• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Mørkets rådgiver

D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så er vi ved at være klar, til at udføre vore onde gerninger, har efterhånden mine små mørkemænd placeret i alle alliancer og de er begyndt at meld ind.
Der er ikke det store at skriv om lige nu men det kommer nok, men som en spæd start, her en liste over ledere som allerede er grebet af panik.

Multinoob
Seekhunt ...............,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jimmy NOOB ( han er kun nævnt fordi det pisser ham af)


Venligst

Mørkets fyrste

Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
leger man med ilden så tisser man i sengen.

Hell-Fire vi er for rå så bare pas på Skull afsted \o/
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
okay

jeg er NOOB

men sig det ikke til nogen ;)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
rolig stol på mig

Det bliver mellem os makker
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja det bliver mellem jer 2
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil os på listen - os mig - OS MIG.........


De ser vist spøgelser alle vegne og Hell-Fire har allerede vundet serveren ved rent spin uden at angribe.

Godt klaret

.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
serveren er lige startet smid de spioner ud i har i jeres alliance også er i kørende igen
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Julehilsen

en sidste lille hilsen fra mørkets rådgiver, her inden modpartens fødselsdag,
har siddet og kikket INTEL igennem fra de sidste dage, og i bunkerne fandt jeg også lidt guld men mere om det i det nye år, ellers vil jeg blot ønske Kraniejægeren Ghostmaster held og lykke og sige at dine betragtninger ikke er så ringe enda, jeres forum er helt klart et af de mest intersante at læse

Med hævet klinge

Skull
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
en sidste lille hilsen fra mørkets rådgiver, her inden modpartens fødselsdag,
har siddet og kikket INTEL igennem fra de sidste dage, og i bunkerne fandt jeg også lidt guld men mere om det i det nye år, ellers vil jeg blot ønske Kraniejægeren Ghostmaster held og lykke og sige at dine betragtninger ikke er så ringe enda, jeres forum er helt klart et af de mest intersante at læse

Med hævet klinge

Skull

Jeg vidste jeg kunne stole på dig, skull. Men ser du, er folk utroværdige, løgnagtige og fordækte, er det bare sådan det er. Hvis det er måden i spiller et spil på, så er det vel bare således.

Min personlige mening om dens slag spillerer og alliancer der benytter sig af det, kan ligge på et meget lille sted. Måske derfor jeg hverken har respekt eller på anden måde er dupperet over de gamle DiS'ers resultater. Men set med mine øjne, beviser det jo klart mine antagelser, man kan ikke stole på en DiS, ærlighed er ikke eksisterende. Men keep up the good work, selv du bliver vel klogere med ... *S*

og god jul til dig også .. det fortjener du .. med den snilde og ufattelige dygtighed.

PS: Den hævede klinge, er den ikke ved at være slaten, for den virker ikke særlig frygtindgydende. "gab"
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Man kan altså godt stole på nogle DiS'er.

Ik alle der går efter at være spion og ødelægge spillet for andre på den måde igen.
Nogle er ordentlige i den her verden. Bare fordi man har gjordt noget en gang, betyder det jo ikke man gør det igen.

Ja de er lidt kloge og dygtige, men hvad med alle dem de har til at udfører arbejdet. Hvis de ikke havde alle dem, ville de jo ikke kunne få alt den gode info.


Men ja allyen Hell, er nok det du vel betegne som ondskab og fup og svindel og de sjove ting.
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Man kan altså godt stole på nogle DiS'er.

Ik alle der går efter at være spion og ødelægge spillet for andre på den måde igen.
Nogle er ordentlige i den her verden. Bare fordi man har gjordt noget en gang, betyder det jo ikke man gør det igen.

Ja de er lidt kloge og dygtige, men hvad med alle dem de har til at udfører arbejdet. Hvis de ikke havde alle dem, ville de jo ikke kunne få alt den gode info.


Men ja allyen Hell, er nok det du vel betegne som ondskab og fup og svindel og de sjove ting.

Ord og ord, der var ingen DiS der tog afstand fra det på Gamma, hermed må man konkludere at de bifaldt det. Hvad skulle der være ændret fordi serveren hedder Delta .. spilleren er den samme, samme moral, samme sind .. *S* .. eller led alle DiS af det man forstår ved misforstået loyalitet, og derfor var tavse.

