• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

DiS Udrydnings planer

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu er jeg ikke så kamp dygtig som, men jeg har gjort hvad sagde; i søgte modstand så fik det, det er den ingen andre på gamma der tør, i er så stor og alligevel skal i havde hjælp fra andre alliancer det forstår jeg ikke så stor er jeg heller ikke, og som sagt er jeg heller ikke erfarn nok. Nu hadder jeg selv spioner og jeg kan godt råbe navne op hvis det er, men hvad hjælper det?

Go kamp disco

Hvilken kamp ?

Du siger du har 10000 birems på et offenligt forum det har da absolut intet med kamp at gøre.

Er der os hund i de hundekiks du køber eller hva fordi der står hundekiks ude på pakken ?

Come On kamp er når man angriber og forsøger at erobre byer ikke når man spiller smart på forum.,
 
D

DeletedUser678

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rolig folkens

Hej allesammen

Synes debat er dejligt.
Jeg synes det er rart at folk poster Facts der nemt kan verificeres, det er lidt ligesom politik.
Jeg siger sådan, det passer ikke helt, men hvis vi gør sådan og sådan passer det.

Jeg er ikke hverken for eller imod det DIS/TORMENTA gør, de finder nok selv ud af hvad de vil.

Der bare 2 ting jeg ikke forstår:
1: Dipzor du bruger meget tid på at jage rundt med Jobofun, men du burde vide det er spild af kræfter, jeg tænker bare, du er klog nok til at styrer Gamma men kan ikke se når nogen desperat klynger sig til et strå der vejer i vinden. (Tilskriver det at du er aktiv døgnet rundt og keder dig, Correct me if I am wrong :eek:) )
2:Jobofun - Jeg ved du mener det godt, jeg ved du mener du kan klare kampen mod DIS alene hvis det er påkrævet, men jeg sagde til dig da du var hos os, vi kan ikke blive ved med at kæfte op, vi bliver nød til at acceptere tingenes tilstand og så forsvarer os når det er nødvendigt og ellers slås indbyrdes.

Og til alles info, er her lidt kort videnskabelig verdenshistorie:
I gennem 2500 års, verdens historie har der været et utal af herskende Alliancer/klasser, alt fra Phønikere og Romere til Hitlers tyskere. Bare husk at alle store herskere, på et tidspunkt trådte så mange over ende at de blev slagte, vansiret og tilintegjort, men i skal også huske at 80% af alle disse store herskere, døde fra deres Venners kniv.


Så lad være med at hylde op om alt muligt, det lyder som en flok dårlige tabere, jeg ved sku godt slaget på Gamma er tabt, men vi kæmper videre for Hyggens skyld og så har vi jo Delta og hvad fanden de Servere ellers hedder.

Kan vi ikke holde tonen lidt mere modent og prøve at bibeholde lidt værdighed - jeg har trods alt på mærkværdigvis fået en del allieret på Delta som er mine svorne fjender på Gamma ?? Det er sku da noget man kan tænke over, så lad os holde tonen, for fjender her betyder ikke noget på de andre servere :eek:) Ihvertfald ikke for undertegnet, det her er kun et SPIL
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Edit: Hold da op en flot post. og så rigtigt med det i fed sort :)


I stedet for at spille op til hinanden hvorfor så ikke bare tag den kamp inde på verdenen?
Og nu skriver i jo som den første overskrift at det jo er "Dis" udrydningsplaner, og ikke "dem vi kan finde som hader dig mest" udrydningsplaner.

Så ja, der blir jeg også forvirret over hvorfor i skal have hjælp fra andre alliancer? Det lyder jo til i savner krig, så hvorfor vil i lige pludselig have andre del i den glæde som i så meget efter lyser?
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser678

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Edit: Hold da op en flot post. og så rigtigt med det i fed sort :)

Tak tog sin tid at koge alt ens irritation sammen, synes bare forum er blevet en børnehave af mudderkast og min far banker din far snak :eek:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Edit: Hold da op en flot post. og så rigtigt med det i fed sort :)


I stedet for at spille op til hinanden hvorfor så ikke bare tag den kamp inde på verdenen?
Og nu skriver i jo som den første overskrift at det jo er "Dis" udrydningsplaner, og ikke "dem vi kan finde som hader dig mest" udrydningsplaner.

