• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvad jeg syntes der ødelægger spillets gang.

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kære jim, du er virkelig naiv at tro at vi var spioner, vi kom over til jer I en god mening, men den måde du behandlede andre folk på var vi hurtigt enige om at vi ikke ville finde os i.

Du snakker nedladende til folk, og truer med at smide folk ud (det opdagede vi allerede første dag.)

Udover det syntes jeg at du skal tage dig lidt sammen, og tænke på hvordan du behandler andre.

Spot on, har jeg sagt i årvis....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jim - ud fra din logik - så var Kinglus også spion, da han valgte at skifte fra UD og til en af dine wings - samtidig med han donerede dig en by?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jim - ud fra din logik - så var Kinglus også spion, da han valgte at skifte fra UD og til en af dine wings - samtidig med han donerede dig en by?

Haha ja det var en fin by
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spot on, har jeg sagt i årvis....

Jamme hvis det var tilfældet

Hvorfor kommer i så over til os/ mig

Jeg kører med mine regler

Hvis man ikke kan lide så er det ud

Indvidere blev i adv hvis blev fanget i og siv Info

Ryg man ud ,længere er den ikke det.

Og Ric når du nu er så sød hvorfor er dine wings så træt af jer i top i aldrig hjælper dem

Og ang xi og samle en ally til slut når server længe er død er jo flot gået

Tilykke med det eller kan du husk hvordan vi smadder jer og hele jeres alliance død og halvdel kom over til os fordi ikke kunne hold sammen

:Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha ja det var en fin by

jamen kan sagtens forstå din form for logik - man skulle næsten tro du var blevet forbigået og holdt meget udenfor som barn, men igen det har jeg jo ikke den fornødne indsigt i, så det vil jeg helst ikke udtale mig om.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
J
Og Ric når du nu er så sød hvor er dine wings så træt af jer i top i aldrig hjælper dem
Spændende synspunkt - det er jeg vist ikke bekendt med skulle være tilfældet - så må det jo være nemt at tage vore byer, når "toppen" ikke hjælper. Btw. hvem er det du kalder toppen?


Og ang xi og samle en ally til slut når server længe er død er jo flot gået

Øh, har du sovet igennem Xi? Du ved vist udmærket godt, at jeg trak mig fra UNT og da jeg gik solo var serveren på ingen måde færdig...

Tilykke med det eller kan du husk hvordan vi smadder jer og hele jeres alliance død og halvdel kom over til os fordi ikke kunne hold sammen
Af en person som gerne vil udgive sig for at vide en masse, så udstiller den kommentar dig da vist i den grad.
Justerer du generelt din historiske viden ift. hvad der passer til dig?

Alliancen gik rigtig nok i opløsning efter jeg forlod den. En stor gruppering gik videre med UD og vandt serveren. En anden gruppering lavede sin egen gruppering. Hvem skiftede egentligt direkte til dig? Igen lad os nu få lidt fakta bag påstanden...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spændende synspunkt - det er jeg vist ikke bekendt med skulle være tilfældet - så må det jo være nemt at tage vore byer, når "toppen" ikke hjælper. Btw. hvem er det du kalder toppen?




Øh, har du sovet igennem Xi? Du ved vist udmærket godt, at jeg trak mig fra UNT og da jeg gik solo var serveren på ingen måde færdig...


Af en person som gerne vil udgive sig for at vide en masse, så udstiller den kommentar dig da vist i den grad.
Justerer du generelt din historiske viden ift. hvad der passer til dig?

Alliancen gik rigtig nok i opløsning efter jeg forlod den. En stor gruppering gik videre med UD og vandt serveren. En anden gruppering lavede sin egen gruppering. Hvem skiftede egentligt direkte til dig? Igen lad os nu få lidt fakta bag påstanden...

Hallo super Noob prøv nu og pas din konto,

Så passer jeg min

God dag til jer der ude
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hallo super Noob prøv nu og pas din konto,

Så passer jeg min

Udfordring er jo, at netop den påstand jo ej heller er sand.

