• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Mørkets rådgiver

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ghost.. Så lad være med at stole på nogen.. Men du kommer ikke langt med det :confused:mirk:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har prøvet at læse ghost's indlæg et par gange. Noget tyder på at ikke andre rigtigt har gjort det. Selv med de mest mørke DiS øjne fremgår det ikke, at Ghost's ikke stoler på nogen.

Det Ghost har fremført og fasthold, er at man ikke kan stole på en DiS, om det er Gamma eller Delta. Hertil er min opfattelse godt nok lidt den samme, efter at have læst diverse skribenter.

Jeg kan som mange andre også konstaterer ud fra det læst, at man allérede har eller har haft en i vores alliance. Til vedkommende kan jeg kun sige en ting, du er en ussel spiller.

Til jer andre, der gerne sælge jeres mor, for at redde jeres by, eller få lov at stå ved siden af en stor mand. Jeres by er ikke det værd, og den store mand er ikke så stor med den moral.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Undskyld HR. Men DiS spiller ikke på delta, hold venligst delta og gamma nyheder i det rigtige forum.

At din ledelsen har lukket en spion ind, ja det må i jo tage op i alliancen i har jo selv invited ham, man kan endnu ikke joine en alliance uden invite.

Derfor endnu siger jeg igen lad være at invite alle i top 100 og se hvordan det går :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Undskyld HR. Men DiS spiller ikke på delta, hold venligst delta og gamma nyheder i det rigtige forum.

At din ledelsen har lukket en spion ind, ja det må i jo tage op i alliancen i har jo selv invited ham, man kan endnu ikke joine en alliance uden invite.

Derfor endnu siger jeg igen lad være at invite alle i top 100 og se hvordan det går :)

Beklager at navnet holder ved, men det nu nemmre at refererer til en gruppe af personer på den måde. Hvilket jeg ikke kan se der er et problem i, med mindre man forsøger at skjule det.

At min ledelse har inviteret en person, betyder jo ikke at vedkommende behøver at acceptere den og følgende udføre sit kedelige arbejde. Det er ikke min ledelsesskyld, men udelukkende spilleren der har et problem med sig selv, og ønsker at spille med fordækte kort. Igen kan jeg jo bare refererer til Nevorak.
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du skal da ikke beskylde mig for at spille med fordækte kort, jeg spiller 110% for min ally. Hvis jeg ville være i Hell var jeg i Hell, men ville prøve en anden ally, for at få udfordring og møde nye mennesker.

Så lad venligst være med at sige jeg spiller for Hell og er spion. Når jeg ikke er.
Har intet med Hell at gøre herinde.


Hold dig til sandheden tak. Hvis du kan bevise jeg er Hell spiller så kom med beviset eller hold dig til hvordan virkeligheden er.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du skal da ikke beskylde mig for at spille med fordækte kort, jeg spiller 110% for min ally. Hvis jeg ville være i Hell var jeg i Hell, men ville prøve en anden ally, for at få udfordring og møde nye mennesker.

Så lad venligst være med at sige jeg spiller for Hell og er spion. Når jeg ikke er.
Har intet med Hell at gøre herinde.


Hold dig til sandheden tak. Hvis du kan bevise jeg er Hell spiller så kom med beviset eller hold dig til hvordan virkeligheden er.

Nev spiller ikke for os, så ville det da være ret dumt af mig at prøve og tømme hans hule hver anden dag :p

Til disse indlæg skal det lige siges, det er nemmere at kaste med mudder, end at løse sine egne problemer.
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
*S* .. Nu er virkeligheden jo blevet meget svær at bedømme efter hvad vi så ske på gamma. Så hvad der er fakta og hvad der ikke er .. her på Delta .. har vi jo kun den enkeltes dømme evne til at vurderer. Så nej, Nevorak .. der er ikke nogen der beskylder dig for noget i den retning, jeg læser nærmerer DLF's ord som .. potentiel .. *S* .. Desuden var hans referance mest til dine ord om at ødelægge .. *lol* .. hvilket jo bestemt var hvad du skrev .... *S*

Hvis der kan kastes med mudder, er det jo gerne fordi der er noget mudder at kaste med, og hvis nogen rammes af det, skyldes det måske de selv skabte mudder pølen .. *S* ..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den dag du kan andet end at yappe op på forum, der skriver du bare :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er Hell-Fire = Dis???

Beklager at navnet holder ved, men det nu nemmre at refererer til en gruppe af personer på den måde. Hvilket jeg ikke kan se der er et problem i, med mindre man forsøger at skjule det.

Som anført af flere andre, så er det direkte misvisende at referere til Hell-Fire som værende det samme som Dis - eller de samme spillere for den sags skyld. Hvis man f.eks. kigger på ledelsen, så består den af Pip (der ganske rigtigt er Dis), Jimmy (der egentlig kommer fra Confidence) og mig selv (der har en fortid som leder af WotF). Medlemsskaren er også blandet - der er både spillere fra Dis, fra WotF og fra flere andre alliancer samt nogle helt nye spillere.

