• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvad jeg syntes der ødelægger spillets gang.

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har nu aldrig fattet hvad ideen er med så mange forbund. Det er da umuligt at blive enige med et hav af andre alliancer om en taktik. Den eneste grund til at man gør det er at man ikke kan klare sig selv og gerne vil undgå krig, det må jo være indiskutabelt, men hvorfor så overhovedet spille et krigsspil? Men igen vi har jo forskellige holdninger, ligesom vi har forskellige holdninger med hensyn til spioner. Det hele er en del af spillet, vi har forkerte opfattelser af hvordan vi mener det skal spilles, og sådan skal det jo nok også være. Min holdning til det at være i en multi ally er dog at det enten må være fordi man er bange eller ny. Jeg startede da også selv med at tro at multi ally var godt at være med i indtil jeg fandt ud af hvor mange problemer som opstår i kølvandet på det. Med hensyn til brug af spioner, så er det rigtigt at det er realistisk da det også eksisterer i den virkelige verden. Det er ikke et spørgsmål om rigtigt eller forkert, det er et spørgsmål om hvilken type af person man er. Hvorfor folk gør det forstår jeg ikke, der er ingen som kan lide en stikker. Og ja det er rigtigt at man jo bare kan undersøge folk ordentligt, men ved en ny spiller som vil prøve at lave en alliance nok om spillere til at undersøge det? Det ved vi jo alle at de ikke gør, så jeg holder fast i at det er ødelæggende for spillet, måske ikke for de erfarne, men for de nye og det er i forhold til de nye jeg taler om at det er ødelæggende. Jeg kan godt forstå at man bruger informationer hvis en spiller begynder at skrive uopfordret til en og fodrer en med info, så er det svært at ligge det døve øre til, men begynder man, som nogen gør at jagte spillere, måske oven i købet med trusler for at få dem til at spionere, så er man endt på et galt spor, og så er man efter min mening en ussel person som går lidt for meget op i spillet.
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
15 forbund er en stor del af serveren, KUN pga at de ikke kan klare sig selv..

tsk..

heyyy..jeg er da i forbund med 16 andre allier..skiiide skægt er det..hehe..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HAHA Jacker - (pop) en stor familie :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu har vi har haft 4real og slæng ind og vende ved os,og føj en moral de har og ud ryg de med et brav....

kan kun sige deres moral ligge langt fra hvordan jeg spiller og når man leger spion for West-baby banden som ikke kan klar sig ude disse metoder siger jeg game on

spioner vil altid blive husk 4real, og co husk det.


mvh jimdk :pro:

Jim tror du skal prøve at få lidt kontrol over din paranoide tilgang til andre mennesker. At du ligefrem hænger folk ud på din profil som spioner uden at have belæg for det - det er lige så usmageligt som dem der benytter spioner.

De spillere som er gået over til os, har på intet tidspunkt udtalt sig om jeres tidligere samarbejde udover, at de savnede spilleglæden som de kendte fra deres tid ved os. Vi har aldrig udspurgt dem om ting hos jer - vi har ikke behov for den information, da vi spiller vort eget spil.

Tyv tror hver mand stjæler og det må jo så være tilfældet hos jer med dette umættelige behov for spiondialog.....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu har vi har haft 4real og slæng ind og vende ved os,og føj en moral de har og ud ryg de med et brav....

kan kun sige deres moral ligge langt fra hvordan jeg spiller og når man leger spion for West-baby banden som ikke kan klar sig ude disse metoder siger jeg game on

spioner vil altid blive husk 4real, og co husk det.

så held og lykke med jeres måde og spiller på.

så når kigge tilbage på den her fane,har jeg skud tabt alt over dit tuderi

som de andre skriv lær og klar dig selv og stop med og give alle andre skylde når du spiller på den måde du gør,det bider en selv i Røven måske ikke på Pi men på andre server.

