• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Grunden til i Taber hver sammenstød

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja i undre jer nok over jeg lige vil komme med sådan en udtalelse, men kig på det vi angriber 1 spiller og nulstiller ham TOTALT han skal så starte forfra med en lille lorte by i fokusere alt for meget på points og hvor store byer i kan bygge og alt for lidt på tropper.

Har et lille eksempel


Hell-Hawk har anvendt Jordskælv på din by 01.1 Kræft*.

* Hell-Hawk
* Loyalty To The Army

* 01.1 Kræft*
* Dipz0r
* Discrucio

Jordskælv

Jorden skælver og river store dele af bymuren med sig ned i dybet.

Bymurens niveau: 12


Det er sku da ellers meget flot du fjerner min mur men hvad vil du bruge det til du angriber jo ikke byer ?

Havde du nu brugt det på havets kald i 6 byer og lavet 300 fyr i dem istedet ja så kunne du gøre en forskel.

når nej det er jo der det hele går galt.

# The Hells Wife* (13716 point)
# The Killer Army (13716 point)
# The Killer From Hell (13716 point)
# The Lost City (13716 point)
# The Way To Dead (13716 point)
# The Way To Hell (13716 point)

Du har jo bygget dine byer helt ud der er jo ikke plads til en skid tropper.

Tænk jer nu om folkens end ikke op med at spille som en noob, måske er jeg fjenden men i må hellere end gerne skrive hvis i vil vide lidt om hvordan man bygger så man kan klare sig bedst muligt for spiller i bare sådan her ja så kan i lige så godt spille sims der kan i endda os lave et barn eller 2 som i kan passe :pro: <- kig skiltet


 
Senest redigeret af en moderator:

Hell-Hawk

Member
Brugere
:p

Nu var det jo så mere et håb om af du ville angribe mig.

men det er åbenbart ikke så nemt af lokke dig.

Men jeg har rigeligt med tropper i mine byer og jeg klager skam ikke


___
Hell-Hawk
Grundlægger

Loyalty To The Army
Gamma
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså jeg angriber ikke bare folk :)

men hvis du gerne vil have samme tur som kritzo og Death-ttu, ja så skal jeg da skrive dig ind i skemaet også kan du da sagtens få en omgang klø.

men nu ved jeg jo hvor mange tropper der kan være i en 13000 point by og hvor mange der kan være i en 9-10k point by, og efter mine beregninger så har du ikke så mange tropper som du enlig lige tror du har :)
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
hmm

ok, jeg troed du bare angreb alle der tissede lidt :Smile:

men jo jeg ved udemærket godt af jeg har mindre tropper end en by på 9000 p
men jeg er tilfreds, og jeg får de byer jeg har brug for med de tropper jeg har,

Så tilfreds kan man godt kalde mig..


___
Hell-Hawk
Grundlægger

Loyalty To The Army
Gamma
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hov hov ikke i orden

Du kan sku da ikke bare skrive HH ind på listen, det skal man skal man gøre sig fortjent til, og så vidt jeg husker er det da hende pillemisbrugeren fra århus der står for tur.

Skull
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Du kan sku da ikke bare skrive HH ind på listen, det skal man skal man gøre sig fortjent til, og så vidt jeg husker er det da hende pillemisbrugeren fra århus der står for tur.

Skull


Haha :confused:mirk:


___
Hell-Hawk
Grundlægger

Loyalty To The Army
Gamma
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
forresten så er Jds69 nok ikke helt med i din teori Dipz




