• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2326

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes at det ikke ser ut som at klaging på gull er ett ukjent fenomen på .dk heller.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
fy fanos, you use så much you kan bruk XDDD But some use gold til å get skilz.

ryktes tøysekoppen has started his tøyse campagn
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes at det ikke ser ut som at klaging på gull er ett ukjent fenomen på .dk heller.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
Altid folk der klager over andre bruger guld.
Oftes er dem der klager mest dem som bruger meget guld, men ikke synes det sjovt når nogle har en større guldpose end dem selv
smiley_emoticons_irre4.gif


Nogle går enda så langt og skriver en forum tråd om det
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HAHAHAH fy fanos, you use så much you kan bruk XDDD But some use gold til å get skilz.

ryktes tøysekoppen has started his tøyse campagn
Det ryktes at dette stemmer ganske så godt. :eek:
Det ryktes at jeg ikke har brukt så mye her.
 

the old wiking dk

Member
Brugere
stop nu det pis med at oprette en begynder ally har prøvet her inde og sat op at vi med glæde modtager nye spillere og nul ansøgninger de går efter at komme i store allyer, men kan selvfølgelig også være de ikke synes jeg er god nok eller kendt nok.

har endda skrevet til en på øen at han joine os ellers ville jeg angribe ham men nul resultat, det er ikke så nemt som nogen siger, det er ren ønsketænkning

tænk hvis i selv var nye ville i joine en ally med 4 personer eller en med 35 og 2 wing

det jo ikke raket videnskab at de store allyer tiltrækker og vi er da også klar på at vi kan klare os pt men når de store vokser med 35 x slot og vi vokser med 4 x slot så kan man jo godt se hvor det bærer hen vil vi blive på server eller dø i forsøget eller joine nogen der er som jeg ser det kun de 3 muligheder for tror ikke de vil lade os blive der hele serveren igennem

og vanen tro bliver der jo ikke åbnet nogle slot på øer med landsbyer, så vi små allyer kan komme der ind for de store skal nok erobre de små byer men det kniber sku for os andre
 
D

DeletedUser2240

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
stop nu det pis med at oprette en begynder ally har prøvet her inde og sat op at vi med glæde modtager nye spillere og nul ansøgninger de går efter at komme i store allyer, men kan selvfølgelig også være de ikke synes jeg er god nok eller kendt nok.

har endda skrevet til en på øen at han joine os ellers ville jeg angribe ham men nul resultat, det er ikke så nemt som nogen siger, det er ren ønsketænkning

tænk hvis i selv var nye ville i joine en ally med 4 personer eller en med 35 og 2 wing

det jo ikke raket videnskab at de store allyer tiltrækker og vi er da også klar på at vi kan klare os pt men når de store vokser med 35 x slot og vi vokser med 4 x slot så kan man jo godt se hvor det bærer hen vil vi blive på server eller dø i forsøget eller joine nogen der er som jeg ser det kun de 3 muligheder for tror ikke de vil lade os blive der hele serveren igennem

og vanen tro bliver der jo ikke åbnet nogle slot på øer med landsbyer, så vi små allyer kan komme der ind for de store skal nok erobre de små byer men det kniber sku for os andre

e egentlig bare 2 valg... storpakten e ett faktum som vanlig på dk...
smiley_emoticons_lol.gif
 

sero

New Member
Brugere
Det rygtes at der er en vis spiller fra varangians som er meget glad for chikane angreb
 
D

DeletedUser1919

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes alle spillere er nogen hyklere og brokker sig over spillet her og grepolis og hvad jeg nu ved.
Vendt blikket mod jer selv og spil spillet som den nu er.

I brokker jer over guldforbruget på nogen spillere, men er villig til at selv bruge en del.
I brokker jer over allyfordeling, men samler sig sammen med de stærke.
I brokker jer over spillere, der kun er med til at opbygge byer for nogen, men benytter den samme mulighed.
I brokker jer over at man angriber i nb, mod hinanden, men gør det selv.
Vi kan blive ved og blive ved.

