• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

Pan Whistle

Active Member
Brugere
det rygtes at JR Rules tager sine slaver med sig ;)

hector og co kommer med børnehaven :=)
Ja ja det er jo kun et rygte, men ved dog at Hector og co. er tilhængere af erobringsserver, men vi får se.
smiley_emoticons_smilenew.gif
 
D

DeletedUser2287

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at Bubbibjørnen har brygget en ny omgang supersaft, men hvem giver han det til
smiley_emoticons_saufen.gif
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis nogle brugte din tid på at spille, istedet for at blande sig, og råbe op, så kunne de/du blive en god spiller, en dag. T
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at nogen har fundet tiden til Grepolis igen :p
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Håber faktisk lidt det her kun er et rygte, men har lidt hørt det efterhånden kun er gamle kloge kvinder som spiller herinde, og der er gået totalt krammebamse i den, det hviskes også i krogene at man har aftalt ikke at angribe i NB, ved slf godt det ikke passer, for så kunne man jo lige så godt spille Ludo.

Vi ses på onsdag tøser.

Med total ringagt

Skull
 
Senest redigeret af en moderator:

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Håber faktisk lidt det her kun er et rygte, men har lidt hørt det efterhånden kun er gamle Kloge kvinder som spiller herinde, og der er gået totalt krammebamse i den, det hviskes også i krogene at man har aftalt ikke at angribe i NB, ved slf godt det ikke passer, for så kunne man jo lige så godt spille Ludo.

Vi ses på onsdag tøser.

Med total ringagt

Skull
Godt nok er jeg af hunkøn, men vil gerne frabede mig, at blive kaldt en ".. redigeret væk...", og vil også lige sige jeg aldrig på nogen server, har lavet aftaler om at man ikke må angribe i NB. men der kommer mange sure PMs. hvis folk er blevet angrebet i NB. især hvis det kun er små angreb.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bare roligt, det er kun et rygte, velkommen tilbage skull.
 
D

DeletedUser2283

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Håber faktisk lidt det her kun er et rygte, men har lidt hørt det efterhånden kun er gamle Redigeret af teamet som spiller herinde, og der er gået totalt krammebamse i den, det hviskes også i krogene at man har aftalt ikke at angribe i NB, ved slf godt det ikke passer, for så kunne man jo lige så godt spille Ludo.

Vi ses på onsdag tøser.

Med total ringagt

Skull
Ja hunkøn er jeg
smiley_emoticons_hera.gif
alle mine tænder har jeg også
smiley_emoticons_biggrin.gif
,kan også ske at jeg er et par ældre end dig
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
???? MEN tag da lige at omtale "os" pænt.
smiley_emoticons_wallbash.gif

Mht til angreb i NB, ja det er jo kun dem der ikke kan komme igennem om dagen, der forsøger sig der.... siger rygtet
smiley_emoticons_grepolove.gif
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2309

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Håber faktisk lidt det her kun er et rygte, men har lidt hørt det efterhånden kun er redigeret af teamet som spiller herinde, og der er gået totalt krammebamse i den, det hviskes også i krogene at man har aftalt ikke at angribe i NB, ved slf godt det ikke passer, for så kunne man jo lige så godt spille Ludo.

Vi ses på onsdag tøser.

Med total ringagt

Skull

Velkommen tilbage Skull
Med eller uden tænder
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja, skul, vores piger/kvinder. kan godt bide fra sig. er det Redigeret af teamet du vil have, så prøv en dating site.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
;) Yep kan se dem er der lidt bid i, ihvertfald her på forum, men min bemærkning var nu mere rettet imod spillerne på DK serveren sådan generelt, mhs til spillestil/evner eller mangel på samme.

Kærligst

Skully
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Må lige bede folk passe på med visse stødende udtalelser, basseret på køn, race eller andet.
Ellers er ilden fri :)
Bare lige passe på med stødende ord, for så kan alle være med herinde :)
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spændende læsestof!

Jeg glæder mig til at se jer alle sammen i morgen derinde, og lad os nu få en rigtig god server sammen med en masse hyggelige stunder! :D
 
Top