• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

T.o.p.

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
gider ikke bruge mere tid på dig du kan bare fyre alle de metafore af du lyster bare gi gas sømand jeg har sendt en forespørgelse til adm om dette er tilladt og er det tilladt ja så har jeg da nogen gode nogen til fremtiden :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja dipz0r det er nemlig det jeg gør. En opsagt-support-skole-lærer. Det er hvad jeg er. Som sviner og skriver i metaforer til folk nu.

Føler du dig lille nu ? eller er du mon stadig igang med at vende hele verdenen imod dig som du plejer? Ja altså imens vi prøver at fortælle hvordan det hænger sammen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis hele verden er imod mig hvorfor er det så dig der sletter din by.

tænk inden du svare
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fordi jeg ik vil spille på en verden med en person som ik kan finde ud af hvad en metafor er.
og som går i stærkt forsvar bagefter når han har misforstået alt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jamen så er der jo ikke mere at snakke om her held og lykke med at samle verden :)

hvis du mangler hjælp ved jeg min ven Ash os er taget ud i verden dog for at samle pokemons men måske i kan følges
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jo der er da masser af snakke om. Jeg skal da være her på forum og være klar til at misforstå alle dine fremtidige email og huske dig på at skrive ,,, og ... i dine sætninger.

Du har altså glemt en hel masse bare i de 2 sætninger du skrev lige før. ÆRHJ altså.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er fint nok du gerne vil rette min grammatik seek men det behøver du ikke jeg er fløjtende ligeglad med både gramma fejl stave fejl og enlig os taste fejl ingen af de 3 ting skal sikre hverken mig damen eller bilen tag over hovedet ikke engang hvis vi en dag bliver forældre skal disse 3 ting sikre barnet tag over hovedet.

så dril du bare videre med jeg ikke bruger dette hvis det gør dig stor og stolt er det fint med mig.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så fortsætter i to i PM!

Og Dipzor, der er ikke noget, der bryder reglerne i GhostMasters indlæg. han hentyder til starten af spillet, hvilket er forklaret.

Tråden låses!
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top