• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2336

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er jo stor forskel på lydløse og uskadelige spioner om natten - og så natangreb - spam for at vække folk - uanset, om det er HT eller chikane - begge dele forstyrrer jo nattesøvnen ligeligt - og det gør en spion altså ikke!
Så hold op med at give mig skylden for, at du angriber andre i NB - det er simpelthen for tyndt - og især af en efter sigende erfaren spiller.

Nu ved jeg ikke, hvad du mener med din sidste sætning - føler du dig truffet? for jeg har vist nævnt noget om, hvem der bruger dobbeltkonto eller har jeg?
Så fint nok, du selv nævner det.
smiley_emoticons_hust.gif
smiley_emoticons_hust.gif
smiley_emoticons_hust.gif
smiley_emoticons_hust.gif

om det er spion eller angrep det er det samme for meg. en krenkelse av min suverenitet det skal besvares asap det er sånn jeg har overlevd i spillet.

1 til zteren og 3 til drevil det var det. KP messigt så gikk jeg jo på en smell og det var ingen som våknet av det, så vinn vinn te de sledne.
 

Qotho

Active Member
Brugere
om det er spion eller angrep det er det samme for meg. en krenkelse av min suverenitet det skal besvares asap det er sånn jeg har overlevd i spillet.

1 til zteren og 3 til drevil det var det. KP messigt så gikk jeg jo på en smell og det var ingen som våknet av det, så vinn vinn te de sledne.

Det var en noget besynderlig indstilling til tingene - og en noget arrogant holdning til folks nattesøvn - men sådan er vi jo alle forskellige. Men igen - for at gentage mig selv - jeg finder det yderst besynderligt, at største og førende alli med sejren i hånden finder det nødvendigt at gøre brug af den slags ufine metoder og dermed risikerer at ødelægge hyggen for alle andre - men nok også af samme årsag, at man kan se de norske servere dø i utide.
 
D

DeletedUser2336

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er ett spill om suverenitet og territorium unnskyld meg for jeg lever meg inn. alle politikere og statsledere er arrogante.

siterer meg selv.

1. det er du og zetern som er skyld i de havnesjekker som kom i natt. spion / angrep er det samme for meg og det vil bli besvart. Husk det.

2. jeg fikk beskjed om at natt angrep ikke var ok senere på dagen, ingen er tjent med det, pga jobb, familie også videre, å det baller bare på seg.
Jeg ser den og forholder meg til det.

Det vil i fra idag av ikke komme noen uprovoserte nattsjekker / spam som i kaller det. fra meg, noe som ennå ikke har sjedd. fra nå av så sender jeg en mail først ;) neida..

les nr 1 en gang til, sånn det sitter.
 

Qotho

Active Member
Brugere
Det er ett spill om suverenitet og territorium unnskyld meg for jeg lever meg inn. alle politikere og statsledere er arrogante.

siterer meg selv.

1. det er du og zetern som er skyld i de havnesjekker som kom i natt. spion / angrep er det samme for meg og det vil bli besvart. Husk det.

2. jeg fikk beskjed om at natt angrep ikke var ok senere på dagen, ingen er tjent med det, pga jobb, familie også videre, å det baller bare på seg.
Jeg ser den og forholder meg til det.

Det vil i fra idag av ikke komme noen uprovoserte nattsjekker / spam som i kaller det. fra meg, noe som ennå ikke har sjedd. fra nå av så sender jeg en mail først ;) neida..

les nr 1 en gang til, sånn det sitter.


Igen - spioner, JB m.v. er ikke chikanerende - og helt ok i NB - forstyrrelser af natteroen er noget helt andet - spamangreb i det hele tager er usportsligt - ligesom angreb, der sendes og trækkes igen, kun for at forstyrre. - og hvis du mente, det var mig, der var skyld i det - hvorfor angreb du så ikke mig i stedet for? usportslig optræden igen.

Om du er statsleder eller politiker - jeg er sådan fløjtende ligeglad - om du er arrogant - tjah - muligvis - men det er jeg faktisk også fløjtende ligeglad med - det er jo dig, der skal leve med det.
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det var en noget besynderlig indstilling til tingene - og en noget arrogant holdning til folks nattesøvn - men sådan er vi jo alle forskellige. Men igen - for at gentage mig selv - jeg finder det yderst besynderligt, at største og førende alli med sejren i hånden finder det nødvendigt at gøre brug af den slags ufine metoder og dermed risikerer at ødelægge hyggen for alle andre - men nok også af samme årsag, at man kan se de norske servere dø i utide.

