• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2347

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du kan bare ta et blikk bakover på PMer med påstander. Hvis man skal ta ting på dette forumet, så bør det ha allmenn interesse og en viss interesse for spillet, det har neppe det. Saltking og du tror muligens at dere kommer noen vei med dette tullet på .dk, men jeg tror ikke det er sunt å være så opphengt.
Nei, jeg omtaler dere begge når du backer opp, hvis du da ikke vil bli medregnet, så bør du la være å spinne videre på det.

 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du kan bare ta et blikk bakover på PMer med påstander. Hvis man skal ta ting på dette forumet, så bør det ha allmenn interesse og en viss interesse for spillet, det har neppe det. Saltking og du tror muligens at dere kommer noen vei med dette tullet på .dk, men jeg tror ikke det er sunt å være så opphengt.
Nei, jeg omtaler dere begge når du backer opp, hvis du da ikke vil bli medregnet, så bør du la være å spinne videre på det.

For min del kan du bare legge frem diverse pmer med påstander. Har ikke noe problem med det jeg.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
For min del kan du bare legge frem diverse pmer med påstander. Har ikke noe problem med det jeg.


Du kan bare ta et blikk bakover på PMer med påstander.
Her fikk du instruks om hvor du finner PMene.
Hvis man skal ta ting på dette forumet, så bør det ha allmenn interesse og en viss interesse for spillet, det har neppe det.
Her fikk du forklart hvorfor dette ikke legges ut på forum.



Sånn, værsågod:)
Mvh Norsklærer Bytting
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Her fikk du instruks om hvor du finner PMene.

Her fikk du forklart hvorfor dette ikke legges ut på forum.



Sånn, værsågod:)
Mvh Norsklærer Bytting
Finner ingen pmer med løgner på juktas eller sparta der jeg spiller nå. Så nøyaktig hvor var det jeg fant de?

Forøvrig ryktes det at 1.plassen har for mange byer. Og at det er lav sannsynlighet for at jeg klarer å ta han igjen.
 
D

DeletedUser2347

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Joda, bare å vente et par uker så den er i boks :)
Er som med andre ting, hvis man ikke husker etterpå hva man har gjort, så bør man la være å gjøre det. Du får friske litt opp :)
Og ellers kommer jeg aldri til å legge ut PMer på et forum, det er noe som heter respekt for folk (no pun intended)
 

Qotho

Active Member
Brugere
Rygtet sig du selv er dygtig på drama løgne og sprede rygter , lidt som AM så du også en sim spillere som plejer at få alt foræret af andre ;)
Har aldrig rigtigt set i har bidraget med noget andet end sludder for en sladder

Rygterne siger det jer som har svært ved at andre kvinder har succes.

Og så hersker der dobbelt moral, når i selv spiller med guld spillere er det fantastisk men når i imod dem er det djævlen selv.

Så Velo snytting och medløberen lenora i passer godt sammen, mangler bare at få tullemor med så 4 kløvern fuldent

Mig bekendt har vi to aldrig spillet sammen - du har kortvarigt været på en server, hvor du også ghostede, hvor jeg også spillede.

Og mig bekendt har jeg ikke nævnt et ord om guld eller andre spillere, hverken kvindelige eller mandlige eller midt i mellem, så undlad venligst at inddrag mig i jeres mellemværende.
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mig bekendt har vi to aldrig spillet sammen - du har kortvarigt været på en server, hvor du også ghostede, hvor jeg også spillede.

Og mig bekendt har jeg ikke nævnt et ord om guld eller andre spillere, hverken kvindelige eller mandlige eller midt i mellem.
Er du blevet gammel, bankede jer vist rundt på Laima sammen med kosakken da vi hyggede spillede hvor mange byer tog vi fra jer der inde ?
Hvad havde vi 50 byer i havde 1500
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Finner ingen pmer med løgner på juktas eller sparta der jeg spiller nå. Så nøyaktig hvor var det jeg fant de?
Du får se over på ny, så kan hende du finner de. IDK.

