• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
La meg gjette, Leonara er kvinnfolk hun også? Men neida, kvinnehater er du jo ikke. Bare en tilfeldighet at alle du hater er kvinnfolk.
Hader hysteriske mennesker som skaber drama at det tilfældigvis er nogle kvinder imellem er vel en statistisk tilfældighed.
For har intet problem med dygtige spillere, men nu findes der en del kvinder her inde som har svært ved andre kvinder som har succes og derfor skal dolke hinanden i ryggen og skabe splid
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Smått fantastisk.

Men nå vet du hvorfor man sier du deltar i løgnkampanjen til saltking. Det er fordi det for ethvert oppegående menneske fremstår som at du deltar i løgnkampanjen til saltking.

Du opptrer som advokaten til saltking i lyvingen hans, hvor du prøver deg med et chewbacca defence på hans vegne.
Da deltar du jo, det er jo bare sunn fornuft.
Så med 1 innlegg så holder jeg på med en løgnkampanje? Jeg stilte deg et spørsmål, jeg deltok ikke i det hele tatt. Jeg lurte bare på om du hadde en aning på hva am bruker av gull eller ikke. Hvis du ikke visste så kan du vel ikke forsvare mengden hun bruker eller ikke bruker.

Jeg forsvarte ikke salking på noen måte, men jeg tror heller ikke at han behøver noen form for forsvar.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
La meg gjette, Leonara er kvinnfolk hun også? Men neida, kvinnehater er du jo ikke. Bare en tilfeldighet at alle du hater er kvinnfolk.
Er du kvinne?

1/3 av personene salking har skrevet om er kvinner.. Hvordan gjør det han til en kvinnehater??
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
La meg gjette, Leonara er kvinnfolk hun også? Men neida, kvinnehater er du jo ikke. Bare en tilfeldighet at alle du hater er kvinnfolk.
Hvorfor opføre du dig som en hysterisk teenager ? ;) får du ikke opmærksomhed nok af Velo
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Også er jo det er nettopp det som er Chewbacca defence(https://en.wikipedia.org/wiki/Chewbacca_defense). Du vet jo at det er fullstendig irrelevant og trivielt. Likevel så forsøker du å avspore diskusjonen med det.
Forsøkte ikke avspore noe som helst. Den jobben gjorde dere selv når dere startet å snakke om at jeg sier ditt og datt fordi am er kvinne.

Uansett om jeg faktisk forsøkte å avspore det så trenger jeg vel en medalje, fordi nå snakker vi ikke om det samme lenger.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvorfor opføre du dig som en hysterisk teenager ? ;) får du ikke opmærksomhed nok af Velo
Jeg spør meg heller hvorfor du oppfører deg som en Weinstein. Tror ingen vil ha en reprise på det Weinstein-opptrinnet ditt på no.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Forsøkte ikke avspore noe som helst. Den jobben gjorde dere selv når dere startet å snakke om at jeg sier ditt og datt fordi am er kvinne.
Sorry drake, jeg tror ikke noe på at du selv ikke forstår at spørsmålet ditt er så fullstendig irrelevant og trivielt at det bare fremstår som en avsporing.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den reflekterer jo hvor mye dere ville ha måttet gullet for for å være like gode som henne, ikke sant. At dere kom på en såpass høy sum er jo da bare et kompliment til AM, den viser jo bare at dere er fullt klar over hvor mye bedre enn dere hun er.
Jo altså du sier at salking kom på en sum. Allikevel så er det ikke sikkert at salking kom på den? Du har vel ikke peiling, og am sier jo ingenting imot selv?

Det har jo en del å si siden du baserer alle innleggene dine rundt salkings oppdiktede sum.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jo, i grunn. Vi snakker fortsatt om at saltking er en løgner.
Men am har ikke kommentert noe på hvor mye hun har brukt. Og når jeg spurte deg om du visste eller ikke så startet du bare å snakke om at det var irrelevant.

Dere har jo ikke "bevist" at am ikke bruker så mye som salking sier? Allikevel kaller dere han en løgner.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jo altså du sier at salking kom på en sum. Allikevel så er det ikke sikkert at salking kom på den? Du har vel ikke peiling, og am sier jo ingenting imot selv?