Prøv og hør her leonora, hvis der er nogen her der skdier på andres hverdag og søvn så det jer! Jeg bliver vækket konstant fra spam af jer, nogle dage starter kl 5 om morgen og slutter kl 1 om natten, du ved godt det ikke er alle der sover på samme tidspunkt som dig ikke? Så når i sender tjek hvert 30 min fra kl 5 om morgen til kl 1 om natten så det sku svært at få noget søvn! Eller er det kun når det er os der angriber nat at det er et problem for dig?

Kunne jo være i skulle lade vær med at kører angreb hele dagen hvis i så ikke vil have angreb når i sover, kunne jo være at folk havde andet at lave i løbet af dagen, så tag dig en tudekiks og hyg dig som du nu en gang siger du gerne vil, og så husk at jeres egen spillestil er med til at forme din modstanderes. Så 50+ angreb hver dag betyder nok der kommer nogen den anden vej også om natten
 

Qotho

Active Member
Brugere
Prøv og hør her leonora, hvis der er nogen her der skdier på andres hverdag og søvn så det jer! Jeg bliver vækket konstant fra spam af jer, nogle dage starter kl 5 om morgen og slutter kl 1 om natten, du ved godt det ikke er alle der sover på samme tidspunkt som dig ikke? Så når i sender tjek hvert 30 min fra kl 5 om morgen til kl 1 om natten så det sku svært at få noget søvn! Eller er det kun når det er os der angriber nat at det er et problem for dig?

Kunne jo være i skulle lade vær med at kører angreb hele dagen hvis i så ikke vil have angreb når i sover, kunne jo være at folk havde andet at lave i løbet af dagen, så tag dig en tudekiks og hyg dig som du nu en gang siger du gerne vil, og så husk at jeres egen spillestil er med til at forme din modstanderes. Så 50+ angreb hver dag betyder nok der kommer nogen den anden vej også om natten


Jeg har aldrig angrebet dig i NB - så tag selv en tudekiks - du har derimod kørt mod mig det meste af en nat med rene spamangreb igen og igen. Ja, der er en del angreb mod os alle på denne server - det er jo ligesom en del af ideen med det, når det vel og mærke ikke er chikaneangreb, som nogen jo praktiserer - så hvis du ikke kan tåle at blive angrebet - så sluk for appén eller måske du skulle genoptage dit SIMS spil.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har aldrig angrebet dig i NB - så tag selv en tudekiks - du har derimod kørt mod mig det meste af en nat med rene spamangreb igen og igen. Ja, der er en del angreb mod os alle på denne server - det er jo ligesom en del af ideen med det, når det vel og mærke ikke er chikaneangreb, som nogen jo praktiserer - så hvis du ikke kan tåle at blive angrebet - så sluk for appén eller måske du skulle genoptage dit SIMS spil.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

Sjovt at hver gang man faktisk prøver at fortælle dig at det er begge alliancer så er dit svar altid men jeg har ikke gjort noget! Men hver gang du snakker om os så det hele vores alliance! Jeg snakker ikke om dig og natteangreb, men du har været med til at spamme mig med angreb så må jeg hører hvordan du vil løbe fra den? er det også andre i din alliance? og ja jeg kørte angreb på dig en nat i 3 timer efter du havde kørt konstant angreb på mig i 7 timer i løbet af dagen, kan du slet ikke se at det nok var derfor?
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og jeg kan godt tåle at blive angrebet. Det jeg ikke kan tåle er folk der angriber en masse og så skal tude når de selv bliver angrebet host leonora host!

Så næste gang du får angreb når du sover så sluk for din alarm som du siger jeg skal, så slukker jeg for min når du angriber mig når jeg sover, og ja du angriber også mig når jeg sover
 

Qotho

Active Member
Brugere
Og jeg kan godt tåle at blive angrebet. Det jeg ikke kan tåle er folk der angriber en masse og så skal tude når de selv bliver angrebet host leonora host!

