• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

minizkrykke

Active Member
Brugere
er der slet ingen som har Vuggestuen som fjender ? :eek:
er vi helt glemt ? :(

vi har i hvertfald ingen forbund.
men vi har jer alle markeret som fjender o_O
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygtet siger at Rababerne, lidt er nogle tudekiks ;);):rolleyes:

Godaften rabællerne,

Først og fremmest vil jeg gerne på ledelsens vegne sige et kæmpe tak for de sidste dages kampe, under vores aktion. Der var kæmpe sammenhold og massere af støtte og indputs over hele linjen. Så giv lige jer selv et stort skulderklap.

Vi røg i et mindre hul på vejen mod sejren, hvor vi den seneste tid mistede en go portion byer, men vi har så sandelig i den grad løftet os og tilmed erobret hele 19 byer tilbage igen! Jeg er sikker på at det kom som et chok fra TR igår da vi angreb dem

Godt arbejde venner!
Næste OP vil blive sendt ud engang imorgen eller lørdag, så begynd måske allerede at gøre jer klar


Der er dog et lille men på vejen. Nogen stykker har igennem en længere periode oplevet direkte chikane og fake angreb og hån fra skull
Det er noget vi i ledelsen tager meget seriøst, og har derfor besluttet at han skal ha igen, en over nakken.
Så derfor kører der inden længe en aktion/chikane imod netop skull så han forstår at vi ikke er hvem som helst.
Mere info følger.

/Ledelsen
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
griner tror du men den får i på et senere tidspunkt skriger af grin lige nu
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Det eneste du beviser ved det her er, at dine evner som spiller ikke rækker til at vinde på ærlig vis.
Det er fantastisk du hygger dig over det, men det var nok ikke en model de fleste ville have brugt.
Tror faktisk de fleste helt vil være spionage foruden i et spil som dett men vinde pga skills.
Men nu har du i hvert fald den mulighed mindre hos os for nuværende.
Mere følger ..
 
Senest redigeret:

Pan Whistle

Active Member
Brugere
upload_2019-2-8_10-41-56.png
Hvem griner nu, den PM. du smed op her @skull var en fælde blev kun sendt til @Russeren og i hoppede i med begge ben.
smiley_emoticons_winken4.gif
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Griner Rus var der kun lidt for sjov, dit arbejde med at finde dem alle er først forbi når WW starter og de smutter
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Jamen vi tager da bare en Athen server om igen, der er jo nogen der helst skal have 4 - 5 winger for at klare sig, og det er ikke Rabalderstræde.
smiley_emoticons_winken4.gif
 

Qotho

Active Member
Brugere
Jamen vi tager da bare en Athen server om igen, der er jo nogen der helst skal have 4 - 5 winger for at klare sig, og det er ikke Rabalderstræde.
smiley_emoticons_winken4.gif

Nej, Rabalderfolket nøjes jo med at tage byer fra småspillere som sædvanligt. Det er de virkelige helte på serveren..........
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Nej, Rabalderfolket nøjes jo med at tage byer fra småspillere som sædvanligt. Det er de virkelige helte på serveren..........
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
Er der nogen alliancer som ikke har taget små byer fra småspillere?
Du kunne jo kigge på statistikken over, hvilken alliance der har taget flest byer fra de store spillere, også?
smiley_emoticons_irre.gif
 

Qotho

Active Member
Brugere
Er der nogen alliancer som ikke har taget små byer fra småspillere?
Du kunne jo kigge på statistikken over, hvilken alliance der har taget flest byer fra de store spillere, også?
smiley_emoticons_irre.gif

Det er jo netop det, jeg har gjort - og det er sørgelig læsning fra en alli, der forsøger at hævde, at de er så "fair og reelle" - og at det er dem mod hele verden.

Jeg taler ikke om småbyer taget fra inaktive spillere i starten af serveren - ja, det gør alle for at vokse - jeg taler om at tage byer fra små spillere i små allier eller uden allier - og at nulle nye spillere. Det er i hvert fald ikke medvirkende til at få flere spillere til GP, hvilket vi alle vel ønsker.

Blot ved at gå få dage tilbage - til og med en 6/2 - så er listen her over, hvilke små spillere (under 3 byer) i har taget byer fra - herunder nullet flere af dem:

Andes
Jennerdrengen
Nr9sum
Russeren
Tufu
Fumlefinger
Mehala
Onlyhardcore
Okla
henrok
OlliD
Lions
Fabiz
TheAngryPirate
Gembou
DeathrowSRT
Superbror 123
Hurican
erik den stor

Fair overfor dem??
smiley_emoticons_no_sad.gif
smiley_emoticons_no_sad.gif
smiley_emoticons_no_sad.gif
smiley_emoticons_no_sad.gif

Går man bare et par dage yderligere tilbage, så vokser listen voldsomt.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Leonora nu er spillet jo lavet sådan så man skal bruge det der hedder vv øer, det burde du kende til eftersom vi har vundet servere sammen ;) Og det betyder jo at man skal have hele 7 øer med 20 byer på som kun er ens egne, og for at få det vil det næsten være umuligt ikke at tage byer fra små spillere fordi de typisk ligger på de her øer som alliancerne vælger som vv øer, samtidig med det så bruger de fleste alliancer rigtig mange slots på at få en core så man ikke bare lige mister byer på de her vv øer når slutspillet går i gang, hvilket også typisk går ud over små spillere.