Så ja, der blir jeg også forvirret over hvorfor i skal have hjælp fra andre alliancer? Det lyder jo til i savner krig, så hvorfor vil i lige pludselig have andre del i den glæde som i så meget efter lyser?

Hvis du ikke ved hvad du snakker om så find et andet sted at poste tak.

Du snakker om krig hvad er krig når folk ikke slår tilbage tror du at han begynder at slå igen hvis vi kun angriber ham alene det tror jeg ikke.

Men lære vi nu nogen andre alliancer hvordan man angriber kunne de jo få mod på tanden også angribe os også.

Der er en mening med alting lige udover din indblanding i den her tråd du poster bare for at få endnu en post på dit antal post hold venligst den slags over i dine egne tråde tak.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehe totalt. (desværre)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha åh dipz0r. Tror slet ik du forstod min post. Det handler ik om at få andre med i at udryde verdenen. Det er jo blevet bevist så mange gange fra jeres side at der er ingen som tør angribe jer. (alliance som enkelt personer)

Så hvorfor skulle de, efter i har gjort noget sammen gå imod hinanden? Det handlede jo om at i spørger andre til hjælp. Jeg kan ikke helt se hvordan en person både skulle turde eller kunne gøre gengæld når i er flere som angriber. Personen ville da kunne gøre mere hvis det kun var enkelte.

I vil jo gerne have at folk dør i gamma så verdenen kan blive afsluttet. Eller ? nu vil du måske alligevel prøve at holde verdenen igang fordi du har set at folk ikke vil have afslutning? Undskyld men jeg er forvirret over hvad det er du vil.

Edit: og hvis vi skal snakke post, antal og så videre. Så må alle dine fornærmelser du kan komme i nærheden af at smide ud vel også mene at du gerne vil have nye advarsler ? Eller sådan fungere det måske ikke?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså det er jo set at de ikke angriber fordi de ikke ved hvordan man kordinere ;)

Derfor har de nu muligheden for at få noget hjælp til dette.

Derudover så bliver man større af at angribe folk dette betyder at har vi nu fået 2 store alliancer til at angribe jobofun bliver disse alliancer endnu større.

+ de lære at kordinere <- hov sagde han de lære at kordinere hva pokker det er os til deres fordel.

Da Liam har gjort det klart at Gamma bare er en penge maskine ( ved os at fjerne det indlæg hvor han selv skriver der kommer slut spil hvis alliance 1 er større en 2-5 til sammen) så er der jo ikke nogen mulighed for at få noget som helst før 2.0 så kan man jo lige så godt krige videre.

Jo ikke alle der bare smider kontoen i ferie trykker slet og kommer grædende tilbage 2 måneder senere som support.
 
D

DeletedUser678

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Antageligvis

Hov Dipzor

Det var ikke pænt sagt, ikke kan koordinere et angreb. :)
Det kræver jo altså faktisk lidt styrker at koordinere et angreb, det kræver mere end en god spiller at ligge store alliancers folk ned, det ved du også godt.

Men du har naturligvis ret, nogen vil få gavn af jeres angreb, men nogen er vel også bare træt af stilstand og som sagt, det er et spørgsmål om tid, før senatet stikker senatoren ned :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen grepolis / innogames er jo penge maskine ? Det jo sådan det foregår. Selv afslutningen på 2.0 er jo også penge maskine. En alliance viser de er bedst ved at bygge bygninger, MEN verdenen kan jo sagtens få lidt flere penge ind ved at lave en ny omgang slutspil. Selvom det jo allerede er afsluttet hvem som var bedst.

Og nej. jeg gider da ikke blive og kæmpe. Det lyder jo til at man ikke kommer til at kæmpe med dig, men alle dine medhjælpere i stedet for når man viser modstand:-D
Så hvorfor blive? Så kan jeg jo lige så godt gå over til vennerne/fjenden Liam og hjælpe ham med det job som du forlod en sen aften fordi du ik fik din vilje. Men nu er nød til at gøre en indsats for at vinde gamma.

