• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

DiS Udrydnings planer

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den næste som skal dø er Jobofun imens vi angriber ham vil der løbende være angreb på kalle33 også og de vil begge blive jaget til at kolonisere på herrens mark.

Dipz0r er Dipz0r´s egen spion :eek:


EDIT:

Der søges deltagere, Mangler din alliance en at slå på ?

Skriv til Dipz0r eller Skull og lad os lave en fælles tråd på forum med vores alliancer også nakker vi Jobofun den skrigende gris.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
sku kedeligt

Skal vi ikke nappe hele deres ledelse på en gang, ret sikker på at der er et par alliancer mere som vil være med på den.


Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
birem

10.000 birems venter på jer

Jeg ender ikke som Kritzo
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dream on

Dream on Dipz0r
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tilmelding

Her gives der så mulighed for andre alliancer til at melde sig til udrydning af jobo, her er plads til alle vi deler gerne.


Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
:::::

Nååå skull så i kan så ikke banke mig selv (D)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol

lol dip, så i kan ikke selv
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Måske et spørgsmål

om at der er en del som vil have en luns af dig i de andre allier, altså de rigtige alliancer og ikke den papirforretning du køre
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
om at der er en del som vil have en luns af dig i de andre allier, altså de rigtige alliancer og ikke den papirforretning du køre


Jeps Første alliance er klar på at gå amok på jobo
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du er nem at snyde

Jeps men din lille hvide løgn har så fået mig til at søge hjælp fra op mod 10 andre alliancer hvilket betyder du får ekstra travlt ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hold da kæft, hvor er I altså ynkelige, Dip og Skull. tsk. tsk..

To megastore spillere der vil udrydde en lille spiller, og beder om hjælp fra 10 andre..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hold da kæft, hvor er I altså ynkelige, Dip og Skull. tsk. tsk..

To megastore spillere der vil udrydde en lille spiller, og beder om hjælp fra 10 andre..

Jo det kan man vel godt kalde det ;)

Hellere bede om hjælp til at nakke en spiller end bede om andres kode for at spille på deres konto.

Stikker man næsen frem så får man sku en over snuden
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skuffet

Gik ud fra, at man kunne stole på hvad folk skrev, men er en smule rystet stolede virkelig på alt hvad jobofun skrev, han er jo ikke kendt for at være fuld af løgn vel.
Men har lige hevet en raps på alle hans byer, han ejer ikke en ren bimmer by men der står lidt i dem alle sammen, men det giver altså ikke mere end i underkanten af 2000 og så har jeg været flink.
Men han snakker jo om 10000 til i morgen, sådan en bot vil jeg gerne have.

Jeg higer og søger


Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Gik ud fra, at man kunne stole på hvad folk skrev, men er en smule rystet stolede virkelig på alt hvad jobofun skrev, han er jo ikke kendt for at være fuld af løgn vel.
Men har lige hevet en raps på alle hans byer, han ejer ikke en ren bimmer by men der står lidt i dem alle sammen, men det giver altså ikke mere end i underkanten af 2000 og så har jeg været flink.
Men han snakker jo om 10000 til i morgen, sådan en bot vil jeg gerne have.

Jeg higer og søger


Skull

Skull jeg sladrer af en grund
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol

Og det gav lige så lidt mening som alt andet du skriver
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det bliver spænede

Nu er jeg ikke så kamp dygtig som, men jeg har gjort hvad sagde; i søgte modstand så fik det, det er den ingen andre på gamma der tør, i er så stor og alligevel skal i havde hjælp fra andre alliancer det forstår jeg ikke så stor er jeg heller ikke, og som sagt er jeg heller ikke erfarn nok. Nu hadder jeg selv spioner og jeg kan godt råbe navne op hvis det er, men hvad hjælper det?

Go kamp disco
 
Top