• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Grepolympia åbner!

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kære spillere,

Dit hold af atleter tager deres pladser ved opstartslinjerne og udfører deres sidste opvarmningsøvelser. Tiden er inde til at starte begivenhederne, som alle har ventet på... Grepolympia starte i aften, ved midnat!

Sæt dine atleter op mod konkurrenter fra andre byer i Grepolis, for at vinde laurbærblade, der kan bruges på guddommelige kræfter og genstande i den specielle Grepolympia butik.

Du kan, hver dag, træne dine atleter og deltage i en konkurrence, og jo bedre deres placering, jo flere laurbærblade vil du optjene!

For yderligere informationer om Grepolympia og præmierne ved denne begivenhed, besøg da venligst vores hjælpe wiki side, her: http://wiki.dk.grepolis.com/wiki/Grepolympia

Vi håber at se dine atleter konkurrere!

Med venligs hilsen,
Grepolis Teamet
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Endelig noget inno kan tjene en helv....... masse guld på igen.

Og rigtig kan ødelægge spillet for dem der ikke bruger guld og dem der bruger massere kan rigtig komme langt foran alle andre med de ting man kan. Som dobbelt så mange kp og forskellige noob agtige guld ting.

Bare for at inno skal tjene lidt ekstra.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er bare dumt der ej mange der ikke kan da de ikke bruger guld ville gerne men bruger ikke guld selv
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du kan da godt være med til det selvom du ikke bruger guld.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
For yderligere informationer om Grepolympia og præmierne ved denne begivenhed, besøg da venligst vores hjælpe wiki side, her: http://wiki.dk.grepolis.com/wiki/Grepolympia

Jeg synes ikke tabellen over point og antal enheder passer med det jeg ser inde i spillet. I tabellen står der at sværdmænd giver 52 point og der kan være 10 stk. i et 2 timers slot. I spillet giver de 26 point og der kan være 30 stk. i et 2 timers slot.

Desuden Undrer det mig at "deltag i konkurrencen"-knappen nogle gange er tilgængelig og andre gange er på timer indtil midnat, men efter midnat er den stadigt på timer og på tilfældige tidspunkter på døgnet er den tilgængelig såjeg kan deltage i konkurrencen. Der er et eller andet der ikke virker logisk. Mit bedste bud er at timeren ikke resetter ved midnat men 24 timer efter man sidst har trykket.
 

Hermes

Forum Moderator
Grepolis Team
Moderator
Brugere
Ja, det er rigtigt , der er en bug i timeren, den resetter ikke ved midnat, og det skal den heller ikke, den skal gøre det 24 timer efter du har prøvet den gratis løb.
 
Top