• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvad jeg syntes der ødelægger spillets gang.

D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
spillere der joiner fjenden fordi de ikke kan noget.

lad os tage en alliance som feks FRIENDS, de er medlem af ikke mindre end 15 forbund!!!

hvad sker der for det?

Det må da sucks ikke at kunne klare sig selv.

15 forbund er en stor del af serveren, KUN pga at de ikke kan klare sig selv..

tsk..
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvorfor klager du over det?

hvis man er i så stort et forbund er der ikke nogle byer at tage, og hvis du kan finde ud af at spille, så finder du vel selv en løsning, som ikke indeholder at klage på forum.....
så det går mere ud over dem i forbundet end det går ud over alle andre....

jeg har da set alliancer med flere spiller i end det, bare kig på XI ;)
 

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
og hvad så hvis de har 15 Forbund. er det eneste i kan klare en alliance der er meget mindre end jer.

Det er kun 150 spillere der spiller sammen med en server som indeholder 10k.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1269

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er nu ikke så meget hvor mange forbund der er, men hvor mange spioner vi skal kæmpe imod. For der vil altid være nogle som kører et dobbeltspil på de her serverer og videregiver oplysninger til fjenden. Bare se på Seidlerboone, han er rykket ud af Fight Club og over til ja ?
hans venner måske.
 
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som sagt er dette bare MIN personlige mening.

Jeg tuder ikke, jeg skal skam nok klare mig.

Kan bare ikke se pointen I at skulle være 15 forbund sammen.. Det er da meget sjovere at være 1-2 forbund sammen.

Der er mere modstand, og man finder hurtigt ud af hvem de gode spillere er.


Til dig PuffTheMagicDragon, jeg ved ikke hvor du får sådan en gang bullshit fra. Vi går på alle der genere os, store som små.

Det siger ranglisterne vel også?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor gode man er eller hvor mange penge man bruger på guld for at komme frem på ranglisten det er to helt forskellige måder og spille på.

så de gode spillere må vel være dem som kæmper sig frem uden at bruge sindsyg mange penge på guld

MIN egen mening
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har ikke brugt sindsygt mange penge på guld, jeg har købt lidt, men er det ikke det at det er der for? ;)

Så find du hellere dig et andet stede at komme og tude.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1321

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og sjovt du skal herind og beklage dig når dit forbund smuldre, er det ikke nok med de pm'er du sender og kalder os alle for noobs osv??
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tude er da fuldstændig ligeglad om du bruger meget guld.
Det var dig som startede dette indlæg med dit tuderi fordi i ikke kan finde forbunds
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1269

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Men at sidde og tude over , hvor mange forbund andre har , det er da sølle .
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1321

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt enig, denne tråd er kun smidt herind for at svine visse alliancer (behøver ikke nævne hvilke) fordi 4real mistede deres forbund..

Men at han skal tude over det her og sende svinske pm'er til os, det er sq for lavt....
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hihi, ja vi hygger os da bare ikke rigtig Thekidd :Smile:

men forstår stadig ikke hvorfor folk beklager sig, supporten gør sit bedste, og det bliver de ved med.
spil dog spillet og løs problemerne selv, og så hyg jer som vi andre gør :pro:
 
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og sjovt du skal herind og beklage dig når dit forbund smuldre, er det ikke nok med de pm'er du sender og kalder os alle for noobs osv??

Spil dog spillet som os andre, og hold jer nu til een konto


vores forbund smuldre? du har vidst drukket af nat potten, den burde du holde dig fra ;-)

Multikonto er vist ikke et fremmedord for nogle spillere, selvom de ikke selv vil indrømme det.
Men at sidde og tude over , hvor mange forbund andre har , det er da sølle .

følte du dig ramt?

Men jeg kan godt se at det er så nemt at give skylden på snyd, når man får en ordenlig røvfuld, host friends host.

Helt enig, denne tråd er kun smidt herind for at svine visse alliancer (behøver ikke nævne hvilke) fordi 4real mistede deres forbund..

Men at han skal tude over det her og sende svinske pm'er til os, det er sq for lavt....


Sjovt du kalder dette for lavt, jeg fik en besked fra en såkaldt forza knægt. Som siger at I bare smed ham ud af jeres alliance uden grund, og prøvede at nulle ham?? det kalder du ikke lavt? Fej hellere foran din egen dør før du fejer foran andres!
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis der er flere der føler for at beskylde andre for snyd i denne tråd så LUKKES DEN! Diskutioner om snyd eller offentligt at hænge andre ud som snydere er ikke tilladt. Heller ikke selv om de er straffet for det! Snyd og regelbrud skal altid meldes til support! ALDRIG PÅ FORUM.
 
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis der er flere der føler for at beskylde andre for snyd i denne tråd så LUKKES DEN! Diskutioner om snyd eller offentligt at hænge andre ud som snydere er ikke tilladt. Heller ikke selv om de er straffet for det! Snyd og regelbrud skal altid meldes til support! ALDRIG PÅ FORUM.

Mange tak, Ingen I vores alliance accepter falske beskyldninger om snyd.
 
D

DeletedUser553

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tudetråde er så sjove, fortsæt endelig underholdningen ! :)
 
D

DeletedUser1269

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan du ikke venligst uddybe dit udsagn?
Ja nu er han så ude fra jer. Hmm gad vide hvem han så spille "med" ?
Han er og bliver en alliance hopper .
 
Top