• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvordan snyder man?

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser531

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dichael Det virker fint i runescape for omkring 6 år siden, det er bare dig der ikke ved hvordan man bruger det :) du skal ikke bare skrive et tal og søge.. du skal gøre meget mere for at ændre i deres database men om det stadig virker ved jeg ikke har ikke spillet det i lang tid nu, men det var jo også bare et spørgsmål til Liam :)


Liam,

Jamen dem der laver hack til sådanne spil må jo finde den kode et sted...
så hvis de kan finde den kode så har de jo lavet et hack?
men så vil det sige hvis de finder den kode og ændre noget så kan i se i databasen at han gik fra 100 gunst til 500? så kan i finde dem via det?
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er ikke koder til at lave hack, det er helt andre ting, der bliver brugt til sådanne ting. Det kan du selv google ;)

Men hvis der er en, der ulovligt bryder ind i vores databaser, har vi systemer, der fortæller os om denne indtrængen og giver os besked, hvor efter hackeren vil blive anmeldt til politiet osv. Ikke en vej at gå, for at få højere gunst :)
 
D

DeletedUser531

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis en hacker kan hack bank kontoer uden at blive fanget er det jo muligt at komme ind i jeres database uden at blive fanget, men nu tænker jeg mere på om han kan give sig selv guld via det?

ps jeg skal ikke google noget fordi jeg fatter det ikke alligevel :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ej altså hold nu op. Den her snak blev sluttet for lang tid siden. Folk kommer til at tro en hel masse som der ikke er nogen grund til.

DER ER INGEN SNYDEKODER til grepolis. Der kan på ingen måde blive snydt eller på nogen som helst måde blive ændret i serveren for en enkelt spiller til hans fordel. Det er 99% umuligt og hvis personen skulle nå de 100% så vil personen findes med det samme og blive tiltalt for div. politi anmeldelser som ikke vil gøre situationen bedre.

Så igen "desværre" vi spiller alle spillet uden snyd. Det eneste der kan gøre ens spil nemmere er ved at bruge "scripts" og disse er også blevet bedømt på alle måder så det er helt sikkert at det ikke gir spilleren mere end andre vil kunne have.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det kan vidst ikke siges klarer.

Denne tråd lukkes og slettes om 24 timer, da den giver anledning til en masse fejlinfo og andet :)
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top