• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Loft på guld forbrug

D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg ved ikke hvem filan du er, men ja, selvfølgelig skal det belønnes at spille mere end andre.
Ved ikke hvad det har med sagen at gøre om du ved hvem jeg er??

Haars "Det var da noget af en fordom Russeren, at man kun kan være aktiv i et spil hvis man er arbejdsløs.
Man kan godt være aktiv selvom man har arbejde."

Det har intet med fordomme at gøre, men derimod fakta, at en der ikke arbejder har mere tid til at være aktiv, end en der er på job.

Appelformer, etos, troværdighed af det skrevne fra afsender.

Evt. læs mere om det her: https://da.wikipedia.org/wiki/Etos
 
D

DeletedUser2316

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Appelformer, etos, troværdighed af det skrevne fra afsender.

Evt. læs mere om det her: https://da.wikipedia.org/wiki/Etos
Altså så længe jeg svare seriøst på et emne herinde, og ikke sviner nogen,- kan du egentlig være ligeglad med hvem jeg er,- og så syntes jeg du skulle hoppe tilbage til emnet, frem for at gå op i hvem jeg er ;)
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja endelig, du er bare ikke ret god til at benytte dig af logos i din argumentation. Hvis du gerne vil overbevise en målgruppe om noget, så spiller logos en central rolle, da det er med til at skabe troværdighed hos afsenderen. :)

Altså jeg kan også oprette en profil inde på et hesteforum og skrive en masse om hestesporten uden at vide det mindste om det? :eek:

Så jeg vil da bestemt gerne vide hvem du er :) Så virker din argumentation i hvert fald meget bedre. :D
 
D

DeletedUser2275

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skull, jeg nævnte tidligere netop at Inno er en forretning og det er deres interesse. For deres virksomhed funger skal det der være brugere og brugerne skal kunne lide deres produkt. I hvertfald nok til at bruge penge på det. I den udstrækning har vi via den fælles interesse med virksomheden, de vil gerne have vi spiller spillet og vi bruger penge og vi vil gerne have et godt spil. Så ser det ikke som naivt at vi benytter forumet til at komme med forslag til hvordan vi ser problematikkerne og hvad vi kunne se som løsninger. Om Inno vælger at bruge dem eller teste dem, det er ude af vores hænder, men ikke at handle/bidrage/debattere så sker der i hvert fald ingen ændringer. ;)

Jeg er ikke uenig med dig i at ændre man på en mekanisme i et spil, så er der følge virkninger. Det skal selvfølgelig testes før en implementering. Jeg vil dog i dette tilfælde hvor man sætter et loft på guldbrug pr dag, ikke tror det vil påvirke gameplayet negativt for langt største parten af spillerne. Det vil påvirke negativt for de meget få spillere der har råd til at smide 600kr pr dag på guld køb. Men tror ikke der er mange af dem på en server. Det vil dog stride imod Inno's forretnings interesse, da de gerne vil have pengene. Så skal der laves en cost-benifit beregning om det kan betale sig for dem at implementere økonomisk og/eller om de ville oppe kvaliteten på deres produkt og dermed skabe økonomien den vej rundt.
Det kan vi ikke gøre for dem, da vi ikke sidder med deres regneark med indtægter på guld pr server og i hvor store mængder osv.

Men ikke at gøre noget og tro der sker ændringer, det sker ikke. Kan man ikke lide det der forgår, kan man sige sin mening og argumentere for hvorfor og håbe at modparten vil lytte og argumentere for deres standpunkt og forhåbentlig kan man finde et kompromis der gør situationen bedre for alle parter. :)
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Bare lige for at få det på det rene. Jeg er en af dem som startede Rabalder op, og vi rekrutteret ikke en hel alliance inden serveren startede.
Vi havde regnet med det blev en dominion server, og vi havde samlet omkring 10-15 spillere til serveren. Da vi startede op og serveren havde ændret sig til VV, så blev vi alle enige om at vi ikke kunne spille med i slutspillet hvis vi forsatte som de få spillere vi var. Derfor valgte vi at tage spillere ind som SELV havde sendt en ansøgning til os i spillet. Ja det var flere vi kendte, men ikke folk vi havde planer om at starte op med. Igen da vi troede det var dominion vi skulle så havde vi valgt at ligge os på forskelle øer, for det havde ingen betydning at ligge på en Ø i dominion. Ja det blev så VV, men vi tænkte vi stadig sagtens kunne ligge os på flere øer. Netop derfor var hele vores VV ø ikke fuld da vi joinede. Det kunne den ha været hvis vi var alle de spillere som der påstås vi var.
didsen, lælle, s-man,tzar, cybless, the old wiking, iwrac, b2k, misterG & Lilah var dem som var kontaktet inden serveren startede.

