• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

T.o.p.

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hov har slet ik set jeres sidste post.

Hvor er det skønt at folk sådan vil have mig :-D
elsker at være i centrum. Æhm men hør lige min qvinde i huset først.
For hun siger altså at i skal forbi hende før i kan få mig.

Men ellers tak for opmærksomheden :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
under google kan man søge dansk til dansk ordbog kan godt være det koster en femmer for 1 dag at bruge den men du burde lige læse den også slå nogen ord op feks tager din by dette har intet med hverken din kvinde at gøre eller om nogen vil have dig men hvis det er det du forbinder med flirt så okay med mig scoretroll
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
SÅ er det en aftale

DIP får seek og jeg napper byen


Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
århj... :-D fest... må huske at sætte noget græsk te over på fredag / lørdag så :)
og bede mit fyrtårn sætte gang i flammen når jeg får besøg fra havet af :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kære folk i Grepolis og det danske land. Dipz0r har formået med kun 1 uge at ødelægge delta verdenen. Jeg er så generet af denne mand at jeg føler mig nødsaget til at slette alt hvad der har med min bruger Seekhunt at gøre. Dertil vil denne alliance og være slettet når i læser dette. Jeg vil ikke vende tilbage til Grepolis under dette navn i hvert fald da jeg ikke føler, jeg kan nyde spillet i fuldt udbytte.

Så har sagt det før men nu er det altså sidste gang. Farvel fra Seekhunt for sidste gang nogen sinde.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så stoppe det her galskab!

Skal i starte en krig i mod hinanden, så gå til skype eller MSN. Jeg gider ikke se på det her!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
håber det er ok jeg lige forsvare mig kort.

spillet handler om at tage folks byer jeg har samlet en flok til at tage seekhunts by hvis dette ødelægger hele delta serveren så syntes jeg ærligtalt man skal klage til innogames da det er dem der har lavet spillet så man kan tage folks byer.
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
håber det er ok jeg lige forsvare mig kort.

spillet handler om at tage folks byer jeg har samlet en flok til at tage seekhunts by hvis dette ødelægger hele delta serveren så syntes jeg ærligtalt man skal klage til innogames da det er dem der har lavet spillet så man kan tage folks byer.

Tjaee, måske handler det om adfær DipzOr, måske handler det om at i ikke lærte af situationen på tidligere serverer ? Måske vandt i krigen så stort på gamma at i tabte spillet på serveren, noget andre før jer havde oplevet på .. var det beta .. og i ikke havde gennemskuet i jeres iver og higen efter at blive en alt ødelæggende krigsmaskine.

Måske handler det om, at Innogame har lavet et par fodfejl i deres gameplay, således at dette kunne ske, ikke en gang men to .. og måske .. !! Og med det jeg har set på version 2.. er jeg svært bange for at samme situation nemt opstår igen .. *S* .. håber bare at innogame ikke trækker pinen så langt som vi har set på gamma.

Det der undre mig er, hvorfor nogle i takt med at de bliver større, også bliver .. *S* ...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg spillede selv beta og var vidst #2 i kp og #5 i points med en 32 byer da jeg stoppede for længe siden så aner ikke hvad du snakker om sorry.

er det meningen man selv skal gætte sig frem hvor der står.... for jeg er dårlig til at gætte :confused:

p.s jeg var os en angrebslysten noob da jeg startede på beta med min lille usle noob by hvor alle andre allerede havde 10 byer eller sådan noget ;)

det ikke størrelsen men gørelsen selv en noob kan bliver stor i dette spil men kun en dygtig spiller kan forblive stor.
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg spillede selv beta og var vidst #2 i kp og #5 i points med en 32 byer da jeg stoppede for længe siden så aner ikke hvad du snakker om sorry.

er det meningen man selv skal gætte sig frem hvor der står.... for jeg er dårlig til at gætte :confused:

p.s jeg var os en angrebslysten noob da jeg startede på beta med min lille usle noob by hvor alle andre allerede havde 10 byer eller sådan noget ;)

det ikke størrelsen men gørelsen selv en noob kan bliver stor i dette spil men kun en dygtig spiller kan forblive stor.