At de er blevet spredt ud på Delta .. du kan jo tale med skull om mine betragtninger i den sag, han har dem allerede .. *S*
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Svært at tage afstand når man er en spiller hos dem, så er der da chancer for man ikke er længere.

Ja jeg var leder dengang og sagde ja til beslutningerne.

Men man kan vel godt ændre mening, efter man har set det måske ikke skulle køres i så hård stil.

Hvis ik jeg havde ændret en lille smule mening, var jeg nok hos Hell idag.


Skull er en fin men ond spiller, og kan aldrig holde sig fra der hvor spionerne findes.
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Svært at tage afstand når man er en spiller hos dem, så er der da chancer for man ikke er længere.

Ja jeg var leder dengang og sagde ja til beslutningerne.

Men man kan vel godt ændre mening, efter man har set det måske ikke skulle køres i så hård stil.

Hvis ik jeg havde ændret en lille smule mening, var jeg nok hos Hell idag.


Skull er en fin men ond spiller, og kan aldrig holde sig fra der hvor spionerne findes.

Det er jo det der skiller fårene fra bukkene, at turde sige fra, og tage den der fra. Desværre ser jeg ikke at der er ændringer, eller konsekvenser hos DiS på gamma, det er som det altid har været.

Havde du virkelig haft ændret mening, og taget afstand fra det, havde du taget konsekvensen, men det er der jo intet der tyder på at du har gjort. Du er jo stadig medlem af dem, og lever altså i deres gloværdige lys ... skabt på ynkelistevis. Jeg tror ikke på ord, jeg tror på handlinger. Ser jeg ingen .. har jeg kun tomme ord at forholde mig til .. og de har ingen værdi
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
DiS er som du siger DIS. Og vil altid være den ally ingen kan li.

Jeg vil os altid være hos DIS.

Men det her er jo Delta ny server, nye meninger.
Synes da godt man kan have 2 forskellige meninger når man i den ene verden er i den onde ally, og herinde er i en rolig ally.


Må sige det er godt nok svært at komme over på den gode side, når man først har været på den onde. Man bliver jo skudt ned fra start af.


Men kan da godt forstå dig at det er svært når de os har været onde herover.
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
DiS er som du siger DIS. Og vil altid være den ally ingen kan li.

Jeg vil os altid være hos DIS.

Men det her er jo Delta ny server, nye meninger.
Synes da godt man kan have 2 forskellige meninger når man i den ene verden er i den onde ally, og herinde er i en rolig ally.


Må sige det er godt nok svært at komme over på den gode side, når man først har været på den onde. Man bliver jo skudt ned fra start af.


Men kan da godt forstå dig at det er svært når de os har været onde herover.

Vil ønske D'Herre en god jul.

Med det nummer DiS lavede, og ingen tog afstand fra .. Kan jeg ikke bare spille og stole på vedkommende .. desværre .. aldrig. Det er jo det der hedder handling og konsekvens, hvilket et server skifte ikke ændre noget på.

Desværre ved vi jo at DiS .. eller medløberer til deres nye alliancer .. er igang med at gentage gamma. Yderligere sagde du det selv, du vil altid være hos DiS, og hermed stå inde for deres handling samt kommende. Så mener at den ged er barberet.

Man skal ikke glemme at ærlighed, troværdighed og loyalitet, ikke er en trøje man bare skifter.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jo tak ilm.



Jeg forsøger ik på nogle måder at gentage gamma. Om Hell gør eller andre har jeg ikke noget med.



Forstår godt hvorfor du ikke vil kunne stole på en DIS.

Men er os bare svært for os der vil gøre noget nyt at komme til det. Når i ikke giver os en chance, gætter på der er mange som dig. Der har samme holdning og ikke ville give mig en chance/ andre.

Der sker bare nemt de samme ting, for ingen vil rigtig spille med os. Så kan vi ligeså godt gå tilbage til dem der gerne vil.
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jo tak ilm.



Jeg forsøger ik på nogle måder at gentage gamma. Om Hell gør eller andre har jeg ikke noget med.



Forstår godt hvorfor du ikke vil kunne stole på en DIS.

Men er os bare svært for os der vil gøre noget nyt at komme til det. Når i ikke giver os en chance, gætter på der er mange som dig. Der har samme holdning og ikke ville give mig en chance/ andre.

