• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Milepæle

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja, Tillykke til Unbeatable.

Rygtet vil, at jeg nok også skal sige til lykke til Unbeatable med deres wings Green Dragons og Unbreakable... og selvfølgelig til lykke med forbundet med UNDERWORLD.
Det må sq have været svært at forhandle det forbund hjem, når man tænker på Jimboys skepsis - for ikke at sige fjendtlighed - overfor forbund:
JimDK sagde:
{citeret fra hans ønske om serverindstillinger}
Alliancestørrelse: 20-40 så gerne man kun kunne hjælpe/send deff til dem man er i Alliance med,så man slipper for de kæmpe forbund.
... men måske er forbund mest irriterende, når mindre alliancer ad den vej kan stable hæderlige birem-mure på benene???

Nogen kunne selvfølgelig mene, at der da godt nok skal noget til at føle sig Unbeatable. Andre kunne synes, det lugtede af match fixing. Andre igen kunne føle sig nødsaget til at konkludere, at når jeg snakker om sund fornuft, så har det tydeligvis intet med spænding og udfordring at gøre.
Personligt håber jeg, at jeg er misinformeret - man må trods alt tænke på, at :pro:

Det bliver (måske) spændende at følge udviklingen i milepæle :)

I håbet om, at nogen da efterhånden føler behov for at kommentere kommentatoren.
Dr0nnerten.
 
Senest redigeret af en moderator:

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til følgende spillere / Alliancer for pladserne på Milepælen!

Storekrog - Første til 5K angrebs kp!
Team Petersen - Anden til 5K angrebs kp!
Dknukunu Tredje til 5K angrebs kp!

Team Petersen - Anden til af nå 5k Besejret i alt
Nevorak - Tredje til af nå 5K besejret i alt

Unbeatable - Første til 250.000p
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Ja, Tillykke til Unbeatable.

Rygtet vil, at jeg nok også skal sige til lykke til Unbeatable med deres wings Green Dragons og Unbreakable... og selvfølgelig til lykke med forbundet med UNDERWORLD.
Det må sq have været svært at forhandle det forbund hjem, når man tænker på Jimboys skepsis - for ikke at sige fjendtlighed - overfor forbund:

... men måske er forbund mest irriterende, når mindre alliancer ad den vej kan stable hæderlige birem-mure på benene???

Nogen kunne selvfølgelig mene, at der da godt nok skal noget til at føle sig Unbeatable. Andre kunne synes, det lugtede af match fixing. Andre igen kunne føle sig nødsaget til at konkludere, at når jeg snakker om sund fornuft, så har det tydeligvis intet med spænding og udfordring at gøre.
Personligt håber jeg, at jeg er misinformeret - man må trods alt tænke på, at :pro:

Det bliver (måske) spændende at følge udviklingen i milepæle :)

I håbet om, at nogen da efterhånden føler behov for at kommentere kommentatoren.
Dr0nnerten.

Genovervejer alligevel din ansættelse nu :D

Vi er ikke et multiforbund, tidligere havde vi vores Green Dragons. Som vi nu har skrottet pga af ledelses mæssige udfordringer :)
og har nu derfor lavet Unbreakable som er en direkte wing til os :)
Under fælles ledelse ( en fra Unbeatable )

Og det er typisk Jim hvis han har fået et forbund :D Han er modstander for det herinde med fortaler for det IG :D

Det bliver (måske) spændende at følge udviklingen i milepæle :)
Hvis man er tilhænger af os i Unbeatable, så er det ihvertfald en spændende tid vi går i møde.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En god kommentator skulle gerne have facts i orden inden han kommenterer, hvilket du tydeligvis ikke har. Det er let at fremsende beskyldninger, lidt sværere faktisk at kende sandheden.

Nu er der kommenteret på kommentatoren.
 
D

DeletedUser1182

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ros Dr0nnert for at give forum lidt sjov læsning :)) skulle der gå for meget Qvortrup i dine indlæg, så kan du altid smide et dementi et tilfældigt sted :)

self også ros til HH for at bruge tid på sådan en liste :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
For at have facts i orden skal man først have facts... og som før nævnt: :pro:

Jeg skal nok sørge for at formulere mig tilpas vagt til, at jeg ikke skal dementere noget som helst... ellers ender jeg jo med at skulle dementere dementier af udtalelser, jeg tidligere har dementeret. Så hellere holde fast i en god historie... det hænder jo, at der er sandheder at finde i selv de største løgne.

