• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hr. TheSamurai jeg må gi dig at du er en veltalende mand. Men hold op hvor er du dog hyklerisk og fuld af øregas! :)

1. Du postulere at nye spillere ikke får chancen for at finde fodfæste og at disse burde få chancen for at bevise deres værd. Men her er du selv en af de værste til IKKE at give dem en chance, du æder dem gerne lige så snart du kan tage deres by, og så kan du heller ikke ligefrem prale med at du tager dem ind i din alliance og her giver dem en chance for at lære spillet og vise deres værd. Det synes jeg man kan kalde for dobbeltmoralskhed. Alliancer der opretter wings, giver dem jo netop chancen for at komme ind og kunne lære spillet at kende og bevise deres værd. Så er der selvfølgelig nogle af dem som "dumper" og bliver inaktive og så går alliancen klart efter at tage deres by(er) (de såkaldte IO), andet ville da være torskedumt - pointen er at de netop fik chancen, men ikke tog den. Det kan man ikke sige om jer..

2. Du siger at du ikke storforbruger guld, men bare bruger dem rigtigt - hvilket da er en lodret løgn. Aldrig har jeg set nogen bruge SÅ meget guld på markedspladsen og til at færdiggøre enhedsproduktioner, som du gør. Det er jo helt abnormt hvor meget guld du bruger! At du forsøger at bilde os andet ind, er direkte latterligt.

3. Vedr. Jupiter, så kan jeg fortælle dig at han fra dag 1 af, har været modstander af forbund og IAP, og det er vores politik også anlagt på. Vi har fået adskillige henvendelser ang. mulighed for forbund/IAP/osv. og hver gang har vi sagt nej. Det ønsker vi ikke i THE PHALANX :) At vi indlemmede Minions i sin tid, var heller ikke for at oprette en permanent wing som skulle/skal fyldes ud. Wingens formål er faktisk blot at være midlertidigt og til at gardere os mod evt. spillerstop i den kommende tid (og spillerstop er der uvægerligt ALTID i alle alliancer). Det er faktisk tanken at den med tiden skal nedlægges igen :) Jeg kan ikke se problemet i at man har interesse i at gardere sig en smule, og iøvrigt har vi også kun taget så få spillere ind i minions, at det da må fremstå tydeligt at vi ikke bedriver kannibalisme, som du ynder at kalde det :) Det er slet ikke noget vi arbejder med eller skænker en tanke hos os - tro det eller lad være. Men det er klart at IO ikke kan undgås før eller senere.. Sådan er det for alle.

4. Hvad angår Gythion serveren, så ved jeg vitterlig ikke hvor du har det fra, det med at jeg og Zqaw skulle have startet op og så inviteret alle vores medlemmer ind på de respektive øer. Jeg tror du enten lider af hukommelsestab eller bare vil fyre en påstand af uden belæg og håbe at ingen kan huske så langt tilbage og korrigere dig. Faktum er bare at du slet ikke har ret! Jeg startede på gythion serveren med 2 andre kampfæller, og kom lynhurtigt med i en alliance der, som dog så gik i opløsning senere hen og derefter valgte jeg og mine to kampfæller at starte vores egen alliance op og rykke teltpælene nordpå. Det var først her jeg lærte Zqaw at kende, og en masse af de andre. Så drop du bare din røverhistorie, selvom den ellers var god :)

Skal vi ikke bare holde os til sandheden hvordan var det i åbnede alle de øer der oppe nordpå ?
Ofte blev alle vores bir vagter sendt hjem og i nappede en lille by på ø med landsbyer. Så jo i har siddet og inviteret spillere ind og efterfølgende taget deres byer der oppe. Hvilket også er blevet bekræftet af folk som spillede med jer.
Og så sidder Jupiter og tuder over vi fik nogle byer af spillere som var her for guldet

Ang wings så er fakta bare at det oftes er fyld som bliver brugt til I/O det bare og se stats fra en server som er slut, så er 70 % af alle byerne som er taget er fra spillere som har stoppet. 2 uger inde i serverens tid har alle store allys laver wings. Noget man netop snakker om ikke at gøre eller lave forbund.

Ved ikke om du hentyder til sweetieq og dets guldforbrug så vidt jeg husker guldede personen sin by op i 13 k ganske hurtigt og de små 30 k jeg har købt ress for på marked er vist bare en brøkdel af hvad det koster at gulde en by op så hurtigt men ja bruger også en del guld men handler om hvordan man anvender det.

Og ang nye spillere så har jeg faktisk givet en stor del både råd og vejledning og hjulpet dem med ress på adskillige servers bla flere af dem som er med over ved jer og The Repuplic har jeg hjulpet igang med spillet og fået dem fredet, bla på Knossos lavede jeg en ally specielt for nye spiller og fik et safeområde for dem af de store allys

Men nej jeg har ikke farmet små spillere direkte fra dag 1, men det kunne jeg se på mine bir vagter at der var andre som var dygtige til ;)

Men igen det let og pege fingre efter mig, men jeg har ikke lavet forbund og store allys med wing på den her server. Men valgt og dumpe et sted tilfældigt og så samle en ally med spillere som lå i det område som mig.

