• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

moral og held

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kan i sige mig hvorfor moral og held er AKTIV på server var indstilling ikke uden ???

det bedes i få orden hurtig ALADIN......
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif


Indstillingerne bliver :

Verdens hastighed 3
Troppespeed 3
Spionage speed følger troppe speed.
Handels speed 3
Beskyttelse : 3 dage
Ally limit : 30
Oprørs systemet.
Oprør: 12 timer
Fase 2 af oprør : 12 timer
Ingen Moral
Ingen Held

Natbonus : 00:00 til 07:00

Vidundere aktiveret.
Helte Aktiveret.
 
Senest redigeret af en moderator:

Hell-Hawk

Member
Brugere
Virker ikke til en er aktiv, Men stadigvæk er der ( barer vises )
Dog uden det giver påvirkning, har forsøgt af kører det igennem stimulator i anden verden, og der ser det ud til af passe.
Dog ikke sikker på det overhovedet.

Så glæder mig til ticket bliver besvaret. Eller Aladin rykker ud til undsætning her på Forummet.

Hav en go første Kamp dag alle på Upsilon!. :pro:
 

Hermes

Forum Moderator
Grepolis Team
Moderator
Brugere
dette lyder som en bug, og dertil sender man en ticket til support, så dette kan løses.
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rolig nu jimjim, de arbejder på det, og de kan ikke gøre det hurtigere ved, at du kommentere på det
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rolig nu jimjim, de arbejder på det, og de kan ikke gøre det hurtigere ved, at du kommentere på det

siger du også det til din bank hvis de kort er spærret........
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Uanset hvad resultatet bliver af undersøgelsen,,,så er det ens for alle og jeres spil er ikke ødelagt af den grund.

Det er kun en indstilling som jeg måske skal ændre,,dvs,,Sætte Held til igen,,,og ændre det i teksten,,så det står...
Held er normalt ikke noget der skal deaktiveres,,,Og det er en misforståelse at det er slået fra..
Så spørgsmålet jeg skal have svar på er om jeg skal sætte held til igen, og ændre teksten, eller om jeg skal lade det være som det er nu...og så må i leve med tingene som det er...

Det ødelægger ikke spillet for nogle da det er ens for alle.

Så indtil jeg ved endelig besked,,må i have tålmodighed..Banken sender jo heller ikke kortet til jer,,,før den er lavet.
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan ikke lade være med at blande mig mere. (vel en grepo skade, nu i er efter aladin og ingen lytter til hell-hawk)


Der er IKKE held aktiveret, test det i simulator (ja kan i ikke, men prøv en anden verden så)

Det ser ud til der er held aktiveret Men er der stadigvæk ikke!

Test det selv, og lad være med at brok jer, nu det ikke er på.
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
siger du også det til din bank hvis de kort er spærret........
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

nej, sidste gang var den spæret efter en bytur, så var det bare en lille tur forbi banken og så var det ordnet ;)

men dette er et spil, og jeg tror aldrig, at held har ødelagt noget før, og forventer support gør alt de kan, og som sagt tidligere er de informeret omkring problemet og de arbejder på at ordne det, så dine kommentar hjælper dem ikke med at løse problemet :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Uanset hvad resultatet bliver af undersøgelsen,,,så er det ens for alle og jeres spil er ikke ødelagt af den grund.

Det er kun en indstilling som jeg måske skal ændre,,dvs,,Sætte Held til igen,,,og ændre det i teksten,,så det står...
Held er normalt ikke noget der skal deaktiveres,,,Og det er en misforståelse at det er slået fra..
Så spørgsmålet jeg skal have svar på er om jeg skal sætte held til igen, og ændre teksten, eller om jeg skal lade det være som det er nu...og så må i leve med tingene som det er...
smiley_emoticons_no_sad.gif
smiley_emoticons_motz.gif