Alle alliancer ved jo at hvis det ikke er en selv der tager de små byer fra små spillere så er der lige pludselig en fjende på ens øer, fordi byerne ligger godt til at drille samt få en masse kp, så ja du har ret vi tager de små byer fra små spillere, og det har intet med at vi ikke kan tage byer fra de store alliancer men udelukkende at slutspillet og selve spillet i sig selv er lavet sådan at det er en nødvendighed hvis du vil vinde til sidst.

Du skal ikke fortælle mig der ikke er en eneste her på serveren der ville tage en lille inaktiv by på en mulig modstander vvø bare for at få kp på en blokby og så for at være pisse irriterende? faktisk vil jeg gå så langt at sige nogle ligefrem invitere nye spillere ind på andres vv øer bare for at opnå præcis dette.

Samtidig med det kunne du så ikke ligge en liste op uden fejl næste gang du skal komme med fakta omkring en alliance? Russeren var i vores ally men blev smidt ud grundet spionage og henrok er i vores egen alliance.
 

Qotho

Active Member
Brugere
Du skal ikke fortælle mig der ikke er en eneste her på serveren der ville tage en lille inaktiv by på en mulig modstander vvø bare for at få kp på en blokby og så for at være pisse irriterende? faktisk vil jeg gå så langt at sige nogle ligefrem invitere nye spillere ind på andres vv øer bare for at opnå præcis dette.

Samtidig med det kunne du så ikke ligge en liste op uden fejl næste gang du skal komme med fakta omkring en alliance? Russeren var i vores ally men blev smidt ud grundet spionage og henrok er i vores egen alliance.

Ja Slaren - vi har vundet sammen - men derfor ved du også godt, hvor højt jeg sætter integritet og fairness.
Det, der pisser mig af, er, at nogen spillere - ingen nævnt, ingen glemt - alle ved, hvem de er - hævder at være så hellige - kan klare sig selv, behøver ingen wings - tager kun byer fra store spillere osv. - men samtidig viser virkeligheden det stik modsatte. Det er så dobbeltmoralsk.
Og ja, jeg ville også tage byer fra inaktive spillere, uanset størrelse - men det er jo ikke kun inaktive spillere, I tager fra! I nuller små spillere, og det er der, jeg opponerer. I skulle meget hellere tage disse små, nye spillere ind og give dem en chance, lære dem op, så der kommer nye, dygtige GP spillere ind på serverne, så det bliver sjovere for os alle.
Jeg beklager, hvis jeg har taget 2 spillere med på min liste, som ikke burde være der - men så kan jeg jo bare gå flere dage tilbage og forlænge listen med navne derfra. ;-)

Med hensyn til dine kommentarer omkring at invitere nye spillere ind på slutspilsøer - ja, så har vi jo netop set dette på en anden server, hvor man benyttede sig af netop af dette i stor stil - og hov, en hel del af de spillere er vist at finde tæt omkring dig nu.
smiley_emoticons_irre4.gif
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hævder på ingen måde jeg spiller "hellig" hvis jeg gjorde det ville det da være en direkte løgn :D jeg udnytter de muligheder som er i spillet, og er da selv blevet inviteret ind på noget der i fremtiden kan være en vvø, min pointe er bare at jeg er overbevist om jeg ikke er den eneste der spiller på den måde ;)

Synes det er svært at tage nye spillere ind hvis man som du nævner ikke vil spille med wing, når der er 2 andre store alliancer i spillet som for alt i verden vil udnytte at en spiller ikke er så god til spillet. Når man som mig spiller meget for at vinde så synes jeg ikke rigtig spil designet giver plads til at tage nye uerfarende spillere ind.

Er helt med på ideen om at man bliver nødt til at give de nye spillere en chance for at lærer spillet, men ved så ikke om jeg synes en server med hastighed 4-4-4 er stedet hvor nye spillere skal lærer spillet. Man kunne jo sagtens lave en disclaimer når man vil tilmelde sig en server at den måske ikke er egnet til helt nye spillere. Samtidig så tror jeg at hvis man skulle lærer nye spillere op på en server som denne ville det kræve at man blev enige om i de 3 største alliancer at give de nye spillere en chance, er ikke nok at en alliance gør det :)
 

Qotho

Active Member
Brugere
Ja, det kan lyde som en større opgave at give plads til nye spillere - men det kan lade sig gøre - vi var jo alle nye engang og nogen gav os plads og mulighed. Og det er vel netop på oprørsservere, man kan lære nye op - her hvor tingene ikke sker så hurtigt.

Men fx. sådan en byovertagelse som denne [town]2008[/town] eller denne [town]1688[/town] - det er i den grad uetisk, umoralsk og utrolig dårlig behandling af nye og små spillere - på en ø helt uden andre af jeres spillere i forvejen - man kan jo kun bekymre sig om, hvilke af de andre små spillere på øen, der ryger ud næste gang.
Prøv nu at give dem en fair chance.

PS: i øvrigt besyndeligt så mange nye 175 points spillere, der ligger på netop den ø og øen ovenfor - man kunne jo få den grimme mistanke, at "nogen" har brugt "ghostspillere" til at invitere nye ind til senere overtagelse?
 
Senest redigeret:

Iwrac

Active Member
Brugere
PS: i øvrigt besyndeligt så mange nye 175 points spillere, der ligger på netop den ø og øen ovenfor - man kunne jo få den grimme mistanke, at "nogen" har brugt "ghostspillere" til at invitere nye ind til senere overtagelse?
Der kan jeg berolige dig med, at support er på sagen!
 
Top