• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Milepæle

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ser ud til, at nogen rykker fra feltet nu - jeg tænker naturligvis på Ændret af Team Grepolis over dem alle, der nu er oppe på at have holdt svimlende 44 OL (så må enhver selv trække det fra, som de vurderer IKKE er OL). Ikke fordi jeg vil forherlige min måde at spille på, men for jeres ydmyge kommentator er dette tal nærmest forståeligt.

I øvrigt øger Unbeatable som ventet afstanden til det øvrige felt... hvilket kan undre, da der ikke er et eneste medlem og alliancen ingen historie har (eller også Ændret af Team Grepolis grepointel totalt lige nu).

Det sidste Grepointel kunne afsløre, det er den vigtige sammenhæng mellem offensivt spil og alliancens rang. De 6 højst rangerende alliancer er også, i samme rækkefølge, de 6 alliancer med flest offensive KP. Nr. syv, The Republic, er så undtagelsen, da de kun er nr. 11 offensivt - til gengæld får de nogle solide tæsk, ser det ud til. Surt show for Puchman, for hvem det har kostet en ny start... men skal man lægge noget i navnet, så er en Puch jo heller ikke den hurtigste knallert på kajen.

Moralen er dog ikke til at tage fejl af: Vil du have succes, så vær offensiv! Så lad da de offensive pive over, at spiller favoriserer forsvar. De har ikke noget at pive over.
 
Senest redigeret af en moderator:

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til følgende spiller/Alliance

Puckman - Første til af nå 5000 kp (forsvar)
DDAY30 - Først til 50.000 Point


UNDERWORLD - Nr 2 til af nå 500.000 point
 
Senest redigeret:

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til følgende spiller/alliance

Team Petersen - Nr 3 til af nå 10.000 kp (angreb)

UNDERWORLD - Nr 2 til af nå 50.000 kp (besejret i alt)
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til følgende spillere

DDAY30 - Først til 10 Byer
Jimdk - Anden til 10 Byer
Jimdk - Anden til 50.000p
Dknukunu - Tredje til 50.000p
BuzzNewBee - Anden til 5000kp (forsvar)
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til følgende spillere/alliancer

Team Petersen - Nr 3 til 10 Byer
Storekrog - Nr 3 til 5000kp (forsvar)
UNDERWORLD - Nr 2 til 100.000kp (Besejret i alt)
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til følgende alliancer

Legends - Nr 3 til af nå 50.000kp (Angreb)
Unbeatable - Nr 1 til af nå 50.000kp (Forsvar)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til lykke med alle de ny(ere) milepæle.

Rygtet vil, at der på højeste sted er overvejelser om at ændre serverens navn til UNsilon. Det er jo tydeligvis en tema-server og en ret ensidig hyldest til De Forenede Nationer...

Her tænkes selvfølgelig på alliancenavnene... UNbeatable, UNderworld, UNwanted, UNbreakable, UNbroken (vist bare et fancy navn for UNderworld II), UNited Kingdom. Der skal her lyde en opfordring til at følge trenden (skidt følge eller land fly, som I nok ved), så vi kan få LohUNgrenos, LegUNds, UNliten m.fl. Green DragUNs er nok ikke aktuelt, den fugl var vist ikke flyvefærdig.
I det allermindste kan Grepo-teamet, når de ændrer alliance-navne, ændre til "UNdret af team Grepolis 2"*

Ros skal også gå til de (alt for få) spillere, der er så gennemførte, at selv deres nick er UNvenligt. DKnukUNu, ElghUNden og UNts (som dog er kommet til at bytte rundt på bogstaverne).

*) ligesom jeg har stillet mig til rådighed for at hjælpe med lidt opfindsomme alliance-navne, så kan jeg også være behjælpelig, hvis man ønsker et navn, som Grepo-teamet vil gå ind og omdøbe. Personlig erfaring siger, at "Ændret af Team Grepolis" i hvert fald er en no-go.
 
Senest redigeret af en moderator:

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Til lykke med alle de ny(ere) milepæle.


*) ligesom jeg har stillet mig til rådighed for at hjælpe med lidt opfindsomme alliance-navne, så kan jeg også være behjælpelig, hvis man ønsker et navn, som Grepo-teamet vil gå ind og omdøbe. Personlig erfaring siger, at "Ændret af Team Grepolis" i hvert fald er en no-go.