Det har jo en del å si siden du baserer alle innleggene dine rundt salkings oppdiktede sum.
#ordSalat
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jo, i grunn. Vi snakker fortsatt om at saltking er en løgner.
Fortæller bare sandheden om jer, folk ved godt jeg ghoster de ved også hvem jeg er og de ved jeg bruger guld
Så forsøger ikke gemme mig eller ikke erkende de ting.

Men f.eks der jo ingen som vil spille sammen med jer fordi i konstant skaber drama og er egoistiske som spiller
Hvis ikke AM får alle I/O byer så piver hun og bliver sur, for angribe og forsvare kan hun ikke finde ud af selvom hun bruger 2500 kroner i måneden på guld.
På NO guldede hun mur 20+ gange de gange jeg kørte noob rundt det over 10 k guld bare der på lidt mur
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nå skal du få en vanskelig oppgave bytting. Finn ett sted hvor jeg har snakket negativt om am fordi hun er av det kjønnet hun er. Klarer du det så skal du få den summen leonora lovet meg, men jeg skal klare å betale den til deg.

Om du ikke finner noe, eller ikke gidder å lete så kan vi konkludere med at jeg ikke har sagt noe negativt om am fordi hun er en kvinne. Det at det er kjernen i saken mener ikke jeg, og jeg kunne ikke brydd meg mer eller mindre om am var en mann eller kvinne. Jeg har heller aldri snakket noe negativt om hun over at hun bruker gull. Selv så vet jeg heller ikke hvor mye/lite hun bruker.

Lurer på om du avskriver gode mannlige spillere med at de guller, Drake? For det er kjernen i saken, sant? :)
Du holder absolutt løgnkampanjen gående. Tror dansk publikum kanskje ikke synes det er spesielt underholdende? La de få fri for det tullet.
 
D

DeletedUser2347

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Saltyking kommer med en sum, derfor er det sant? Det er du og Saltyking som framlegger ekstraordinære påstander, det er da opp til dere å framlegge bevis :) Som dere ikke har :)

Til din opplysning, ser du selv av du gjentar og spinner på en løgn?

Hva har dette på .dk å gjøre?
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Men f.eks der jo ingen som vil spille sammen med jer fordi i konstant skaber drama og er egoistiske som spiller
Hvis ikke AM får alle I/O byer så piver hun og bliver sur, for angribe og forsvare kan hun ikke finde ud af selvom hun bruger 2500 kroner i måneden på guld.
Noen som er i tvil om hva dette springer ut av? Du har spilt 2 uker på norske servere, likevel så later du som om du vet noe som helst om AM?
Og når alt du sier er diametralt feil så ser man jo at det er en som sitter og gnager på et hat.

Og når han sitter på en liste med folk han hater hvor alle er kvinnfolk ... så skjønner man hvorfor man kaller han Weinstein.
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Saltyking kommer med en sum, derfor er det sant? Det er du og Saltyking som framlegger ekstraordinære påstander, det er da opp til dere å framlegge bevis :) Som dere ikke har :)

Til din opplysning, ser du selv av du gjentar og spinner på en løgn?

Hva har dette på .dk å gjøre?

Du brugte over 10 k guld på en dag på at gulde mur ;)
Og vi ved du bruger guld og hvilke mængder for du har fortalt det til en del

Men selv med guld er du talent løs, hvordan føles det at bruge 30000 om året og stadig være under middelmådig ?
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Noen som er i tvil om hva dette springer ut av? Du har spilt 2 uker på norske servere, likevel så later du som om du vet noe som helst om AM?
Og når alt du sier er diametralt feil så ser man jo at det er en som sitter og gnager på et hat.

Og når han sitter på en liste med folk han hater hvor alle er kvinnfolk ... så skjønner man hvorfor man kaller han Weinstein.
Hader ikke kvinder ;)

Hader hysteriske kvinder der skaber drama, men du er jo glad for sådanne.
Men hvis man parre minus og minus kan man håbe det giver plus
 
D

DeletedUser2347

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Trives godt med den jeg er, det er merkelig hvordan dere får en hang up på en enkeltspiller :)

Du fikk flere sider fjernet på forum pga kvinnehat, weinstein. Det sier sitt, og en advarsel om blokkering. Det er derfor folk blokkerer deg i spillet også. Grepo er for hygge, ikke et sted man skal kjøre løpet sitt med negative holdninger.
 
Top