• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Grunden til i Taber hver sammenstød

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sådan et fjols hva - tror det er skull! Hvorfor må man ikke se dine tab som angriber?

Tror det

spillets opløsning er ikke lige helt så venlig at den kunne vise hele muren, og der havde ikke været meget mening i at vise dig mine tab som angriber når det var det med birems du ikke troede på ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spanien ? Ikke engang dernede kan du holde dig herfra? Lol

Tror det når jeg ser det - men man har da lov at håbe.. ;-)

Er nede og hygge i spanien i disse uger men nà jeg kommer hjem skal jeg nok rive dig lidt rundt, det er et lofte.


Venligst

Skull

PS hernede er det ogsaa et lorte vejr
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja... Vender lige tilbage - faldt over noget spændende..

spillets opløsning er ikke lige helt så venlig at den kunne vise hele muren, og der havde ikke været meget mening i at vise dig mine tab som angriber når det var det med birems du ikke troede på ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
bumser i pyjamas

rååååh råååh oh lalaaaah!!(SW:(Laugh:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I kan da også!

Hvis i har allerede opbygge jeres by med full town vis i har ikke mere fri indbyggere kan i bare nedrive bondegården også opbygge den igen


I min Ø har jeg ikke så meget sølv (I) så skal du ikke erobre mine byer eller grundlægge en ny by for jeg er bange for dig heeeeh!:unhappy:
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvad skulle det så hjælpe at nedrive bondegården.

Så for du da bare - (minus) i befolkning.

Og når du bygger den igen ryger den i 0 til + dem man nu har.

Så nok rimelig meget spild af råstoffer.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kan kun give dipzor ret i denne sag :)

hvad så med dine biremmer byer 200 biremmer? og hvis du som i dipzor tilfælder bygger mindre byer men flere tropper kan du have 380+ biremmer i stedet for, for det har jeg selv i mine forsvars byer. at du så kan bygge dem doubelt så hurtigt jamen tillykke med det, stiller blot et spørgsmål! hvis de angriber med 250+fyr og rydder din havn på de knap 200 biremmer, hvem er så på skideren?
for imens du bygger nye biremmer, har dipzor feks stadigt 40+ fyr til at hugge dig med så forstår ikke lige den der :p

jeg har ikke en eneste by fuldt udviklet og jeg har 28 byer (+2nye på vej)
og ligger inde med over 50-6000 biremmer + 4000-5000 slynger og andet skod lort :D (ja jeg er stor forsvars bygger og holder hånden over min alliance når de ber om hjælp) :) så tro mig når jeg siger, fuldt udviklede byer er lort :p

og lige en sidste ting mere :D takker for kamp point igår dipzor en af dine spillere gav nok en af mine en 10-20.000 point ;P og vi tabte ikke sårligt mange biremmer hehe :D

http://dk.grepostats.com/world/dk3/player/6614/history points taler for sig selv :D
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Aldrig fuldt udbyggede

Det er så skørt at bygge fuldt udbyggede byer
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kan kun give dipzor ret i denne sag :)

hvad så med dine biremmer byer 200 biremmer? og hvis du som i dipzor tilfælder bygger mindre byer men flere tropper kan du have 380+ biremmer i stedet for, for det har jeg selv i mine forsvars byer. at du så kan bygge dem doubelt så hurtigt jamen tillykke med det, stiller blot et spørgsmål! hvis de angriber med 250+fyr og rydder din havn på de knap 200 biremmer, hvem er så på skideren?
for imens du bygger nye biremmer, har dipzor feks stadigt 40+ fyr til at hugge dig med så forstår ikke lige den der :p

jeg har ikke en eneste by fuldt udviklet og jeg har 28 byer (+2nye på vej)
og ligger inde med over 50-6000 biremmer + 4000-5000 slynger og andet skod lort :D (ja jeg er stor forsvars bygger og holder hånden over min alliance når de ber om hjælp) :) så tro mig når jeg siger, fuldt udviklede byer er lort :p

og lige en sidste ting mere :D takker for kamp point igår dipzor en af dine spillere gav nok en af mine en 10-20.000 point ;P og vi tabte ikke sårligt mange biremmer hehe :D

http://dk.grepostats.com/world/dk3/player/6614/history points taler for sig selv :D

