• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvordan snyder man?

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er da utroligt at man ikke engang kan spille et online-game og være dygtig uden at skulle høre at man evt skulle have brugt boots. apps eller lignende.

Jeg ved sgu da ikke engang hvordan de ting er sat sammen, hvordan skulle jeg så kunne bruge det????

Men det er jo åbenbart snyd i Dipz0r øjne når man bruger guld til at bygge sine byer op.

Og at jeg kunne blive ved i starten har jo nok noget med at der blev brugt mere tid i starten end jeg gør idag....

Men du er jo selvfølgelig den bedste spiller, alle vi andre er jo kun noob´s i dine øjne......
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er da utroligt at man ikke engang kan spille et online-game og være dygtig uden at skulle høre at man evt skulle have brugt boots. apps eller lignende.

Jeg ved sgu da ikke engang hvordan de ting er sat sammen, hvordan skulle jeg så kunne bruge det????

Men det er jo åbenbart snyd i Dipz0r øjne når man bruger guld til at bygge sine byer op.

Og at jeg kunne blive ved i starten har jo nok noget med at der blev brugt mere tid i starten end jeg gør idag....

Men du er jo selvfølgelig den bedste spiller, alle vi andre er jo kun noob´s i dine øjne......

Din bedste ven Pleo ved jo hvordan man laver sådan en ser det ud til og da i jo kender hinanden IRL så det vel ikke svært for ham at lave dig en :)

hvem har sagt du er en noob jeg har luftet tanken om du måske har brugt bots for guld kan ikek give dig råstoffer nok til at bygge så meget hurtigere end os andre så vidt jeg kan se er det kun handlende der giver råstoffer men der imod denne bot som pleo lige ved hvordan man laver den giver jo extra råstoffer.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
når vi nu er igang vil jeg gerne lige citire min gamle onkel.

Tyv tror hver mand stjæler dette udtryk passer meget godt til confidence deres folk troede jeg snød fordi de selv var en flok snydere med deres bots.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen, det eneste jeg kan gøre er at bede adm. om at finde ud af om det virkelig kan lade sig gøre...

I så fald burde der vel være et eller andet program eller lignende der skal køre sammen med ???

Og det må adm. da kunne finde ud af ???????
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kender desvære ikke den gode Jimmyfallesen IRL - hvis jeg gjorde, så ville det da virke underligt at vi startede i hver sin alliance og havde et par kampe da BB forsvandt? - men nok om det..

Men ja, alle der kan skrive en BB kode, kan også lave en macro.. - det ligger enda som standard program i flere af windows versionerne - det kan f.eks. bruges til manuelt at update hjemmesider og navigere rundt mellem sider.. - men igen, så er det utroligt lavt at begynde at beskylde en voksen mand for at skulle snyde i et MMO spil som vi spiller for hyggens skyld.. - dertil læg at du intet bevis har, og at du er kendt for at gøre alt for at skabe splid mellem folk og flytte fokus for dine egne barnlige handlinger i denne fiktive verden..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kender desvære ikke den gode Jimmyfallesen IRL - hvis jeg gjorde, så ville det da virke underligt at vi startede i hver sin alliance og havde et par kampe da BB forsvandt? - men nok om det..

Men ja, alle der kan skrive en BB kode, kan også lave en macro.. - det ligger enda som standard program i flere af windows versionerne - det kan f.eks. bruges til manuelt at update hjemmesider og navigere rundt mellem sider.. - men igen, så er det utroligt lavt at begynde at beskylde en voksen mand for at skulle snyde i et MMO spil som vi spiller for hyggens skyld.. - dertil læg at du intet bevis har, og at du er kendt for at gøre alt for at skabe splid mellem folk og flytte fokus for dine egne barnlige handlinger i denne fiktive verden..

Fjernet den 01/10/10 kl. 23.51
ja, tilmed en af os er min bror :)

Så er det jo hyggeligt at kunne spille sammen også
Dipz0r den 01/10/10 kl. 23.48
sygt nok :p

var bare et spørgsmål havde hørt de fleste af jer kendte hinanden irl også :)

fjernet den 01/10/10 kl. 23.47
Jeg snakker ikke dagligt med ham men jo, hvorfor ???

Dipz0r den 01/10/10 kl. 23.46
er du venner med Pleo sådan til dagligt eller hva ?


Syntes lige jeg ville poste det her har valgt at fjerne navnet da jeg ikke har spurgt om tilladelse til at bruge det.

Så endnu en gang er den kære Pleo fyldt med løgn
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fjernet den 01/10/10 kl. 23.51
ja, tilmed en af os er min bror :)

Så er det jo hyggeligt at kunne spille sammen også
Dipz0r den 01/10/10 kl. 23.48
sygt nok :p

var bare et spørgsmål havde hørt de fleste af jer kendte hinanden irl også :)

fjernet den 01/10/10 kl. 23.47
Jeg snakker ikke dagligt med ham men jo, hvorfor ???