Og hvis det er No go ingame, er det også No go på forum.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ku' jeg ikke i det mindste få det slettet med en "UNdret af Team Grepolis"?
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Ku' jeg ikke i det mindste få det slettet med en "UNdret af Team Grepolis"?

Det står da fint
smiley_emoticons_kaffee2.gif


Har dog lige søgt og ikke fundet hverken bynavn eller ally navn i denne verden der hedder dette. UNdret af Team Grepolis
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til følgende spillere / Alliancer

Storekrog - nr 1 til af nå 10.000kp (Forsvar)
Carlos Vela Club - Nr 2 til af nå 10.000kp (Forsvar)

Logengrenos - Nr 2 til af nå 50.000kp (Forsvar)
Unbeatable - Nr 1 til af nå 250.000kp (Besejret i alt)
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ku' jeg ikke i det mindste få det slettet med en "UNdret af Team Grepolis"?

Synes det er et meget rimeligt krav.. det er trods alt en "UN" server... som burde hedde UNsilon"

Der udover ville det faktisk være fedt at vide hvorfor en by ikke må hedde "Ændret af Team Grepolis" er da mildest talt Ændret af Team Grepolis! kunne jo være hvilken som helst Jim.. Må jeg kalde min by Ændret af Team Grepolis? Ændret af Team Grepolis?
Jeg drømmer da af og til jeg er ude at sejle? er det forkert:S
 
Senest redigeret af en moderator:

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Synes det er et meget rimeligt krav.. det er trods alt en "UN" server... som burde hedde UNsilon"

Der udover ville det faktisk være fedt at vide hvorfor en by ikke må hedde "Ændret af Team Grepolis" er da mildest talt Ændret af Team Grepolis! kunne jo være hvilken som helst Jim.. Må jeg kalde min by Ændret af Team Grepolis? Ændret af Team Grepolis?
Jeg drømmer da af og til jeg er ude at sejle? er det forkert:S

Nej, det må heller ikke bruges,,og heller ikke på Forummet.

Det er en henvisning, som forældrene til deres 12 årige som også spiller ikke vil se deres barn være en del af, eller kunne læse et sådant sted.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mest af nysgerrighed: Når man nu ikke må kalde sin by "Ændret af team Grepolis"... hvis nu man alligevel kalder sin by det - hvad kommer den så til at hedde, når I går ind og ændrer navnet?
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mest af nysgerrighed: Når man nu ikke må kalde sin by "Ændret af team Grepolis"... hvis nu man alligevel kalder sin by det - hvad kommer den så til at hedde, når I går ind og ændrer navnet?

Ha ha ha ha... hold op... så tidligt og alligevel kan jeg ikke stoppe med at grine..:D

Vil dælme også godt vide det..?? Den bliver svær var? :p
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Den er svær,,Men dette er ikke tilfældet her, da det er os/mig der har ændret navnet,,da det som stod der ikke er tilladt, hverken ingame eller på forum.


En spiller må godt kalde sin by, eller alliance : Ændret af Team Grepolis
Det er jo i bund og grund vedkommende selv der bliver grinet en smule af, da alle nok tænker,,,,Endnu en der har haft en samtale med Grepolis Teamet.
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til Følgende alliancer.


Unbeatable - Nr 1 til af nå 1.000.000p
Lohengrenos - Nr 3 til af nå 100.000kp (Besejret i alt)
The Unwanted - Nr 3 til af nå 50.000kp (Forsvar)


Og til alle jer Noobs som ikke kan holde tråden til hvad den er.
Så må i venligst godt komme tilbage på sporet.
Og lige en Reminder, Sporet her er Milepæle!

På forhånd tak. For både mig og Aladin tror jeg :pro:
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til Følgende spillere/alliancer

Puckman - Tredje til af nå 10.000kp (Forsvar)
UNDERWORLD - Første til 200 Byer
UNDERWORLD - Anden til af nå 1.000.000p

Og velkommen på Listen til vores Norske Naboer
Northug Jr. - Tredje til af nå 500.000p
Northug Jr. - Tredje til af nå 100 Byer
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til følgende alliancer

UNDERWORLD - Anden til af nå 100.000kp (Angreb)
Unbeatable - Første til af nå 250.000kp (Angreb)
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tillykke til følgende spillere/alliancer

JP1967 - Først til 100.000p
Unbeatable - Først til 100.000kp (Forsvar)
Unbeatable - Anden til 200 byer
 
Top