Det ødelægger ikke spillet for nogle da det er ens for alle.det er da overhovedet ikke point
jeg starte op på server i den tro der ikke var noget moral og held......som i selv skrev ALADIN......og da jeg bruger penge på spillet skal du Sxxd ikke sige spillet er ens for ALLE,den går skud ikke,,,,,, jeg var ikke starte på den her server og slet min konto på tau for og for vide 1 uge efter server er starte og man har brugt en bunke guld at indstillingerne er ændre eller ikke er som i skrev uden vi har fået noget omkring dette emmet,hvis dette er tilfælde vil jeg skud have mit guld retur og så venter jeg heller på en server hvor tingen er som skrevet eller lovet,,,,,,,,,,,,
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif


hvis jeg har misforstået dit indlæg så slet dette indlæg igen


Så indtil jeg ved endelig besked,,må i have tålmodighed..Banken sender jo heller ikke kortet til jer,,,før den er lavet.
smiley_emoticons_motz.gif


smiley_emoticons_motz.gif
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Jimdk sagde:
det er da overhovedet ikke point
jeg starte op på server i den tro der ikke var noget moral og held......som i selv skrev ALADIN......og da jeg bruger penge på spillet skal du Sxxd ikke sige spillet er ens for ALLE,den går skud ikke,,,,,, jeg var ikke starte på den her server og slet min konto på tau for og for vide 1 uge efter server er starte og man har brugt en bunke guld at indstillingerne er ændre eller ikke er som i skrev uden vi har fået noget omkring dette emmet,hvis dette er tilfælde vil jeg skud have mit guld retur og så venter jeg heller på en server hvor tingen er som skrevet eller lovet,,,,,,,,,,,,

hvis jeg har misforstået dit indlæg så slet dette indlæg igen

Ja det er ikke nogle nyhed af du bruger stygge mængder guld.
Men det hjælper stadigvæk ikke på det talent du åbenbart ikke har i Grepolis.

Og hva fanden er det for noget fis, Det kan godt være du køber styrtende mængder guld, Men derfor er det stadigvæk ens for ALLE!
Det er ikke et krav af du og andre køber guld, Men jeres eget valg.

Og på den udmelding kan jeg så også fortælle dig af du kan tro om igen med af få dit Guld retur.
det er der absolut ingen chancer for af du gør, Står der også i betingelserne inden du vælger af købe det guld du nu en gang køber!!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja det er ikke nogle nyhed af du bruger stygge mængder guld.
Men det hjælper stadigvæk ikke på det talent du åbenbart ikke har i Grepolis.

Og hva fanden er det for noget fis, Det kan godt være du køber styrtende mængder guld, Men derfor er det stadigvæk ens for ALLE!
Det er ikke et krav af du og andre køber guld, Men jeres eget valg.ja men ikke hvis de laver om på noget de har skrevet bla indst og når jeg køber guld var det under den forsætning af server var indstillet som der var beskrevet..........

Og på den udmelding kan jeg så også fortælle dig af du kan tro om igen med af få dit Guld retur.
det er der absolut ingen chancer for af du gør, Står der også i betingelserne inden du vælger af købe det guld du nu en gang køber!!nu gælder dansk lov her og ikke hvad de skriver HH

nå kære kunder de kan købe denne WW for 10000kr og den har alt i udstyr så går den en lille uge så skal de ud og hente deres nye bil så ser de til deres undre at den ikke har hjul på.........men skidt med det dem skulle sælger pige have på hendes bil og du kan glemme alt om og få nogle penge retur.............er det sådan du tror verden virker........HH
HH kan vi bliver enig om du ikke kender købeloven...og....falsk markedsføring så L_K R_V
smiley_emoticons_motz.gif
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser781

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ved køb af GULD - giver man afkald på at kunne få det retur under nogen omstændigheder, det er Inno betingelser, hvis man så ikke gider købe det er det ens eget problem.
De sælger kun GULD på de betingelser.
De har deres på det tørre..
Hvad angår Held er det vel en Bug at det stadigvæk - ser ud til at være aktivt - Hvis det som det er testet bare står der, uden at man skal lægge mere vægt på det end en reklame, er det vel en mindre ting..
Hvis det rent faktisk er aktivt er det uheldigt og hvis dette gør at enkelte spiller så forlader serveren, så vil de blive savnet men skidt pyt, der skal nok være nogen heldige der fører deres byer videre..

