• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Mørkets rådgiver

D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nej det jo os derfor jeg er spion i hells hvis du vil vide noget om jimmyfallsen så ved jeg alt om ham selv hvad farve sko hans kone går i på deres bryllups dag jeg er den bedste spion

Og helt ærligt, jeg er så hamrende ligeglad. Folk der kommer og sælger deres gamle alliance medlemmer .. siger mig intet. De er svage og æreløse.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jamen så nak dem dog.

at tude på forum bringer dig ingen vejene i dette spil.

INGEN har endnu opnået storhed i krig ved at tude
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jamen så nak dem dog.

at tude på forum bringer dig ingen vejene i dette spil.

INGEN har endnu opnået storhed i krig ved at tude

*loooooooooool* .. stort .. tudekikse bemærkningerne .. er du ikke kommet over dem endnu. Det her er faktisk så morsomt at jeg helt glemmer spillet, DipzOr, du er faktisk alle pengene værd.

Tror jeg har sagt det en gang før. De siger mig ikke noget, gider ikke en gang nakke dem, det er de ikke værdige til. Hvis det er måden nogle vil bringe sig til tops på, okay, så lad dem .. tror rigtigt mange bare ser dem som ynkelige spillerer.

Men vi ved jo, at DiS ikke rigtigt kunne have klaret den uden. Det er da en præstation der smager af storhed .. ikke .. *S* .. og længe vil hænge ved dem. Ligesom de øvrige ting DiS har demostreret af adfær.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
skull var 1 spiller i de alliancer der var mod os var der stadig 239 spillere efter han skred kan 239 spillere ikke klare at 1 spiller smutter jamen så har jeg svært ved at se hvordan de skulle klare DiS.

dette er delta ikke gamma så stop nu alt det DiS snak ser ud til nogen ikke kan komme videre lidt som en besættelse
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
skull var 1 spiller i de alliancer der var mod os var der stadig 239 spillere efter han skred kan 239 spillere ikke klare at 1 spiller smutter jamen så har jeg svært ved at se hvordan de skulle klare DiS.

dette er delta ikke gamma så stop nu alt det DiS snak ser ud til nogen ikke kan komme videre lidt som en besættelse

*S* ... ja, du er ved at forstå det, det kan være svært at få vasket tavlen ren bagefter, men det skulle man så havde tænk over noget før. Desuden, har du overvejet, at det jeg skrive ikke bare er mig, hvilket både Muuh og Nevorak jo har bekræftet.

Nej, du kan ikke se hvorledes spillet havde udvikles sig, hvis skull ikke havde lavet det skidt han lavede. Men det tror jeg andre kunne .. *S*. Historien er jo ikke bare at han smuttede, men nu skal vi ikke hænge os i småting vel .. *lol*
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nogen der vil være med til en juleindsamling? så denne ghostmaster endelig kan få sit ønske opfyldt om at spille the sims 3...
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nogen der vil være med til en juleindsamling? så denne ghostmaster endelig kan få sit ønske opfyldt om at spille the sims 3...

Hvor sødt, kan du ikke forklare mig hvad det er for noget, så jeg kan glæde mig .. **S**
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jo med glæde, det er et spil hvor du skal styre en person og så kan du chit chatte med folk online, du kan endda også bygge dit eget hus og tage et arbejde som politimand nu hvor du er moralens vogter...

ej sagen er at jeg gerne vil have lidt julefred, så kan du ikke gå ind til familien og hygge lidt i stedet for at skrive her?
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jo med glæde, det er et spil hvor du skal styre en person og så kan du chit chatte med folk online, du kan endda også bygge dit eget hus og tage et arbejde som politimand nu hvor du er moralens vogter...

ej sagen er at jeg gerne vil have lidt julefred, så kan du ikke gå ind til familien og hygge lidt i stedet for at skrive her?

Må erkende at jeg ikke helt er med her .. er der noget jeg har overset .. !!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg er træt af at høre på den her disskussion og synes den er åndsvag, vi spiller på vores måde og der er ingen regler der siger vi har gjort noget forkert... så kom tilbage når du har konkret i stedet for...

lad os, nu hygge i denne juletid i stedet for at sidde her og diskutere hvad du synes om os, glædelig jul:)
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det var det jeg havde overset, skulle lige have det ind med skeer. Men så længe i selv diskuterer det og nogle erkender det .. sågar .. skal det vel ikke hænge på mine skuldre alene.

Men sådan er der jo så meget, diktat fra .. *S* .. men det tager jeg så ikke bare imod. Beklager. Desuden må man vel affinde sig med, når man brager ud i et forum, at der er andre, der af en anden opfattelse end en selv, og her kan jeres magt i spillet jo ikke stoppe nogen.

Men så længe i selv vil holde debatten igang, er det da helt fint med mig.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
bare gi gas sømand lidt tamt at komme hjem fra arbejde til morgen og se du ikke har postet nogen skrammel jeg kan læse.

håber på noget fra din side efter min middagslur.

lige til info så er skull endnu ikke fundet hvis det var tilladt ville jeg gerne udlove en dusør til ham der fandt ham :D
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehe Bliver lige nød til at kommentere her.


