• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Grunden til i Taber hver sammenstød

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg glemte det et øjeblik:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej, det er virkelig dumt at lave så store byer:)

ca. 10000p byer er det perfekte synes jeg:)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så stopper du

Det er så 2. gang i dag jeg må give dig ret bliver sku helt dårlig ;-)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du er klar over dit KS dør lige meget om du bruger gennembrud ikke ?

Altså om du nakker min milits og dine 15 ks du sender drukner det får du ikke min by ved :)

Hvis i vil teste dette så skriv til mig så lader jeg jer få gratis oprør i min by stiller 15000 birems i den også smider i bare alle de tropper i har mod min by med gennembrud :)

Der er alligevel et eller andet der ikke stemmer her:)

Altså, hvis jeg nu har fyldt min by op med forsvarstropper, men ingen brimmere, og du vil angribe, men du har kun fyr, for du bygger ikke troppebyer, så kan du jo ikke tage min by, vel:)

Det jeg vil frem til, er at man ikke kan spille det her spil, og så kun bygge skibe uden at bygge i hvertfald angrebstropper, og hvis man vil trænge igennem et forsvar med en der både har tropper og brimmere, og ikke har har fået taget brimmerne helt, eller de bliver ved med at komme, så må man sende troppeangreb med gennembrud, for at nakke tropperne..du kan jo ikke få et KS ind i byen, medmindre byen er ryddet helt:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er alligevel et eller andet der ikke stemmer her:)

Altså, hvis jeg nu har fyldt min by op med forsvarstropper, men ingen brimmere, og du vil angribe, men du har kun fyr, for du bygger ikke troppebyer, så kan du jo ikke tage min by, vel:)

Det jeg vil frem til, er at man ikke kan spille det her spil, og så kun bygge skibe uden at bygge i hvertfald angrebstropper, og hvis man vil trænge igennem et forsvar med en der både har tropper og brimmere, og ikke har har fået taget brimmerne helt, eller de bliver ved med at komme, så må man sende troppeangreb med gennembrud, for at nakke tropperne..du kan jo ikke få et KS ind i byen, medmindre byen er ryddet helt:)

Som en klog man sagde igår i en anden tråd.

Du spiller ikke den her server, så hvis du kun vil smide mis info i tråden så hold dig væk.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
For det første, kan enhver skrive i alle tråde;) For det andet, kan jeg ikke se, jeg laver misinfo..

Jeg siger, at jeg ikke forstår dine dispositioner med kun at bygge fyr og brimmere, og så forklarer jeg hvorfor:)

Man skal jo vinde oprøret, før man kan sende sit KS, men hvis ikke man kan komme igennem Forsvarstropperne, fordi man kun sender fyr, så vinder man jo ikke oprøret..det er vel logik for burhøns;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Læs før du poster mange tak.

For det første, kan enhver skrive i alle tråde;) For det andet, kan jeg ikke se, jeg laver misinfo..

Jeg siger, at jeg ikke forstår dine dispositioner med kun at bygge fyr og brimmere, og så forklarer jeg hvorfor:)

Man skal jo vinde oprøret, før man kan sende sit KS, men hvis ikke man kan komme igennem Forsvarstropperne, fordi man kun sender fyr, så vinder man jo ikke oprøret..det er vel logik for burhøns;)


Prøv at læs den tråd du svare på også læs dit svar.

Jeg skriver du får lov at få gratis oprør i min by. ALTSÅ DU HAR OPRØR.

Hvem siger jeg kun bygger fyr og birems ? ATLSÅ DU SKRIVER JEG GØR NOGET DU IKKE VED EN HUJENS FIS OM.

Du snakker om dine forsvars tropper ? ALTSÅ DET ER MIN BY DU SKAL EROBRE.

Du læser ikke hvad det er du svare på ? ALTSÅ LAD VÆRE MED AT QUOTE FOLK FOR SÅ AT SKRIVE NOGET DER IKKE PASSER.


Mange tak fordi du igen beviser du bare spammer forum for at få lidt flere post.

Men sådan er du jo nok bare DSB
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
og hvad skal man med slynger/ryttere/land deff i en birem by ser jeg heller ikke land deff er bare til pynt i dette spil efter min mening ALLE folk har massere af tropper, ikke alle folk har massere af fyr har du feks 4 deff byer og det er alle 4 ren birems så har du 1400/1600 birems så an du jo vurdere hvor mange gange du skal angribe med dine 140 fyr byer på dem inden du begynder ikke at tabe transportere hver gang du taber transportere er det 100% gratis kps til modstanderen.

Man kan da ikke føre en helt almindelig diskussion med dig, om spillet, uden du farer op, taler med store bogstaver og tager alt personligt...tsk..tsk..jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor du ikke kan finde ud af slappe af..jeg er slet ikke ude på at angribe dig, eller noget som helst..

Jeg svarer bare på noget du skrev tidligere..nemlig at du mener land-def er overflødigt i det her spil, og så opsætter jeg en hypotetisk situation, hvor jeg påviser, at land-def har sin berettigelse....thats all...:Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
´Lad os se hvad du enlig svare på.

Oprindeligt indsendt af Dipz0r Se indlæg
Du er klar over dit KS dør lige meget om du bruger gennembrud ikke ?

Altså om du nakker min milits og dine 15 ks du sender drukner det får du ikke min by ved :)

Hvis i vil teste dette så skriv til mig så lader jeg jer få gratis oprør i min by stiller 15000 birems i den også smider i bare alle de tropper i har mod min by med gennembrud :)


Altså jeg skriver du kan få gratis oprør osv.

Dette vil sige at det her er min by vi angriber og jeg har ikke noget land deff men kun birems.

Der er alligevel et eller andet der ikke stemmer her:)

Altså, hvis jeg nu har fyldt min by op med forsvarstropper, men ingen brimmere, og du vil angribe, men du har kun fyr, for du bygger ikke troppebyer, så kan du jo ikke tage min by, vel:)

Det jeg vil frem til, er at man ikke kan spille det her spil, og så kun bygge skibe uden at bygge i hvertfald angrebstropper, og hvis man vil trænge igennem et forsvar med en der både har tropper og brimmere, og ikke har har fået taget brimmerne helt, eller de bliver ved med at komme, så må man sende troppeangreb med gennembrud, for at nakke tropperne..du kan jo ikke få et KS ind i byen, medmindre byen er ryddet helt:)

Du læser ikke hvad du svare på men yapper pludselig løs om angreb på din by og snak om off tropper ?

Altså wtf det er da møg irreterende at folk ikke lige gider læse inden de poster.


Hvordan kan land deff have sin betydning når du slet ikke ved hvad du snakker om ?

Fortæl mig hvordan jeg skal bruge land deff til at starte oprør i dine byer ?

Syntes seriøs ikke du skal poste ting på forum der får folk til at spille dårligere, og det gør det at du vil have dem til at angribe med deres land deff.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmm..Jeg kan se vi går helt forbi hinanden i den her tråd;)

Jeg snakker generelt, og du snakker specifikt din egen by;)

Jeg tror bare vi skal lade den ligge ik' :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmm..Jeg kan se vi går helt forbi hinanden i den her tråd;)

Jeg snakker generelt, og du snakker specifikt din egen by;)

Jeg tror bare vi skal lade den ligge ik' :p

Hvis du snakker generelt hvorfor quoter du så noget som er skåret ud i pap hvad der snakkes om og svare til det ?

Og hvordan kan du skrive jeg ikke har off tropper generelt ?

tror du snakker tåger gamle ;)
 
Top