mvh jimdk :pro:

ahahhahahahahahh det sjovt blev råbt op på skypen at mit navn var nået forum min kære jimdknoob..... dem der ikke hved det jeg er WEST mr-west og kære jim nu snakker vi jo om spioner og glemmer du så husker jeg hved forsøgte og få mig ind på en server jeg ikke hade nogen tilknytning til overhoved for jeg sku ind og spille hos fjenden som spion for dig og neeeej det lan du ikke modbevise for jeg har da stadig samtalen på skyp du hved det var starten af lambda servern jeg spilled kot med dig inden du gav op.... nej det der ødelægge spillet e at suport fx på lambda valgte side ganske enkelt blev vi alle banned for et godt ord mens evolution ku gøre det samme men de ku ikke bannes det tabte vi en server på der men det der virkelig smadre spillet det alt det guld at man er tvunget til og bruge dt for ku spille i toppen... det sørgeligt sys jeg og jeg bruger det selv hved jeg godt... men kære jim jeg følte bare lige for gøre dig opmærksom på det og en sidste ting ingen af dem du stempler som spioner er spioner 4real og slæng forlod mig men fandt dog hurtig ud af vilken ""#¤"#¤ du er... theking85 ville du beholde i din ally for nulle ham direkte foræderri mod egen spiller..... den eneste der spiller urent spil her er dig...
 
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kære jim, du er virkelig naiv at tro at vi var spioner, vi kom over til jer I en god mening, men den måde du behandlede andre folk på var vi hurtigt enige om at vi ikke ville finde os i.

Du snakker nedladende til folk, og truer med at smide folk ud (det opdagede vi allerede første dag.)

Udover det syntes jeg at du skal tage dig lidt sammen, og tænke på hvordan du behandler andre.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kære jim, du er virkelig naiv at tro at vi var spioner, vi kom over til jer I en god mening, men den måde du behandlede andre folk på var vi hurtigt enige om at vi ikke ville finde os i.

Du snakker nedladende til folk, og truer med at smide folk ud (det opdagede vi allerede første dag.)

Udover det syntes jeg at du skal tage dig lidt sammen, og tænke på hvordan du behandler andre.

typisk og skriv vi gjorde ikke noget det var ikke mig og bla bla

fakta drenge er i kopi vores skypechat og så er det ud iloyal spiller gider jeg ikke bruge tid på.

og west gider slet ikke bruge tid på dig....

RickiV nu skal du vist lige tag en slapper din noob

du ved da overhovedet ikke hvad jeg ved

man kan da sige jeg har modtaget info fra vores skype som er kommet tilbage fra dit egne bagland

så tyk på den ,før du tror du ved alt....... som jeg kan hører du så ikke gør afligevel.

og som du kan skrive det (vores egne spil,loooooooooooooooooool)

:Laugh::Laugh::Laugh::Laugh::Laugh::Laugh::Laugh::Laugh::Laugh::Laugh::Laugh::pro:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
RickiV nu skal du vist lige tag en slapper din noob

Jamen hvis det får dig til at føle overlegen, at du har brugt så mange flere timer på Grepolis end jeg, så fred være med det. Dette er jo blot min anden server - jeg behøver ikke udgive mig for at være noget, som jeg ikke er, og behøver ikke nedgøre andre for at få det bedre med mig selv.

du ved da overhovedet ikke hvad jeg ved
man kan da sige jeg har modtaget info fra vores skype som er kommet tilbage fra dit egne bagland

Den forstår jeg ikke - det vil sige, at du mener fordi du har fået information fra os, så er de folk du har hængt ud spioner?
Men i øvrigt rigtigt, jeg ved ikke hvad du ved og det er i øvrigt heller ikke væsentligt for mig.

så tyk på den ,før du tror du ved alt....... som jeg kan hører du så ikke gør afligevel.
og som du kan skrive det (vores egne spil,loooooooooooooooooool)

Ja, undskyld, men jeg har svært ved at se relevansen af dit indlæg.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej Ric du tror blankt på dem held og lykke med det


Uden du ved hvad de har gjort eller kopi fra vores Skype eller brudt af Intern regler

Men sjovt nok sidst jeg prøvet vores forum af med Info, landet den sammen Info over på jeres forum

Ps og kalder en en Noob er et spille udtryk og ikke noget med og hæve sig over andre
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Men sjovt nok sidst jeg prøvet vores forum af med Info, landet den sammen Info over på jeres forum

Spændende betragtning - men jeg har ingen info fået af dem du har hængt ud. Jeg har fået mere fra dig end nogen af dem du har hængt ud. Dog lidt pudsigt, at du har så stor fokus på vores forum.
Hvorfor forsøger du ikke at spille jeres eget spil? Måske bruge lidt positiv energi på din egen alliance, - det kunne være det gavnede.
Jeg synes da ikke, at det kan være specielt positivt for dig selv at spille med alt den mistillid du synes at have til andre.