Jo der mangler klart en afslutning på verdenerne i grepolis spillet. Men der er da så mange andre måder at vinde på. OG jeg må da sige at det endelig lyder til at du har fundet flertallet til at smadre en enkelt spiller på så han ik kan kolonisere imens. Lidt det du sagde næsten var umuligt. Så det er da altid noget.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen grepolis / innogames er jo penge maskine ? Det jo sådan det foregår. Selv afslutningen på 2.0 er jo også penge maskine. En alliance viser de er bedst ved at bygge bygninger, MEN verdenen kan jo sagtens få lidt flere penge ind ved at lave en ny omgang slutspil. Selvom det jo allerede er afsluttet hvem som var bedst.

Og nej. jeg gider da ikke blive og kæmpe. Det lyder jo til at man ikke kommer til at kæmpe med dig, men alle dine medhjælpere i stedet for når man viser modstand:-D
Så hvorfor blive? Så kan jeg jo lige så godt gå over til vennerne/fjenden Liam og hjælpe ham med det job som du forlod en sen aften fordi du ik fik din vilje. Men nu er nød til at gøre en indsats for at vinde gamma.

Jo der mangler klart en afslutning på verdenerne i grepolis spillet. Men der er da så mange andre måder at vinde på. OG jeg må da sige at det endelig lyder til at du har fundet flertallet til at smadre en enkelt spiller på så han ik kan kolonisere imens. Lidt det du sagde næsten var umuligt. Så det er da altid noget.

Forlod allerede teamet samme tid som skull jeg meldte mig bare ikke ud som han gjorde dog skal denne snak ikke op igen da vi har taget denne snak i en anden tråd, så forstår ikke du skal have den på banen igen.

Men dig om det.

alle mine medhjælpere ? jeg tilbød dig kamp på delta og sendte dig for sjovt lidt info fra dit forum og wupti du var i ferie og kontoen slettet :)

Men der kunne man jo så skille bukkene fra fårene og du forsvandt ud i tågen :D

Sorry chris men de angreb jeg har set på mine løst slubbet birems der ligger i alle mulige underlige byer ja der må jeg nok sige at det ligner ikke noget kordinere når i rammer :p

men kan jo ikke se om i bevidst bare sender 5 fyr også 5 fyr og 5 fyr :p

Men de spillere der låner birems score dog en masse kps og vise fine raps med sunkne tropper :)
 
D

DeletedUser678

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sorry med kom lige ned igen

Hej Seekhunt

Jeg synes du som supporter/moderator må være hævet over den slags kommentarer. Undskyld men hvad Dipzor har gjort og ikke gjort rager vel ikke os allesammen.

Det lyder heller ikke godt med en Penge Maskine, skulle det være tilfældet, så burde i sku hellere lukke serveren, intet skal holdes kunstigt i live.

Men jeg synes nu altså vi burde lukke denne diskussion, i 2 har vidst noget uafklaret, som jeg ikke vil vide mere om :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er da lidt en penge maskine? I forhold til at lave et spil som givet vis kan fortsætte uendeligt ? Man kan da kun takke innogames for at lave et egentlig slutspil her til grepolis.

I Tribalwars er der jo endelig ved at blive lukket danske verdener som har kørt i ret lang tid. Men igen ikke som et egentlig slutspil, men ved manuelt at lukke verdenen af for nye spillere og så videre.

Og nej dipz. jeg gider da ikke blive og kæmpe og lave planer i min alliance når du jo som sagt får hjælp af folk til at fortælle dig hvilke planer det er og så sender dem som mail til mig. Så det jo ik særlig spændende eller udfordrende at gå i krig når man ved hvad fjenden har. Så hellere tage til de varme lande på ferie :-D

EDIT: og selvom der i min signatur står supporter, så betyder det ikke at jeg altid skriver som en supporter for grepolis. Jeg er lige så meget en almindelig spiller på grepolis som har en mening til ting.
 