# 001 (13716 point)
# 002 (13716 point)
# 003 (13716 point)
# 005 (13716 point)
# 006 (13716 point)
# 007 (13716 point)
# 008 (13716 point)
# 009 (13716 point)
# 011 (13716 point)
# 013 (13716 point)
# 014 (13716 point)
# 015 (13716 point)
# 016 (13716 point)
# 018 (13716 point)
# 019 (13716 point)
# 020 (13716 point)
# 021 (13716 point)
# 025 (13716 point)
# 026 (13716 point)
# 027 (13716 point)
# 028 (13716 point)
# 029 (13716 point)
# 030 (13716 point)
# 031 (13716 point)
# 032 (13716 point)
# 033 (13716 point)
# 035 (13716 point)
# 036 (13716 point)
# 037 (13716 point)
# 038 (13716 point)
# 039 (13716 point)
# 040 (12786 point)
# 041 (12786 point)
# 042 (13716 point)
# 043 (13716 point)
# 044 (13716 point)
# 045 (13716 point)
# 046 (13716 point)
# 047 (13716 point)
# 048 (13716 point)
# 049 (13716 point)
# 050 (13716 point)
# 051 (13716 point)
# 052 (13716 point)
# 053 (13716 point)
# 054 (13716 point)
# 055 (13716 point)
# 056 (13716 point)
# 057 (13642 point)
# 058 (13433 point)
# 059 (12570 point)
# 060 (13716 point)
# 061 (13613 point)

^^ Jds69´s byer ^^

Hvis du kigger med så tak fordi jeg måtte bruge dig som eksembel :Smile:

___
Hell-Hawk
Grundlægger

Loyalty To The Army
Gamma
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Beklager

du fremlægger selv grundlaget som giver Dipperdrengen ret, JDS er ikke så optimalt angribende som han kunne være kva hans størrelse se blot på angrebs point hvor han med mindre byer og deraf flere tropper ville være længere fremme, blot en betragtning fra mig venligst

Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Angående bystørrelse

Hejsa.

Jeg giver jer ikke helt ret her dip og skull.

Det er rigtigt at en fyrby på 9000 points 250 fyr slår hårdere end en fyrby på 12400 points med 140 fyr. Man mister også færre enheder ved at angribe med 250, fremfor 140.

Men men men. Ved at have eksempeltvis både kasserne og havn helt udbygget, kan man "Dobbelt producere". Dvs, at hvis man angriber meget, skal man ikke sidde og vente på sin havn bygger 250 fyrskibe i den ene by, og 1500 slynger i den anden by. Men derimod bygge 125 fyr i begge byer + 300 ryttere. (eksempel, har ikke kigget på tallene).

Dvs. At i mit andet eksempel bygger vi dobbelt så hurtigt, i og med at vi udnytter både havnen og kassernen i begge byer, og kan altså angribe med "fuld styrke" igen dobbelt så hurtigt.

Jeg ved godt at der er mere slagkraft i jeres eksempel, men mod tidsberegningen vinder dobbeltbygning hver gang. (Hvis man altså er meget online, og kan skaffe ressourcerne).
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hejsa.

Jeg giver jer ikke helt ret her dip og skull.

Det er rigtigt at en fyrby på 9000 points 250 fyr slår hårdere end en fyrby på 12400 points med 140 fyr. Man mister også færre enheder ved at angribe med 250, fremfor 140.

Men men men. Ved at have eksempeltvis både kasserne og havn helt udbygget, kan man "Dobbelt producere". Dvs, at hvis man angriber meget, skal man ikke sidde og vente på sin havn bygger 250 fyrskibe i den ene by, og 1500 slynger i den anden by. Men derimod bygge 125 fyr i begge byer + 300 ryttere. (eksempel, har ikke kigget på tallene).

Dvs. At i mit andet eksempel bygger vi dobbelt så hurtigt, i og med at vi udnytter både havnen og kassernen i begge byer, og kan altså angribe med "fuld styrke" igen dobbelt så hurtigt.

Jeg ved godt at der er mere slagkraft i jeres eksempel, men mod tidsberegningen vinder dobbeltbygning hver gang. (Hvis man altså er meget online, og kan skaffe ressourcerne).

så det du vil frem til er altså at du har din kaserne i dine fyr byer på level 30 hvis du nu en dag skulle få lyst til at bygge nogen sværd i den eller hva ?

jeg har min kaserne på level 5 i mine fyr byer da jeg ALDRIG kommer til at få lyst til at bygge sværd i mine fyr byer.