Til gengæld vil jeg opfordre alle til at skrive til mig om serveren... jeg spiller der jo ikke selv og er derfor fuldstændig (he he) upartisk i mine skriverier. Jeg digter gerne frit over - øh, jeg mener: jeg viderebringer gerne - jeres information her, hvis jeg har tid og kan få noget godt ud af det. Kilders anonymitet er selvsagt hellig.

Og HH - jeg tror ikke på, at du vil fyre mig. Du laver bare pression før vores lønforhandlinger :D

Ellers intet nyt under Upsilons himmel... Unwanted får tæsk, Unbeatable tæsker.

Hvis Unbeatable og wingen Unbreakable var æg, så ville jeg nødig lave omelet af dem. Den ene halvdel kan man ikke knække skallen på, og den anden halvdel kan ikke piskes...
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
så er der lige en morgen opdatering.

UNDERWORLD - har ramt 25000 kp i angreb i løbet af aftenen.
Unbeatable - Har ramt 50000 kp i angreb i løbet af aftenen

UNDERWORLD - Nr 2 til 250.000p

Og Ja Dr0nnert, Du bliver sku ikke fyret, du er min bedste ansættelse hidtil :D
Dog ned i løn ;)

Hvis Unbeatable og wingen Unbreakable var æg, så ville jeg nødig lave omelet af dem. Den ene halvdel kan man ikke knække skallen på, og den anden halvdel kan ikke piskes...
Og den der var alligevel rimelig sjov :D
 
Senest redigeret:

Hell-Hawk

Member
Brugere
og lige nogle Facts fra min side Dr0nnert :)

På UNDERWORLD´s Profilside skriver Jimdk følgende
Hvis du angriber os, så være klar på vi vender tilbage i flok....

Dette er ikke en realitet, da vi har angrebet dem meget, Taget byer fra dem og haft op til flere oprør.

Hold hvad i lover fremover :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dr0nnert News - først med det sidste.

Til lykke til Unbeatable med at have nået de 100 byer!!!

Jeg kan se, at serveren er officielt er død som hyggeserver, efter at Trimme er blevet unbreakable og med 5 nye byer opruster til at fuldføre sin profeti om at hjemsøge alt og alle. Men vil legenderne nu hjemsøge ham??? Eller er der mere bag alt dette - især når nu Abildgård går samme vej.

Det er også dejligt at se alle de fine andethold, der får spilletid her. Svaneridderne har fået en lille wing, og de ligger bedre i ranking, end jeg turde tro... Skal det lykkes Lohengrenos at gøre nogen som helst forskel på en server? Jeg ønsker dem held og lykke.

Legenderne har også knopskudt... men sikke mange legendenavne, der ikke rigtig er legendariske (ja, og det gælder da også i andre alliancer). Det skulle vel ikke være sådan, at gamle mænd gemmer sig bag nye nicks? Det er vist med Holger Drachmanns ord en "formummet skælm"

Kan man stole på disse skælme? De kan jo lave alt muligt i deres fordækthed. Jeg husker tydeligt, at jeg engang overdrog min konto til en, som bare brugte MIT nick til at lave MEST MULIG ravage. Diskretion er en æressag, så jeg vil nøjes med at sige, at vedkommende forkortes HH og laver milepæle (og nok fyrer mig igen).
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til alliancerne med en plads på milepælen.

Unbeatable - Første til af nå 100 Byer
Unbeatable - Første til af nå 100.000kp (besejret i alt)
UNDERWORLD - Anden til af nå 50.000kp (besejret i alt)



Jeg husker tydeligt, at jeg engang overdrog min konto til en, som bare brugte MIT nick til at lave MEST MULIG ravage. Diskretion er en æressag, så jeg vil nøjes med at sige, at vedkommende forkortes HH og laver milepæle (og nok fyrer mig igen).

Nej du er ikke fyret ;) Du er den bedste kommentator jeg har haft :D
Og ja det er sandt :) jeg fungerede ikke sammen med lederene i HA :) Så det blev til en værre afslutning med masse broer brændte for den konto ( som jeg godt vil undskylde )

Håber du har haft en go kommentar fri Weekend :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til lykke til de nye milepæle.