Så næste gang du får angreb når du sover så sluk for din alarm som du siger jeg skal, så slukker jeg for min når du angriber mig når jeg sover, og ja du angriber også mig når jeg sover


Jeg har aldrig angrebet dig i NB - så hvis du mener, jeg skal undgå din middagslur, er du jo nød til at fortælle mig, hvornår den ligger? Så skal jeg nok give dig fred der, på samme måde, som jeg gav dig fred, da du skrev, at du sad og bøvlede med din opgave og gerne ville have ro til det.
 
D

DeletedUser2336

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Igen - spioner, JB m.v. er ikke chikanerende - og helt ok i NB - forstyrrelser af natteroen er noget helt andet - spamangreb i det hele tager er usportsligt - ligesom angreb, der sendes og trækkes igen, kun for at forstyrre. - og hvis du mente, det var mig, der var skyld i det - hvorfor angreb du så ikke mig i stedet for? usportslig optræden igen.

Om du er statsleder eller politiker - jeg er sådan fløjtende ligeglad - om du er arrogant - tjah - muligvis - men det er jeg faktisk også fløjtende ligeglad med - det er jo dig, der skal leve med det.
smiley_emoticons_oh-no2.gif

fordi jeg hadde bare KS i Nårway derfor havnesjekker på de 4 nærmeste byer. åsså er det rykte om noen mantier i nabobyen, du sjønner tankegangen?
det var ingen liksom angrep å det var ikke for å vekke. klokka var tross alt 5. om du sover da er bare en bonus egentlig på en søndag, skal heller ikke på jobb.

mye syt for nada
 

Qotho

Active Member
Brugere
fordi jeg hadde bare KS i Nårway derfor havnesjekker på de 4 nærmeste byer. åsså er det rykte om noen mantier i nabobyen, du sjønner tankegangen?
det var ingen liksom angrep å det var ikke for å vekke. klokka var tross alt 5. om du sover da er bare en bonus egentlig på en søndag, skal heller ikke på jobb.

mye syt for nada


Og her var jeg så naiv at tro, at den eneste grund til, at du ikke angreb mig, var, at du jo har måtte opgive delt internet med en anden spiller hos jer, så det ikke var muligt for dig?
smiley_emoticons_hecheln.gif
 
D

DeletedUser2336

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og her var jeg så naiv at tro, at den eneste grund til, at du ikke angreb mig, var, at du jo har måtte opgive delt internet med en anden spiller hos jer, så det ikke var muligt for dig?
smiley_emoticons_hecheln.gif

jeg kan angripe deg jo
 
D

DeletedUser2336

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen så tog jeg jo fejl der - så var det nok bare dårlige rygter omkring det delte internet
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif

det stemmer delvis med delt internett, min feil. skal ikke gå inn på detaljer for det betyr absolutt ingenting.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har aldrig angrebet dig i NB - så tag selv en tudekiks - du har derimod kørt mod mig det meste af en nat med rene spamangreb igen og igen. Ja, der er en del angreb mod os alle på denne server - det er jo ligesom en del af ideen med det, når det vel og mærke ikke er chikaneangreb, som nogen jo praktiserer - så hvis du ikke kan tåle at blive angrebet - så sluk for appén eller måske du skulle genoptage dit SIMS spil.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
Så er tingen at alle med alarm, har faktisk valgt å skru den på... De som er så investerte i grepolis at de blir vekket av angrep, de får faktisk tåle å bli vekket også. Natteangrep er i min bok ok. Terror er noe annet.
Når du selv velger at folk kan vekke deg (i et krigsspill), så får du faktisk tåle å bli vekket. Om du ikke liker det, så går det faktisk an å skru av alarmen. Du får nesten bli sur på deg selv leonora, det er du som valgte at du kan bli vekket. Er du med på leken, så får du tåle steken.

Jeg blir vekket av angrep, men jeg blir ikke så sur at jeg tyr til eksterne forum. Det var jo mitt valg at dere kan vekke meg.

