• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

Iwrac

Active Member
Brugere
jeg synes det er så lavt at synke fra begge alliancer. I stedet for at gå efter enkelte spillere uden alli burde i sgu slås med hinanden SS og slidte. Der burde være plads til dem der bare spiller for sig selv eller hyggespiller.
Er jeg slet ikke enig med dig i...
hvis man absolut vil spille et krigsspil, så må man jo agere efter det. Meld sig ind i en alliance hvis man vil beskyttes.
Er med på at nye i starten skal have mulighed for at lære spillet at kende, men så må man også vise man vil spille.
Solo spillere har i bund og grund ingen grund til at spille, hvis ikke man kan acceptere konsekvenserne deraf.
 

Haddock

Active Member
Brugere
Når man starter igen og igen på VVØer i en stor alliances kerne område, så er det "desværre" for alliancen nødvendigt at tage de små byer hurtigst muligt. Da de tit bliver til morale fælder hvor fjenden deffer dem til en 30 Morale eller også så kan de være decideret inviteret ind af en fjende for at overdrage byen og derved ødelægge alliancens slutspils planer.

De fleste der har vidst sig aktive i vores kerne område har dog fået muligheden for lige at grundlægge sig en nummer to by et mere fredeligt sted inden deres by blev taget, men nogle gange kan det måske også ha lidt med attituden den lille spiller udviser.
 
D

DeletedUser2198

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så om jeg forstår deg rett så skal man altså ikke krige med spillere uten allianser?
Nej jeg mener, at true sig til byer ikke hører hjemme i dette spil, bare fordi man er i en større alliance. Det har intet med, at være medlem af en alliance, at gøre. Jeg mener IKKE, at det er fair, at spille på den måde, uanset alder. Klart man er mere udsat, når man vælger, at spille solo og det har konsekvenser, men trusler er sgu lavt, at synke. Som regel kan man vel snakke sig til byer på en ordentlig måde, hvis spilleren ikke har interesse i slutspillet.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Det er svært at undgå at tingene ikke blandes lidt sammen. Snakkene fletter sammen på den måde, at hvis man smider en by op i fjendeland, så må man forvente at blive angrebet, alliance eller ej. Men selvfølgelig ingen grund til at blive primitiv, bare fordi man har fordelen ved at være en større/bedre spiller og/eller med i en bedre alliance.
I virkeligheden er det en del af spillet at fjenden planter byer i fjendeland for at skøre røre. Det så vi mange gange på den netop overståede Olympia, hvor der kom mange "mistænkelige" små byer midt i vores område, og som sjovt nok var deffet op :)
 

Qotho

Active Member
Brugere
Tak for kampen her til alle her - og en særlig stor tak til de dejlige tosser, jeg har spillet med siden starten af serveren.
I er de bedste - og sjoveste at spille med uden sammenligning - og det er spillere som jer, det giver mening at bruge så mange timer sammen med og gør det nærmest umuligt at holde sig fra spillet til trods for, at man lover sig selv, at dette er absolut sidste server! ;-)
 
Top