Men nok om det vi kommer aldrig blive enig, synes bare det lidt sjovt at de selv samme spillere som snakker om de hader at folk laver store allys og invitere alle folk ind fra start var de selvsamme som var de første til at ligge samlet på en ø ;)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bruge sit guld fornuftigt? Ja, hellere bruge 34.000 guld på eventet den første dag, så bruger man sit guld fornuftigt ... o_O

Og jeg synes du går rigtig meget op i det her med dobbeltmorale? Men jeg menes nu alligevel, at "Quality over Quantity" selv har benyttet sig af funktionen med at invitere spillere ind på øer, og jeg menes helt bestemt også, at det ikke var mig som erobrede de nye spillers byer, men blot angreb dem for at give dem en chance? :rolleyes:
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bruge sit guld fornuftigt? Ja, hellere bruge 34.000 guld på eventet den første dag, så bruger man sit guld fornuftigt ... o_O

Og jeg synes du går rigtig meget op i det her med dobbeltmorale? Men jeg menes nu alligevel, at "Quality over Quantity" selv har benyttet sig af funktionen med at invitere spillere ind på øer, og jeg menes helt bestemt også, at det ikke var mig som erobrede de nye spillers byer, men blot angreb dem for at give dem en chance? :rolleyes:
Hvorfor forsvandt du her nede fra ? ;)
Vi har fået nogle byer fra spillere som var her for at sælge guld og efterfølgende give sine byer. Kan godt forstå du piver lidt, ville jeg også gøre hvis jeg slog et stort brød op og skulle banke rabalderstræde og efter 14 dage er i langt bagefter ;)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Husk nu, at man ikke skal slå større bagere ned, end man kan bolle. :D

Bevar tonen venner - Det er en del af spillet at være uenige.

PS. Hvis samtlige alliancer kunne garanterer, at de godt kunne klare sig selv uden at skulle samarbejde på kryds og tværs, så tror jeg heller ikke der var noget der hed Wings/forbund osv.. Det er heller ikke noget jeg er fan af.
 
D

DeletedUser2313

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at Vuggebørnene har haft en meget hård dag! :confused:
 

Storekrog

Active Member
Brugere
@TheSamurai Du siger feks at man skal give de små en chance og at alle vi store alliancer laver wings..

Lige til det punkt vil jeg da lige nævne hvis vi kun skulle holde os til ally limit, så ville alle de små og nye være derude for sig selv, hvis det sker er der større chance for de bliver erobret af en spiller. Hvorimod hvis vi feks laver en wing og tager 10 spillere ind, så vil de 10 spillere være "beskyttet" og måske have lettere ved at lære spillet at kende..

Jeg siger ikke det er det som sker, men bare du lidt modsiger dig selv med de ting du siger, da det er svært at gøre begge ting :)



PS. dejligt med et forum som er aktivt for en gang skyld! Elsker det :D
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
@TheSamurai Du siger feks at man skal give de små en chance og at alle vi store alliancer laver wings..

Lige til det punkt vil jeg da lige nævne hvis vi kun skulle holde os til ally limit, så ville alle de små og nye være derude for sig selv, hvis det sker er der større chance for de bliver erobret af en spiller. Hvorimod hvis vi feks laver en wing og tager 10 spillere ind, så vil de 10 spillere være "beskyttet" og måske have lettere ved at lære spillet at kende..

Jeg siger ikke det er det som sker, men bare du lidt modsiger dig selv med de ting du siger, da det er svært at gøre begge ting :)



PS. dejligt med et forum som er aktivt for en gang skyld! Elsker det :D

Ved ikke om jeg modsiger mig selv, synes bare jeg forholder mig til fakta.
Fakta er at langt de fleste byer som bliver taget på en dansk grepolis servers er fra spillere der stopper og giver byerne til sin ally.
Det også kendt at det noget visse spillere spekulere i og derfor laver wings med det formål og kunne tage byer via I/O og dermed blive store.

