• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvordan snyder man?

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
FJERNET i dag kl. 06.58
du er da en idiot

din snyder du ødelæger spillet

-----

nu får jeg vel 4-5 mails af den slags om ugen nu vil jeg gerne snart vide hvordan man snyder i dette spil så hvis nogen lige kan forklare mig det.

Altså jeg ved man kan spille flere på samme konto men man finder ikke nogen med et sprog som mig og dem der kender mig ved jeg har det sprog altid :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha stakkels dipz. Det lyder virkelig til du har det hårdt :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er da træls at man ikke ligesom har nogen regler imod den slags man kan da ikke bare starte en besked med at kalde folk en idiot jeg fik en warning for at kalde en spiller tosse arne og det var en spiller der truede med at komme og tæve mig :p

så burde der os være en regel om bare at skrive idiot til folk det ødelægger da ens humør at logge ind til sådan beskeder
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
der er da også regler. Vil sige du sagtens kan indberette den person som har skrevet det til dig og bede om at uddele en slag øreflade til personen ;-)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er fandeme humor, er der nogen der har truet dig med prygl over at blive angrebet i spillet???, den ville jeg tage alvorligt, kunne jo være det var hans mor, han sendte over for at prygle dig LOL.

Der er ikke noget mere frygtingydende end en MILF der kæmper din søns kampe :):pro:

Derfel
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
DIP´s snydekoder

Da alle ved at DIP snyder og får bank af diverse mødre, vil jeg nu skabe retfærdighed i spillet, jeg vil her i dette forum afsløre hvordan han gør det, vi har her at gøre med en mester i at pisse folk af, jer der hopper på den er sku selv ude om det, med hensyn til snyd kommer her det første hint, DIP har bygget en sølvmine om til en guldmine, og han har påhængsmotor på sine fyrskibe.

I næste uge vil jeg afsløre hvordan, han parre Hop og ryttere for at få extra mystiske enheder.

SKULL
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
sorry men her kommer nogen ikke så fine ord.

i er jo **** op over i WOTF haha :p

tror i begge lige skulle tage en slapper der er ingen mødre der tæver mig og mine fyr de har ikke nogen motor hold nu folk tror seriøs på de her ting nu får jeg igen min inbox spammed drenge :(
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Påhængsmotorer det forklarer jo det hele, hvorfor fanden tænkte jeg ikke på det, jeg har bare proppet mine slaver i bådene med EPO og holder dem kørende på den måde, det giver en 10 knob på toppen :)

Har kikket på at parre Medusa og manticora, så får man en kvinde der er farlig både forfra og bagfra og når det er den tid på måneden vil hun stige til 10000 i angreb og være uovervindelig.:unhappy:

Derfel
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så man skal vel bare have 31 af dem så er der altid en som har sit på det højeste eller hvordan fungere de ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha fuck en fantasi.

Men ja desværre er der sku lidt for godtroede folk i grepolis :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
NAAAAA

Mener sådan nogle kvindfolk har det med at synkronisere, så får du bare 30 bundhysteriske kvinder og så kan det give bagslag,,,, derfor det der flerekoneri ikke er slået ordentlig igennem :)

Plus flere koner ¨= flere svigermødre :unhappy:

Derfel
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Påhængsmotorer det forklarer jo det hele, hvorfor fanden tænkte jeg ikke på det, jeg har bare proppet mine slaver i bådene med EPO og holder dem kørende på den måde, det giver en 10 knob på toppen :)

Har kikket på at parre Medusa og manticora, så får man en kvinde der er farlig både forfra og bagfra og når det er den tid på måneden vil hun stige til 10000 i angreb og være uovervindelig.:unhappy:

Derfel

HAhah :pro:

flækkede lige lidt af grin over den her :) nice


hehehe ja Alt mit hack og Cheat virker jo ikke mere som i nok kan se bethal har jo overhalet mig på beta og gamma ja der halter jeg stadig lidt bage efter dig Dip. :Laugh:

Dip hvor finder man den syge nice opdatering? LOL
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Yea Derfel har givet mig et helt nyt syn på kvinder lol xD

Hvis I er i tvivl om hvor vidt vi snyder, så er det her billede fra fra min eneste by med 40 bondegård og term + plov. Resten er noob byer I bare skal angribe, jeg ejer ærligt ikke forsvar. Men jo vi buffer byerne lidt :)
Tager gerne imod en forklaring fra en admin, har før haft en på -6 i anden by.

snyd.jpg
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har byen flere tropper end den burde kunne have. Eller står der bare -108, når de kommer ned på de 0. Ved en eller anden fejl.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
wow specielt haha...

Så nogen kan snyde altså :-D

hihi, eller også er gården vel bare blevet smadret pænt meget ved nogle lyn og derfor har man minus. MEN igen de kære konspirations teorier kan jo få frit løb med sådan et billed. Endda selvom forklaringen jo er ganske simpel :-D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Yea Derfel har givet mig et helt nyt syn på kvinder lol xD

Hvis I er i tvivl om hvor vidt vi snyder, så er det her billede fra fra min eneste by med 40 bondegård og term + plov. Resten er noob byer I bare skal angribe, jeg ejer ærligt ikke forsvar. Men jo vi buffer byerne lidt :)
Tager gerne imod en forklaring fra en admin, har før haft en på -6 i anden by.

snyd.jpg

Det kan være systemet har regnet forkert, og du derfor har haft mulighed for at kunne bygge flere tropper end du burde. Men det bliver rettet automatisk i løbet af dagene. Dette er ikke snyd, der er bare en bug.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette er ikke i henhold til spilleren Dipz0r..

Men jeg kan forstå at man kan benytte sig af Bots i starten af spillet? - dette kan vel næsten ikke modbevises? - man skal ikk være særlig Hardcore for at lave en macro der kan farme en landsby for en f.eks.

Pleo
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
i dette tilfælde ville man få en fordel i de første 2 dage eller hva ?

for må da nok sige nu du siger det sådan forstår jeg godt jeg ikke kunne følge med Jimmyfallesen i starten og nu da farming af landsbyer ikke er vigtigt mere ja så jorde jeg ham totalt så der kan da være noget om at nogen bruger den slags bots
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
i dette tilfælde ville man få en fordel i de første 2 dage eller hva ?

for må da nok sige nu du siger det sådan forstår jeg godt jeg ikke kunne følge med Jimmyfallesen i starten og nu da farming af landsbyer ikke er vigtigt mere ja så jorde jeg ham totalt så der kan da være noget om at nogen bruger den slags bots

Jeg er nu sikker på at Jimmy er så dygtig, samt ærefuld en spiller at han ikke benytter sig af Bots - bryder mig egenlig ikk om at du antyder at han skulle have gjort det?

Denne tråd handler egenlig om at du ikk bryder dig om at folk beskylder dig for at snyde, da du egenlig bare mener at du er en kanon dygtig spiller, og derfor ikke skal høre på den slags ævl - hvorfor så begynde at kaste med sten i sit eget glashus??

Pleo
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kaster ikke med nogen sten men det er da sjovt at du ved sådan nogen ting også en af dine spillere faktisk var den bedste på det tidspunkt den slags snyd ville bringe en massebonus vækst og nu det ikke har betydning længere så er han bag ud.

og det står folk frit for at lufte sine tanker her på forum så vidt jeg ved.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top