• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tror ikke det er noe poeng å kommentere på at salking har ghostet før, det tror jeg nok han vet ganske godt selv.

F.eks. så skrev han det jo før dere at han vet han har ghostet.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Når det er snakk om kvinnehat.. Jeg kan si at jeg ikke synes så mye om spilleren ninnifoxx. Gjør dette meg til en kvinnehater? ja eller nei?
Sitter du og fråder på ryktiss med løgner om henne?
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I kan jo vise hvor dygtige i er på sparta AM har jo nok af guld ;)

Meget snak lidt handling
 
D

DeletedUser2347

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det gjør du, Drake. Spinner og gjentar løgner.

Men, tror altså ikke at folk på .dk er interessert i de løgnene der altså. På tide å legge ned kampanjen?
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I kan jo vise hvor dygtige i er på sparta AM har jo nok af guld ;)

Meget snak lidt handling
Dette handler ikke om hvem som er dyktige eller ei. Det handler om det hatet ditt, og løgnene som det frembringer.


Men for all del, du må jo bare legge deg flat og beklage for oppførselen både til AM og community forøvrig. Alltid lettere å tilgi og gå videre når det vises selvinnsikt.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det gjør du, Drake. Spinner og gjentar løgner.

Men, tror altså ikke at folk på .dk er interessert i de løgnene der altså. På tide å legge ned kampanjen?
Du omtaler meg og salking som om vi er en person. F.eks. ved å si at jeg også sa at du har brukt 30000 i året på grepolis.

Du har nevnt at jeg har sagt ditt og datt fordi du er en kvinne. Som heller ikke stemmer. Mon tro om det ikke er du som lyver?

Om jeg spinner og gjentar løgner.. Kan du nevne 1 løgn? Burde vel være ganske lett siden jeg tydeligvis sier ganske mange. :) Som du sa selv tidligere. Du kommer med en påstand, da får du bevise den også.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du omtaler meg og salking som om vi er en person. F.eks. ved å si at jeg også sa at du har brukt 30000 i året på grepolis.

Du har nevnt at jeg har sagt ditt og datt fordi du er en kvinne. Som heller ikke stemmer. Mon tro om det ikke er du som lyver?
Jeg forklarte deg det der i møysommelig detalj, Drake. Nå troller du igjen.
 
D

DeletedUser2347

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du gjentar og gjentar og vrir og vrir, det er din retorikk det. Men det blir ikke sant av den grunn :)
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du gjentar og gjentar og vrir og vrir, det er din retorikk det. Men det blir ikke sant av den grunn :)
Så du kan ikke komme med 1 eksempel på en løgn jeg har sagt? Og allikevel sier du at jeg er en løgner?
 
D

DeletedUser2347

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Joda, har masse eksempler. Korrigerer deg til stadighet. Det vet du jo. Men altså, dette er deres problem, ikke mitt :)
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Joda, har masse eksempler. Korrigerer deg til stadighet. Det vet du jo. Men altså, dette er deres problem, ikke mitt :)
Om du har så mange eksempler så kan du vel komme med ett?
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
blir tufft for mythomanen snytting og mamman hans :D
Ja jeg merker det. Først så kaller de meg en løgner. Så sier dem at de har mange eksempler. Det blir derimot vanskelig å tro på når de ikke klarer å komme med ett eneste eksempel.. Spesielt når de sitter på så mange.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
blir tufft for mythomanen snytting og mamman hans :D
Fint at vi slipper å komme med eksempler på dine løgner, du har fylt hele rygtebørsen til randen med dem.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja jeg merker det. Først så kaller de meg en løgner. Så sier dem at de har mange eksempler. Det blir derimot vanskelig å tro på når de ikke klarer å komme med ett eneste eksempel.. Spesielt når de sitter på så mange.
Drake, jeg har klart og tydelig forklart deg hvordan du deltar i løgnkampanjen til Saltking. Da trenger du ikke fortsette kveruleringen din, du har fått det forklart.


Først så kaller de meg en løgner. Så sier dem at de har mange eksempler.
P.S. Jeg har ikke kalt deg en løgner.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Drake, jeg har klart og tydelig forklart deg hvordan du deltar i løgnkampanjen til Saltking. Da trenger du ikke fortsette kveruleringen din, du har fått det forklart.



P.S. Jeg har ikke kalt deg en løgner.
Am omtalte jo meg og salking tidligere som samme person. Da er det vel lovlig for meg å gjøre det til dere også. Salking skrev noe, og am skrev at jeg og han skrev det. Am skrev noe, da kunne jeg vel nevne at du og am skrev det.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Am omtalte jo meg og salking tidligere som samme person. Da er det vel lovlig for meg å gjøre det til dere også. Salking skrev noe, og am skrev at jeg og han skrev det. Am skrev noe, da kunne jeg vel nevne at du og am skrev det.
Jeg har ikke omtalt dere som samme person, så nei, det kan du ikke.
 
Top