Det syntes jeg ville være en glimrende ide, det giver lidt tid til omtanke, sådan at sidde og gætte lidt. Måske du kunne have god gavn af det, i denne søde juletid.

Faktisk ville jeg have forsvoret at en god og dygtigt spiller, med store lederevner, ville kunne have forudset situationer, som den jeg her i forum, har set beskrevet på .. mener stadig at det var beta .. således at noget tilsvarende ikke ville være hændt på gamma. Men sådan kan man jo tage fejl.

Hvor slemt du havde det, da du var barn, kan ingen rigtigt bruge til noget. Det var dengang og det ville kræve en flere siders afhandling med tillæg at redegøre for ligheder og uligheder mellem dengang og nu, i alle spillets facetter .. ?

Men nej, forventede heller ikke at du ville forstå mit indlæg. Syntes bare at du trængte til lidt pep, så du ikke gik helt kold i sneen .. *S* .......... .... .. .. ... ... ..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
syntes du skal edit din post lidt.

at snakke om min barndom har intet med dette spil at gøre tag og hold dig til topic når du poster.
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
syntes du skal edit din post lidt.

at snakke om min barndom har intet med dette spil at gøre tag og hold dig til topic når du poster.

Undskyld, troede du forstod den overførte betydning. Men jeg skal da udtrykke mig klare, "da du var en lille ny noob".
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
om der er en overført betydning eller ej så har min barndom intet med denne topic at gøre så at skrive om det på den ene eller anden måde er fuldstændigt unødvendigt men hyg du dig nu bare med det viser bare hvor lidt du forstår det liam skrev i den her tråd.
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
om der er en overført betydning eller ej så har min barndom intet med denne topic at gøre så at skrive om det på den ene eller anden måde er fuldstændigt unødvendigt men hyg du dig nu bare med det viser bare hvor lidt du forstår det liam skrev i den her tråd.

Jamen, det vil jeg så helt lægge i hænderne på Liam. Der hviler det jo ganske sikkert og godt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha se igen misforstår du meningen af et indlæg dipz0r og går helt amok. Ghostmaster brugte jo "barndom" som en metafor og snakkede ikke om din barndom som person.

Men sjovt at se hvor vildt du kan komme i det røde felt over sådan noget her. :-D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
misforstår ingen ting seek men syntes ikke det er iorden at snakke om folks privat liv bare fordi det kan have dobbelt betydning.
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
misforstår ingen ting seek men syntes ikke det er iorden at snakke om folks privat liv bare fordi det kan have dobbelt betydning.

Prøv nu at forstå det, der er ingen der taler om dit privat liv, andet end dig selv. Både en person og en spiller fødes, altså har begge en barndom .. *lol* .. en opvækst .. og en alderdom .. *S* ...damm den skulle jeg lige tænke over lidt selv .. *S*

I mit indlæg er ingen andre end DU, i tvilv om at der tales om spilleren i spillet. Men kunne det skyldes at du forsøger at drage focus væk fra det øvrige indhold .. *S*

og lige til hjerne gymastikken ... .. .. ..... .. .. ... ...... . .... ',..',

Undre mig over hvad der skaber en god leder med indsigt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lige præcis ghostmaster :)

men måske ved dipz0r ik hvad en metafor er ? Kunne være vi skulle sætte nogle flere ... og ,,, så han jo kan forstå betydningen :-D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så det er ok at svine et andet menneske her på forum hvis man gør det gennem en metafor godt du ikke er support mere seek ;)
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så det er ok at svine et andet menneske her på forum hvis man gør det gennem en metafor godt du ikke er support mere seek ;)

Nu kunne jeg godt tænke mig at vide, hvilken del der var " at svine et andet menneske til ". I det afsnit du hentyder til .. ????
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top