• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

DiS Udrydnings planer

D

DeletedUser678

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ingen Tvang

Hej

Der er ikke nogen tvang involveret i Det Dipzor gør.

Melding var klar til lederne:
Jobofun er stor i munden, vil i være med til at angribe ham.

Tro mig der er ingen onde miner hvis i melder fra, men tror Cerberus hytter skindet, for de mangler vel byer.

Så kan kun gå med Shrekken:
Ingen er fredet og ingen er blevet tvunget til noget
(Pushing er ulovligt, læs reglerne, så bliver han Bannet)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej

Der er ikke nogen tvang involveret i Det Dipzor gør.

Melding var klar til lederne:
Jobofun er stor i munden, vil i være med til at angribe ham.

Tro mig der er ingen onde miner hvis i melder fra, men tror Cerberus hytter skindet, for de mangler vel byer.

Så kan kun gå med Shrekken:
Ingen er fredet og ingen er blevet tvunget til noget
(Pushing er ulovligt, læs reglerne, så bliver han Bannet)

Takker for de fine ord, nej skulle ikke mene der var noget tvang i min besked alle ledere som den er sendt til har fået den samme besked :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tvang?

Altså jeg ved ikke noget men når jeg får en PM hvor der står der er tvang går jeg da ud fra det (SW)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså jeg ved ikke noget men når jeg får en PM hvor der står der er tvang går jeg da ud fra det (SW)

Dipz0r den 04/04/11 kl. 17.19
Vil i være med til at slå lidt på Jobofun ?


Cerberus den 04/04/11 kl. 19.17
Gerne, de ønsker ikke forbund med os. Men hvorfor, og hvad skal vi gøre?


Du kan jo så nu måske høre dem om de gider at være i forbund alligevel ellers angriber de dig nok :D

you seem to take the chicken way out ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spænede

Spænede, men kan så oplyse at jeg lige har sluttet fred med dem

pga. at jeg er gammel medlem
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spænede, men kan så oplyse at jeg lige har sluttet fred med dem

pga. at jeg er gammel medlem

Jamen så der jo bare 1 mindre som slår på dig :)

heldigt for dig :p

held og lykke med det har du birems klar ?

syntes ikke jeg ramte noget seriøs hos dig igår :D
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ups ikke så godt

Falske beskyldninger er faktisk en alvorlig sag, så med mindre Jobofun er i besiddelse af en PM hvor DIP knægten direkte truer cerberus, så har han her på forum jo fremkommet med falske beskyldninger om trusler og dette burde jo medføre et BAN hvis vi altså gider anmelde det.

Forøvrigt er cerberus stadig friske på at rive Jobo rundt så det skal nok give god underholdning, jobo har forøvrigt ikke nogen flåde tilbage, håber han får lidt hjælp fra de få i hans egen alli som bakker op omkring ham for ellers bliver det sku for kedeligt.

lige nu står han bag Mur 25 med ca 200 af hver deff enhed i sine byer og gemmer sig.

Ville jeg nok også gøre, men tvivler på det virker.

Skull den flinke
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
38 dage

Jeg kan holde stand i minimum 38 dage tro mig :pro:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Loooool

Jeg kan holde stand i minimum 38 dage tro mig :pro:

Det er jo det som er problemet du har fyldt så mange mennesker med løgn at ingen TROR på dig mere, snak blot vidre, men sku synd for din alliance, de fortjener ikke den her behandling, hverken den som de får af os og især den som de har fået af dig.


Lev vel men ikke her


Skull
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
føj

kan altså ikke leve med der står slave ved mit navn, ;-(
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Underligt?

kan altså ikke leve med der står slave ved mit navn, ;-(

altså du ligger højt på Ranglisten og jeg snart i den modsatte ende, men slave? ikke i Gamma i hvertifald
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hjælper

HJÆLP !!!!



Han er sku da helt væk er han ikke
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol jeg griner en del lige nu :D

HJÆLP !!!!