Der udover så fortæl lige hvad du skal bruge dit senat til i level 25 er det hvis din by lige pludselig falder sammen på mystisk vis så kan du lige bygge den hurtigt op igen eller hva :p

til det med slynger og ryttere ja så har jeg simpelthent ikke slynger og ryttere i hverken mine fyr eller birem byer da det ikke er meget ved at angribe nogen med 125 fyr og 1500 slynger når der står 25000 birems i havnen :)

og hvad skal man med slynger/ryttere/land deff i en birem by ser jeg heller ikke land deff er bare til pynt i dette spil efter min mening ALLE folk har massere af tropper, ikke alle folk har massere af fyr har du feks 4 deff byer og det er alle 4 ren birems så har du 1400/1600 birems så an du jo vurdere hvor mange gange du skal angribe med dine 140 fyr byer på dem inden du begynder ikke at tabe transportere hver gang du taber transportere er det 100% gratis kps til modstanderen.

og ang jds, så er den ret simpel da vi os havde snakken i starten af serveren da der var nogen der opdagede jeg byggede mine byer mere ud end jeg gjorde på beta, her har du så mit svar.

Da jeg var en lille noob på beta, da jeg startede og langt bag efter, havde jeg brug for de extra tropper der kunne være i mine små 8k byer, da jeg nu er 40 byer foran den bedste fra fjendens side så har jeg råd til at bygge for lidt mere befolkning i mine byer da jeg så bare kan angribe med 2 extra byer.

Altså er man lille og (noob) så har man små overfyldte byer er man stor og (doven) så har man ikke så fyldte byer :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Udvikler så småt siddesår af at vente..

Du har måske tænkt dig at kede mig ihjel????


Du kan sku da ikke bare skrive HH ind på listen, det skal man skal man gøre sig fortjent til, og så vidt jeg husker er det da hende pillemisbrugeren fra århus der står for tur.

Skull
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Udvikler så småt siddesår af at vente..

Du har måske tænkt dig at kede mig ihjel????

Rolig dollar vi er fint igang der er dog nogen på serveren som er sjovere at kæmpe imod end dig og din alliance :)

såsom folk der ikke bare kolonisere sig der ud af med forladte spøgelses byer men som rent faktisk tøt at slå igen på den store hersker alliance.

og nej din alliance høre ikke ind under denne slags så i må vente til vi igen kommer op på for mange ledige by slots så skal vi nok kigge forbi jeres flok svage sjæle :)

Forsat god vind husk at handle hos den rigtige bager nu du bor på århus kanter :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rolig dollar vi er fint igang der er dog nogen på serveren som er sjovere at kæmpe imod end dig og din alliance :)

såsom folk der ikke bare kolonisere sig der ud af med forladte spøgelses byer men som rent faktisk tøt at slå igen på den store hersker alliance.

og nej din alliance høre ikke ind under denne slags så i må vente til vi igen kommer op på for mange ledige by slots så skal vi nok kigge forbi jeres flok svage sjæle :)

Forsat god vind husk at handle hos den rigtige bager nu du bor på århus kanter :)

Jaja - nice try ;-)

Nu hedder det jo at grundlægge (med mindre du taler om de 2 "forladt"ud af 32 koloniseringer jeg har) og dem har jeg lige lavet en hel serie af ja, meeen det krævede også at jeg gav andre byer væk for at få pladsen ikke også dippe dipzen? Og hvad MBA angår tja - jeg kunne være mere aktiv, true, men trods det skal jeg kikke ned ad efter både Ibemil, Stener, Channa mv.

Men ja, bare fordi man er mand har man jo ikke nødvendigvis..... ;-)

P:confused: Tør slå tilbage?! GG... D er stortset opbygget på forsvars kp, men det bliver altså ikke vores i vokser videre på!

Pp:confused: Ved jeg ikke - hvilken bager anbefaler du?
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jaja - nice try ;-)

Nu hedder det jo at grundlægge (med mindre du taler om de 2 "forladt"ud af 32 koloniseringer jeg har) og dem har jeg lige lavet en hel serie af ja, meeen det krævede også at jeg gav andre byer væk for at få pladsen ikke også dippe dipzen? Og hvad MBA angår tja - jeg kunne være mere aktiv, true, men trods det skal jeg kikke ned ad efter både Ibemil, Stener, Channa mv.

Men ja, bare fordi man er mand har man jo ikke nødvendigvis..... ;-)

P:confused: Tør slå tilbage?! GG... D er stortset opbygget på forsvars kp, men det bliver altså ikke vores i vokser videre på!