Uagtet ændrer det ikke ved, at du uretmæssigt hænger folk ud, medmindre du fortæller mig lige nu, at de to du har hængt ud sender fortrolig information fra os til dig ...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spændende betragtning - men jeg har ingen info fået af dem du har hængt ud. Jeg har fået mere fra dig end nogen af dem du har hængt ud. Dog lidt pudsigt, at du har så stor fokus på vores forum.
Hvorfor forsøger du ikke at spille jeres eget spil? Måske bruge lidt positiv energi på din egen alliance, - det kunne være det gavnede.
Jeg synes da ikke, at det kan være specielt positivt for dig selv at spille med alt den mistillid du synes at have til andre.

Uagtet ændrer det ikke ved, at du uretmæssigt hænger folk ud, medmindre du fortæller mig lige nu, at de to du har hængt ud sender fortrolig information fra os til dig ...

Helt fint med mig,du samler spioner og illoyal spiller op

Ellers prøv og selv styr de 8 alliance i er pt eller kommer der flere

Mange tunger og styr.....
:Laugh::Laugh::Laugh::Laugh::Laugh:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt fint med mig,du samler spioner og illoyal spiller op

Ellers prøv og selv styr de 8 alliance i er pt eller kommer der flere

Mange tunger og styr.....
:Laugh::Laugh::Laugh::Laugh::Laugh:


Jeg forstår virkelig ikke hvad du skriver jim, I stedet for at bruge så meget tid på grepolis, så skulle du gøre som RickiV siger, opbyg dig noget positiv energy og del den med din alliance.

Jeg har fået at vide af flere af dine spillere at du er sur og negativ og er en kæmpe diktator.

Men sjovt som du skal prøve at ligge skylden over på os, virkelig modent jim :)

Tag dig sammen.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt fint med mig,du samler spioner og illoyal spiller op

Så nu beskylder du mig for at samle spioner op?
Jeg har stadig ikke set noget som helst, der på nogen måde kunne understøtte, at de folk du har hængt ud skulle være i nærheden af at være spioner.
Derimod kender jeg dem alene som spillere, der har udvist respekt overfor sin gamle ally.

Det er dig som sender beskyldninger til højre og venstre uden det mindste fundament. Hvis jeg kunne henfalde til at blive personlig, så kunne jeg næsten frygte du led af et gudekompleks, men af hensyn til dine omgivelser, så håber jeg ikke det er tilfældet og i respekt for dig, så vil jeg ikke henfalde til at blive så personlig.


Ellers prøv og selv styr de 8 alliance i er pt eller kommer der flere
Du synes jo at have stor fokus på hvad vi gør eller ikke gør - så hvad siger du?

Jeg synes da ikke, at der er noget negativt i at mange dygtige spillere gerne vil spille sammen med os. Vi må jo have gjort et fint indtryk på den første server, siden de hellere vil spille hos os end hos så mange andre..
 
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Foaly, siden du slettede det som jim skrev til mig, og giver mig en advarsel, hvordan kan dette være når han hænger mig ud på hans profil uden at have hold i det?

Men det er åbenbart tilladt for nogen at hænge folk ud, men ikke for andre?

Det giver altså ikke nogen mening. Så burde jim også slette det lort han skriver i hans profil.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
1. Vi diskuterer ikke enkelt sager på forummet
2. Jeg har kun noget med forummet at gøre og ikke noget med spillet at gøre rent strafmæssigt. Hvis han bryder reglerne i spillet så bør du kontakte support i spillet og skrive til dem der med en anmeldelse, så vil en supporter kigge på den så hurtigt som muligt.
3. Klager over straffe jeg uddeler på forumet skrives til mig i en PM. Skulle det ikke være nok så skal jeg gerne ved henvendelse forklare hvordan du klager over min håndtering af sagen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det heller ikke sjovt og svare mig når jeg har ret vel lille jim
 
D

DeletedUser1321

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen tilykke til 4real for endnu engang at have spioner eller bruge trusler igen igen (Ja har beviser til at bakke det op)

Han laver oprør og selvfølgelig deffer vi vores oprør, men 20 sek før ks lander tømmer indehaveren byen og 4real kan sejle i havn til en tom by... Hvad har du gjort denne gang truet spilleren ligesom med visse andre? Er det en dobbelt konto? Eller er det en spion som så mange gange før????

