• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Mørkets rådgiver

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
puha vi var lige ved at tage dig ind Skull/Obian, men du havnede i en anden ally, heldigvis for os. Selvom du sikkert har en spion iblandt os :/

Men lad os nu lade hver server, være hver sin server. Dette er delta's forum så lad den nu forblive delta's.

Hvis nogen godt vil tale, om både gamma og delta og div. andre servere, så må i tale med Laim om at lave sådanne et forum.


Stolt grundlægger af Angels of Terror

:pro:Multinoob/-:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg kan kun support multi her.

Hvorfor kan man ikke bare holde det til delta her over, også stoppe med alt sit Gamma shit på gamma gjorde spiller A sådan og sådan.

doh !
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Stop dog det tuderi!

Jeg har forsøgt at læse alle de kommentarer om Hell-fire, og de fortrædeligheder vi nu gør, og jeg må indrømme det er kedelig læsning.
Stop dog alt det tuderi og begynd at slås, bliv store og stærke.
Som det ser ud nu, bliver delta verdenen hurtigt vundet af os, stort set uden kamp, og det er jo kampen vi er her for!

Venligst Patton
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har forsøgt at læse alle de kommentarer om Hell-fire, og de fortrædeligheder vi nu gør, og jeg må indrømme det er kedelig læsning.
Stop dog alt det tuderi og begynd at slås, bliv store og stærke.
Som det ser ud nu, bliver delta verdenen hurtigt vundet af os, stort set uden kamp, og det er jo kampen vi er her for!

Venligst Patton

Jeg syntes det er svært sjovt at det er Hell-Fire der føler sig så svært nævnt. Noget tyder jo bestemt på at man ikke har læst mange sætninger. Hvilket jo også gælder standard bemærkningen om tuderi, er det noget man lære et eller andet sted at man skal bruge i sit indlæg .. bare for at modparten skal lammes lidt mere .. ?? .. Der er sq ingen der tuder .. fordi man debatterer og har meninger, der ikke falder alle lige for, er det jo ikke ensbeytydende med at man tuder .. *S*

Desuden Patton .. hvis du har så travlt er der jo lavet klar til speedrunder, så det er jo bare at hoppe på der .. så skal du nok få noget at se til .. *S*
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg syntes det er svært sjovt at det er Hell-Fire der føler sig så svært nævnt. Noget tyder jo bestemt på at man ikke har læst mange sætninger. Hvilket jo også gælder standard bemærkningen om tuderi, er det noget man lære et eller andet sted at man skal bruge i sit indlæg .. bare for at modparten skal lammes lidt mere .. ?? .. Der er sq ingen der tuder .. fordi man debatterer og har meninger, der ikke falder alle lige for, er det jo ikke ensbeytydende med at man tuder .. *S*

Desuden Patton .. hvis du har så travlt er der jo lavet klar til speedrunder, så det er jo bare at hoppe på der .. så skal du nok få noget at se til .. *S*

Du kunne jo os lære nogen af alle de tricks fra dig du kender ?

du kan jo stortset alle spillets kunstner det syntes jeg da du har skrevet tidligere!

Men dig er der ikke meget kamp i andet en forum kamp.

min far er stærkere end din far, nej for min far har bare 2 arme så han kan tage 2 småkager :pro:

Hold fokus HOLD FOKUS drop nu det forum snask hvis i ikke kan spille sammentid.
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du kunne jo os lære nogen af alle de tricks fra dig du kender ?

du kan jo stortset alle spillets kunstner det syntes jeg da du har skrevet tidligere!

Men dig er der ikke meget kamp i andet en forum kamp.

min far er stærkere end din far, nej for min far har bare 2 arme så han kan tage 2 småkager :pro:

Hold fokus HOLD FOKUS drop nu det forum snask hvis i ikke kan spille sammentid.

Det er dejligt at se dig igen DipzOr, fremkomme med usagn der ikke har hold i virkeligheden, ligesom det indlæg jeg rent faktisk besvarede .. så det med focus .. et eller andet .. *S*

Men det glæder mig at se, at du tilstadighed kan sprælle .. når vintersneen gør din vej lidt glat .. *S* .. Desuden er det vel ikke mig, der holder tråden kørende, det er vel dybest set .. *S* ..