Det må man jo tage med sig han scorede os en pæn slat selv så længe man laver 25% af hvad forsvaren laver så er det faktisk et vellykket angreb :)

og kan se han lavede 29000+ selv på det og din spiller 49000 så det er over 50% så det mere end en succes :)

Tror du mig ikke i dette syntes jeg vi skal lade det komme an på en prøve hvor du prøver at erobre en af vores byer også tjekker vi om du kommer op og ramme 25% af de points du giver væk.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg kommer nok ikke op på de 50% når jeg ikke er så stor off spiller hehe :D

men ja self han fik noget ud af det
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Slynger?

Siden hvornår er Slynger blevet Deff units ? :Smile:

Kan du ikke fortælle mig hvor dine 5000 defensive slynger holder til så kommer jeg lige et smut forbi haha :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
5000 slynger er jo ingen ting til off :p
slet slet ikke når jeg s***t runder 10.000 biremmer om ikke så fans mange par 1000 :D

men jo da de ligger i by 4 og 8 kom bare forbi meld din ankomst (lover der ikke står nogen forsvars tropper men lover intet om biremmer!) :D
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
10000 Bimmer

Av det var mange vil sku koste os ca 3 % af vores fyr


;-)


Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Av det var mange vil sku koste os ca 3 % af vores fyr


;-)


Skull


her snakker jeg om mig selv mester skull :) jeg bugger i støvet for dig over at du med dine fyr kun vil miste 3% ohh store hersker :p

fnish hvis du nu ville angribe sammen med resten af disc så tror jeg bestem osse jeg ville få hjælp og så tror jeg uden lyv, det vil være langt mere end 3% vi snakker om i tab fra jeres side af :p.....

men det var jo slet ikke det vi snakkede om hehe
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hersker ??

Mig, jeg har jo blot en ydmyg sørøver, men mente nu 3 % af vores samlede fyr beholdning og ikke kun mine egne ydmyge flåder
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ydmyg sørøver?

ydmyg hvor hen af ;) når nu tager denne snak sig vist en uventet drejning hehe ;:D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bare lige et indspark til trådens oprindelige indhold. haha

Hvis man kun bygger fyr og brimmere, som Dip siger han gør og ikke fokuserer på at have troppebyer, så kan det blive svært at holde en erobring, da man så er meget sårbar overfor troppeangreb over land, eller troppeangreb sendt med gennembrud:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bare lige et indspark til trådens oprindelige indhold. haha

Hvis man kun bygger fyr og brimmere, som Dip siger han gør og ikke fokuserer på at have troppebyer, så kan det blive svært at holde en erobring, da man så er meget sårbar overfor troppeangreb over land, eller troppeangreb sendt med gennembrud:)

Du er klar over dit KS dør lige meget om du bruger gennembrud ikke ?

Altså om du nakker min milits og dine 15 ks du sender drukner det får du ikke min by ved :)

Hvis i vil teste dette så skriv til mig så lader jeg jer få gratis oprør i min by stiller 15000 birems i den også smider i bare alle de tropper i har mod min by med gennembrud :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg tror vi misforstår hinanden:) Det er fordi jeg lige glemte, at I har Oprørssystemet, hvor man jo har fået byen, når KS lander:)

Sådan fungerer det ikke på Alfa, og det med kun at bygge skibe, duer desværre ikke hos os, da et gennembrud med troppeangreb kan nakke tropperne der er med KS, og så dør KS, uanset, hvor mange brimmere der står i byen. Derfor er det piskende hamrende nødvendigt på Alfa at have masser af tropper udover skibe af begge slag:confused:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen hvorfor pokker skriver du så sådan noget hø i en tråd som slet ikke passer på serverens indstillinger ?

Du har set du skriver i Gamma og ikke i Alfa ?

Syntes lige vi skal lade være med at smide dem info som er falsk de er bag ud nok i forvejen.
 
Top