• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Erobring

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg får ikke lov til at erobre en by selvom alle forudsætninger er opfyldt. Hvorfor? Jeg kan ikke komme videre i spillet. Jeg har kulturpoint nok til en ny by, jeg har et koloniskib (KS), jeg har tømt den samme by for tropper - flere gange, sidste gang ankom KS med tropper to minutter efter angrebet, og alligevel vender det bare tilbage til min egen by efter at have angrebet en tom by. Jeg har skrevet til "Kontakt os", men har ikke fået et klart svar endnu. Sidst jeg hørte noget er et døgn siden. HJÆÆLP....jeg kommer ikke videre og spilder kostbar tid. Jeg er røget 12 pladser ned på ranglisten.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu har du ikke nævnt hvilken verden det er på men jeg kan forestille mig at du ikke har opfundet "erobring" i dit akademi, hvilket du skal for at kunne erobre en andens by.
Når du har opfundet dette så får du en ny angrebsmulighed hvor du kan starte oprør, hvilket du så vælger i dine angrebsmuligheder. Ved et succesfuldt angreb vil der så starte et oprør 12 timer efter du ryddede byen. I de næste 12 timer fra det tidspunkt vil et succesfuldt angreb med koloniskib give dig byen.

Håber det er til at forstå :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jo - jeg hHAR opfundet erobring og jeg HAR et koloniskib og jeg HAR kulturpoint nok og jeg hHAR tømt byen for tropper inden angrebet med koloniskibet og jeg HAR angrebstropper med koloniskibet og jeg HAR sendt skibet ind både før, under og efter oprøret - og alligevel får jeg altid samme resultat - mit koloniskib og mine tropper vender hjem igen.

Verden: Lambda
Erobringsmetode: Oprør (og ja - jeg HAR også prøvet almindelig angrebsmetode - samme resultat)

Håber snart på at alle der læser dette forstår at ALLE krav ER opfyldt og jeg i stedet for velmente forslag, gerne vil have LØSNINGEN på mit problem.
Undskyld hvis dette lyder lidt snerpet og bidskt, men jeg har brugt fem dage nu på at finde en løsning og er ikke kommet en dyt videre...og jeg kommer dermed ikke videre i spillet...det handler om at erobre - jeg kan ikke erobre!
Mvh
En meget frustreret Mak Tao
 

Hermes

Forum Moderator
Grepolis Team
Moderator
Brugere
Når du har lavet oprør i byen , skal du vente indtil der gået 12 timer så kan du erober byen
 
D

DeletedUser1377

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det eneste du mangler er at sende fyr med KS ved indtagelse, eller?

CC
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det eneste du mangler er at sende fyr med KS ved indtagelse, eller?

CC

spillet tillader ikke at sende ks uden fyr så det kan ikke være det der er galt:)
 
Top