Dipz0r den 01/10/10 kl. 23.46
er du venner med Pleo sådan til dagligt eller hva ?


Syntes lige jeg ville poste det her har valgt at fjerne navnet da jeg ikke har spurgt om tilladelse til at bruge det.

Så endnu en gang er den kære Pleo fyldt med løgn

Jeg er sikker på jeg gerne må sætte et navn ind her..

Wolle er Jimmy's bror.. - men jeg kender sku ikk Jimmy IRL desværre..

Men hvad helvede bilder du dig ind og sige at jeg lyver i et offentligt forum ang. om jeg kender Jimmy?

Jeg har 4 IRL venner i alliancen, så er der en gruppe jyske drenge der kender hiananden IRL (4-5 stykker) - men dette er ikke ensbetydende med at jeg også kender Jimmy..

Som du selv citere, så skriver Jimmy at en del kender hinanden IRL i alliancen, og dernæst at hans bror er medlem, så det er hyggeligt at de TO kan snakke sammen hverdag..

Da Jimmy og Wolle begge er voksne mennesker bor de ikke længere hjemme, og derfor er det da hyggeligt at kunne snakke sammen hver dag igen..

Så til alle der læser med, så beviser dette endnu engang at den gode Dipz0r klipper og klister som han selv vil i folks samtaler, og endnu engang prøver at skabe et luftkastel der ikke er eksisterende..

Hvis du ikk kender synonymet Luftkastel, så send mig en PM. Dipz, så skal jeg forklare mig..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
fjernet den 01/10/10 kl. 23.47
Jeg snakker ikke dagligt med ham men jo, hvorfor ???

Dipz0r den 01/10/10 kl. 23.46
er du venner med Pleo sådan til dagligt eller hva ?


jeg prøver at oversætte dette til dit level pleo.

person 1 spørger : Er du venner med Pleo til dagligt

person 2 svare : Ja men vi snakker ikke sammen hver dag.

så måske du skulle stoppe med at putte ord i folks mund.

Jeg er den stolte leder af Confidence også kendt som .:CFD:. på Gamme serveren.. Jeg er stolt over at lede nogle af de mest loyale og ærefulde spillere i denne verden, og sætter en ære i at forsvare mine medlemmer..

Men tilgængæld vil jeg skide mine forbund et stykke jeg ligger planer med dem får dem til at bruge deres deff til angreb der efter fortæller jeg lederen i en alliance vi skal til at angribe at vi angriber dem så deres spiller kan tage de byer der har brugt deres deff det fordi jeg er smart.

fandt lige det her på en profil :eek:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hahahahahaha, snakker med Jimmy på Skype, og ja, vi er da blvet "venner" her inde, men har aldrig mødt manden irl :)

Det sidste du rode rundt i fattede jeg ikke helt.. - jeg har dog aldrig bedt nogle om at sende deres deff tropper i døden, for derefter at kunne tage deres byer..

Jeg har indgået en IAP med Wotf - og denne IAP er blevet overholdt til punkt og prikke..

Men som du dog kan Dipz0r.. Hvilke IAPér har jeg ikke overholdt?
- og lige en sidste ting, så har jeg snakket med flere af dine venner på serveren, og jeg bekræfter at jeg aldrig kunne finde på at dolke min IAP i ryggen..

Men det er sku da godt at det kun er Fredag Dipzor? - så har du hele weekenden til at klippe/klistre i med disse linjer.. - men bliv nu ikke op for længe på Søndag da du har en tidlig aftale på bistandskontoret mandag morgen.. (woops, hvor vidste jeg det fra? - shhhh, det er fordi jeg også kender Dipz0r i virkeligheden)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så nu disser du alle der er på bistand os eller hva ?

det tror jeg så enlig heller ikke er tilladt :)

tror vidst liam burde lukke denne tråd.

men sådan bare til info så er jeg bager og ikke bistandsmodtager :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så nu disser du alle der er på bistand os eller hva ?

det tror jeg så enlig heller ikke er tilladt :)

tror vidst liam burde lukke denne tråd.

men sådan bare til info så er jeg bager og ikke bistandsmodtager :)

når vi nu snakker om hvad man må, og ikke må - så er det vel heller ikke okay at kaste om sig med falske beskyldninger, og lægge ekstra tekst til min profil osv?

Nu svare du jo nok at det var åbenlyst at det ikk passede det med min profil tekst, og folk jo bare kan gå ind og tjekke osv. - men jeg har heller aldrig sagt at der er noget galt i at være på bistand? - jeg ved godt du arbejder som bager hver søndag morgen, og du gemmer da altid en lille matilde kakao i bunden af min brødpose, og jeg sætter skam pris på det Dipz..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Endnu engang fyre du løgn af.

