• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Dårlig stil at Athos...

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha.. Godt forsøgt Dip ;)

@kvarius

Åh! Nej! Fuck hvad skal vi gøre ved det?

Plz vil i ikk godt lade os være plz plz plz <3

men i kan da bare tage vores byer, Grepolis lader os alligevel få en ny.. :) Og hvis i bare vil plyndre så skal i da med glæde få lov til at spilde jeres "dyrebare" tid.

love

Nu har det jo aldrig været jer andre vi er gået efter, men når du nu ligefrem opfordre til det, så kan vi da godt det.
Ja i kan få lov at starte om , igen og igen og igen og igen...
For det kræver en anelse intelligens, eller i hvert fald, at man er i stand til at simulere en anelse intelligens, ikke at ryge i samme situation gang på gang.

Indtil nu har i fejlet, og ikke bevist at i kan udvise dette.

Men som sagt er vi kun glade for, at have nogle belejlige farme, og gode byer at overtage. Det er jo det vi lever af, så tak :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
pff... ved ikk om en by på 1-2k point er noget værd, men hvis dette er tilfældet, så værsgo'..

btw
Selvom jeg har brugt penge på spillet så betyder det egentlig ikke meget, når der rent faktisk er folk der har en form for indkomst, så det trykker ikke på økonomien at jeg har spildt nogle få penge på at opbygge en by. :)

Så bare kom.

I don't give a fuck(W)

ps. koch den store har allerede været forbi og opkræve en potion af hans 150.000 råstoffer, kamppoint fik han ingen af.. men han fik dog en 200 sten og en 300 sølv mener jeg..
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehehe, i er sku ren underholdning drenge....

Troede du ikke ville kommentere mere på min tråd AntiAqua? - eller killede det for meget i teenage kroppen?

Nå, men nogle gange kan det ikke betale sig at falde ned til det samme lave niveau som ens fjende, dette må jeg indrømme jeg har gjort i denne sag.. - undskylder lidt over for mig selv,

Tænker; (du for dum Frandsen, troede du virkelig at du kunne tale med dem? - det ville være lettere at få en retaderet abe til at spise med kniv og gaffel)

Vil dog sige, at Sj0ver har været den eneste af jer Athos drenge der har haft en anelse fornuft.. - det er ikk butkiss, for ved han ikk giver en skid for det - men til jer andre små tudeprinsesser; vi ses på Gamma..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sjældent har jeg oplevet nogen blive ejet i så ekstrem grad, herefter pive over det på forum, for derefter at brække sig af grin i lårtykke stråler, og til sidst i ramme alvor hævde at mediet der har afkastet så mange følelser fra jeres side, i bund og grund intet betyder for jer.

I går ret langt for at overbevise alle om, at Grepolis er en ligegyldig parantes i jeres liv, og alligevel fylder det åbenbart så meget at i bruger jeres aftener sammen på at klynke i kor og synkronsmøre vaseline i dertil indrettede, i håb om at få mere...

Men hyg jer med jeres trolling, jeg elsker det selv, og fortsætter også gerne :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvilken trold?

Jo, nu skal du høre antivandmand. I starten var jeg faktisk irriteret.. men nu når i alligevel har smadret vores byer, så er jeg sgu ret ligeglad.
Spillet har taget en ny drejning ;)

Spillet er bare blevet sjovere specielt efter Verdensmanden Koch, sendte os afregnings beskeden. Det siger bare alt om hvor meget visse personer går op i det her spil.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehe, jeg er på arbejde :S har sku ikk andet at lave...

Forskellen er bare at når jeg nu har fri ved en 20:15 tiden så lægger jeg computeren fra mig, tager hjem og spiser lidt god mad og hygger mig med damen.. ting i aldrig kommer til at opleve.. Sorry ta say it..

- og btw, "synkronsmøre vaseline i dertil indrettede" er hun ikk videre begejstret for, så kunne være jeg skulle lade Sj0ver team up med AntiAqua og give mig en demo? i kan evt. poste det under denne tråd?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sjældent har jeg oplevet nogen blive ejet i så ekstrem grad, herefter pive over det på forum, for derefter at brække sig af grin i lårtykke stråler, og til sidst i ramme alvor hævde at mediet der har afkastet så mange følelser fra jeres side, i bund og grund intet betyder for jer.

I går ret langt for at overbevise alle om, at Grepolis er en ligegyldig parantes i jeres liv, og alligevel fylder det åbenbart så meget at i bruger jeres aftener sammen på at klynke i kor og synkronsmøre vaseline i dertil indrettede, i håb om at få mere...

Men hyg jer med jeres trolling, jeg elsker det selv, og fortsætter også gerne :)

He he :) Lige mine ord :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Frandsen hvis vi lige tilsidesætter banaliteterne for en kort bemærkning, så håber jeg da du tager imod mit tilbud om at starte samme sted på Gamma? Så kan vi rigtigt hygge sammen!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skal vi ikk alle sammen bare være venner? :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehehe, når i skriver "synkronsmøre vaseline i dertil indrettede" så er i ikke lige just typen jeg vil hygge med...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvilken trold?

