• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at z ikke vil fortælle os hvad vi skal lege af druklege og nu er det snart tequila tirsdag igen
smiley_emoticons_afraid.gif
smiley_emoticons_afraid.gif
smiley_emoticons_saufen.gif
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygtet siger at slaren er meget skuffet :( Han ville også være med
 

Qotho

Active Member
Brugere
Rygtet siger, at to allier er begyndt at lege bytte-bytte-købmand med deres byer i stedet for at slås om dem.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

Måske Grepolis slet ikke er et krigsspil??
smiley_emoticons_idea2.gif
 

Haddock

Active Member
Brugere
Rygtet siger at Z er fuld.. Igen. og nok igen.

Vi skal lege...
Hvem svarer først?
Vinderen for.. Ehm må vi handle guld? Fuck it jeg er fuld, vinderen for 200 guld af mig. Den første der svare her. Kommenter her og så sæt nogle ressourcer overbords på markedet så køber jeg dem :)
Det skal lige siges at hvis man er Slaren, så skal man dunke en Blå cola og 2 Tequila shots for at vinde.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha skal det billede dokumenteres for at man kan vinde :D
 

Haddock

Active Member
Brugere
Ehm der er vidst opstået en fejl 40.
Der er jo den er guldbørsen ting..... Så jeg kan ikke bare købe ressourcer for guld af dig.
Hvad med 500KP ? Der er altid lidt selvmords tropper at lege med :)

Måske er det bare mig der har misforstået det hele med den guldbørs... Og du bare ikke har sat det på markedet, hvis det er tilfældet så bare send mig en PM så skal jeg nok købe det eller angribe dig med selvmords tropper efter dit eget ønske.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg skal jo lige tage mig sammen til at drikke 2 tequilla shots :D
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Rygtet siger at Z er fuld.. Igen. og nok igen.

Vi skal lege...
Hvem svarer først?
Vinderen for.. Ehm må vi handle guld? Fuck it jeg er fuld, vinderen for 200 guld af mig. Den første der svare her. Kommenter her og så sæt nogle ressourcer overbords på markedet så køber jeg dem :)
Det skal lige siges at hvis man er Slaren, så skal man dunke en Blå cola og 2 Tequila shots for at vinde.

Sørme synd du ikke direkte kan handle med guld til andre spillere længere.
Vi har nu en Guldbørs :)
 

Qotho

Active Member
Brugere
Rygtet siger, at nogen, der allerede ligger sikkert i svinget inden opløbet, alligevel mener, at de er nød til at gøre brug af snyderier - natlige spamangreb, dobbeltkonto, (a)moralspillere m.m.
Det virker en smule patetisk og især ødelæggende for det sjove ved spillet.
 

Haddock

Active Member
Brugere
Rygtet siger at Z dummede sig, gevaldigt :D
Når der er 1 minut tilbage af ens erobring og man lige vil hive lidt deff hjem for at kunne sende det til en anden erobring, og så ikke ser at det er KS man har trukket hjem ..........
Grin af mig, jeg fortjener det hehe :)
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Rygtet siger, at nogen, der allerede ligger sikkert i svinget inden opløbet, alligevel mener, at de er nød til at gøre brug af snyderier - natlige spamangreb, dobbeltkonto, (a)moralspillere m.m.
Det virker en smule patetisk og især ødelæggende for det sjove ved spillet.

Rygtet siger at det ikke var dem som startede.. Rygtet siger blandt andet også at hvis man er ny skal man starte et sted og de første byer vil altid være lorte moral. (For modstanderen)
 
D

DeletedUser2181

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygtet siger, at nogen, der allerede ligger sikkert i svinget inden opløbet, alligevel mener, at de er nød til at gøre brug af snyderier - natlige spamangreb, dobbeltkonto, (a)moralspillere m.m.
Det virker en smule patetisk og især ødelæggende for det sjove ved spillet.


Slutt å snakk om ting du ikke har litt peiling på engang. Jeg har vervet denne spilleren det er snakk om, og grunnen til utestenging i 10min er at det er naboen min det er snakk om. Han har vært her på besøk, og vi hadde ikke delt internettforbindelse når han var her, så vi har måttet ta på delt internettforbindelse i et par dager nå.

Jeg skal nesten vedde på at det er du som har tudet deg til Aladin for å sjekke dette!
Nå har det seg sånn at det er ikke en nybegynner jeg har vervet, han har vunnet på .no flere ganger.

Og før jeg får bevis på nattlige spamangreb, tror jeg ingenting på dette!
Om det er noen som driver nattlig spam er det Dr. E ( Noe han fikk svi for forrige helg ) (Dog ikke av meg)

Du/Dere er bare salty. Det må være lov å bringe nye spillere inn i spillet, og det har seg sånn at han liker å være der det skjer, så derfor fikk han plass der han gjorde. Det flommer ikke av ledige plasser på vores hovedøyer?
 

Qotho

Active Member
Brugere
Slutt å snakk om ting du ikke har litt peiling på engang. Jeg har vervet denne spilleren det er snakk om, og grunnen til utestenging i 10min er at det er naboen min det er snakk om. Han har vært her på besøk, og vi hadde ikke delt internettforbindelse når han var her, så vi har måttet ta på delt internettforbindelse i et par dager nå.

Jeg skal nesten vedde på at det er du som har tudet deg til Aladin for å sjekke dette!
Nå har det seg sånn at det er ikke en nybegynner jeg har vervet, han har vunnet på .no flere ganger.

