• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

minizkrykke

Active Member
Brugere
jeg gravede i havem og så ramte jeg noget meget slemt
det var skull. :(

alle hjerne celler og lign var væk. men tænkte hvad pokker. han kan vel bruges som dør stopper :D
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Håber faktisk lidt det her kun er et rygte, men har lidt hørt det efterhånden kun er slidte denteal belastet koste, som spiller herinde, og der er gået totalt krammebamse i den, det hviskes også i krogene at man har aftalt ikke at angribe i NB, ved slf godt det ikke passer, for så kunne man jo lige så godt spille Ludo.

Vi ses på onsdag tøser.

Med total ringagt

Skull
 
D

DeletedUser1971

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at TheSamurai får folk til villigt at ghoste for at overtage deres byer. Forhåbentligt kun et rygte, for det er en forkastelig spille-stil, og ville ovenikøbet være det mest hysterisk morsomme alliance-navn hvis det var tilfældet? Quality over Quantity ;-)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at TheSamurai får folk til villigt at ghoste for at overtage deres byer. Forhåbentligt kun et rygte, for det er en forkastelig spille-stil, og ville ovenikøbet være det mest hysterisk morsomme alliance-navn hvis det var tilfældet? Quality over Quantity ;-)

Forstår det altså ikke, for kan ikke se noget forkert i det, stop med at tude, Dk serverne skal prøve noget nyt, eller gammelt om man vil, man kan ikke her kramme sig til en krone, den kommer i til at slås for, så lære i også noget nyt, altså WIN WIN
 
D

DeletedUser1971

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Slås for? Jamen, har du overhovedet læst hvad jeg skrev? ;-) Rygtet vil at nogen udnytter systemet og tidligere venskaber til gratis byer - hvor er kampen i det?

Hvis det er sådan vi spiller, så kan de fleste lege med, men er det virkelig sjovt?
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at TheSamurai får folk til villigt at ghoste for at overtage deres byer. Forhåbentligt kun et rygte, for det er en forkastelig spille-stil, og ville ovenikøbet være det mest hysterisk morsomme alliance-navn hvis det var tilfældet? Quality over Quantity ;-)
Rygtes du egentligt bare har ondt et vist sted :) man kan også bare samle sig 35 mand i en alliance fra start og så håbe på I/O
Har fået nogle byer af spiller som var her for guldet hvad er det du tuder over.

Hvis du har noget imod det kan du jo prøve og tage dem.
Ellers kan man jo altid vinde en server på kanibalisme som på Naxos ;)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1971

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
XD Ja, sandt nok - hvis du har lyst til at udfylde rollen, så må du sitte og dække på kommando, så starter vi derfra ;-) Ang. alliance-start, så vil du måske bemærke at jeg opfordrede til -ikke- at gøre det, og startede selv blindt, men endte allligevel tæt på dem som jeg allerede spillede med på Naxos ... mange timer efter at verdenen startede endda. Jeg har allerede grinet lidt selv over tilfældet.

Jeg siger egentlig bare min mening, og jeg synes stadig at det er forkasteligt. Jeg spiller så heller ikke for guldet, omend jeg forstår dem som gør det ;-)

Jeg synes at systematisk, og frivillig, overtagelse af byer så tidligt på en server, gør dig til en del af et problem, hvor det ikke længere er evnerne som gælder. Men gad vide hvor længe du holder :)
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
XD Ja, sandt nok - hvis du har lyst til at udfylde rollen, så må du sitte og dække på kommando, så starter vi derfra ;-) Ang. alliance-start, så vil du måske bemærke at jeg opfordrede til -ikke- at gøre det, og startede selv blindt, men endte allligevel tæt på dem som jeg allerede spillede med på Naxos ... mange timer efter at verdenen startede endda. Jeg har allerede grinet lidt selv over tilfældet.

Jeg siger egentlig bare min mening, og jeg synes stadig at det er forkasteligt. Jeg spiller så heller ikke for guldet, omend jeg forstår dem som gør det ;-)

Jeg synes at systematisk, og frivillig, overtagelse af byer så tidligt på en server, gør dig til en del af et problem, hvor det ikke længere er evnerne som gælder. Men gad vide hvor længe du holder :)
Nu det ikke bare mig som har fået byerne jeg har taget dem fordi jeg har bypladserne, men giver dem videre. Så kan ikke se problemet.

Men kan da se i har lidt et problem i forhold til troværdigheden, snakke om at give nye spillere en chance og ikke samle sig fra start. Der ikke nogen alliance som ligger så tæt som i gør.
 
D

DeletedUser1971

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nåda? Det vil jeg gerne se ;-)

Din teori er iøvrigt fuld af skudhuller - den sidste hedder Earth; den er nemlig min. Men hvis alle var inviterede til den samme ø, så ville der ikke være nogen plads som jeg kunne overtage, der ville ikke flere overhovedet-
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nåda? Det vil jeg gerne se ;-)

Din teori er iøvrigt fuld af skudhuller - den sidste hedder Earth; den er nemlig min. Men hvis alle var inviterede til den samme ø, så ville der ikke være nogen plads som jeg kunne overtage, der ville ikke flere overhovedet-
I ligger ellers utroligt tæt så vel ingen skudhuller i det, der allerede overtaget 1 af de byer som jeg fik. Måske du skulle gå til Louis Nielsen
 
D

DeletedUser1971

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det gør vi - men systemet har også en tendens til at starte fra den punkt, imellem flere hav, og arbejde sig udad derfra.

Og derfra, så lyder det som gentagne yap yap - er du sikker på at du ikke har lyst til at flytte ind hos mig??.
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det gør vi - men systemet har også en tendens til at starte fra den punkt, imellem flere hav, og arbejde sig udad derfra.

Og derfra, så lyder det som gentagne yap yap - er du sikker på at du ikke har lyst til at flytte ind hos mig??.
Hvad skulle jeg dog lave oppe ved dig ;) Var dig som undrede over hvor længe jeg holder
 
D

DeletedUser1971

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg havde ellers brug for et kæledyr ;-) Du mente jeg havde brug for at blive kradset et vist sted, og det var så sandt som sagt XD Derfor - kan du dække på kommando? XD
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg havde ellers brug for et kæledyr ;-) Du mente jeg havde brug for at blive kradset et vist sted, og det var så sandt som sagt XD Derfor - kan du dække på kommando? XD
Rygtet var du havde ondt et vist sted :p
 
D

DeletedUser1971

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og det var sandt =) Var til dyrelæge igår, måtte sige farvel til et elsket kæledyr -derfor at jeg drillede med det.
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Aldrig sjovt at sige farvel :)
 
D

DeletedUser1971

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Niks - men jeg fik da lov til at græde det lidt ud XD

Ser i øvrigt frem til hvordan det går dig :) Vi kan diskutere fairness hele natten om nødvendigt; vi er åbenlyst meget uenige.
 
D

DeletedUser1971

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja ja, søde ven, der er også plads til dig, mini <3
 
Top