• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

moral og held

D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja jeg ved godt det har været oppe mange steder at vende.

Og ja burde være blevet undersøgt af aladin så vi kunne have fået ordenligt svar fra start.

Men HH gav svar. Og alle kan jo teste selv.


Så vel ingen grund til at fortsætte længere. Bare fordi du igen er imod hans måde at gøre tingene på.
(er andre vel også, men ikke alle der skriver hver gang)

Er jo bare et uheldigt men ligegyldigt tal der står.


ikke mere herfra. Ville også bare slå fast en gang for alle at held IKKE er aktivt.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Mens jeg afventer svar fra Tyskland, Kan i trygt spille videre,,Da Held ikke er aktiv,,men stadig fremgår af rapporterne.

Hvis jeg bliver tvunget til at ændre på de nuværende indstillinger, så for i besked, både ingame og her på forum, så alle for det at vide.

Svaret trækker ud, da de selv er ved at undersøge tingene.
SÅ i må væbne jer med tålmodighed, og krydse fingre for at i kan beholde Held som Inaktiv.

Men kommer ordrer om at ændre det, pga problemer,,Så kommer Held retur, og der er ingen Erstatning for det.
Det er ens for alle, så ingen kan drage fordel af denne episode.
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lad os håbe. Det ikke bliver ændret tilbage, så er der da en del der bliver sure og triste.


For er nu meget sjovt og mere proff agtigt. At held ikke indgår og moral heller ikke. Så er spillet mere ens for første server nogensinde.

Hvem der vinder hvad, og ikke +- 30 held der afgør det.

Så krydsr fingre for vi beholder det.

(og hvis ikke, så tænk hvis ikke det blev rapporteret som et problem, ville vi have beholdt det for altid, måske)
 
Top