;-)
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
nå kære kunder de kan købe denne WW for 10000kr og den har alt i udstyr så går den en lille uge så skal de ud og hente deres nye bil så ser de til deres undre at den ikke har hjul på.........men skidt med det dem skulle sælger pige have på hendes bil og du kan glemme alt om og få nogle penge retur.............er det sådan du tror verden virker........HH
HH kan vi bliver enig om du ikke kender købeloven...og....falsk markedsføring så L_K R_V
smiley_emoticons_motz.gif

Jeg kender udemærket dansk lovgivning.
Men derfor har grepolis stadigvæk opsat vilkår. Som er dem jeg snakker om.
Hvor du helt af dig selv afskriver din ret når du acceptere deres betingelser om guld køb.

De har op til flere jurister ansat hod Inno som kun arbejder inden for det område.
Og uanset hvad du siger så har de retten på deres side.
Og du har selv afskrevet dig retten til af kunne få returneret guldet.

Lad mig skrive det på en måde din hjerne kan forstå:

Du ser xfactor. Du stemmer på sanger 1 men han taber.
Så kan du sjovt nok heller ikke få dine 2 kr tilbage fordi han ikke vandt. Fordi du afskriver det i det du sender sms'en til xfactor

Det er fuldstændig det samme i denne sag
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Virker ikke til en er aktiv, Men stadigvæk er der ( barer vises )
Dog uden det giver påvirkning, har forsøgt af kører det igennem stimulator i anden verden, og der ser det ud til af passe.
Dog ikke sikker på det overhovedet.

Så glæder mig til ticket bliver besvaret. Eller Aladin rykker ud til undsætning her på Forummet.

Hav en go første Kamp dag alle på Upsilon!. :pro:


Kære jim:

Læs nu hvad der står her, og vær helt rolig.

Held er ikke aktivt og har aldrig været det Så skal det ikke gå mere udover aladin, fordi han undersøger sagen.
Og måske ikke selv kan teste om det er aktivt.

Men det kan du selv gøre, men vælger at fare i hovedet på den kære aladin. Som prøver (ja mange er ikke ligefrem begejstret for hans måde at gøre tingene på) Men derfor har du da ingen ret til noget denne gang.

Da der ingen fejl er omkring held.
Det er inaktivt held som det altid har været herinde.

Tæl til 10 og kom videre. Intet held, hvis aladin bare havde vidst det fra start. Var samtale slut ved den første besked.
Eller hvis du selv havde undersøgt det Som ville tage maks 1 min
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kære jim:

Læs nu hvad der står her, og vær helt rolig.

Held er ikke aktivt og har aldrig været det Så skal det ikke gå mere udover aladin, fordi han undersøger sagen.
Og måske ikke selv kan teste om det er aktivt.

Men det kan du selv gøre, men vælger at fare i hovedet på den kære aladin. Som prøver (ja mange er ikke ligefrem begejstret for hans måde at gøre tingene på) Men derfor har du da ingen ret til noget denne gang.self har jeg da det kan godt være det kun er mig der skriver men som i alle selv har skrevet i andre indlæg,bliver det er disk på andre forum

Da der ingen fejl er omkring held.
Det er inaktivt held som det altid har været herinde.

Tæl til 10 og kom videre. Intet held, hvis aladin bare havde vidst det fra start. Var samtale slut ved den første besked.
Eller hvis du selv havde undersøgt det Som ville tage maks 1 min

nu må i skud stop jeg spørg eller siger hvad jeg mener er rigtig til aladin,det er ikke hans skyld

men så må han sende det videre og det er han i gang med

jeg skrev også i mit indlæg hvis jeg har misforstået noget kan han slet det,men nu afventer jeg svar fra ham.
 
Top