At der måske ikke er meget kamp i mig, og jeg tør sige min mening, det er virkelig noget der kan holde dig i gang .. glimrende .. så må jeg jo holde stilen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
sige din mening altså hvis din mening er at alle på gamma er nogen utroværdige spillere på delta, jamen så hand up du styre.

at du før har skrevet du bare er kong gulerod til det her spil men nu ikke vil indrømme det ja lad det nu ligge.

du køre bare tråden der ud af som du vil syntes bare det er en skam du bruger så meget energi her på forum, brugte du bare 50% af tiden ingame istedet så var du jo med i toppen
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har forsøgt at læse alle de kommentarer om Hell-fire, og de fortrædeligheder vi nu gør, og jeg må indrømme det er kedelig læsning.
Stop dog alt det tuderi og begynd at slås, bliv store og stærke.
Som det ser ud nu, bliver delta verdenen hurtigt vundet af os, stort set uden kamp, og det er jo kampen vi er her for!

Venligst Patton


Hov hov - kig lige lidt på listerne - vi er da nogen der følger med jer ;)


Ghostmaster: Jeg er klar til at nakke hell-fire, hvis du/I er??
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hov hov - kig lige lidt på listerne - vi er da nogen der følger med jer ;)


Ghostmaster: Jeg er klar til at nakke hell-fire, hvis du/I er??


Han er klar til at at angribe på forum, i spillet tror jeg ikke du skal regne meget med hjælp.

men hvis det er så er alle mine Up byer off byer så bare gi gas :_)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
vi må se hvad han vil - nu har jeg skrevet til han ingame.....
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan forstå at jeg fik trådt den stakkels DipzOr over tæerne. Han misser da bestemt ikke en chance til forsøge at lange ud efter mig. But Who Cares.

Desværre ryger han igen i sin egen fælde og overser fakta, men hvem er overrasket .. ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan forstå at jeg fik trådt den stakkels DipzOr over tæerne. Han misser da bestemt ikke en chance til forsøge at lange ud efter mig. But Who Cares.

Desværre ryger han igen i sin egen fælde og overser fakta, men hvem er overrasket .. ?

Fakta ligger lige ved siden af mit arbejde ser den hver dag.

Langer ikke ud efter nogen som helst, syntes bare det er sjovt når man er så god til spillet som dig, at man så ikke gør alvor af det i stedet for at køre krigen på forum.

Jeg elsker lidt forum sjov, men er heller ikke bleg for noget krig i spillet. (forhold til visse andre, på vores kære forum)
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fakta ligger lige ved siden af mit arbejde ser den hver dag.

Langer ikke ud efter nogen som helst, syntes bare det er sjovt når man er så god til spillet som dig, at man så ikke gør alvor af det i stedet for at køre krigen på forum.

Jeg elsker lidt forum sjov, men er heller ikke bleg for noget krig i spillet. (forhold til visse andre, på vores kære forum)

Ja, jeg har bemærket at du besider mange og særlige evner. Forståelse for andre er måske ikke lige en af dem. At læse det det materiale man svarer på, har heller ikke være den mest fremherskende. Men sådan er der jo så meget.

Hvis du havde haft bare lidt af disse, ville du allerede nu sidde inde med svarerne på det .. lirum larum .. du kaster med lige nu .. *S* .. Men ja, kan virkelig fornemme dine ømme tæer. Resten burde dine spioner jo have fortalt dig, eller det er måske det de har ... *lol* ... du vil så gerne være den bedste, og top 1, jeg er så hamrende ligeglad i den henseende .. *S* .. men det er jo allerede skrevet fleregange .. *S* .. så læs det .. og få flere ømme tæer .. **S**
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
om jeg er nummer 1 eller nummer 19 det betyder sådan set ikke det store for mig.

Dette spil for mig handler om strategi, bruge hovedet, og hjælpe dem man spiller sammen med.

Men det er slet ikke noget der behøves at bruges tid på her hvis du har lyst til videre samtale kan du bare sende en pm her eller på Gamma eller Delta.
 
Top