Skull´s nummer - der jo havde en ganske stor indflydelse på min egen alliance på Gamma - er fortsat ikke min kop the. Men det er en del af spillet, ligesom det spin og den rygtedannelse, der foregår her på Forum også er det. Vi må jo hver især finde ud af, hvordan vi vil håndtere det - det er også en del af spillet.

Hvis vi bliver ved med at sætte spillere i bås efter hvilken alliance, de har spillet i på én server, så afskærer vi os selv fra at spille sammen med nye mennesker og ruske op i de eksisterende alliancer. På den måde medvirker den konstante sætten hele Dis i bås, at vi fastlåser os selv og hinanden i Dis mod hele verden. Det er der ingen af os, der kan være tjent med - hverken medlemmer af Dis eller alle os andre.

Så lad os lære af erfaringerne fra Gamma, men lade være med at sætte spillere i bås pga. allianceforhold på en anden server.
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan udemærket se hvad du mener JesperW. Desværre tror jeg at mange, og med rette, jo har lært af erfaringerne fra Gamma. DipzOr siger det jo yderligere i sine bemærkninger .. altså når det er andet end at prøve at få mig til at tier .. med tåge snak.

Nu er der ikke talt, på noget tidspunkt om at DiS skulle være lig med Hell-Fire, det der er sagt er, som et par DiS på gamma spillerer også bekræfter, det kan være utroligt svært at stole på disse personer i omtalte gruppe på Gamma, her på Delta. Der er ikke talt om Hell-Fire .. udelukkende.

Dette faktum glæder mig, da det bekræfter min opfattelse som værende mere generel end som DipzOr gerne vil forsøge at gøre den til. Sandsyneligvis vil jeg få de samme bemærkning med på vejen, når jeg nu siger at jeg pt. overvejer om dette show egenlig er min tid værd .. Der er simpelthen gået for meget skull og DipzOr adfær i den, jeg er bare ikke til det .. det er for simpelt en mentalitet .. og der finder andre omline spil .. og nej ikke sims .. hvor man er helt fri for denne type af adfær.

Så hvis man skal kunne spille med nye spillere, skal man også kunne stole på dem. Det er så det vi ser igen, at man ikke kan. Så det er jo jeres eget show der sætter en stopper for at DiS ikke længere er imod hele verdenen

Så lad dette være min slut bemærkning i denne omgang .. tror det er fra en sang af en meget kendt dansk sanger .. "Du har magt mand, men hvorfor lugter du af klor ?"
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan udemærket se hvad du mener JesperW. Desværre tror jeg at mange, og med rette, jo har lært af erfaringerne fra Gamma. DipzOr siger det jo yderligere i sine bemærkninger .. altså når det er andet end at prøve at få mig til at tier .. med tåge snak.

Nu er der ikke talt, på noget tidspunkt om at DiS skulle være lig med Hell-Fire, det der er sagt er, som et par DiS på gamma spillerer også bekræfter, det kan være utroligt svært at stole på disse personer i omtalte gruppe på Gamma, her på Delta. Der er ikke talt om Hell-Fire .. udelukkende.

Dette faktum glæder mig, da det bekræfter min opfattelse som værende mere generel end som DipzOr gerne vil forsøge at gøre den til. Sandsyneligvis vil jeg få de samme bemærkning med på vejen, når jeg nu siger at jeg pt. overvejer om dette show egenlig er min tid værd .. Der er simpelthen gået for meget skull og DipzOr adfær i den, jeg er bare ikke til det .. det er for simpelt en mentalitet .. og der finder andre omline spil .. og nej ikke sims .. hvor man er helt fri for denne type af adfær.

Så hvis man skal kunne spille med nye spillere, skal man også kunne stole på dem. Det er så det vi ser igen, at man ikke kan. Så det er jo jeres eget show der sætter en stopper for at DiS ikke længere er imod hele verdenen

Så lad dette være min slut bemærkning i denne omgang .. tror det er fra en sang af en meget kendt dansk sanger .. "Du har magt mand, men hvorfor lugter du af klor ?"

Bare til opdatering så har jeg ingen indflydelse på alliancen på Delta er bare standard member.
 
D

DeletedUser152

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Man kan ikke bedømme en spiller ud fra en server!

Jeg spiller selv på alfa hvor jeg er i en af de mindre alliancer og kæmper imod TR som styre alfa som DiS styre gamma mens jeg på gamma er i DiS som du jo ved er den største alliance.
Det er faktisk sjovt nok at være blandt de store og mere offensive spillere den her gang men det er også sjovt på alfa hvor vi bruger en stor del af tiden på kordinere forsvar og holder vores byer fra TR.

