• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Seneste indhold af Hermes

  1. H

    Skandinavisk/ Nordisk marked

    Det har været luftet, at nogle ønsker at samle Skandinavien til 1 stort marked. Her skal jeg selvfølgelig oplyse om at vi ikke ligger med nuværende planer om at lægge de skandinaviske markeder sammen til 1 marked. Dette er blot til tanker, bekymringer, hvordan i forestiller jer det skal ske og...
  2. H

    Milepæl

    Syntes vi skal give Milepæle tråden endnu en chance. Denne gang på Ithaca! Lad det blive en go verden! Spiller Milepæle Byer: 5 Byer: 1st 2nd 3rd 10 Byer: 1st 2nd 3rd 20 Byer: 1st 2nd 3rd 50 Byer:1st 2nd 3rd 100 Byer: 1st 2nd 3rd 200 Byer: 1st 2nd 3rd 500 Byer: 1st...
  3. H

    moral og held

    dette lyder som en bug, og dertil sender man en ticket til support, så dette kan løses.
  4. H

    Tak for spillet!

    Der skal være 300 eller mindre aktive spillere på serveren, før nedtællingen begynder.
  5. H

    Tydeligt snyd!

    Hvis du mener det er snyd , skal det anmeldelse til support, også vil de selvfølgelig kigge på det.
  6. H

    Erobring

    Når du har lavet oprør i byen , skal du vente indtil der gået 12 timer så kan du erober byen
  7. H

    ang suport og regler

    som sagt kender jeg ikke til din sag, men hvis det er angående brug af bots , er dette ikke tilladt, og bliver det opdaget, vil man blive bannet permanent , da det er brud mod Generelle vilkår og betingelser du acceptere når du opretter din profil.
  8. H

    ang suport og regler

    Liam´s regelsæt er så vidt jeg ved at blive opdateret, da folk ikke kan se forskel på scripts og bots , og der er der. Da bot faktisk er en robot. Hvis du læste dette vil du se hvorfor. og de vil snart komme igen.
  9. H

    ang suport og regler

    Liam´s regelsæt er så vidt jeg ved at blive opdateret, da folk ikke kan se forskel på scripts og bots , og der er der. Da bot faktisk er en robot.
  10. H

    ang suport og regler

    du kan altid klage videre ind til support, som sagt kan du klage helt op til innogames, hvis du føler der er sket en fejl.
  11. H

    Grepolympia åbner!

    Ja, det er rigtigt , der er en bug i timeren, den resetter ikke ved midnat, og det skal den heller ikke, den skal gøre det 24 timer efter du har prøvet den gratis løb.
Top