Jeg har på denne server prøvet at spille med nogen nye og oplære andre, men ligeså snart man er til fare for de store hapser de både spillere og får foræret byer væk til de store allyer. Samt man har heller ikke problemer med at have spillere i egen ally, selv om man brokker sig over dem i andre sammenhæng.

Er jeg bedre end de andre? Nej

Det er der vis ingen af jer der er. Så fokusere på spillet end her på forum.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at ACAPELLA er ved at falde fra hinanden :p
 
D

DeletedUser2320

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at ACAPELLA er ved at falde fra hinanden :p
Vet ikke hvorfor du synes det er morsomt, blir jo bare en mindre spennende server med færre allianser. Tulling
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
THE PAHLANX er tilbage! Denne gang er vi endnu stærkere!!
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vet ikke hvorfor du synes det er morsomt, blir jo bare en mindre spennende server med færre allianser. Tulling
For at være ærlig synes jeg det er sjovt da flere spillere hos jer har været en smule kæphøje omkring jeres vinder chancer :p Men det da trist i ikke kunne få det til at fungere, ville hellere have vundet over jer ved at slå jer på slagmarken
 

the old wiking dk

Member
Brugere
den gamle kan ikke finde ud af at lave en tråd til dette så det bliver her jeg siger farvel.

nogle har pm mig for at høre hvorfor jeg er stoppet og det er jeg ikke helt man kan stadig finde mig på pella lidt endnu hvor jeg vil forsvare mine byer med næb og kløer, lol så længe jeg får lov til det for jeg joiner ingen ally selv om mange gode mennesker er søde og invite mig er det slut på seriøs plan.

siden jeg startede for snart mange år siden er de ting jeg elskede ved grepo stille og roligt forsvundet,

i dag kan alt info om andre spillere findes på nettet på 5 minutter hvis man har tjek på nettet og selv guld kan man vinde hvis man kommer på face et eller andet og det kommer aldrig til at ske så hellere købe billed bladet.

det er så op i tiden med retro og hvis grepo en dag finder på at lave en server med følgene

varighed 250.000 point ca 1.5 år

hastighed 3 3 3

oprør


ingen mulighed for at tjekke andre spillere, kun med hård arbejde og angreb lol og det kommer aldrig til at ske

ingen mulighed for at handle guld alle må købe deres egen guld, synes det er noget af det der ødelægger serverne at 20 spillere bare kommer ind for at tjene guld og her giver en helt åndsvagt fordel til guldspillerne for så bagefter beklage sig over at guldspillerne stikker af hmm det sku da jer der giver dem chancen for det.

små 10 år hvor jeg kun har været ofline 3 dage, så mangler man noget i real life og det vil jeg prøve at rode bod på og stoppe seriøst grepo

der er ingen skandaler eller andet forbundet med min afgang, jeg har spiller sammen og imod seriøst mange spillere her inde og har nyt alle timerne og har haft mange gode timer

jeg har vundet 6 servere pga jeg har været sammen med de spillere der skiller sig ud og er seriøst gode

nej det er den største løgn; de var der også men grundstammen var stabile og hjælpsomme spillere der kun havde allys bedste for øje og så kan man vinde server

tak for mange gode år

the old wiking ( LEIF )
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vet ikke hvorfor du synes det er morsomt, blir jo bare en mindre spennende server med færre allianser. Tulling
Så var det vel så at ifølge spiller(e) hos dere så var det sudden strike som kom til å implodere. Så om det hadde stemt så hadde det uansett vært 1 mindre allianse på serveren. :)
Forskjellen er bare at det var dere som forsvant og ikke oss.
 