Der sker bare nemt de samme ting, for ingen vil rigtig spille med os. Så kan vi ligeså godt gå tilbage til dem der gerne vil.

Det håber jeg faktisk, hvis vi havde oplevet at i havde reageret her i forum, og ikke kun løbet med på den bølge af DipzOr og Skull, kunne man måske tror at det var spillet og ikke spilleren. Men det gjorde man ikke, man løb med. Nu da Delta er kommet på banen, har i alle så travlt med at fortælle at sådan er det ikke længerer, men det er det .. DiS er stadig på Gamma og i er der, uden at det tegner til at der er nogen form for ændringer i mentalitet og adfær.

Mærkeligt at ingen vil spille med spillerer man ikke kan vende ryggen til, vil sq heller ikke spille med en der acceptere bedrag og iloyalitet, uden at tage den konsekvens at bekæmpe det. Desuden kan i måske takke DipzOr og Skull for at bære brænde til jeres åg, de gør det så udemærket allerede på Delta.

Desuden finder jeg det svært at spille med en person på Delta, der har et tilhørsforhold til en alliance der lever af bedrag og iloyalitet på Gamma. Der er jo ikke noget der tyder på at i kan skille tingene ad, det vdiste Gamma jo så fint.

Vis handling, så kan der måske rettes op på det, ord er bare ord, intet andet.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lool det her er jo totalt til grin ingen ord kan sige det bedre.

Gamma er Gamma Delta er Delta

om man spiller i en alliance som bruger spioner på den ene server gør jo INGEN forskel på den næste hvis alle skulle føre deres had fra server til server så kunne spillet jo lige så godt lukke ned.

tag et eks Raum og jeg har haft vores ture på Beta og jeg snakker ikke små ture vi har hver i sær syntes den anden spillede som en skolv men stadig kan man sige new chapter og give hinanden en chance på Gamma og spille sammen lære nye folk at kende fra deres gode side.

spillere der spiller som dig og bare køre had fra server til server altså min holdning til det gider jeg slet ikke skrive her for det er da så usselt at spille sådan.

Men nu nok om det Hells er ikke DiS Resurection har da lige så mange DiS spillere som vi har i Hells er de så vores søster alliance ?
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lool det her er jo totalt til grin ingen ord kan sige det bedre.

Gamma er Gamma Delta er Delta

om man spiller i en alliance som bruger spioner på den ene server gør jo INGEN forskel på den næste hvis alle skulle føre deres had fra server til server så kunne spillet jo lige så godt lukke ned.

tag et eks Raum og jeg har haft vores ture på Beta og jeg snakker ikke små ture vi har hver i sær syntes den anden spillede som en skolv men stadig kan man sige new chapter og give hinanden en chance på Gamma og spille sammen lære nye folk at kende fra deres gode side.

spillere der spiller som dig og bare køre had fra server til server altså min holdning til det gider jeg slet ikke skrive her for det er da så usselt at spille sådan.

Men nu nok om det Hells er ikke DiS Resurection har da lige så mange DiS spillere som vi har i Hells er de så vores søster alliance ?

Had, jamen har ingen had. Har bare erfaret og konstateret at man ikke kan stole på en DiS spiller, de har ingen moral. Jeg skal ikke kunne sige om de lige så godt kan lukke spillet ned, men selv DU må kunne forstå, at der er handlinger der ikke tilgives eller accepteres. Du ved, det hedder at træde over stregen .. *S* .. hvilket var hvad DiS gjorde og tilmed prallede med det i høje toner. De forsatte der "spin" indtil nogen sagde dem imod, så havde de pluselig travlt med at tage afstand .. *S* .. og nu er gamma .. gamma og delta .. delta .. og spilleren ikke spilleren .. .. *S* .. .. men det forholder sig jo i virkeligheden omvendt, serveren har fået et nyt navn og identitet, det har spilleren ikke .. samme moral og tankegang.

men nu tror jeg også at jeg har sagt det meste mere end engang, vil bare huske dig og Skull på, at der er ting her i livet der ikke kan slettes.

Og så kan i denne tråd lege videre i blå stue ...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nej det jo os derfor jeg er spion i hells hvis du vil vide noget om jimmyfallsen så ved jeg alt om ham selv hvad farve sko hans kone går i på deres bryllups dag jeg er den bedste spion
 
Top