Jeg har i al diskretion lavet min egen top 10, så her kan jeg med stolthed præsentere (trommehvirvel)....
GULDDRENGENE

Listen er alene lavet på KP kontra antal ejede byer og har derfor sin usikkerhed. Teoretisk kan nogen jo have fyret en masse byfester af (yeah, right :p), men det er i hvert fald tydeligt, at det ikke er triumftog, der har skaffet nok slots.
Nok om det, der er listen:

Top 10 guld-drenge:

nr. 9-10 - med mindst 9 afholdte OL:
Storekrog, JP1967

nr. 8 - med mindst 10 afholdte OL:
Gandalf the grey

nr. 4-5-6-7 - med mindst 11 afholdte OL:
nysse99, clauss, Polygant, marcustc

nr. 2-3 - med mindst 12 afholdte OL:
Allareon, carboncarsten

nr. 1 - med mindst 20 afholdte OL:
jimdk


På InnoGames's vegne vil jeg gerne sige jer tak... havde de bare åbnet denne server før jul, så havde de betydet større julegratiale til de ansatte (muligvis derfor de ikke gjorde det).

Ligeledes kan jeg præsentere spejderdrengene i top 25. Alle dem, der har tilkæmpet sig KP nok til alle de byer, de ejer:

Det er DKnukunu, Paris, DDAY30, kalle33, Kentus1968, Elghunden og Cimbrer.
Også til lykke til dem.

Forbehold (så det ikke skal hedde sig, at jeg ikke har fakta på plads:( Jeg kan KUN beregne ud fra KP i forhold til antal byer. De 5 rådgivere samt byggehalvering aner jeg intet om, og jeg har heller ikke taget højde for det kulturpoint, man vist nok kan få ved at gennemføre nogle start-opgaver.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu da jeg tidligere skrev min mening om et af vores kommentatorers indlæg skal ret være ret. Så vil gerne rose dit sidste guldindlæg, det er godt fundet på :)
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Til lykke til de nye milepæle.

Jeg har i al diskretion lavet min egen top 10, så her kan jeg med stolthed præsentere (trommehvirvel)....
GULDDRENGENE

Listen er alene lavet på KP kontra antal ejede byer og har derfor sin usikkerhed. Teoretisk kan nogen jo have fyret en masse byfester af (yeah, right :p), men det er i hvert fald tydeligt, at det ikke er triumftog, der har skaffet nok slots.
Nok om det, der er listen:

Top 10 guld-drenge:

nr. 9-10 - med mindst 9 afholdte OL:
Storekrog, JP1967

nr. 8 - med mindst 10 afholdte OL:
Gandalf the grey

nr. 4-5-6-7 - med mindst 11 afholdte OL:
nysse99, clauss, Polygant, marcustc

nr. 2-3 - med mindst 12 afholdte OL:
Allareon, carboncarsten

nr. 1 - med mindst 20 afholdte OL:
jimdk


På InnoGames's vegne vil jeg gerne sige jer tak... havde de bare åbnet denne server før jul, så havde de betydet større julegratiale til de ansatte (muligvis derfor de ikke gjorde det).

Ligeledes kan jeg præsentere spejderdrengene i top 25. Alle dem, der har tilkæmpet sig KP nok til alle de byer, de ejer:

Det er DKnukunu, Paris, DDAY30, kalle33, Kentus1968, Elghunden og Cimbrer.
Også til lykke til dem.

Forbehold (så det ikke skal hedde sig, at jeg ikke har fakta på plads:( Jeg kan KUN beregne ud fra KP i forhold til antal byer. De 5 rådgivere samt byggehalvering aner jeg intet om, og jeg har heller ikke taget højde for det kulturpoint, man vist nok kan få ved at gennemføre nogle start-opgaver.

Nice lille milepæl du har fået lavet dig der! Pisse fedt og sjovt at se :) må dog fortælle at du ikke rammer helt rigtig, har afholdt 1 OL på serveren, men har derimod været pisse heldig med orfeus som har givet næsten 2x kultur point hver gang, hvilket har været en stor hjælp :)
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til følgende spillere/alliancer.

Team Petersen - Nr 3 til af nå 10.000 kp (Besejret i alt)

Legends - Nr 3 til af nå 25.000 kp (Angreb)
Green Dragons - Nr 1 til af nå 25.000 kp (Forsvar)
Unbeatable - Nr 2 til af nå 25.000 kp (forsvar)
Green Dragons - Nr 3 til af nå 50.000 kp (Besejret i alt)
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til følgende alliancer


Legends - Nr 3 til af nå 250.000 point
UNDERWORLD - Nr 2 til af nå 100 Byer
UNDERWORLD - Nr 3 til af nå 25.000 kp (Forsvar)
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til Unbeatable med følgende Milepæle!

Unbeatable - Første til af nå 500.000 Point
Unbeatable - Første til af nå 100.000 kp (Angreb)
 
Top