Folk spiller forskelligt og de enkelte alliancer former sig normalt efter hvem der har magt balancen. (hvilket ofte er de miste brutale og hensynsløse) det er realliteten. grunden til jeg ikke selv har sagt super meget på Gamma, det gav ikke så meget mening da jeg hurtigt kom lidt bagefter da jeg failede min første erobring. så magt ballance mæssigt mest naturligt DIP,Nevo kørte ledelsen. hvor jeg kom med maps og andet imput ;)

Delta ved jeg ikke hvem det bliver Nok Jimmy mest så dip,skuul, JesperW og jeg.


Nogle af jer vræler inden serveren overhovedet er i gang. bare det i ser hvem der laver alliancerne.

Måderne de grundlæggende er bygget op på er det samme AKTIVITET OG SAMMENHOLD.Her på Delta kommer i helt 100 til at mærker Mørkets Fyrste skulls vrede også. jeg rystede på hovedet til at starte med og tænkte Gamma hmmm nej Tegner til at blive nemmere pga at så mange er klar til at stabbe osv for at komme ind i varmen nogen steder.


Som sagt før i en anden tråd skrevet lidt anderledes.

Kan kun Opfordre jer til at tænke meget langsigtet. og over hvordan i spiller sammen mod det du kalder et nye DIS lol. selv om det jo ikke er en DIS.:confused:mirk:

men Viden er magt, viden er nøglen til sejer
Så jeres nok største problem.

Hjælper dem lige lidt i gang her drenge/piger vi gider jo ikke se, de alle sammen sætter deres verden til sletning. så vi kun kan erobre Ghost Towns ;)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skuffende

Den her tråd var ment som lidt god lir, er ved at ende op som en tudetråd mere, er sku lidt skuffet over dig Ghost troede der var lidt mere format, til jeg andre dialogen er ved at blive latterlig og derfor ikke sjov, husk vi spiller alle sammen for at blive underholdt og så er der nogle få af os som vinder.

Men siden sidst Raum, du kommer aldrig på den onde liste dertil har du været kraniet en for god ven og man kan altid stole på dine oplysninger, så du kan vide dig sikker.

MED HÆVET KLINGE

Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den her tråd var ment som lidt god lir, er ved at ende op som en tudetråd mere, er sku lidt skuffet over dig Ghost troede der var lidt mere format, til jeg andre dialogen er ved at blive latterlig og derfor ikke sjov, husk vi spiller alle sammen for at blive underholdt og så er der nogle få af os som vinder.

Men siden sidst Raum, du kommer aldrig på den onde liste dertil har du været kraniet en for god ven og man kan altid stole på dine oplysninger, så du kan vide dig sikker.

MED HÆVET KLINGE

Skull

var det ikke på tide den klinge der den blev sænket syntes du render rundt med den hævet altid (SW)

Du må da efter hånden have godt ondt i armen spaghetti joe!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe - det var en smart vending ;)

du er skisme dyyyyygtig
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den her tråd var ment som lidt god lir, er ved at ende op som en tudetråd mere, er sku lidt skuffet over dig Ghost troede der var lidt mere format, til jeg andre dialogen er ved at blive latterlig og derfor ikke sjov, husk vi spiller alle sammen for at blive underholdt og så er der nogle få af os som vinder.

Men siden sidst Raum, du kommer aldrig på den onde liste dertil har du været kraniet en for god ven og man kan altid stole på dine oplysninger, så du kan vide dig sikker.

MED HÆVET KLINGE

Skull

Hvorfor er du så skuffet over mig Skull, fordi jeg tuder .. så tårerne triller ned af mine kinder .. af grin, eller fordi dit "gode" lir gik i vasken .. ?

Jamen Skull, vi spiller nemlig for sjov, det er jo netop derfor at man må konstatere at livet er forkort til at stole på folk ,der har været eller er, delagtig i slige ting. Det gør spillet meget bedre .. *S*

Men forsæt du bare dit "gode" lir eller spin eller hvad du nu kalder det.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Meningsløst pladder

Som altid lykkeds det dig at synge en sang fra de varme lande uden at sige noget særligt, og den sang keder alle da den har det samme indhold som alle har hørt fra din mund det sidste lange stykke tid, men hyl kun vidre vi skal nok få dig en oktav højre op her i starten af det nye år.



Venligst Skull
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som altid lykkeds det dig at synge en sang fra de varme lande uden at sige noget særligt, og den sang keder alle da den har det samme indhold som alle har hørt fra din mund det sidste lange stykke tid, men hyl kun vidre vi skal nok få dig en oktav højre op her i starten af det nye år.



Venligst Skull

Mon ikke man kunne sige det samme om det man ser fra din hånd. Men igen, det er jo kun andre der hyler .. *looool*. Fra din hånd er det bare god lir eller noget. Lad nu vær .. jeg ved godt at der er ubehageligt når stigen man står på knækker, men tag det dog som en mand.

Man må sige at du ikke mangler troen på egne evner, så er det nu jeg skal være bekymret .. *S*
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ghost, træk nu vejret. Som manden siger er der jo ikke nogen nyhed længerer. Vi ved det jo, sådan er det bare. Nevorak skriver det jo så flot i #10.

ref: ikke alle går efter at ødelægge ..............

Lad tråden fare, og pennen i huset stå.
 
Top