Er helt enig med Jim her, deres moral er sq for lav, vil nødig se hvordan de behandler IRL "venner"

Dette spil er blevet en joke og visse folk skider klart og tydeligt på det hele
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen tilykke til 4real for endnu engang at have spioner eller bruge trusler igen igen (Ja har beviser til at bakke det op)

Han laver oprør og selvfølgelig deffer vi vores oprør, men 20 sek før ks lander tømmer indehaveren byen og 4real kan sejle i havn til en tom by... Hvad har du gjort denne gang truet spilleren ligesom med visse andre? Er det en dobbelt konto? Eller er det en spion som så mange gange før????

Er helt enig med Jim her, deres moral er sq for lav, vil nødig se hvordan de behandler IRL "venner"

Dette spil er blevet en joke og visse folk skider klart og tydeligt på det hele


Jamme sådan

Men 4real,West,Ricky og co

Bliver nok klogere med tiden

En flok noobs der skal samle sig i ....jeg ved snart ikke hvor mange alliance de pt er..

GunnarGren du skriver bare til mig hvis du skal bruge noget ..:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamme sådan

Men 4real,West,Ricky og co

Bliver nok klogere med tiden

En flok noobs der skal samle sig i ....jeg ved snart ikke hvor mange alliance de pt er..

GunnarGren du skriver bare til mig hvis du skal bruge noget ..:)

Jim igen - det er en underlig målestok du benytter, men du har til stadig ikke forklaret eller ført nogen form for dokumentation for at retfærdiggøre, at hænge to navngivne spillere ud for at være spioner, selvom de har været loyale over for dig - vel at bemærke både på Xi og Pi, men da de pludselig skifter væk fra dig over til hvad du kalder en noob-ally - ja, så må de da være spioner, det kan jo kun være den eneste forklaring.....

Jim, jeg erkender som sagt gerne, at være ny i dette spil. Så det må virkelig æde dig op, at noobs som jeg og dem jeg spiller sammen med alligevel formåede at slutte over din ally på Xi - vel at bemærke med ca. samme antal spillere som hos dig og sjovt nok også med en alliance som var meget nyere end din egen.
Bemærk da gerne inden serveren lukker, at vi ej heller har prøvet at en spiller skiftede væk fra os på Xi...
Det kunne ikke tænkes, at der var noget vi noobs gjorde rigtigt?

Mon ikke dit horn i siden på os i bund og grund skyldes vore gentagende afvisninger af dig, nå vi hver gang har forklaret dig, at vi blot ønsker at spille vort eget spil?
Eneste forskel på din alliance og vor alliance er at vi gerne skilter med hvem som er en del af os, vi er stolte af så dygtige spillere kan finde sammen, ja din hovedally fremstår naturligvis bedre end os pt - vi rokerer ikke rundt for at vort samlede pointtal fremstår højere - når dagen er omme, så er det jo monumenter der betyder noget og der var vi noobs vist også bedre end din ally på Xi.
 
D

DeletedUser1321

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
:Laugh::Laugh::Laugh: Kan ikke lade være med at grine nu, ny alliance "COUSINS OF US" medlem Tue1234 som joiner lige efter at han har givet 4Real sin by :Laugh::Laugh::Laugh: Det er da sørgeligt man skal bruge de midler...


Nej du har ret 4Real, det var ikke planlagt, det var loyalitet til sin ally (som slet ikke er en mangelvare) der gjorde at han gav dig byen.. Eller det var jo faktisk loyalitet der gjorde det, han var jo din mand, spillede blot i en anden ally til nu....

Jim: Kan være jeg henvender mig en dag, vi har jo en del til fælles her i grepoland
 
Senest redigeret af en moderator:
Top