Pp:confused: Ved jeg ikke - hvilken bager anbefaler du?

hvordan kan du sige en alliance er opbygget af forsvars points når den har over dobbelt så mange angrebs points det mig en gåde alligevel.

Det er flot du er over stener han er os helt ny :)

Channa stoppede for 4 måneder siden så det også godt gået :p

Ibemil ligger dog helt fint iforhold til de pauser han har haft og er faktisk en af vores mere pålidelige spillere :)

Jeres alliance laver jo ikke andet end at bygge deff og kolonisere så hvorfor pokker skulle vi bruge tid på jer i vokser så langsomt at selv jeg snart er større end hele jeres ally wop wop :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fordi det ene skabte mulighed for det andet.

Lol, fint - men nu er vi andre der også har liv ved siden af også - undertegnede inkl. - og alligevel er det kun ca halvdelen af D der ligger over i MBA. og nu vi er igang med penismåling så er det, af mine, kun 32k ud af 134k der stammer fra forsvar, hvorimod du selv ligger på 316k ud af 839k, så måske vi skulle lade være at rode mere i de tal?! Omend.. Det du siger er at vi altså henter vores mba ved at angribe med vores "kun forsvarstropper"?

Og hvad blev det til med den bager?!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
altså mine forsvars points dem henter jeg ved at jeg suicider mine birems mod en ven også suicider han sine mod mig :)

der er jo ingen der tør angribe og et eller andet skal de birems jo bruges til når byen er fyldt :p

Men det er rigtig flot du er så højt oppe kan dog ikke se hvad du blander andre D ind i det for du er leder af den der samling koloni spillere der så du burde sammenligne dig med ledere over fra D ikke mellem spillere :)

alle alliancer har vel 1 spiller som er bedre end 1 spiller i D i en eller anden slags points, men klap jer selv på skulderen for jeg har ikke tænkt mig at gøre det i min verden der har du allerede tabt :p
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
skal nok tage mig sammen

Udvikler så småt siddesår af at vente..

Du har måske tænkt dig at kede mig ihjel????

Er nede og hygge i spanien i disse uger men nà jeg kommer hjem skal jeg nok rive dig lidt rundt, det er et lofte.


Venligst

Skull

PS hernede er det ogsaa et lorte vejr
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
altså mine forsvars points dem henter jeg ved at jeg suicider mine birems mod en ven også suicider han sine mod mig :)

der er jo ingen der tør angribe og et eller andet skal de birems jo bruges til når byen er fyldt :p

Men det er rigtig flot du er så højt oppe kan dog ikke se hvad du blander andre D ind i det for du er leder af den der samling koloni spillere der så du burde sammenligne dig med ledere over fra D ikke mellem spillere :)

alle alliancer har vel 1 spiller som er bedre end 1 spiller i D i en eller anden slags points, men klap jer selv på skulderen for jeg har ikke tænkt mig at gøre det i min verden der har du allerede tabt :p

Jaja du er godt nok rigtig sjov og jeg kan godt se du prøver rigtigt hårdt at provokere men det virker altså ikke. De byer jeg har grundlagt er der skaffet plads til ved at give byer væk som jeg først havde erobret - det hedder byplanlægning/re-lokalisering.. Men har du det bedst med dig selv ved din egen lille historie, så fred være med det ;-)

Og de der birmer.. GG... Ja right!

Puha, så er det sørme godt at din verden ikke betyder noget i min verden :)

Hygge
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
en eller anden har ihvertfald angrebet mig med 18000 birems :)

fp485d.png


så hvis du er snu finder du ud af hvem i alliancen der bruger sine deff tropper på den måde og nakker hans byer :p


Link hvis billed er utydeligt

http://i56.tinypic.com/fp485d.png
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
en eller anden har ihvertfald angrebet mig med 18000 birems :)

fp485d.png


så hvis du er snu finder du ud af hvem i alliancen der bruger sine deff tropper på den måde og nakker hans byer :p


Link hvis billed er utydeligt

http://i56.tinypic.com/fp485d.png

Sådan et fjols hva - tror det er skull! Hvorfor må man ikke se dine tab som angriber?

Tror det
 
Top