• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Dårlig stil at Athos...

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe bare rolig. vi kigger med, over alt ;-)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der sker jo ikke så meget andet på forum Pip... eller?

Olavi hvis du siger du har læst alle indlæggene, kan du jo passende markere i en quote fra Frandsen, jeg tror det er på første side. Jeg svarer sådan set bare på hans opfordring :)

Men ellers giver jeg dig ret, ny server, nyt spil, nye venner og fjender.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det var da sjovt du pludselig skiftede holdning sj0ver.


@pipfuglen: ja de har det vel ret nemt lige nu..(W) sådan lyder det. ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Chiren du er let at læse som en Pixi-bog. Spar mig for dine til stadighed ynkelige forsøg på at trolle mig. Hvis du skal gøre det, så gør det da i det mindste ordentligt og med en smule intelligens :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Langt fra trolling jeg laver der. :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi kan jo evt. aftale at lægge os side om side på Gamma, det ville jeg nyde enormt meget. Så må du love mig igen at blive lige så ludo-sur som du er nu, når dine byer forsvinder.
(indlæg af Sj0ver)

Hvis det som jeg har markeret sker på GAMMA, så mister jeg ALT respekt
for sj0ver og Athos medlemmerne, fuldstændigt!

Hvis I er så xxxxxxxxxx at blande 2 forskellige server sammer, er i xxxxx nogle xxxxxxxxxxxxx...

Jeg sidder lige nu (dog på ferie lige pt) i krig mod KA og nogle enkelte
medlemmer fra AB her på BETA, men har fået en invite til deres alli
på GAMMA. For de er nemlig spiller der forstår at skelne mellem serverne.
(reply af Olavi)

At overføre fjendskaber fra en server til en anden er selvfølgelig fuldstændig uacceptabelt... til Sj0vers forsvar skal dog siges, at de glade ex-laddergoats (nu dødspatrulejn) er rigtig dårlige til at adskille tingene, og at der, ud over denne lettere latterlige tråd, fra deres side er kommet en del bemærkninger i IGM, der går mere på personer end på spillestil.
Når nu fjendskaber bør blive på den server, de hører til, så er næste logiske følgeslutning vel så, at det bør venskaber også? At bruge beta til at skabe sin gamma-alliance er også at blande serverne sammen.
Resultatet er endnu en omgang Grepo med få altdominerende spillere - hvor sporten så lige er i det?
Aftal dog netop at være uvenner på gamma, finde nogle flere uvenner, læg jer i hvert jeres verdenshjørne og se så, hvem der klarer sig bedst... gennem diplomati, erobring, intimidering, forbund m.m.m.
Jeg har oven i købet et eller andet sted set en Angry Bird klage over manglende slutspil i Grepolis... ja, gud ved hvorfor ;-)

Til sidst vil jeg godt lige knytte en kommentar til det emne, tråden startede med:
At blive besejret er en del af spillet, og Frandsen og LadderGoats er ikke særlig fredet, fordi de er venner IRL.
Frandsen fik af mig lov til at slippe væk med at koloniskib, før jeg tog hans sidste by... han prøvede at lave narrestreger (helt OK, det er også en del af spillet)... jeg tog byen efter han havde etableret en ny... jeg skrev en IGM til Laddergoats om, at de skyldte mig pga. Frandsens narrestreger (ja, jeg havde da tænkt mig at høste dem et par dage for at få min hær i omdrejninger igen)... De blev meget sure over den IGM... jeg lærte, at nogle tager dette spil lige lovlig alvorligt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
(indlæg af Sj0ver)

(reply af Olavi)

At overføre fjendskaber fra en server til en anden er selvfølgelig fuldstændig uacceptabelt... til Sj0vers forsvar skal dog siges, at de glade ex-laddergoats (nu dødspatrulejn) er rigtig dårlige til at adskille tingene, og at der, ud over denne lettere latterlige tråd, fra deres side er kommet en del bemærkninger i IGM, der går mere på personer end på spillestil.
Når nu fjendskaber bør blive på den server, de hører til, så er næste logiske følgeslutning vel så, at det bør venskaber også? At bruge beta til at skabe sin gamma-alliance er også at blande serverne sammen.
Resultatet er endnu en omgang Grepo med få altdominerende spillere - hvor sporten så lige er i det?
Aftal dog netop at være uvenner på gamma, finde nogle flere uvenner, læg jer i hvert jeres verdenshjørne og se så, hvem der klarer sig bedst... gennem diplomati, erobring, intimidering, forbund m.m.m.
Jeg har oven i købet et eller andet sted set en Angry Bird klage over manglende slutspil i Grepolis... ja, gud ved hvorfor ;-)

Til sidst vil jeg godt lige knytte en kommentar til det emne, tråden startede med:
At blive besejret er en del af spillet, og Frandsen og LadderGoats er ikke særlig fredet, fordi de er venner IRL.
Frandsen fik af mig lov til at slippe væk med at koloniskib, før jeg tog hans sidste by... han prøvede at lave narrestreger (helt OK, det er også en del af spillet)... jeg tog byen efter han havde etableret en ny... jeg skrev en IGM til Laddergoats om, at de skyldte mig pga. Frandsens narrestreger (ja, jeg havde da tænkt mig at høste dem et par dage for at få min hær i omdrejninger igen)... De blev meget sure over den IGM... jeg lærte, at nogle tager dette spil lige lovlig alvorligt.

Tja, det er måske kørt lidt af sporet den her tråd... Men what the hell, den er blevet set mere end 800 gange, så helt kedeligt har det da ikk været for folk at følge med..

@Koch: Så har jeg fået min en lille dejlig østvendt by, og må ærligt indrømme at jeg ikke ligefrem er super aktiv i den - i gør det jo også svært med jeres allerede 4 incomne angreb samt lyn osv.

Men jeg stopper tråden her, da begge parter er løbet tør for fornutige ting at sige langt tilbage i tråden, og nu er det kun sur galle der bliver kastet med..

Tak for kampen Athos - og GL på den nye server..

@Pip; Pssst Pip, se lige her - SEND MIG NOGLE TROPPER! de skal ikk have lov at tage en voldsom by på 1200 point :p
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tja, det er måske kørt lidt af sporet den her tråd... Men what the hell, den er blevet set mere end 800 gange, så helt kedeligt har det da ikk været for folk at følge med..

@Koch: Så har jeg fået min en lille dejlig østvendt by, og må ærligt indrømme at jeg ikke ligefrem er super aktiv i den - i gør det jo også svært med jeres allerede 4 incomne angreb samt lyn osv.

Men jeg stopper tråden her, da begge parter er løbet tør for fornutige ting at sige langt tilbage i tråden, og nu er det kun sur galle der bliver kastet med..

Tak for kampen Athos - og GL på den nye server..

@Pip; Pssst Pip, se lige her - SEND MIG NOGLE TROPPER! de skal ikk have lov at tage en voldsom by på 1200 point :p

:p ser ikke nogen grund til jeg skal beskytte din by på 1200 points, da jeg lidt syntes at denne tråd som du har lavet ser ud til at have givet bagslag. da det jo nok ikke har været deres oprindelige mål at udrydde jer. pt ser jeg Athos reaktion("at erobre jeres alliance") som ok da i lidt selv har fremprovokeret dette, ved bl.a at lave den her tråd, og ikke overholde evt aftaler med Athos. :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den skulle ikke tages så seriøst, det var mere en joke til at afrunde emnet :)
 
Top