så vigtig,,,

Men helt rigtig vi nappet 7 vv og sådan en fin medalje vi fik :Huh::Laugh::Huh::Laugh::pro:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jo man kan nemlig Købe KulturPts men ikke kamppts!
Kamppts listen og spiller ranglisten burde jo mere eller mindre følges ad og man skulle ikke kunne ligge og kæmpe om førstepladsen når man er over en halv mill bagud på kp.. At man kan sidde lænet tilbage hele spillet og bare feste sig til en sejr er lidt en joke og ringe lavet fra Innos side.

Det glæder mig, at de erfarne spillere værdsætter folk og alliancer med KP. Det har vi også selv værdsat. Og med 4 af vores spillere i top 6 (der er lige en KT, som har sneget sig ind), så må jeg sige, at det er meget få KP der ikke har været sjove at lave :D

Man kan jo så i sit stille NOOB sind håbe, at hvis Friends og TLB begge ser andre med mange KP som værdige vinder, at så begynder i snart at sende jeres RES i vores retning, dermed går de ikke til spilde og så kunne vi få overstået dette spil endnu hurtigere :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det glæder mig, at de erfarne spillere værdsætter folk og alliancer med KP. Det har vi også selv værdsat. Og med 4 af vores spillere i top 6 (der er lige en KT, som har sneget sig ind), så må jeg sige, at det er meget få KP der ikke har været sjove at lave :D

Man kan jo så i sit stille NOOB sind håbe, at hvis Friends og TLB begge ser andre med mange KP som værdige vinder, at så begynder i snart at sende jeres RES i vores retning, dermed går de ikke til spilde og så kunne vi få overstået dette spil endnu hurtigere :)

Mener nu ikke vi har nævnt noget om vi eller andres ally ikke er mere værdig ind andre

Jeg omtalt hullet i spillet som bliver udnytte det mener jeg er uværdig.

Mvh jimdk
 
Top