D

DeletedUser678

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
EDIT: og selvom der i min signatur står supporter, så betyder det ikke at jeg altid skriver som en supporter for grepolis. Jeg er lige så meget en almindelig spiller på grepolis som har en mening til ting.

Det kan godt være, men du ved ligeså godt som jeg at titler forpligter.
Statsministeren kan jo heller ikke rende og sige, jeg gider ikke fortælle jer en skid, jeg er i privat tøj og derfor ikke statsminister.

Det ved du jo godt, folk ser hvad du skriver og modere efter det.
Det er bare sådan jeg ser det, jeg er jo ikke almægtig, bare en ydmyg lille spiller. :unhappy:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og det syntes jeg jo er meget ærgeligt. For man har jo en mening om nogle ting. Selvom man måske har en status hos nogle folk et andet sted. Men sådan er det jo åbenbart.

Der er jo problemer med hvor meget ytringsfrihed vi skal have i DK, i øjeblikket alligevel jo ;-)
 
D

DeletedUser678

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fornærmet

Nu ikke blive pigesur.
Jeg siger ikke du skal tie eller undlade at kommentere, gør bare opmærksom på at der visse overvejelser man bør gøre sig som moderator.

Den tråd er nu officielt ude for nummer, dette har intet at gøre med Dis Udrydning længere :)

Hvad skal i andre have til aften, nu vi er helt i haven, jeg skal forsøge mig med Kylling og noget Thailandsk nuddel ret..

Måske vi skulle komme tilbage på sporet.
Dipzor, det vil være mig en ære at modtage en komplet guide til angreb fra dig, men det er jo ikke sikkert det er noget jeg kan bruge til noget.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu ikke blive pigesur.
Jeg siger ikke du skal tie eller undlade at kommentere, gør bare opmærksom på at der visse overvejelser man bør gøre sig som moderator.

Den tråd er nu officielt ude for nummer, dette har intet at gøre med Dis Udrydning længere :)

Hvad skal i andre have til aften, nu vi er helt i haven, jeg skal forsøge mig med Kylling og noget Thailandsk nuddel ret..

Måske vi skulle komme tilbage på sporet.
Dipzor, det vil være mig en ære at modtage en komplet guide til angreb fra dig, men det er jo ikke sikkert det er noget jeg kan bruge til noget.

Ahh ja jeg lovede jo noget mere info idag.

Er det sådan det kan vente til iaften ?

For jeg sidder som en lille nyvasket baby og klapper i mine hænder og venter på de ringer og siger min bil er fit for fight så kan slet ikke fokusere :Huh::Huh:
 
D

DeletedUser678

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bil

Hej

nyd bilen, det kommer bare når det kommer, gode råd sætter vi alle pris på :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jobofun - Tvang?

Se her hvad jeg har fået fra Cerebus alliancen:

Heller i krig med jer end Discrucio, vi har ikke noget valg.
De vil jævne os med jorden hvis vi ikke angriber dig. De vil have vi skal få dig ned med nakken, vi ved ikke hvorfor eller noget, udover de har sagt at du er for stor i munden :p

Skuffende Dipz0r vil tvinge folk til at angribe mig, skørt! Men får da nogle kamppoint
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tvang hmm

Se her hvad jeg har fået fra Cerebus alliancen:

Heller i krig med jer end Discrucio, vi har ikke noget valg.
De vil jævne os med jorden hvis vi ikke angriber dig. De vil have vi skal få dig ned med nakken, vi ved ikke hvorfor eller noget, udover de har sagt at du er for stor i munden :p

Skuffende Dipz0r vil tvinge folk til at angribe mig, skørt! Men får da nogle kamppoint


fatter lige minus har dipzor inderligt truet nogen til at angribe :S
det vist blot en dårlig undskyldning fordi de angriber dig mester....

ingen er fredet fra disc ej heller danes dog kan vi snakke om tingende og finde en god måde at lave en fair kamp på... alt sammen fordi der nogle der kan holde tonen og ikke fylde folk med løgn og bedrag min unge herre som sidder på en konto der har skiftet ejer 3 gange inden for de sidste 14 dages tid :)
 
Top