Jo, nu skal du høre antivandmand. I starten var jeg faktisk irriteret.. men nu når i alligevel har smadret vores byer, så er jeg sgu ret ligeglad.
Spillet har taget en ny drejning ;)

Spillet er bare blevet sjovere specielt efter Verdensmanden Koch, sendte os afregnings beskeden. Det siger bare alt om hvor meget visse personer går op i det her spil.


Du har helt ret, jeg syntes også det er blevet meget sjovere, særligt nu hvor vi med sindsro kan tage jer alle:)

Iøvrigt ser det ikke ud til at hverken du eller Frandsen ved hvad Antikvarius er for noget. I er begge inde på noget med vand:) he he, siger alt om jer to.. he he...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
@frandsen: Hver sin smag jo ;d;D;D;D;D;D;d,;D,D;d,d;D;

Jamen er da bare smigret over at folk over internettet bruger så meget tid på os. Vi er en lille afkræftet alliance ;)

Nej ved sgu ikke hvad dit navn er for noget. Kunne tænkes det var et 40 liters akvarium som du har taget navnet fra? Ellers må du uddybe, hvis det altså betyder noget for dig?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej, jeg må krybe til korset, jeg lavede dit navn om til et ord med samme ordlyd, har ingen idé om wtf dit navn betyder, og det ville ikke gøre mit liv bedre hvis jeg gjorde..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du har helt ret, jeg syntes også det er blevet meget sjovere, særligt nu hvor vi med sindsro kan tage jer alle:)

Iøvrigt ser det ikke ud til at hverken du eller Frandsen ved hvad Antikvarius er for noget. I er begge inde på noget med vand:) he he, siger alt om jer to.. he he...

Aargh .. Der er kan jeg ikke være enig med dig..
Bare fordi de ikke ved hvad det betyder så kan man ikke bare
dømme dem.. Jeg vidste det ikke og ved det stadig ikke, jeg prøvede at google det og fandt intet, så jeg vil også gerne høre hvad det er :)
Bare nysgerrig
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Aargh .. Der er kan jeg ikke være enig med dig..
Bare fordi de ikke ved hvad det betyder så kan man ikke bare
dømme dem.. Jeg vidste det ikke og ved det stadig ikke, jeg prøvede at google det og fandt intet, så jeg vil også gerne høre hvad det er :)
Bare nysgerrig

Hej, så skal jeg oplyse dig min ven :)

En Antikvarius er ejeren af et Antikvariat. :)
Gav det nogen mening ?

Altså selvstændig erhvervsdrivende, der sælger gamle og sjældene bøger til samlere.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeps, det gav mening :)
Tak for det ;-)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hold tonen gutter, eller så finder jeg låsen frem! :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hurphurphurp.. Er du det antik????????????????????????????????
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tovejs kommunikation er nu fint for mig, så længe dine indlæg ikke er fyldt med løgn og manipulation.

Jeg synes det er fremragende du kan starte en fan tråd til Athos, og efterfølgende bade dig i "smiger" over den respons tråden får. Thumbs up :)

Antikvarius, som han retteligt hedder (men igen thumbs up for originaliteten fra din side Frandsen89), har hele tiden manet til ro og fordragelighed internt. Han bliver sur fordi du fordrejer fakta, og fremlægger falsum efter falsum for at forbedre din egen position udadtil. Og jeg bebrejder ham ikke. Han om nogen, har talt din og Laddergoats sag internt i Athos.

Vi kan jo evt. aftale at lægge os side om side på Gamma, det ville jeg nyde enormt meget. Så må du love mig igen at blive lige så ludo-sur som du er nu, når dine byer forsvinder.

Hvis det som jeg har markeret sker på GAMMA, så mister jeg ALT respekt
for sj0ver og Athos medlemmerne, fuldstændigt!

Hvis I er så xxxxxxxxxx at blande 2 forskellige server sammer, er i xxxxx nogle xxxxxxxxxxxxx...

Jeg sidder lige nu (dog på ferie lige pt) i krig mod KA og nogle enkelte
medlemmer fra AB her på BETA, men har fået en invite til deres alli
på GAMMA. For de er nemlig spiller der forstår at skelne mellem serverne.

Nok har Athos nakket Frandsen89 og hans alli på BETA, men hvis I går efter
ham på GAMMA bare fordi han starter op der, så er I xxxxxxx for nederen!!!

Inden nogle skriver noget! Ja, jeg har læst ALLE indlægne....

Tag jer sammen og kom vider alle sammen, og når GAMMA starter, så husk
at det er et nyt spil, hvor fjender kan være venner, og venner kan være
fjender....
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hold tonen gutter, eller så finder jeg låsen frem! :)

Godt Liam du holder øje med det, var begyndt at kigge noget efter en besked fra dig eller joker.

Du har helt ret, jeg syntes også det er blevet meget sjovere, særligt nu hvor vi med sindsro kan tage jer alle:)

Har i det for nemt i Athos lige pt? , noget man måske skal begynde at kigge på? igen ;)(pop)(SW)

Ellers en lang omgang mudderkast efterhånden.
 
Top