Esset, Tukuu, Grepoagent, Pruhesten, Theking85, Marchjondal, ismanndk, jaguar, far -cry, eagel var dem som havde spurgt, men vi havde sagt vi ikke vidste endnu.

Resten er kommet inde i spillet som har skrevet til os og vi har taget med. Så måske er vi et all star hold og måske er vi de stærkeste alliance. Men det er ikke noget som har været planlagt da vi startede.


Hvad angår guldforbrug, er jeg hverken for eller imod, men synes det vil gavne alle at der var et loft. Som @TheSamurai siger så bliver der brugt guld i rebalder, måske endda også mere end i andre alliancer. Og hvis et guld loft kom på, så ville det gå ud over alle på serveren. Både TR, TP og os.
Det ville gøre det mere konkurrence drevet. Jeg har før forslået guldfrie servere, og jeg ved godt det ville inno aldrig gå med til, men der er det måske fair for alle..
Men ja jeg ser fordele og ulemper med et loft. Desuden så synes jeg også man selv bestemmer hvor meget guld man vil købe/bruge. Men et guld loft kunne da være sjovt at prøve på nogle servere. :)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Bare lige for at få det på det rene. Jeg er en af dem som startede Rabalder op, og vi rekrutteret ikke en hel alliance inden serveren startede.
Vi havde regnet med det blev en dominion server, og vi havde samlet omkring 10-15 spillere til serveren. Da vi startede op og serveren havde ændret sig til VV, så blev vi alle enige om at vi ikke kunne spille med i slutspillet hvis vi forsatte som de få spillere vi var. Derfor valgte vi at tage spillere ind som SELV havde sendt en ansøgning til os i spillet. Ja det var flere vi kendte, men ikke folk vi havde planer om at starte op med. Igen da vi troede det var dominion vi skulle så havde vi valgt at ligge os på forskelle øer, for det havde ingen betydning at ligge på en Ø i dominion. Ja det blev så VV, men vi tænkte vi stadig sagtens kunne ligge os på flere øer. Netop derfor var hele vores VV ø ikke fuld da vi joinede. Det kunne den ha været hvis vi var alle de spillere som der påstås vi var.
didsen, lælle, s-man,tzar, cybless, the old wiking, iwrac, b2k, misterG & Lilah var dem som var kontaktet inden serveren startede.

Esset, Tukuu, Grepoagent, Pruhesten, Theking85, Marchjondal, ismanndk, jaguar, far -cry, eagel var dem som havde spurgt, men vi havde sagt vi ikke vidste endnu.

Resten er kommet inde i spillet som har skrevet til os og vi har taget med. Så måske er vi et all star hold og måske er vi de stærkeste alliance. Men det er ikke noget som har været planlagt da vi startede.


Hvad angår guldforbrug, er jeg hverken for eller imod, men synes det vil gavne alle at der var et loft. Som @TheSamurai siger så bliver der brugt guld i rebalder, måske endda også mere end i andre alliancer. Og hvis et guld loft kom på, så ville det gå ud over alle på serveren. Både TR, TP og os.
Det ville gøre det mere konkurrence drevet. Jeg har før forslået guldfrie servere, og jeg ved godt det ville inno aldrig gå med til, men der er det måske fair for alle..
Men ja jeg ser fordele og ulemper med et loft. Desuden så synes jeg også man selv bestemmer hvor meget guld man vil købe/bruge. Men et guld loft kunne da være sjovt at prøve på nogle servere. :)
Med til historien er også, at Aladdin selv skrev i forum herinde, at der var sket en fejl ved start af serveren her, da det var meningen at der skulle være en max limit på (10-15-20?) men indstillingen fuckede op, så det blev 35 der var alliancelimit.
Så det ville være lidt svært at samle flere spillere til en alliance, som det var meningen der skulle være plads til.

Vel talt Krog!
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Med til historien er også, at Aladdin selv skrev i forum herinde, at der var sket en fejl ved start af serveren her, da det var meningen at der skulle være en max limit på (10-15-20?) men indstillingen fuckede op, så det blev 35 der var alliancelimit.
Så det ville være lidt svært at samle flere spillere til en alliance, som det var meningen der skulle være plads til.