Qotho

Active Member
Brugere
Det er en fornøjelse, at der er så mange både svenske og norske spillere på vores danske servere - et stort step mod en fælles nordisk server, håber jeg.
Hvad jeg dog godt kunne undvære er, at disse norske spillere tager alt det med, der jo netop har været med til at ødelægge de seneste mange norske servere.
Glem nu jeres personlige nag og drama derfra og lad os få nogle sjove timer med spillet sammen i stedet.
Og prøv måske også at spille sammen med andre end de spillere, I altid spiller sammen med på alle servere - det kunne jo være, at I lærte noget nyt og nogle nye mennesker at kende.
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er en fornøjelse, at der er så mange både svenske og norske spillere på vores danske servere - et stort step mod en fælles nordisk server, håber jeg.
Hvad jeg dog godt kunne undvære er, at disse norske spillere tager alt det med, der jo netop har været med til at ødelægge de seneste mange norske servere.
Glem nu jeres personlige nag og drama derfra og lad os få nogle sjove timer med spillet sammen i stedet.
Nei nå håper jeg du ikke tenker på meg i hvert fall. :p
I så fall så tar du nok feil. :)

Uansett, så kan jeg nå tenke meg til at spillere uansett språk har noen spillere de ikke liker å spille med. Samtidig som dem har noen de kjenner og liker å spille med. Er det virkelig galt å spille med folk man kjenner? :eek:
 

Qotho

Active Member
Brugere
Nei nå håper jeg du ikke tenker på meg i hvert fall. :p
I så fall så tar du nok feil. :)

Uansett, så kan jeg nå tenke meg til at spillere uansett språk har noen spillere de ikke liker å spille med. Samtidig som dem har noen de kjenner og liker å spille med. Er det virkelig galt å spille med folk man kjenner? :eek:

Jeg tænker på alle, der skaber splid og ballade på serverne, ingen nævnt, ingen glemt. - og på det punkt er i "norskere" jo berygtede for netop den slags.

Vi vil alle gerne spille med nogle, vi kender - men det er jo også sjovt at lære nye mennesker at kende og faktisk også at lære nye spillere op- At samle en hel alli af garvede og dygtige (næsten alle i hvert fald
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
) spillere, lave den største alli og så bare køre afsted - det er jo ikke sjovt for nogen og får mange til at stoppe i utide.
Det var såmænd det, jeg forsøgte at appellere til, intet andet.

Det skulle jo gerne være en fornøjelse for alle at spille.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu siger du så "lave den største alliance" , hvis du tænker på point her så er det jo noget der kommer med aktivitet og vel ikke noget man skal holde tilbage på? Hvis du derimod tænker på antal spillere så kan jeg da sige at alliancen der ligger på toppen pt, og som er en af de alliancer du snakker om når du tænker på erfarne spillere, så er den jo ikke tæt på at være fyldt op ;) Rygtes det i hvert fald :p
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg tænker på alle, der skaber splid og ballade på serverne, ingen nævnt, ingen glemt. - og på det punkt er i "norskere" jo berygtede for netop den slags.

Vi vil alle gerne spille med nogle, vi kender - men det er jo også sjovt at lære nye mennesker at kende og faktisk også at lære nye spillere op- At samle en hel alli af garvede og dygtige (næsten alle i hvert fald
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
) spillere, lave den største alli og så bare køre afsted - det er jo ikke sjovt for nogen og får mange til at stoppe i utide.
Det var såmænd det, jeg forsøgte at appellere til, intet andet.

Det skulle jo gerne være en fornøjelse for alle at spille.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
Spillermessig så er vel ikke sudden strike direkte størst. Også har vi mange spillere jeg ikke har spilt med før for eksempel. ;)
One4all er nå ganske store, og acapella hadde nå 2 flere medlemmer på sitt største enn sudden strike har nå.
 
D

DeletedUser2240

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg tænker på alle, der skaber splid og ballade på serverne, ingen nævnt, ingen glemt. - og på det punkt er i "norskere" jo berygtede for netop den slags.

Vi vil alle gerne spille med nogle, vi kender - men det er jo også sjovt at lære nye mennesker at kende og faktisk også at lære nye spillere op- At samle en hel alli af garvede og dygtige (næsten alle i hvert fald
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
) spillere, lave den største alli og så bare køre afsted - det er jo ikke sjovt for nogen og får mange til at stoppe i utide.
Det var såmænd det, jeg forsøgte at appellere til, intet andet.

Det skulle jo gerne være en fornøjelse for alle at spille.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

det ryktes at brayaen trudde det var ett typisk dansk fenomen, men ytterst mulig at han tok feil hele veien...
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 
Top