Han er sku da helt væk er han ikke


væk han er her slet ikke hahahhaha :D

slave passer ellers godt til dig skull troede vi havde det hyggeligt med vores "sm" fra tid til anden nånå jeg bare skuffet nu så! :p

btw jobofun jeg skuffet over din måde at tabe en kamp på, der ingen ære i dette ferie mode du har sat i gang, jeg er osse lidt skuffet at du kan smide den i ferie mode når du har oprør i dine byer, snøft skod spil!

så der 38 dage til du stopper med at spille fair nok, når du er ude af dfa kunne det godt ske vi kunne fikse et forbund med jer drenge, i skal ikke ligge og være kede af det over jeres skod leder der! :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
derfor? Svar?

væk han er her slet ikke hahahhaha :D

slave passer ellers godt til dig skull troede vi havde det hyggeligt med vores "sm" fra tid til anden nånå jeg bare skuffet nu så! :p

btw jobofun jeg skuffet over din måde at tabe en kamp på, der ingen ære i dette ferie mode du har sat i gang, jeg er osse lidt skuffet at du kan smide den i ferie mode når du har oprør i dine byer, snøft skod spil!

så der 38 dage til du stopper med at spille fair nok, når du er ude af dfa kunne det godt ske vi kunne fikse et forbund med jer drenge, i skal ikke ligge og være kede af det over jeres skod leder der! :)

grund til Ferietilstand:
Sjovt nok shrekken, ville jeg gerne havde en kamp med Disco men når de lokker flere alliancer med, ser jeg ikke det sjove i det længere er ked af at skuffe dig, men er fuldt ud tilfreds med min handling

Disco har travlt:
Dipz0r kunne tage mine byer selv hvis han gad, men han har en jimmyFallsen han skal nakke jeg men har stadig spioner i Tormenta men hvad skal jeg bruge dem til? ikke en skid.

Lederpost? DFA:
Gamma er tabt, jeg kan godt gå af som leder i DFA, men har lavet 1000 vis af spørgeundersøgelser og ingen er intresserde i at jeg skal går af som leder
Daneligen har jeg aldrig ville noget ondt, Disco er så store så vi bliver nødt til at slå os sammen rundt omkring, hvis Disco skal finde noget at lege med.

Svar?
Håber det var svar nok til Dipz0r og resten af banden, men hvis der er mere lort så skriv til mig, jeg elsker debat, tak for Debatten D og DL.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lokker!?!?!?

de lokkede ikke de tilbød dem at være med, da flere syntes du er et ***** med stort * :Smile: hehe

folk stod klar da jeg skrev på forummet at disc faktisk ville slå på dig, trods at folket i min alliance ikke vil lave noget team work med disc, da alle hader dem vel og mærke :p, men da de hørte det var for at slå på dig meldte der nu af lige vel nogle sig, til at slå lidt til dig........ tænk over det :pro:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LOL spin kræver hjerne

Disco har travlt:
Dipz0r kunne tage mine byer selv hvis han gad, men han har en jimmyFallsen han skal nakke jeg men har stadig spioner i Tormenta men hvad skal jeg bruge dem til? ikke en skid.:pro:

Nu er vi tilfældigvis i besiddelse af den pm jimmy sendte til dig, da du for at fedte dig ind over hos os dolkede ham som ville hjælpe dig i ryggen og gav os den, så det er virkeligt underligt at du er vidende om dette.

Spioner min bare ...


Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
??? hvem

Hvem har talt om Jimmys PM
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til Shrekken

de lokkede ikke de tilbød dem at være med, da flere syntes du er et ***** med stort * :Smile: hehe

folk stod klar da jeg skrev på forummet at disc faktisk ville slå på dig, trods at folket i min alliance ikke vil lave noget team work med disc, da alle hader dem vel og mærke :p, men da de hørte det var for at slå på dig meldte der nu af lige vel nogle sig, til at slå lidt til dig........ tænk over det :pro:

Tænker ellerede :Smile:
 
D

DeletedUser678

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Weekend Master Søger Slave

Så lige dit Indlæg Skull

Tror sku du er lige det jeg mangler..
Vidst slet ikke Forum var et Dating Site forklædt som børnehave.

Jobofun - Feriemode det er sku ynkeligt.
Ligemeget hvordan du vender det har du ret, serveren er TABT, men altså FERIEMODE

Kan man så ikke ligeså godt klikke på Start forfra?
Nå ja.. Men jeg vil altså bare lige sige at hvis "Skull" mangler en Weekend Master så sig til :)
 
Top