• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Invictus starter i sydvest!
 

Haddock

Active Member
Brugere
Hvor mange har i med i denne omgang? :) Kunne jo være vi kunne skabe lidt kamp. Så hvis i starter i syd vest så invitere jeg et slæng til at gøre det samme
smiley_emoticons_viking.gif
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor mange har i med i denne omgang? :) Kunne jo være vi kunne skabe lidt kamp. Så hvis i starter i syd vest så invitere jeg et slæng til at gøre det samme
smiley_emoticons_viking.gif

Indtil videre er det kun mig :cool:
 

Qotho

Active Member
Brugere
Indtil videre er det kun mig :cool:

Hmmm en alle mod alle kamp på denne server kunne da være sjovt - det ville virkelig skille fårene fra bukkene - men tanken om ene spiller at skulle fylde VV er dog en smule afskrækkende :D
 
D

DeletedUser2320

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hei alle :) Jeg er ny her
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Glæder mig til at se alle de premade der dukker op herinde :)

Invictus er i hvert fald premade og vi er en del spillere efter hånden. Har nok til at fylde en hoved ally og to wings op :)
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til info så er invictus'navnet taget :(

Så vi går under navnet Halloween! :D
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes der er en alliance hvor der er blevet inviteret spillere ind, men det er ikke DD der har inviteret folk ind! det kan vel næsten kun være et rygte
 

sero

New Member
Brugere
Hmmm en alle mod alle kamp på denne server kunne da være sjovt - det ville virkelig skille fårene fra bukkene - men tanken om ene spiller at skulle fylde VV er dog en smule afskrækkende :D
det kunne nu ellers være meget sjovt :p altså bare byer nok så skulle det ve ikke være et problem at fylde et VV op af gangen :D
 
D

DeletedUser2199

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes der er en Norsk Bande som har started her , og det ryktes også at dem er alle amatører og bygger kun deff
men det er jo bare et rykte
smiley_emoticons_viking.gif
 
D

DeletedUser2320

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes der er en Norsk Bande som har started her , og det ryktes også at dem er alle amatører og bygger kun deff
men det er jo bare et rykte
smiley_emoticons_viking.gif
Hvor kommer dette ryktet fra da?
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes at jeg nylig startet grepolis, men fikk lov til å bli med mine andre nordmenn. For en flaks!
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

Haddock

Active Member
Brugere
Det rygtes af .NO er ved at løbe tør for spillere da de har fundet .DK mere aktivt :) Velkommen til allesammen, mange af jer kender jeg jo i forvejen.
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 
Top