• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tl;dr; Saltking/samurai/weinstein-
/9finger har et adferdsproblem.

Om folk synes det blir voldsomt på forumet så er det formodentligvis et godt forslag at noen tar en alvorsprat med han feks på 2mannshånd, bla forklarer han at feks løgner og beskt hat ikke hører hjemme noe sted, hverken på forum eller ellers.

Godt mulig at en løsning er at noen av de kvinnfolkene han bedyrer å ha sånn respekt for bør ta han i øret og be han værsågod oppføre seg.
Nå går jo du f.eks. offentlig ut og mener salking har problemer. Det tror jeg faktisk ikke er lov. :)

Så tror faktisk du kan oppføre deg litt bedre selv. ;)
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og der var du ja.

Jeg har full kontroll på hva jeg sier. Jeg sier ikke at han "har problemer". Jeg sier at han har et adferdsproblem, han har i hele dag opptredt her på ryktis med en adferd som er preget av beskt hat og løgner. Å kalle en slik adferd problematisk er saklig og opplagt.

Spesielt med tanke på at han følger et mønster med slik adferd(jfr weinstein-opptrinnet på. No.)

Og P. S. Som nevnt før burde du heller spørre deg selv hvorfor du validerer slik adferd, heller enn å kverulere.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og der var du ja.

Jeg har full kontroll på hva jeg sier. Jeg sier ikke at han "har problemer". Jeg sier at han har et adferdsproblem, han har i hele dag opptredt her på ryktis med en adferd som er preget av beskt hat og løgner. Å kalle en slik adferd problematisk er saklig og opplagt.

Spesielt med tanke på at han følger et mønster med slik adferd(jfr weinstein-opptrinnet på. No.)

Og P. S. Som nevnt før burde du heller spørre deg selv hvorfor du validerer slik adferd, heller enn å kverulere.
Kverulerer vel ikke. Du sier at han har et adferdsproblem, og da sier du at han har problemer. Enkelt og greit. Og også ikke lov ifølge reglene.

Om du mener det er så problematisk det han gjør så kan du rapportere innleggene. :)
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Igjen: du babler jo bare.
 

Valiant

Active Member
Brugere
Dette er en rygtebørs... Ikke et sted for mudderkast og deslige, det kan I holde i PM.

Det gælder alle.
Brug energien i spillet, istedet for at på at kaste mudder, grove fornærmelse osv. på hinanden her inde.
Med andre ord. Kammertonen tak !!!
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er korrekt, at du simmede rundt på Lamia på to konti - Spok og Thesamurai - men mig bekendt tog du ingen byer fra aktive spillere, og bankede rundt med nogen gjorde du vist slet ikke :D - men til din "ros" - så ghostede du vist ikke på Lamia - det er korrekt, du forsvandt bare fra begge konti. ;-)

Jamen til dit forsvar ved jeg godt du aldrig har været for smart ;)
Men folk der ikke er helt tabt bag en vogn eller er åbenlyst retaderet ved godt mig og kosakken ikke er samme person.

At du så ikke kunne klare vi tog 9 byer fra jer må stå fra egen regning og ikke aktive spiller det godt du ;)
Og hvalp og flere andre fik vist smæk Tbendix1 tuede også.

Så prøvede i med flere stor angreb men tror det var 30 + ks som blev nakket i havnen eller overhovedet inden i kom ind.
Timing og skills har aldrig været jeres stærke side.

Men snakke det kan i finde ud af
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og der var du ja.

Jeg har full kontroll på hva jeg sier. Jeg sier ikke at han "har problemer". Jeg sier at han har et adferdsproblem, han har i hele dag opptredt her på ryktis med en adferd som er preget av beskt hat og løgner. Å kalle en slik adferd problematisk er saklig og opplagt.

Spesielt med tanke på at han følger et mønster med slik adferd(jfr weinstein-opptrinnet på. No.)

Og P. S. Som nevnt før burde du heller spørre deg selv hvorfor du validerer slik adferd, heller enn å kverulere.

Hvad fanden er forskellen på at have problemer og så at have adfærdsproblemer?!?! Er det ikke bare at være lidt mere specifik omkring hvad hans problemer er? Må være mit norske der halter for det gav da ingen mening det du lige sagde der
 
D

DeletedUser1919

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygtet siger at der er for meget ballade på forumet og folk har glemt at det bare er et spil :)
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvad fanden er forskellen på at have problemer og så at have adfærdsproblemer?!?! Er det ikke bare at være lidt mere specifik omkring hvad hans problemer er?
Det drake prøver å kverulere på er at "x har problemer" er det samme som "x har psykiske helseproblemer". Noe som ville vært i mot reglementet.

