• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

minizkrykke

Active Member
Brugere
jeg vil heller tabe end og lave forbund og wings :mad:

men svært med 85 spiller delt i 2 allys med 1 wing hver mod lille mig og min ally :eek:

kan I ikke selv se det ødelægger en server ??
skal vi alle spiller i samme forbund som vi kun grundlægger ?? ingen blod elelr noget. ren og skær kramme tid o_O
 

Storekrog

Active Member
Brugere
jeg vil heller tabe end og lave forbund og wings :mad:

men svært med 85 spiller delt i 2 allys med 1 wing hver mod lille mig og min ally :eek:

kan I ikke selv se det ødelægger en server ??
skal vi alle spiller i samme forbund som vi kun grundlægger ?? ingen blod elelr noget. ren og skær kramme tid o_O
Du giver absolut ingen mening. Vi er en alliance med 33 spillere + 9 lige pt. Hvor mange har angrebet jer? 10 spillere? Hold nu op med det der kramme pis, vi angriber jer og tager byer for jer og I er velkommen til at angribe tilbage.. Jeg giver dig ret i det er irriterende med forbund m.m. men lad nu vær at skud skylden på alt muligt når du selv simmer herinde :)
 
D

DeletedUser1971

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg vil heller tabe end og lave forbund og wings :mad:

men svært med 85 spiller delt i 2 allys med 1 wing hver mod lille mig og min ally :eek:

kan I ikke selv se det ødelægger en server ??
skal vi alle spiller i samme forbund som vi kun grundlægger ?? ingen blod elelr noget. ren og skær kramme tid o_O

Der er nogen som har brug for en krammer <3

Mere alvorligt, så bryder jeg mig heller ikke så meget om det, men severen er stabil, (guld-rus ikke inkluderet) og er det ikke det vigtigste?
 

the old wiking dk

Member
Brugere
når jeg starter op er det utroligt sjælden jeg tager de små byer på øerne, kolonisere gerne 3 til 5 byer først på side øer

når man så er ved at være klar til flere byer på øer med landsbyer, så kan man kæmpe med store byer der skal der er svære at tage alene så man må vente til der kommer en op

anker på øer er super svære at få fat i og serveren er så lille at alle er klumpet sammen.

åben da for fanden nogle flere anker så folk kan flytte lidt ud til siden og få bygget en ally op den kan klare presset

hvis folk meget hurtigt kunne komme lidt ud til siden, så flere allyer kunne få deres egen område ville der komme mere kamp til sidst

hvis man taber en server, har man altid 1000 undskyldninger de andre snyder bruger for meget guld tager byer fra de små spillere laver for store allyer og wings

det er aldrig fordi de arbejder bindhård og længe og fra dag et og har spillere der elsker spillet og hjælper de andre så alle vokser, der har været nogle io allerede og mig bekendt er de alle givet til spillere der af en eller anden grund hang i bremsen, blev næsten nullet fordi de lå i et område hvor de ikke kunne dæmme op for angreb og nej de brugte ikke specielt meget guld de fik hjælp og byer fra ally og det er måske det der er forskel på allyerne

hvis TheSamurai er den som jeg tror han er, er der nok ikke nogen der kommer på højde med ham i at give byer videre, og hans guld forbrug ja måske det er ham der betaler for at vi får en server mere :):cool:
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Gad vidst hvem det mon er
smiley_emoticons_panik4.gif
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tja jeg har netop modtaget angreb fra 3 alliancer på en gang hvor af den ene meget aktive del var jeres, så mon ikke der ligger et lille forbund mellem de øverste på serveren, ps det er ikke nok med mange tropper hvis man kordinere som en pose jord ;-)
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
CF7kr.png


Ikke os her i THE PHALANX i hvert fald, men har hørt The Republic skulle have meget deff? :eek:
 
D

DeletedUser2287

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jamen lad os da alle ghoste
smiley_emoticons_confusednew.gif
 
D

DeletedUser2313

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hold da op det noget af et rygte xD
 

Iwrac

Active Member
Brugere
tja jeg har netop modtaget angreb fra 3 alliancer på en gang hvor af den ene meget aktive del var jeres, så mon ikke der ligger et lille forbund mellem de øverste på serveren, ps det er ikke nok med mange tropper hvis man kordinere som en pose jord ;-)
Ikke i hvert fald dem der ligger aller øverst på listen. Hvordan det forelægger fra nummer 2 og nedad skal jeg ikke sige!
 
D

DeletedUser2317

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tja en lille mus har hvisket i mit øre at der bliver lavet lokumsaftaler hist og her...


P1k9rLe.png
 
D

DeletedUser2317

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der mangler da The Crazy Republic
smiley_emoticons_panik4.gif

sådan som folk elsker at køre forbund herinde er det vel kun et spørgsmål om en leder der mangler at klikke accepter før den dukker op derovre.
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 
D

DeletedUser2313

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmm disse billeder viser dog noget helt modsat ;) Hvor er i dog dygtige til at skabe falske rygter ;)))
 

Vedhæftede filer

  • Skærmbillede 2019-02-04 kl. 10.37.51.png
    Skærmbillede 2019-02-04 kl. 10.37.51.png
    421,1 KB · Set af: 22
  • Skærmbillede 2019-02-04 kl. 10.38.07.png
    Skærmbillede 2019-02-04 kl. 10.38.07.png
    326,2 KB · Set af: 22
D

DeletedUser2162

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har hørt at d.dall er fraværende i denne uge da hun skal på værftet og bygge bir:p:p
 
Top