Vel talt Krog!
Vi kan prøve igen hvis du liger siger 25 ;)
For det var det som han skrev, og det jo ikke ualmindigeligt der hurtigt kommer er "akademi" till de allys hvor D.Dall er leder for I/O afdelingen ;)
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det var vel fordi det ikke længere er muligt at have alliancer som har et mindre allylimit end 35. :D
 
D

DeletedUser854

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Esset, Tukuu, Grepoagent, Pruhesten, Theking85, Marchjondal, ismanndk, jaguar, far -cry, eagel var dem som havde spurgt, men vi havde sagt vi ikke vidste endnu.

Hurtigt spørgsmål, hvorfor er jeg på den liste ? Mindes da ikke at have ansøgt jeres ally...
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Glæder mig faktisk derimod til den nye butik som bliver en fast del af grepo serverne.
Kan kan veklse tropper for guld til en fast pris
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Hurtigt spørgsmål, hvorfor er jeg på den liste ? Mindes da ikke at have ansøgt jeres ally...

Det var den liste jeg fik af @D.Dall inden serveren startede med de navne der havde kontaktet os. Eneste jeg kan svare på det :)


EDIT: Det var B2K der spurgte om du kunne komme med, så tænker du havde snakket med ham om det.
 
Senest redigeret:

minizkrykke

Active Member
Brugere
ingen guld loft.
for ellers vil små allys som min fx ikke følge med når 35 spiller + wing angriber 8 spiller med 90 % færre byer.

ligesom thesamurian siger :
ingen kan invitere folk til samme ø.
maks ally limit 15-20

så vil der ske ændringer på serverne.


som fx. D.Dall og co. der er 35 fra start.
de smadrede serveren inden den kom igang
 

Haddock

Active Member
Brugere
Guld loft er vidst en udelukket ide, det er jo der Innogames tjener deres penge så det ville være helt hul i hovedet fra deres side at sætte et loft på det.
Hvis i blev tilbudt 100kr ekstra i timen for jeres arbejde så ville i jo heller ikke sige, nej tak en 50'er er fint alt andet er unfair det fortjener jeg ikke.

Den med at man ikke kan invitere til specifikke øer er lidt interessant og kunne måske være med til at udrydde alle de invitations spillere der desværre dukker op på Danske servere nu. Fint nok hvis man kunne invitere til et område lidt ligesom man selv vælger ved start Nord/Øst/vest/syd og tilfældig.
Specielt nu med det knapt så fantastiske Dominans slutspil vil det være en god ide at ændre på invitations systemet.
 

tullemor55

Member
Brugere
Selvfølgelig er det rent piberi fra D.Dalls side. Hun foragter når modstanderen bliver for stærk og hendes krone er i fare.
Jeg er ikke uenig i at der bruges for meget guld, men der er så mange andre måder at dræbe en server på, f.eks. konsekvent at lave interne overtagelser når man har oprør i byerne. En langt større kyllingebeslutning end at bruge guld, efter min mening. En server uden kamp er virkelig dræbende kedelig, men når det er D.Dall og co, der vælger sådanne metoder, så er det jo sikkert ok for D.Dall, bare hun får sin krone, som er det eneste saliggørende for hende.
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Selvfølgelig er det rent piberi fra D.Dalls side. Hun foragter når modstanderen bliver for stærk og hendes krone er i fare.
Jeg er ikke uenig i at der bruges for meget guld, men der er så mange andre måder at dræbe en server på, f.eks. konsekvent at lave interne overtagelser når man har oprør i byerne. En langt større kyllingebeslutning end at bruge guld, efter min mening. En server uden kamp er virkelig dræbende kedelig, men når det er D.Dall og co, der vælger sådanne metoder, så er det jo sikkert ok for D.Dall, bare hun får sin krone, som er det eneste saliggørende for hende.

Nu må det simpelhen stoppe. Vi kørte OP mod jer i sidste weekend, og flere af jeres byer blev swappet. Hvad sker der for en gang mudderkastning på dette forum altså. det er jo helt vildt..
 

tullemor55

Member
Brugere
Måske er vi nogle som synes at indlægget er direkte useriøst og kun er skrevet ud fra det jeg beskriver. I har selv nogle af de største guldbrugere og jeg opfatter også at indlægget er rettet direkte mod The Samurai, som jo ikke er med i D.Dalls team og altså derfor et problem.
The Samurai og jeg er absolut ikke venner og bliver det aldrig, så det er ikke derfor, at jeg støtter hans synspunkter, men udelukkende fordi jeg måske netop også betragter indlægget som "mudderkast".
 
Top