Det skulle vel være åpenbart at Drake her er ute etter å kverulere:
a) fordi det er bare en vag perifer assosiasjon mellom "du har problemer" og "du har psykiske helseproblemer". Det er en antydning som kan/kan ikke være der, avhengig av konteksten. Tror ikke dette er så forskjellig på norsk og dansk(uten at jeg vet hvordan det brukes på dansk).
b) fordi det skulle være helt åpenbart at jeg adresserer noens adferd og ikke noens psykologi.


Om det ikke gir mening så er det fort nettopp fordi Drake går inn for å gjøre debatten så meningsløs så mulig(jfr: https://en.wikipedia.org/wiki/Chewbacca_defense,
)

Hvorfor han har valgt å være en advokat for løgner, kvinnehat og hat forøvrig har jeg ikke noen formening om.
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
#stilleIFjøset
Ja vi spiller grepolis du ved angribe tage byer ?

Eller vent ved dig er det du bliver angrebet piver til AM får guld, gulder mur og mister dine byer
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja vi spiller grepolis du ved angribe tage byer ?

Eller vent ved dig er det du bliver angrebet piver til AM får guld, gulder mur og mister dine byer
Fint om feks noen av de kvinnfolkene Weinstein jr bedyrer å ha sånn respekt for tar han i øret og gir han en alvorsprat om folkeskikk. Hat og løgner håper jeg det er enighet om at ikke hører hjemme hverken på forum eller andre steder.
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fint om feks noen av de kvinnfolkene Weinstein jr bedyrer å ha sånn respekt for tar han i øret og gir han en alvorsprat om folkeskikk. Hat og løgner håper jeg det er enighet om at ikke hører hjemme hverken på forum eller andre steder.
Snakker du stadig om kvindehad ?

Hader da ikke kvinder de ser jo dejlige ud og er gode i et køkken ;)
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg snakker om flere ting. Eller de er nå sentrert rundt samme tema, at du opptrer som en Weinstein her på forum med innlegg fulle av løgner, kvinnehat og hat forøvrig.
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg snakker om flere ting. Eller de er nå sentrert rundt samme tema, at du opptrer som en Weinstein her på forum med innlegg fulle av løgner, kvinnehat og hat forøvrig.
Og hvem er du Dr Phil ?
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nei, jeg er han som lar løgnene og hatet ditt treffe kvist.
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nei, jeg er han som lar løgnene og hatet ditt treffe kvist.
Du har jo ikke kommet med nogle beviser på løgne, bare en masse snak og psykologiske termer du har googlet dig til
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jada, riktig Weinstein.

Trodde du at du bare kan komme med bøttespann av oppdiktede løgner så skulle det liksom være mitt anliggende å bevise det? Sorry mac.

Du kan jo forsøke å substansiere så mye som 1 av de løgnene dine. Men det kan du jo ikke, ikke sant. Fordi de er løgner. Og løgner lar seg ikke substansiere.

Hvem tror du at du er som tror at du har fripass til å sitte i offentlighet å spre løgner om folk?
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jada, riktig Weinstein.

Trodde du at du bare kan komme med bøttespann av oppdiktede løgner så skulle det liksom være mitt anliggende å bevise det? Sorry mac.

Du kan jo forsøke å substansiere så mye som 1 av de løgnene dine. Men det kan du jo ikke, ikke sant. Fordi de er løgner. Og løgner lar seg ikke substansiere.

Hvem tror du at du er som tror at du har fripass til å sitte i offentlighet å spre løgner om folk?

Løgne er det eneste du kommer med ;)
Er skam ingen kvinde hader, har jo sagt jeg elsker dem. De ser dejlige ud de er gode i køkknet også

Kan bare ikke lide hysteriske kvinder som skaber drama ligesåvel som jeg ikke kan lide hysteriske mænd som skaber drama så ingen forskelsbehandling der ;)
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dessverre, du slipper ikke så lett unna:
Trodde du at du bare kan komme med bøttespann av oppdiktede løgner så skulle det liksom være mitt anliggende å bevise det? Sorry mac.

Du kan jo forsøke å substansiere så mye som 1 av de løgnene dine. Men det kan du jo ikke, ikke sant. Fordi de er løgner. Og løgner lar seg ikke substansiere.
Du får svare for de løgnene dine eller så får du holde kjeft. Tror de fleste er matt av at du oppfører deg som bortskjemt litenunge.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top