Du nøjes jo ikke med at passe din - hvis du gjorde det, så havde vi jo ikke skrevet de sidste mange indlæg.
Du skriver i din profil at nogle personer er spioner - nuvel det er et spil, men alligevel sidder der jo altså mennesker bag de profilnavne, så det mindste man kan forvente er vel, at du bare har et gran af seriøsitet bag når du hænger folk ud på den måde.

Og tænk, den ene du hænger ud beskrev dig faktisk, som du slet ikke var den tosse, som alle andre gik og sagde du var.
Er dog helt sikker på, at han gerne tager de ord i sig igen, siden han forlod dig og blev hængt ud som spion.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Udfordring er jo, at netop den påstand jo ej heller er sand.

Du nøjes jo ikke med at passe din - hvis du gjorde det, så havde vi jo ikke skrevet de sidste mange indlæg.
Du skriver i din profil at nogle personer er spioner - nuvel det er et spil, men alligevel sidder der jo altså mennesker bag de profilnavne, så det mindste man kan forvente er vel, at du bare har et gran af seriøsitet bag når du hænger folk ud på den måde.

Og tænk, den ene du hænger ud beskrev dig faktisk, som du slet ikke var den tosse, som alle andre gik og sagde du var.
Er dog helt sikker på, at han gerne tager de ord i sig igen, siden han forlod dig og blev hængt ud som spion.



ric du bliver ved med og kører i det her

pk har brydt vores inter regler

4real kopi vores skype chat

king er ikke til og styr og fik flere adv og valgt og ikke følge vores fælles regler

så husk der er flere siden af det du beskriver og da du ikke har været ved os vil jeg frabede mig du spiller klog på andres vejen

så lads stop den der.........

husk det er et spil og lige som i rigtig krig kan jeg eller andre skrive (spion eller andet som vi mener de person er ) jeg skal ikke bevise noget som helst overfor dig især

intriger og sladder hør med til spillet

jeg vælger bare og udtale disse spiller ønsker jeg aldrig og spiller med mere ,fordi de er iloyal og en flok spioner efter deres opførelser i vores ally så er det sagt.

hvem du vil spille med er op til dig.

mvh jimdk
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ric du bliver ved med og kører i det her

pk har brydt vores inter regler
king er ikke til og styr og fik flere adv og valgt og ikke følge vores fælles regler

så husk der er flere siden af det du beskriver og da du ikke har været ved os vil jeg frabede mig du spiller klog på andres vejen


Men det gør dem jo så ikke til spioner.
Og iflg. din egen profil:
"
MINE EGNE LILLE LIST MED SPION SÅ VED I DET TIL ANDRE SERVER OGSÅ.
pk44
theking85
4real
"

Uanset hvad de måtte have gjort, hvis de ikke er spioner, så synes jeg det er usmagelig adfærd fra din side. Så hellere være Noob end de superlativer du måtte vælge at beskrive dig selv med...
 
D

DeletedUser1321

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mester spionen 4real... kopire skype chatte...

Men det gør dem jo så ikke til spioner.

4Real ER spion og 4Real BRUGER spioner, lige da Tue1234 kom ind i vores skypechat var præcis samme tid som reserveringer blev deffet,,, smed ham ud af chatten og nu er han skiftet til 4Real, stop nu med at holde hånden over ham,,,, der er jo ingen tvivl...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Gunnar - nu var vi min kommentar til den forklaring Jim gav ift. PK og Theking.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Men det gør dem jo så ikke til spioner.
Og iflg. din egen profil:
"
MINE EGNE LILLE LIST MED SPION SÅ VED I DET TIL ANDRE SERVER OGSÅ.
pk44
theking85
4real
"

Uanset hvad de måtte have gjort, hvis de ikke er spioner, så synes jeg det er usmagelig adfærd fra din side. Så hellere være Noob end de superlativer du måtte vælge at beskrive dig selv med...

fat det nu
Jeg er pisse ligeglad med hvad du synes

Du har fået en bid af historie
Og her stopper den så også igen

Hvis du har flere problem men min profil må du jo melde det grepo :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
fat det nu
Jeg er pisse ligeglad med hvad du synes

Du har fået en bid af historie
Og her stopper den så også igen

Jamen det står dig frit for at stoppe her. Sålænge du i din egenskab af allyleder vælger at hænge tidligere allyspillere ud for noget du selv har erkendt de ikke er eller har gjort, så stopper din adfærd jo netop ikke.