Om du / dere ikke tåler å bli angrepet på ugunstige tider, så kan dere skru av appen. ;) Eller kanskje dere skal spille sims. :)
 
D

DeletedUser2324

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fy faen for en grining her inne
 
D

DeletedUser2198

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
AAARRRHHHH !
Nu må I da snart holde op med de klagesange og spille spillet fair. Natangreb er tilladt iflg. reglerne og jagt på enkelt spillere i en anden alliance er også, når denne spiller har gjort sig fortjent til det. Derimod synes jeg det er unfair, at angribe uskyldige spillere der intet har med konflikten, at gøre, bare fordi han/hun ligger i samme alliance. Hvilket vi oplever i vores alliance.
Og er man nødsaget til at snyde for at vinde , så er man ikke en særlig god spiller i dette game. Men det er jo op til support, at afgøre disse sager(om bedrag) og ikke dette fora.
Emnet natterror er tidligere diskuteret og jeg tror ALLE kan blive enige om, at det betragtes som, at sende og trække angreb bare for at udøve chikane. Det er usselt spil, men så brug jeres egen moral kodeks og banne de spillere fra jeres egen alliance og vis dem til "ulvene".
Sluk alarmen og få en god nats søvn
smiley_emoticons_sleep.gif
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
At angribe uskyldige spillere som du kalder dem hobbitten er i forholdet til reglerne lige så lovligt som natteangreb, bare lige for at bruge dit eget argument ;)
 

Qotho

Active Member
Brugere
Med fare endnu en gang for at blive misforstået, så giver jeg det alligevel et sidste skud.
Jeg vil gerne slå en ting fast - jeg "tuder" ikke over natangreb, terrorangreb m.v.!

Det er efter reglerne "lovligt" at angribe om natten - at angribe små og nye spillere, at sende illusionsangreb også om natten, at bruge (a)moralspillere, når man nu ikke kan klare sig på anden måde, men jeg synes, vi som GP spillere burde lave vores egen fælles moralkodeks, der omfattede blandt andet disse ting.
Der står godt nok i reglerne, at man skal behandle andre spillere med respekt - men det kan jo fortolkes i alle retninger åbenbart, og er en noget vag og temmelig betydningsløs formulering.

Måske der skulle iværksættes lidt mere hensyntagen - vores eget moralkodeks måske?
Så man i højere grad tager hensyn til de små og nye spillere, til folks nattesøvn, så de kan passe deres arbejde - eller til en spiller, der gerne vil have lidt fred en dag, hvor han skriver eksamensopgave ;-) - eller hvad det nu kan være i vores liv uden for GP.
Det sker - men ikke fra alles side desværre.

At slukke for alarmen - tjah det er da en mulighed - men så har man jo ingen byer, når man vågner - og det er da lidt nedtur. ;-)

Vi skulle jo alle gerne synes, det er sjovt at spille GP - vi vil gerne have nye spillere ind i folden, så de kan blive afhængige også ;-)
smiley_emoticons_tropical-island.gif


Der er jo ingen (eller næsten ingen i hvert fald), der synes, det er sjovt at spille, hvis der ikke er kamp om tingene - spænding og op og nedture.
Det skulle jo helst ikke gå de danske servere, som en anden nordisk server, hvor dominationsslutspil netop er startet - og serveren har været totalt død i de sidste 3 måneder eller mere måske endda. Førende alli har over 500 byer - nærmeste forfølger 45 - det er jo ikke en sejr, man kan på nogen måde være stolt af - og ikke sjovt for nogen parter.

Lad os få ryddet ud i "snyderne", dobbeltkonto-folket, terroristerne m.v. - og tage bare lidt hensyn til hinanden - så kan vi alle hygge os med GP.

Kort og godt - så skal min opfordring være, at vi finder frem til et kodeks for god opførsel i GP til alles fordel.
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Måske der skulle iværksættes lidt mere hensyntagen - vores eget moralkodeks måske?
Så man i højere grad tager hensyn til de små og nye spillere, til folks nattesøvn, så de kan passe deres arbejde - eller til en spiller, der gerne vil have lidt fred en dag, hvor han skriver eksamensopgave ;-)
Kun for å nevne noe så har jeg blitt vekket 5 ganger i dag fra deres side. Slik jeg har forstått det så var det helt greit da, ettersom at jeg sover utenom NB.

Kunne vært greit å ikke snakke om dette, som om man er helt uskyldig.
 
Top