• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2198

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tjja Leonora
Man kunne næsten ønske spillet blev sat tilbage til pro helte og de nye mytiske enheder, Dengang man kæmpede med de tropper og skibe der ikke havde en angrebsværdi, som kunne fælde enhver bys forsvar eller hvad ?
NB er jo netop INNO's svar på, at der ikke er ret mange spillere på DK serverne(moralen) og nu er de NO spillere søgt ind her, nok p.g.a. deres servere ikke længere lever op til forventningerne m.h.t. reelle og "fair" kampe.LOL..
Men da INNO er en pengefabrik, så ser vi ikke nogen ændringer, der falder ud til vores(spillerne) fordel, som bare vil hyggespille og kæmpe fair.
Nej moralen og etikken eksistere IKKE længere, så spil efter det om du vil vinde..........
smiley_emoticons_flucht2.gif
smiley_emoticons_panik4.gif
smiley_emoticons_irre4.gif
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

Qotho

Active Member
Brugere
Kun for å nevne noe så har jeg blitt vekket 5 ganger i dag fra deres side. Slik jeg har forstått det så var det helt greit da, ettersom at jeg sover utenom NB.

Kunne vært greit å ikke snakke om dette, som om man er helt uskyldig.

Hvis man er skyldig, fordi man angriber fjender uden for NB - så er vi vist mange skyldige her.

Men vil du indgå at blive vækker fremover, når du sover middagssøvn, så stik os en oversigt over tidspunkterne for dette, så respekterer vi selvfølgeligt det, ligesom du har respekteret vores nattesøvn hele vejen igennem. ;-)
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ville være så fint hvis det var muligt leonora men det ved vi begge det ikke er, for så ville jeg ikke få angreb det samme tidsrum hver dag, bare fordi i godt ved jeg sover der ;) Så spar mig for din lille tale om at i er så perfekte
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis man er skyldig, fordi man angriber fjender uden for NB - så er vi vist mange skyldige her.

Men vil du indgå at blive vækker fremover, når du sover middagssøvn, så stik os en oversigt over tidspunkterne for dette, så respekterer vi selvfølgeligt det, ligesom du har respekteret vores nattesøvn hele vejen igennem. ;-)
I går så kom jeg hjem kl 03.00 etter jeg var ferdig på jobb, men i din verden så finnes vel ikke folk som ikke sover i nb? Det du kaller middagssøvn er for noen deres "natt"søvn.
Kanskje jeg heller skal legge meg 23 når nb starter. Sove litt på jobb. :)

Dere vekket meg flere dager på rad, før jeg gadd å pushe dere tilbake. Samtidig så fikk dere bare push samtidig som jeg fikk push. Så dere endte opp med like mange push som jeg fikk (hver). Om dere ikke liker det, så får dere tenke før dere sender så mange på meg da vel. :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes at de slidte angriper, men ikke har lyst til å drepe tropper.

Det ryktes at om man vil unngå at rykteforumet skal bli til et diskusjonsforum, så kan det være greit å ikke dra opp et tema som nb angrep (leonora).
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes at "nogle" fra de slidte liker å forsvare med flyvere. Så gode som de er, så visste de vel at flyvere er overlegne forsvars enheter.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes at "nogle" også vet at FS er gode i forsvar.

Det ryktes at "nogle" ikke er i godt humør lenger. :/
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes at det nå er blitt populært å forsvare med erinny og ks også. :)
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så ryktes det at minst to spillere har vært vitne til noe legendarisk i natt.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes at man har fortalt alliansen at et inkommende ks skal man selv stå for å stoppe. Så får vi se hvordan dette går.

Det slidte folk VS en som leker med dem på natten.
 
Senest redigeret af en moderator:

Iwrac

Active Member
Brugere
Uha!! Kunne vi få de følelsesudbrud ud på slagmarken i grepolis, så ville dette spil pludselig live op igen :)
 
Top