Jeg/vi ved også at TR har spioner i næsten alle vores forbund men derfor holder vi sku da stadig sammen i et forsøg på at holde TR væk og selv om det er en hård kamp giver vi ikke op!

To totalt modsatte verdner for mig og to forskellige spille stille.

Så sig lige engang til at fordi man har gjort noget engang gør man det igen!
Forstår godt man har mistanke om folk der har gjort det men derfor betyder det jo ikke de gør det igen, hver sin server, hver sin spille stil. hver server er en ny start for alle!

Mvh Døden
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
godmorgen :)

Godmorgen :)

Er sku sjovt når en tråd som den her kan vokse til sådan en størrelse som den har fået :)
IRL som I den her type strategi spil gælder at i sidste ende er der kun en man kan stole på og det er sig selv. Da man imidlertid ikke kan klare sig alene må man derfor være forsigtig med hvem man omgås og nøje vurdere sine venner og omgangskreds og via samarbejde over længere tid opbygge den tillid der skal til, samt have en klar strategi for hvor man vil hen og sikre sig at alle ombord vil samme vej. Derfor jeg ikke er i hell-fire på delta fordi jeg ikke har planer om at tage delta seriøst nok, endnu.
Så vidt jeg ved har skull, dipz0r og alle de andre "hadebamser" altid været til at stole på (set fra min side), ligesom dis og hell-fire aldrig har haft en spion inden for murerne, idet vi/de er langt mere selektive med hvem de indviterer. Men er da fedt at se at hell-fire også med glæde tager spillere ind, endda i ledelsen som er fjender på andre servere, det god stil :) På en måde vil jeg endda sige skull er mere loyal end selv mig, da han i den grad har ofret sig for det fælles bedste og gjort ting for sine venner jeg umiddelbart aldrig ville gøre (jeg har endnu min første spionage til gode i den her type spil). Gruppekrammer alliancer har altid været fyldt med spioner og sådan vil det nok altid være. Men det utrolige er i mine øjne mere at folk tager det så tungt og bliver så rystede af det, at alliancer opløses. Spioner eller ikke spioner, så stå dog sammen og nak dem I nu vil nakke. Er ret sikker på det ikke ville gøre den store forskel for mig om jeg så postede alle mine angrebsplaner hver dag på det offentlige forum eller informererde samtlige fjender om det, ville allerhøjst kræve at jeg fik backup af en ven eller 2. Sammenhold og samarbejde vil altid vinde i sidste ende, spioner er bare Lir.

God bagjul og godt nytår!
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det var så det

Hej gutter
så er alle alliancer stort set infiltreret og spionnetværket er oppe at køre, men da vi har set at der er nogen der har svært ved at håndtere når krigen bliver hård og beskidt bliver netværket nedlagt med øjebliklig virkning, alle jer der har sagt ja til at spionere, får nu en mulighed for at være loyale medlemmer af jeres alliancer for alle oplysninger ligger hos mig og vil blive slettet lige herefter, jeg ønsker jer alle en god krig og et godt nytår.


Mørkets rådgiver

Skull/Obian
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej gutter
så er alle alliancer stort set infiltreret og spionnetværket er oppe at køre, men da vi har set at der er nogen der har svært ved at håndtere når krigen bliver hård og beskidt bliver netværket nedlagt med øjebliklig virkning, alle jer der har sagt ja til at spionere, får nu en mulighed for at være loyale medlemmer af jeres alliancer for alle oplysninger ligger hos mig og vil blive slettet lige herefter, jeg ønsker jer alle en god krig og et godt nytår.


Mørkets rådgiver

Skull/Obian


LOOOOOOOOOOOOOOL

fucking sygt hvem havde troet Obian var skull ?
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej, ikke helt. ´Det ville nemlig glæde mig, hvis de personer der evt. har deltaget i dette påstået netværk, ville have så meget rygrad at forlade de alliancer de pt har forrådt .. så vi virkelig kunne starte på en frisk.

... ser frem til udmeldelserne ...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej, ikke helt. ´Det ville nemlig glæde mig, hvis de personer der evt. har deltaget i dette påstået netværk, ville have så meget rygrad at forlade de alliancer de pt har forrådt .. så vi virkelig kunne starte på en frisk.

... ser frem til udmeldelserne ...

Du drømmer Ghost, det ved du ligeså vel som mig... at det ville aldrig ske ....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
skal jeg så os forlade hells ?

jeg er jo spion der undre mig.
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du drømmer Ghost, det ved du ligeså vel som mig... at det ville aldrig ske ....

Ved det bluemoon1, dertil har vedkommende nok ikke rygrad nok, en ting er jo at være fordækt og illoyal, det er der ingen der ser, men at stå frem .. det kræver mere ..
 
Top