Og før jeg får bevis på nattlige spamangreb, tror jeg ingenting på dette!
Om det er noen som driver nattlig spam er det Dr. E ( Noe han fikk svi for forrige helg ) (Dog ikke av meg)

Du/Dere er bare salty. Det må være lov å bringe nye spillere inn i spillet, og det har seg sånn at han liker å være der det skjer, så derfor fikk han plass der han gjorde. Det flommer ikke av ledige plasser på vores hovedøyer?

Heldigt for dig med sådanne naboer! ;-)
Pudsigt, at en så erfaren og dygtig spiller (og dig selv også- du har da spillet nogle servere efterhånden) - trods jeres erfaring så ikke ved, at man skal opdatere delt internet, når man bruger delt internet. Det burde så erfarne spillere jo for længst have lært. Pinligt.
Sjovt, at du hverver en spiller, som du så venter længe med at give invite til jeres alli, men han skulle måske lige vise sit værd? :D

Der er sendt masser af raps til jeres leder omkring natlige spamangreb - så spørg ham, hvis du vil have beviser, og vi kan sende flere fra i nat.
- og nej, det er ikke mig, der har tudet til nogen som helst, så der tager du så igen også fejl!

Jeg finder såmænd bare jeres opførsel temmelig patetisk efterhånden - og helt unødvendig - I har jo stort set passeret målstregen som nr. 1 allerede - suverænt største alli med flest byer - så kunne vi ikke bare have det sjovt sammen den sidste tid her i stedet for alle jeres numre?
 
D

DeletedUser2336

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Heldigt for dig med sådanne naboer! ;-)
Pudsigt, at en så erfaren og dygtig spiller (og dig selv også- du har da spillet nogle servere efterhånden) - trods jeres erfaring så ikke ved, at man skal opdatere delt internet, når man bruger delt internet. Det burde så erfarne spillere jo for længst have lært. Pinligt.
Sjovt, at du hverver en spiller, som du så venter længe med at give invite til jeres alli, men han skulle måske lige vise sit værd? :D

Der er sendt masser af raps til jeres leder omkring nattlige spamangreb - så spørg ham, hvis du vil have beviser, og vi kan sende flere fra i nat.
- og nej, det er ikke mig, der har tudet til nogen som helst, så der tager du så igen også fejl!

Jeg finder såmænd bare jeres opførsel temmelig patetisk efterhånden - og helt unødvendig - I har jo stort set passeret målstregen som nr. 1 allerede - suverænt største alli med flest byer - så kunne vi ikke bare have det sjovt sammen den sidste tid her i stedet for alle jeres numre?

Hei eg er olav den hellige :) er noen år siden sist grepo men ser ryktebørsen funker ganske så likt. mye svada.

Jeg ville bare si at det med Natt angrepet er det du som er skyld i Leonora, jeg fakka noen spioner i 2 tiden i fra deg, så vis du ikke så etter en åpning da så vett ikke jeg. Derfor kom det samtlige havnesjekker, å ja jeg hadde glatt sendt inn ett ks midt på natta.
Bryr meg ikke noe om natt angrep, jeg våkner som regel rundt 4-5, hver eneste dag.

Fikk besjed seinere på dagen "8 tiden" at det var ikke var helt ok, jeg forholder meg til det.

Igjen Det var du som var triggren til nattsjekkene mine

å en ting til dobbeltkonto er litt drøy påstand da?
 

Qotho

Active Member
Brugere
Hei eg er olav den hellige :) er noen år siden sist grepo men ser ryktebørsen funker ganske så likt. mye svada.

Jeg ville bare si at det med Natt angrepet er det du som er skyld i Leonora, jeg fakka noen spioner i 2 tiden i fra deg, så vis du ikke så etter en åpning da så vett ikke jeg. Derfor kom det samtlige havnesjekker, å ja jeg hadde glatt sendt inn ett ks midt på natta.
Bryr meg ikke noe om natt angrep, jeg våkner som regel rundt 4-5, hver eneste dag.

Fikk besjed seinere på dagen "8 tiden" at det var ikke var helt ok, jeg forholder meg til det.

Igjen Det var du som var triggren til nattsjekkene mine

å en ting til dobbeltkonto er litt drøy påstand da?

Der er jo stor forskel på lydløse og uskadelige spioner om natten - og så natangreb - spam for at vække folk - uanset, om det er HT eller chikane - begge dele forstyrrer jo nattesøvnen ligeligt - og det gør en spion altså ikke!
Så hold op med at give mig skylden for, at du angriber andre i NB - det er simpelthen for tyndt - og især af en efter sigende erfaren spiller.

Nu ved jeg ikke, hvad du mener med din sidste sætning - føler du dig truffet? for jeg har vist nævnt noget om, hvem der bruger dobbeltkonto eller har jeg?
Så fint nok, du selv nævner det.
smiley_emoticons_hust.gif
smiley_emoticons_hust.gif
smiley_emoticons_hust.gif
smiley_emoticons_hust.gif
 
D

DeletedUser2336

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
står på mitt.
Rygtet siger, at nogen, der allerede ligger sikkert i svinget inden opløbet, alligevel mener, at de er nød til at gøre brug af snyderier - natlige spamangreb, dobbeltkonto, (a)moralspillere m.m.
Det virker en smule patetisk og især ødelæggende for det sjove ved spillet.

jeg sliter også med kortidsminne..
 
Top