Fakta er også at de erfarne spiller altid sidder og snakker om wings og forbund dræber en server, vi er bare 14 dage henne eller noget ligende og serveren har 3 store allys med 3 wings

Og det med at give de nye spillere en chance, kan man sagtens gøre uden at lave en wing. Der nok af spillere at angribe, men de fleste grepolis spillere på de danske fedt spiller og svømmer bare rundt indtil vvø tiden, utroligt lidt som der bliver angrebet da de fleste er deff og derfor bruger I/O til at vokse med.
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Nu spiller jeg på de engelske servere også, og vil sige forbund samt IO er langt værre derinde end i DK. Dermed ikke sagt det ikke kunne blive bedre her, men undre mig bare over du siger "de danske grepolis servere" For det er sådan selv på de store servere..
Men kan sagtens forstå flere af dine synspunkter, ligesom jeg er uenig i andre :)
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Quality over Quantity's guldforbrug :eek:

RingedDismalAuk-small.gif
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu spiller jeg på de engelske servere også, og vil sige forbund samt IO er langt værre derinde end i DK. Dermed ikke sagt det ikke kunne blive bedre her, men undre mig bare over du siger "de danske grepolis servere" For det er sådan selv på de store servere..
Men kan sagtens forstå flere af dine synspunkter, ligesom jeg er uenig i andre :)

Og flere af dem jeg spiller med kommer fra de engelske og de var overrasket over hvor hurtigt serveren havde wings :)
Måtte jo konkludere at this is the danish way ;)

Synes bare det alt for tidligt at man laver wings hvis man ikke kan klare og vinde 35 mand er der squ noget forkert :)
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Quality over Quantity's guldforbrug :eek:

RingedDismalAuk-small.gif
Laver du andet end at tude ?
Kan da se du selv har fået en god start efter du blev ked af det her nede, så måske man ikke skal kaste med sten når man selv bor i et glashus.
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Og flere af dem jeg spiller med kommer fra de engelske og de var overrasket over hvor hurtigt serveren havde wings :)
Måtte jo konkludere at this is the danish way ;)

Synes bare det alt for tidligt at man laver wings hvis man ikke kan klare og vinde 35 mand er der squ noget forkert :)

Ej nu må du stoppe. Folk laver forbund/wings på EN på første hvis ikke anden dagen :D Der er skam også mange flere spillere derinde, så på en måde giver det bedre mening end den danske, men at sige de er overrasket over det går hurtigere her, så er det direkte løgn :D
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Og flere af dem jeg spiller med kommer fra de engelske og de var overrasket over hvor hurtigt serveren havde wings :)
Måtte jo konkludere at this is the danish way ;)

Synes bare det alt for tidligt at man laver wings hvis man ikke kan klare og vinde 35 mand er der squ noget forkert :)
Ked af at sige det, men nu har jeg spillet på de EN servers lige så længe som de Danske, og der bliver lavet wings/forbund/IAPs fra dag et på dem, og vi snakker ikke kun om 1 wing, men om måske 5 - 6 wings/forbund eller IAPs. og det selvom der kan være 35 eller 100 mand i en ally, så passer ingen steder, møder også nogen af dem du spiller med derinde, så det ved de også udmærket.
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ked af at sige det, men nu har jeg spillet på de EN servers lige så længe som de Danske, og der bliver lavet wings/forbund/IAPs fra dag et på dem, og vi snakker ikke kun om 1 wing, men om måske 5 - 6 wings/forbund eller IAPs. og det selvom der kan være 35 eller 100 mand i en ally, så passer ingen steder, møder også nogen af dem du spiller med derinde, så det ved de også udmærket.
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif

Nu er forskellen også der 10000 spillere ikke 300 :)

Synes bare det sjovt at se når man er så få spillere på en server at man synes der behov for en wing, det et krigsspil ikke et kramme spil.
Kan da godt være man har nogle venner som gerne vil ind, men det bare ødelæggende at lave wings på en verden med så få spillere.
Hvis man ikke kan vinde en server 35 mand hvor der er 2-300 aktive spillere synes jeg altså det forkert

Og igen man kan ikke forsvare at lave wings på en server med 300 aktive spillere når ally cap er 35

Og det går skam at vinde en server bare 35 mand, men kræver også man gider spille.
Athen er et godt eksempel
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Men håber da det bliver en spændende server alligevel selvom der allerede er forbund og wings :)
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg håber og tror også, at den bliver en spændende server, dog er det ikke kun wings, der er skyld i at dræbe serverne :)
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg håber og tror også, at den bliver en spændende server, dog er det ikke kun wings, der er skyld i at dræbe serverne :)
Ja vil faktisk give dig ret, det at erfarne spillere køre terror på nye spiller fra første dag de ude af begynder beskyttelse gør nok at mange stopper inden de startet :)
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja vil faktisk give dig ret, det at erfarne spillere køre terror på nye spiller fra første dag de ude af begynder beskyttelse gør nok at mange stopper inden de startet :)

Tror det er din alliance der har ryddet hele området dernede og erobret deres byer? :eek:
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vidste da ikke at NSR4 Jupiter Writter1 Marc39 hulk den store fat tony osv var nye :)
De fleste som lagde i vores område hav var faktisk spillere som har spillet en server før.
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Min kammerat, som der i øvrrigt var ny, startede op dernede og fik da overhovedet ingen chance? :eek:
 
Top