P.S. Siden du er så nysgjerrig av deg og liker å stille spørsmål: Kan være at du bør anbefales å stille deg selv spørsmålet hvorfor du opptrer som wing man til Saltking når han sitter på ryktiss og velter seg i hat og løgner.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du får se over på ny, så kan hende du finner de. IDK.

P.S. Siden du er så nysgjerrig av deg og liker å stille spørsmål: Kan være at du bør anbefales å stille deg selv spørsmålet hvorfor du opptrer som wing man til Saltking når han sitter på ryktiss og velter seg i hat og løgner.
Da er jeg tidenes dårligste wingman. Siden jeg skrev at det ikke nødvendigvis er sant det salking skriver.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Da er jeg tidenes dårligste wingman. Siden jeg skrev at det ikke nødvendigvis er sant det salking skriver.
Jeg har forklart deg dette klart og tydelig. Du har blitt fått det fortalt. Da kan du bare legge i fra deg kveruleringsbehovet ditt.
 

Qotho

Active Member
Brugere
Er du blevet gammel, bankede jer vist rundt på Laima sammen med kosakken da vi hyggede spillede hvor mange byer tog vi fra jer der inde ?
Hvad havde vi 50 byer i havde 1500

Det er korrekt, at du simmede rundt på Lamia på to konti - Spok og Thesamurai - men mig bekendt tog du ingen byer fra aktive spillere, og bankede rundt med nogen gjorde du vist slet ikke :D - men til din "ros" - så ghostede du vist ikke på Lamia - det er korrekt, du forsvandt bare fra begge konti. ;-)
 
D

DeletedUser2300

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis I nu bare brugte halv så meget tid på at sidde og diskutere noget så ligegyldigt som et f*****ng spil... Sh*tttttt I vil have meget tid til overs :eek: :eek: :eek:
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har forklart deg dette klart og tydelig. Du har blitt fått det fortalt. Da kan du bare legge i fra deg kveruleringsbehovet ditt.
Skal jeg sitere innlegget hvor jeg skrev at det ikke nødvendigvis er sant det salking sier?
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er korrekt, at du simmede rundt på Lamia på to konti - Spok og Thesamurai - men mig bekendt tog du ingen byer fra aktive spillere, og bankede rundt med nogen gjorde du vist slet ikke :D - men til din "ros" - så ghostede du vist ikke på Lamia - det er korrekt, du forsvandt bare fra begge konti. ;-)
Ryktes at du ghostet på sparta
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skal jeg sitere innlegget hvor jeg skrev at det ikke nødvendigvis er sant det salking sier?
Fullstendig irrelevant om du har sagt at det ikke nødvendigvis er sant. Det berører ikke problemstillingen.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fullstendig irrelevant om du har sagt at det ikke nødvendigvis er sant. Det berører ikke problemstillingen.
Hvordan kan jeg støtte han om jeg ikke sier at det han sier er sannheten? Samtidig hva vet du om hvor mye am har brukt?
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvordan kan jeg støtte han om jeg ikke sier at det han sier er sannheten? Samtidig hva vet du om hvor mye am har brukt?
Jeg har forklart deg dette klart og tydelig. Veldig klart og tydelig. "Forstår du ikke" så får du scrolle tilbake og lese en gang til.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at englen AM blev banned på Juktas for at tale grimt i pm, men det må være rygter for AM kan ikke lave fejl :p
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at jeg slet ikke aner hvad fanden der foregår herinde???

Besked fra Grepo Teamet!
Den slags hører ikke til nogle steder.
2 points advarsel....
Tekst slettet.

i
Om folk synes det blir voldsomt på forumet så er det formodentligvis et godt forslag at noen tar en alvorsprat med han feks på 2mannshånd, bla forklarer han at feks løgner og beskt hat ikke hører hjemme noe sted, hverken på forum eller ellers.

Godt mulig at en løsning er at noen av de kvinnfolkene han bedyrer å ha sånn respekt for bør ta han i øret og be han værsågod oppføre seg.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top