Du spild af tid sæt du din bot til og smut ind på sofaen
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Endnu engang fyre du løgn af.

Du spild af tid sæt du din bot til og smut ind på sofaen

Endelig indser du det... Ja, jeg kender dig ikk irl, og nej du giver ikk free kakao (hvis du gjorde, ville jeg gerne kende dig) - men pointen er den, at på denne barnlige måde har du valgt at skrive til alle spillere på Gamma, og nu svare jeg tilbage på samme måde, og det blev du træt af? - hvad tror du ikk folk efterhånden er af dig, og så alle dine manipuliserende pm's til folk..?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
prøv blokere knappen det fik jeg afvide da jeg brokkede mig over jeres snyde kommentare hele tiden så det vel på tide jeg beder dig om det samme :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
prøv blokere knappen det fik jeg afvide da jeg brokkede mig over jeres snyde kommentare hele tiden så det vel på tide jeg beder dig om det samme :)

Sjovt at du altid svare med et nyt spørgsmål/beskydning, men aldrig forholder dig til de netop skrevende ord..

Jeg stopper denne tråd her, da du nu endnu engang har bevist at du er en "Tosse arne" (Håber ikk jeg for en ban for at kalde ham det Liam?)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja jeg syntes i begge skulle have en advarsel.

I er satme for kedelige at høre på begge 2. kan i ikke putte jeres fine ord til kamp inde i spillet i stedet for det her :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja jeg syntes i begge skulle have en advarsel.

I er satme for kedelige at høre på begge 2. kan i ikke putte jeres fine ord til kamp inde i spillet i stedet for det her :)

Det er vi hurtigt fri for jeg tror sku jeg stopper dette spil når folk bruger bots til at spille det åbenbart
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej.

Af hensyn til alle folk, der spiller Grepolis, så vil jeg godt bede om en pæn takt og tone, uanset om det er i spillet eller på forum.

Alle har ret til at skrive ja, men det skal forgå på en pæn måde, og kan man ikke det så skal man lade være med at skrive.

Ang. som nogle mener, om der kan " Snydes " så er dette spil lavet på en måde, så man har MEGET svær ved at komme igennem de systemer som er lagt i spillet og i systemet. Og self. er der div. adgangskoder man skal igennem for at komme dertil hvor man kan lave om i spillet og den´s måde at virke på.

Nej, ikke alt er sikkert, men det er HELT sikkert, at kommer man igennem så ses det også i systemet. Og det er brud på reglerne, sikkerheden og loven. Dette ses om tyveri, og det meldes til politiet. Der ser man om der skal rejses tiltale og evt. en sag skal i retten. Dette kan blive MEGET dyrt, for der skal advokat til.

Det er set fra et andet spil " som vi ikke nævner navnet på " at en person var kommet igennem et par steder i deres system, og kom til et sted hvor man skulle have 2 koder og BANG. Manden blev fundet, men firmaet ville ikke gøre mere da han ikke var kommet længere, og de så det kun som en god ting at de kunne lave systemet om efter dette. Men han blev IP banned i RIGTIG mange lande, og det er for ALTID.

Tænk jer om, før i prøver på noget.

// Sir. Iron
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen i skal være velkommen til at tjekke min konto, og jeg er sikker på at Jimmy er ligeså villig til at blive tjekket op på nu hvor Dipz0r beskylder mig for at kunne have lavet en bot til Jimmy som han skulle have brugt til at starte med xD - kæft man, har da aldrig hørt noget så åndsvagt..
- man kan godt høre at Dipz0r er løbet tør for dårlig agumentation, og nu vælger at trække /whine kortet som sidste løsning..

Du vil blive savnet på Serveren Dipz. . . . . . . . .
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Først kan han så kan han ikke

Jeg kender desvære ikke den gode Jimmyfallesen IRL - hvis jeg gjorde, så ville det da virke underligt at vi startede i hver sin alliance og havde et par kampe da BB forsvandt? - men nok om det..

Men ja, alle der kan skrive en BB kode, kan også lave en macro.. - det ligger enda som standard program i flere af windows versionerne - det kan f.eks. bruges til manuelt at update hjemmesider og navigere rundt mellem sider.. - men igen, så er det utroligt lavt at begynde at beskylde en voksen mand for at skulle snyde i et MMO spil som vi spiller for hyggens skyld.. - dertil læg at du intet bevis har, og at du er kendt for at gøre alt for at skabe splid mellem folk og flytte fokus for dine egne barnlige handlinger i denne fiktive verden..

Det lugter lidt det her pleo først kan du lave en bot og nu jeg så lufter en af jeres spiller havde brugt en så kan du ikke lave en bot.

Hvad er sandt her kan du lave sådan en bot eller kan du ikke lave sådan en bot ?
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top