Selvom det ikke har din interesse, så vil jeg da lige nævne, at jeg synes, at du har gjort det ganske godt - jeg har på dine "få" indlæg fået væsentligt bedre indtryk af hvem du er, dine værdier og kommunikationsform - alt i alt, hvad du egentligt står for...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamme hvis det var tilfældet

Hvorfor kommer i så over til os/ mig

Jeg kører med mine regler

Hvis man ikke kan lide så er det ud

Indvidere blev i adv hvis blev fanget i og siv Info

Ryg man ud ,længere er den ikke det.

Og Ric når du nu er så sød hvorfor er dine wings så træt af jer i top i aldrig hjælper dem

Og ang xi og samle en ally til slut når server længe er død er jo flot gået

Tilykke med det eller kan du husk hvordan vi smadder jer og hele jeres alliance død og halvdel kom over til os fordi ikke kunne hold sammen

:Smile:

Har aldrig været "over" hos dig mester, det er ikke nødvendigt for at vide hvordan du er overfor andre mennesker, og hvis man læser forum igennem eller har spillede på samme server som dig, kan man tydeligt se hvilken person du er..

Nok ikke for sjov du er blevet blacklistet af rigtigt mange Dk spillere, og at en del af samme grund kun starter på en ny server for at nakke dig, du er et rigtigt dårligt menneske, men kan bare ikke selv se det

Jeg er ALDRIG blevet kaldt idiot/dårlig person ovs., selvom jeg også har været meget diktatorisk som leder...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har aldrig været "over" hos dig mester, det er ikke nødvendigt for at vide hvordan du er overfor andre mennesker, og hvis man læser forum igennem eller har spillede på samme server som dig, kan man tydeligt se hvilken person du er..

Nok ikke for sjov du er blevet blacklistet af rigtigt mange Dk spillere, og at en del af samme grund kun starter på en ny server for at nakke dig, du er et rigtigt dårligt menneske, men kan bare ikke selv se det

Jeg er ALDRIG blevet kaldt idiot/dårlig person ovs., selvom jeg også har været meget diktatorisk som leder...


Haha

Det er nu ikke ansøgning vi mangler

Som ad den Noob

Og hvad du synes kan jeg heller ikke brug til noget, kommer aldrig til og spiller med dig

Jeg spiller for og vinde og med mine regler

Det ved alle der spiller med mig

Ellers er det da fint med mig, tager gerne kp fra jer :))))

Mvh jim
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen det står dig frit for at stoppe her.haha så nemt for du det da ikke. Sålænge du i din egenskab af allyleder vælger at hænge :Laugh::heh::Laugh::heh:tidligere allyspillere ud for noget du selv har erkendt de ikke er eller har gjortNEJ :angry:, så stopper din adfærd jo netop ikke.:pro:

Selvom det ikke har din interesse, så vil jeg da lige nævne, at jeg synes, at du har gjort det ganske godt:confused:mirk: - jeg har på dine "få" indlæg fået væsentligt bedre indtryk af hvem du er, dine værdier og kommunikationsform - alt i alt, hvad du egentligt står for...:pro:


lads nu se hvad i kan på PI,i kan jo være i er heldig og vinde hvem ved :)))))
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lads nu se hvad i kan på PI,i kan jo være i er heldig og vinde hvem ved :)))))


Hmmm... synes der er endnu en som er smuttet fra dig til os - er han så også spion nu?

Btw: Tak for forfremmelsen fra NOOB til spion/illoyal spiller - specielt med tanke på vi aldrig har spillet i samme ally.
 
Top