• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

T.o.p.

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Top Of Power

Det blir en alliance jeg vil lave når verdenen åbner. Jeg regner med at det skal være en top alliance med gode spillere. Nye som gamle.
Der vil være forholdsvis strikse regler om aktiv deltagelse og den slags.

Alliancen vil muligvis være lidt masse rekrut de første par dage. Men når det første byggerod / støv er faldet til jorden, vil det begynde at blive en mere seriøs alliance.

Så er det noget du syntes om! Så skriv her eller når serveren starter mandag.

Som den kære dipzor skriver. Kan dem der vil være med her i alliancen jo ligge sig i sydvest så vi kan ligge tæt og gøre hinanden stærke :)
:pro:

Edit: præcise info om optagelse i alliancen.

Vil du være med skal du ligge dig i "sydvest"

Du skal skrive til mig inde på serveren, jeg vil ikke lede efter nogen da det vil tage alt for lang tid. Så skriv til mig derinde om hvorfor lige du skal med.

og som en lille ny ekstra ting kunne jeg godt tænke mig at folk kender til skype og brug af programmet. Det vil være en god kommunikations vej når vi kommer igang og folk har spørgsmål måske. Jeg vil selvfølgelig lave en gruppe på skype hvor jeg kan tilføje jer der vil det. :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det ville vel være en fordel at du skrev hvor folk der ville joine skulle placere sig da du vel ikke skal have folk spredt over hele kortet
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
arh. så klog du er. Så langt havde jeg ik tænkt :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skulle lige til at spørge om nogen starter en ally.
Jeg vil gerne joine, Seekhunt. Er der andre krav end at jeg placerer mig i sydvest?
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Gætter på man ikke skal være helt noob agtig.

Man skal nok kende lidt til spillet.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den kan jeg godt tænke mig at være med i hvis jeg kan :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tja... aktivitet er nok det mest vigtigste krav af dem alle. Kender man ik spillet kan man sku altid lære det ;-)

er man aktiv så meget man overhoved kan. så skal det nok gå. De første dage vil jeg dog være lidt åben overfor folk. Men når vores beskyttelse begynder at slutte vil der komme mere specifikke krav i alliancen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg lover at være aktiv, det jeg kan, det kan du stole på :) Mit eneste problem er måske bare at få byen op i point, det er jeg nemlig ikke så god til, men jeg kender spillet godt :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tja... aktivitet er nok det mest vigtigste krav af dem alle. Kender man ik spillet kan man sku altid lære det ;-)

er man aktiv så meget man overhoved kan. så skal det nok gå. De første dage vil jeg dog være lidt åben overfor folk. Men når vores beskyttelse begynder at slutte vil der komme mere specifikke krav i alliancen.

Jeg er rigemlig meget aktiv. Du kan regne med mig ;)
Jeg har spillet før, og har haft enkelte pauser imellem.
Vi får jo at vide i morgen hvornår verden starter. Skriver hvornår du kan sende en invite, når det bliver offentliggjort.

Glæder mig til samarbejdet (SW)

Er der noget specielt du er ude efter? Offensive spillere, deffensive, eller er det op til os?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er først mandag det vist er vidst. hvis det overhoved er.

Og ellers så send en ansøgning til mig inde på serveren. For hvis jeg skal holde styr på hvem jeg skal ansøge allerede nu så blir det svært. Så det er vist nemmest i kommer til mig. Og ja man bestemmer selv hvad man vil være. Så længe man hjælper alliancen så godt man kan er jeg næsten ligeglad :-D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ok. Så får du en ansøgning af mig i morgen derinde
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lyder godt :)

Jeg vil gøre mit bedste for at holde øje med serveren imorgen, mellem 8-15 da jeg er i skolen dér. Men er ved pc hele dagen så er klar :)

og ja vil selvfølgelig hedde seekhunt i spillet også :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
her er hvad jeg tænker i billed til alliancen, nu de andre viser deres.
Rigtig grepolis stil ;-)

34fd3sp.jpg
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jo, selvom det er et kopieret billede, ser det godt ud sammen med teksten. Det ligner rigtigt sammenhold. Det er taget godt imod ved mig ;)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nice

Jeg kan også godt lide det



Skull den flinke
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hmm kopieret fra google. kunne faktisk ik selv lige pladsere det. Men ja hvis andre er mere kreative vil jeg egentlig gerne byde velkomne med forslag. I har jo til imorgen eller i løbet af næste uge :-D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
opdateret første post for lidt mere præcise info indtil videre :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
verdenen er åben og det er invitationer også. Syntes du at du skal være med i min alliance og ligger i sydvest så skriv til mig inde i spillet.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
verdenen er åben og det er invitationer også. Syntes du at du skal være med i min alliance og ligger i sydvest så skriv til mig inde i spillet.

(SW) Tager din by (SW)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Niks dip

Den by er min


Den mørke fyrste Skull
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top