• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Milepæle

Hell-Hawk

Member
Brugere
Stort tillykke til følgende spillere.


Dknukunu - Anden til af nå 100.000p
Svend 2. Estridsen - Tredje til af nå 100.000p
Dknukunu - Første til af nå 50.000kp (Besejret i alt)
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til Følgende spillere/alliancer.

Jp1967 - Første til 20 byer
Lospandas - Anden til 50.000kp (Besejret i alt)
Storekrog - Tredje til 50.000kp (Besejret i alt)
Dknukunu - Første til 50.0000kp (Angreb

Northug Jr. - Tredje til 1.000.000p
Unbreakable - Tredje til 100.000kp (Angreb)
Lohengrenos - Anden til 100.000kp (Forsvar
Eliten - Tredje til 100.000kp (Forsvar)
UNDERWORLD - anden til 250.000kp (Besejret i alt)
Unbeatable - Første til 500.000kp (Besejret i alt)
 
Senest redigeret:

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til Følgende spillere / Alliancer

Team Petersen - Nr 2 til 20 byer
Lospandas - Nr 2 til 50.000kp (Angreb)
Team Petersen - Nr 3 til 50.000kp (Angreb)

Unbeatable - Første til 500.000kp (Angreb)
Lohengrenos - Tredje til 250.000kp (Forsvar)


Til Dronnert. Hvor bliver du af min kommentator? :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
"Er det det nye at smide spillere ud af alliancen når de mister en by?" spørger en undrende Upsilon-spiller på baggrund af en episode, som jeg i øvrigt ikke aner er hujende fis om.
"NEJ!" lyder det samstemmende fra alle allianceledere, "Det er det i hvert tilfælde ikke, og vi er i øvrigt meget fortørnede over, at en sådan anklage kan fremsættes. Det er overhovedet ikke nyt, og det bliver det heller aldrig!"
Så fik vi det opklaret.

En anden spiller spørger: "Jeg drømmer da af og til jeg er ude at sejle? er det forkert?" - og her har dybdeborende journalistik afsløret, at det er der faktisk mange Upsilon-spillere, der gør. Forskellen er, at denne spiller vågner op og opdager, at i Grepolis han har sit på det tørre, mens mange andre må konstatere, at selv i vågen tilstand sejler det fuldstændig.
Og for til sidst at svare på spørgsmålet, om det er forkert... Ifølge Sigmund Freuds drømmetydning er drømme om vand i virkeligheden drømme om at blive gravid. Så må enhver selv drage deres konklusioner.

Og vi kan vist lige nå et spørgsmål mere:
"Til Dronnert. Hvor bliver du af min kommentator?" spørger HH.
Ja, ser du... jeg spiller kun på den Ændret af Team Grepolis Rho-server, og den er Ændret af Team Grepolis. Min ally er blevet Ændret af Team Grepolis af en flok Ændret af Team Grepolis Ændret af Team Grepolis. Det Ændret af Team Grepolis mig af. De skulle have nogen Ændret af Team Grepolis. Men konsekvensen har været, at jeg Ændret af Team Grepolis ikke har gidet være så Ændret af Team Grepolis aktiv.
Desuden synes jeg, at Team Grepolis er blevet noget så Ændret af Team Grepolis. Man kan Ændret af Team Grepolis snart ikke skrive en Ændret af Team Grepolis, uden det bliver Ændret af Team Grepolis.
Derfor siger jeg tak for tiden som kommentator. Det har været hyggeligt. God fornøjelse med Upsilon og milepæle.

P.S. Ja, det er bare mig selv der har skrevet Ændret af Team Grepolis. Der fik du mig.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ændret af Team Grepolis
 
Senest redigeret af en moderator:

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
Ændret af Team Grepolis

Sidst redigeret af Aladin; I går d. 15:59.
hmm joke eller seriøst? jeg nåede dog at læse det
smiley_emoticons_confusednew.gif
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja, det Ændret af Team Grepolis kan nogengange forekomme lidt mystisk, for hvad er det de vælger at ændre? Man må ikke skrive Jims .... drøm, hvis nogen kan huske ordet sat i prikker, skal jo nødig have en ban, så skriver det ikke. Til gengæld har en spiller, hvis navn jeg jo ikke skal nævne bynavne som fører hukommelsen tilbage til dengang en lille mand med overskæg prøvede at erobre verden. Det er åbenbart ikke slemt nok til at blive Ændret af Team Grepolis. Derfor kan man godt tænke lidt over hvor grænsen for hvad de synes er stødende og ikke er går. Da jeg ikke kan finde ud af det, så håber jeg ikke at noget af det jeg har skrevet bliver Ændret af Team Grepolis
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Ja, det Ændret af Team Grepolis kan nogengange forekomme lidt mystisk, for hvad er det de vælger at ændre? Man må ikke skrive Jims .... drøm, hvis nogen kan huske ordet sat i prikker, skal jo nødig have en ban, så skriver det ikke. Til gengæld har en spiller, hvis navn jeg jo ikke skal nævne bynavne som fører hukommelsen tilbage til dengang en lille mand med overskæg prøvede at erobre verden. Det er åbenbart ikke slemt nok til at blive Ændret af Team Grepolis. Derfor kan man godt tænke lidt over hvor grænsen for hvad de synes er stødende og ikke er går. Da jeg ikke kan finde ud af det, så håber jeg ikke at noget af det jeg har skrevet bliver Ændret af Team Grepolis

Lav en anmeldelse af pågældende bynavne, så vil Support tage sig af sagen.
Dette hører jo til i en ticket.

Bynavne der bryder reglerne, er ikke bare noget der popper op på en skærm, men ofte noget der bliver anmeldt,,hvis vi ikke tilfældigt søger efter dette præcise navn.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nah gider ikke anmelde folk medmindre de træder mig gevaldig meget over tæerne. Jeg UNdrede mig bare
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Hidtil største opdatering på Milepælene.


Tillykke til følgende alliancer / spillere.

Svend 2. Estridsen - Tredje til af nå 20 byer
Dknukunu - Første til 100.000kp (Angreb)
Lospandas - Anden til 100.000kp (Angreb)
Kalle33 - Første til 50.000kp (Forsvar)
Dknukunu - Første til 100.000kp (Besejret i alt)
Kalle33 - Anden til 100.000kp (Besejret i alt)
Lospandas - Tredje til 100.000kp (Besejret i alt)

Northug Jr. - Tredje til 200 byer
Unbeatable - Første til 2.5mill point
UNDERWORLD - Anden til 250.000kp (Angreb)
Northug Jr. - Tredje til 250.000kp (Angreb)
UNDERWORLD - Første til 150.000kp (Forsvar)
Lohengrenos - Anden til 150.000kp (Forsvar)
UNDERWORLD - Anden til 500.000kp (Besejret i alt)
Unbeatable - Første til 1.000.000kp (Besejret i alt)


Fortsæt den gode kamp derude folkens!
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Trænger denne ikke til en opdatering snart HH Unbeatable har 10 Mio+ Points Vi har også rundet 500.000(600.000) På kæmpere.

Dday har også rundet 500.000 KP (Angreb først)
smiley_emoticons_smilenew.gif
 
Top