• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Saltyking kommer med en sum, derfor er det sant? Det er du og Saltyking som framlegger ekstraordinære påstander, det er da opp til dere å framlegge bevis :) Som dere ikke har :)

Til din opplysning, ser du selv av du gjentar og spinner på en løgn?

Hva har dette på .dk å gjøre?
Jeg har ikke nevnt noe om hvor mye gull du har brukt eller ikke har brukt. Det er heller ikke nødvendigvis sant det salking sier. Jeg nevnte bare at du ikke motsier han, og at bytting ikke nødvendigvis vet hva han snakker.

Bytting er uenig i det "saltyking" sier, derfor er det bytting sier sant?
 
D

DeletedUser2366

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er ligesom på de tyske servere
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hader ikke kvinder ;)

Hader hysteriske kvinder der skaber drama, men du er jo glad for sådanne.
Men hvis man parre minus og minus kan man håbe det giver plus
Siden du selv er en mann som elsker å skape og velte deg i drama så hater du deg selv da kanskje? Eller er vi heller tilbake på at hatet ditt er reservert kvinner?

Du sitter og lirer av deg løgn etter løgn om AM, og kaller henne hysterisk kvinde. Du fråtser i et hat, og for alle som husker Weinstein-opptrinnet ditt på no er det ganske tydelig: det er et kvinnehat.
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Trives godt med den jeg er, det er merkelig hvordan dere får en hang up på en enkeltspiller :)

Du fikk flere sider fjernet på forum pga kvinnehat, weinstein. Det sier sitt, og en advarsel om blokkering. Det er derfor folk blokkerer deg i spillet også. Grepo er for hygge, ikke et sted man skal kjøre løpet sitt med negative holdninger.
Fik fjernet en kommentar om Ninni og det var ikke pga det men fordi jeg gengav PMs i forum hvilket ikke var tilladt ;)

Så skal vi forsætte med dine løgne AM ;)
Du er jo kendt som mythoman og mandehader på Grepolis
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
P.S. slutt å drit deg ut Drake. Er så fåkkings pinlig...
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fik fjernet en kommentar om Ninni og det var ikke pga det men fordi jeg gengav PMs i forum hvilket ikke var tilladt ;)
Løgn. Dvs det var ikke den eneste. Du fikk omtrent et dusin fjernet, bla fordi veltet deg i kvinnehat.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
P.S. slutt å drit deg ut Drake. Er så fåkkings pinlig...
Jeg kan gå tilbake og referere alle innlegg jeg har skrevet her. Ikke i ett eneste innlegg har jeg nevnt at jeg mener am har brukt 30000 i året på grepolis.

Skal jeg finne frem innleggene? Siden du tydeligvis ikke klarer å finne de selv. og ikke klarer å huske at jeg ikke har nevnt noe om det.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har i også mange hysteriske kvinder der som skaber splid og drama ?
Så rart at det bare er kvinner Saltking observerer som hysteriske. For han er jo ikke kvinnehater eller noe sånt(sarkasme)
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så rart at det bare er kvinner Saltking observerer som hysteriske. For han er jo ikke kvinnehater eller noe sånt(sarkasme)
Nå snakket han jo om deg også. Så om du er en kvinne så stemmer i så fall påstanden din. :)

Så stemmer den første delen altså. Kvinnehater trenger han vel nødvendigvis ikke å være.
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så rart at det bare er kvinner Saltking observerer som hysteriske. For han er jo ikke kvinnehater eller noe sånt(sarkasme)
Og du jo aldrig helt værdiløs du kan jo altid blive brugt som et dårligt eksempel
 
D

DeletedUser2347

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes at det er ganske hysterisk å skrike opp på forum, og så ghoste så den ene alliansen etter den andre mister viktige byer.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes at det er ganske hysterisk å skrike opp på forum, og så ghoste så den ene alliansen etter den andre mister viktige byer.
Sist jeg sjekket på knossos i alle fall så tapte dere selv etter salking ghostet.
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes at det er ganske hysterisk å skrike opp på forum, og så ghoste så den ene alliansen etter den andre mister viktige byer.
Det rygtes at de allianser alligevel vandt fordi modstanderne var middelmådige aka dig och hitch the snitch

Var så søtt då ni klagade till mafk3 ;)

Som han skrev, i forsøgte og få mig spærret
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Når det er snakk om kvinnehat.. Jeg kan si at jeg ikke synes så mye om spilleren ninnifoxx. Gjør dette meg til en kvinnehater? ja eller nei?
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dere tapte uansett
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og du jo aldrig helt værdiløs du kan jo altid blive brugt som et dårligt eksempel

Jada, du fråtser i en bitter besettelse på AM hvor du lirer av deg bisarre løgner på rekke og rad, ett år etter det Weinstein-opptrinnet ditt på no. Hvem tror du fremstår hysterisk. Og som en dramaqueen?

Dog, mest av alt en Weinstein. Det hatet ditt er ikke til å ta feil av. Check yourself before you wreck yourself.
 
Top