• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvordan snyder man?

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ved jeg sku egenlig ik om jeg kan... - jeg kan lave en macro det updater en hjemme side uden man selv sidder ved pcén - og så kan man loope den hver 10min..

Men har aldrig begivet mig videre... - men googlede lidt i nat, og kunne se at der er en masse folk der har prøvet.. (mere eller mindre uden held)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ved jeg sku egenlig ik om jeg kan... - jeg kan lave en macro det updater en hjemme side uden man selv sidder ved pcén - og så kan man loope den hver 10min..

Men har aldrig begivet mig videre... - men googlede lidt i nat, og kunne se at der er en masse folk der har prøvet.. (mere eller mindre uden held)

så nu kan du ikke men for 12 timer siden der kunne alle lave sådan en.

Ja det nok bare mig der er galt på den igen men du lyver lidt tit :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette er ikke i henhold til spilleren Dipz0r..

Men jeg kan forstå at man kan benytte sig af Bots i starten af spillet? - dette kan vel næsten ikke modbevises? - man skal ikk være særlig Hardcore for at lave en macro der kan farme en landsby for en f.eks.

Pleo

Som jeg selv siger skal man ikke være særlig Hardcore for at lave en Macro.. Der er stor forskel på en macro og en bot.. En bot har en form for en intelligenskvotient, det har en macro IKKE.. Jeg kan lave en Macro, men tror ikke jeg kan lave en Bot..

Håber du forstå forskellen mellem en Bot og en Macro Dipz0r..
- for jeg tror dipz0r er en Macro.. hihi
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
DIP s snydetriks

Så er der nye efterretninger om hvordan den fæle DIPZ0R snyder os andre


Her er en af hans koder:

qte4 M3i2c2h9a2e3l..R2a2s2m2u1s1s2e6n bruger du denne kode bevæger dine tropper óg skibe dobbelt så hurtigt.


Ederes efterforsker

Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hold nu op med at skrive alt det sludder.

og kom videre med jeres liv.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hold nu op med at skrive alt det sludder.

og kom videre med jeres liv.

hvad med at pas dit eget liv du spiller alligevel ikke mere så hvad pokker blander du dig i hvad vi skriver for ?

Men han er igang [report]0ef2ee41f790d3587490074588d6bfc8[/report]
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har hørt at han bager kager til folk og imens de sidder og spiser kagerne, angriber han deres byer og tager dem......

og

Han smider tøjet og løber nøgen rundt i natten som en grevling når der er fuldmåne i følgeskab med Pipfuglen der bliver til en krage.........

Den er god nok, det er smadder uhyggeligt!!!!!!!

Derfel:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Øøh der skal du måske tjekke dine oplysninger først dipzor.

Og ja undskyld mig for at sige i er barnlige begge 2.
Hvorfor er du ikke den voksne i det her dipzor og enten lade være med at svare eller også så svare ordentligt tilbage.

Du startede selv den her snak. Det kan godt være den har ændret sig til noget du ikke troede. I starten holdte jeg da også med dig da det lyder til du er i "hæftig skudveksling"
Men sådan som du svare tilbage efterhånden så er du da ikke bedre selv til at folk tror alt muligt om dig. Så i form af dette emne du selv har lavet, så må du jo da også regne med at få "bag"-slag af at give folk lov til at skrive hvad de syntes om dig.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej igen.

Jeg vil tro der ikke er meget mere gas i denne ballon.

Kom videre i spillet, istedet for at tro den anden har snydt, når man ikke har/kan.

DER FINDES INGEN SNYDE KODER.

// Sir. Iron
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er lidt skuffet lige nu

læs venlligst koden højt for jer selv, ved sku godt der ikke er nogen koder laver blot grin med en debat som ellers blot ville være mudderkast.

vneligst skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jamen det da flot du kan skrive "dit" eget navn med tal imellem.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej igen.

Jeg vil tro der ikke er meget mere gas i denne ballon.

Kom videre i spillet, istedet for at tro den anden har snydt, når man ikke har/kan.

DER FINDES INGEN SNYDE KODER.

// Sir. Iron

Så du er 100% sikker på det ikke kan lade sig gøre at lave sådan en macro bot pleo snakker om som farmer for en ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så du er 100% sikker på det ikke kan lade sig gøre at lave sådan en macro bot pleo snakker om som farmer for en ?

Hej Dipz0r.

Nej det er ikke det jeg siger. Man kan lave mange ting, men der blev snakket om at man kunne få ting til at gå hurtigere og andet. Dette kan ikke lade sig gøre, da det skal gå igennem den server man spiller på, og da den er sikret med både koder og krypteret, så kan det ikke lade sig gøre.

Ja man kan godt lave en bot, og det er set før, men det er STADIG ikke lovligt.

En bot / script, køre via en 3. parts server, og med det samme man bruger det, så ses det, da den 3. parts server ikke køre sammen med de servere Grepolis køre på. ( Det vil sige at de fleste kan ses ), men hvis man bruger en bot / script der IKKE kan ses af Grepolis, så er den professionel lavet, og det betyder kun at når de fanges, så bliver dommen bare større.

// Sir. Iron
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dur de syde kode eller hvad
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
De laver fis med alle. ;)

Der findes ikke snydekoder til disse spil. Desværre for jer ;)
 
D

DeletedUser531

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Liam,

Er det ikke muligt at køre spillet i Firefox hvor du kan ændre i HTTP-Scriptet hvor du kan ændre koderne sådan du kan give sig selv guld :)?

nu er jeg ikke god til HTTP scripts og configs men det er muligt at ændre i det, du kender jo måske nogen flash spil som er muligt at snyde i med Cheat Engine, Det Cheat Engine gør er at ændre et par tal i HTTP Script,

tror du at det er det samme med grepolis som de andre flash spil eller?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
du kan sagtens køre spillet i Firefox og du kan sikkert os sagtens finde nogen koder og ændre med cheat engine men du ændre dem kun på din http lige så snart du trykker på noget igen eller prøver at bruge det du har ændret så vil spillet helt automatisk hente dine data fra en server som Grepolis har placeret spillet på så for at ændre noget skal du ændre det på selve serveren og ikke bare i http dette vil sige du enten skal have koden til denne server og vide hvordan spillets coding er eller at du skal hacke dig ind disse 2 ting vil begge blive opdaget i samme sekund du gør det
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Liam,

Er det ikke muligt at køre spillet i Firefox hvor du kan ændre i HTTP-Scriptet hvor du kan ændre koderne sådan du kan give sig selv guld :)?

nu er jeg ikke god til HTTP scripts og configs men det er muligt at ændre i det, du kender jo måske nogen flash spil som er muligt at snyde i med Cheat Engine, Det Cheat Engine gør er at ændre et par tal i HTTP Script,

tror du at det er det samme med grepolis som de andre flash spil eller?

Du vil altid kunne bruge værktøjer til at kunne ændre teksterne osv på siden.. Men det hjælper ikke på, at tallen SKAL ændres i databasen. Dit gunst tal bliver fx udregnet i en database, som i ikke har rettigheder til at kunne se eller rode med. Dette kan i ikke ændre med cheatengines eller andre værktøjer. Du kan ændre hvad du selv kan se på, men ikke hvad databasen har udregnet osv.

CheatEngine, virker altså ikke med database drevede spil :)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HA det er noget i tror

Vi har over hos os gennem længere tid udviklet og trænet KAMPNISSER, disse vil snart lige omkring den 24 blive sat ind mod alle på gamma, så glem alt om julefred.


til alle på gamma med ønsket om en god jul

Skull den blide
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top